01
Απρ.
07

Αννας ο Ανεπαρκής

– Ιδανικά Ανεπαρκής

φωτό

– Όχι εσύ!!!

– Θα πεθάνω Ατάλαντος, Άτεχνος, Ακοινώνητος και Μόνος

– Σιγά μη δε σκίσεις τις θολές γραμμές των οριζόντων

– Πρόσεξε μη σου σκίσω κάνα καλσόν

– Χέστηκα. Καλοκαιριάτικα.

οχι εσυ αγαπη μου, οχι εσυ. Ναι εγώ που δεν καταφέρνω τίποτα όπως «θα ήταν ωραίο», όπως θα το «αγαπούσαν όλοι», ναι, ΕΓΩ, το άραχλο, που τα δάχτυλά μου δεν χύνουν τις λέξεις στο πληκτρολόγιο, ναι, τρέλα, ΤΡΕ ΛΑ ΜΟΥ, ναι εγώ, ναι εμένα, ναι. Ναι Ε Γ Ω. Ναι Μόνος. Ναι έσπασα τον καθρέφτη πάλι. Ναι γουστάρω τη γεύση από το αίμα σου. Ναι που δεν με άφηνες να σου δαγκώνω τα χείλια σου. Ήθελα να σε φάω ζωντανό, δεν το κατάλαβες; Ναι που ήσουν πέσε πίτα να σε φάω μόνο όταν ήταν και ο άλλος στο διπλανό διαμέρισμα. Ναι ο Αντώνης. Αχ ο Αντώνης. Ώστε σου αρέσει ο Αντώνης; Δεν ξέρω, δεν το έχω ξεκαθαρίσει μέσα μου. Α! Και όταν τελείωσε το Α και δεν υπήρχε και Αντώνης ξενερώνεις. Έτσι είναι. Έτσι είναι. Έτσι είναι. Έτσι είναι. Έτσι είναι. Γιατί όταν ΔΕΝ υπάρχει ανταγωνισμός, συναγωνισμός, εκδημοκρατισμός, μοναχισμός, ασκητισμός, ΕΣΥ ΔΕΝ μπορείς να δημιουργείς και δεν μπορείς και να γαμείς. Και είσαι και Μεγάλος. Μεγάλος Ρε, Μεγάλος, και στην ηλικία και στη φαντασία. Και όταν τελείωσε η εγχείρηση και η νοσηλεία, νοσηλεία κατ’ οίκον ρε, δύο ολόκληροι μήνες ρε, «μωρό μου, τώρα που ήσουν μια ανάσα από την ανάσα μου, τώρα που τσέκαρα ότι έχεις τη δύναμη να αντέξεις τα πάντα, το πρωί που έφερες πρωινό στο κρεβάτι και λουλούδια από χρωματιστές χαρτοπετσέτες και μικρά παπάκια από ασημόχαρτο, κατάλαβα πως δεν μπορώ να ξανακαβλώσω για πάρτη σου, μικρό μου, κατάλαβες; Είσαι δεδομένο, κατάλαβες; Είσαι πια αδερφή και όχι ανεξερεύνητη ψυχή. Πάρε μια πίπα του ναυτικού από το κάδρο και τσακίσου». Και χτύπαγε τηλέφωνα η πριγκίπισσα της Κυπαρισσίας και γέλαγε σαρκαστικά και μου πέταγε στα μούτρα πως «δεν έχετε πια καθόλου λεφτά, σκουλίκια». Κι εσύ την αγάπησες και τη λάτρεψες και είπες πως έχει μοναδικό χιούμορ και ψυχή και πως είναι αξιοθαύμαστο καινούριο μωρό γιατί μόλις ήρθε από την επαρχία έμαθε αμέσως να κινείται με το μετρό. Ήταν και νεότερη από μένα ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ ΡΕ. Κι εγώ ήπια όλα τα Τζακ του κόσμου και ξεκίνησα συλλογή με ζίπο για να στη σπάσω γιατί μισούσες όλες τις αμερικανιές και θα ακούω και κάντρι και άμα γουστάρω θα βγάλω και βίζα να πάω στη Νέα Υόρκη και θα γνωρίσω και την Κάρι Μπράντσο που είναι το άλτερ έγκο μου και θα της πω πως είναι μαλακία της που στο τελευταίο επεισόδιο χόρευε με τον Μίστερ Μπιγκ που μόνο να την πηδάει ήθελε -τελικά- και θα της έχει κάνει οπωσδήποτε καμιά κουτσουκέλα ώς τώρα, αλλά δεν θα τη μάθεις ποτέ γιατί τελείωσε και η 5η σεζόν – τι κρίμα.   

Δύο χρόνια μου πήρες μπλάνκο μαύρο να τα σκεπάσεις όλα, δύο χρόνια.

Και συνέχισα να είμαι πιο ατάλαντος από όλα. Μόνος. Πεισματάρης και δεν γουστάρω να εξηγώ και μετά με πιάνει μια μανία να κάνω βουτιές. Και θέλω να στουκάρω με το κεφάλι στο πεζοδρόμιο και πιο πολύ επειδή είμαι ατάλαντος και δεν το ‘χω και το παλεύω και θέλω οι λέξεις μου να σε κάνουν να κλαις και να γελάς και ήθελα να είσαι φίλος μου, αλλά όλοι αγαμάνε αλλού. α λα λα λα χου.

Και η Πολυάννα μου είπε γιατί αγαπάνε τον Χριστούγεννο. Γιατί τους θυμίζει τα νιάτα τους που πήγαιναν και ακουμπάγανε το βδομαδιάτικο στις πουτάνες και που τους έστελνε ο πατέρας τους στα καλύτερα και οι άλλοι τον αγαπάνε γιατί ξέρουν πως κι αυτός ξεκίνησε below zero και τώρα τους γαμάει όλους.

 και ΟΙ ΑΛΛΟΙ ξεκινήσανε από το +50 ρε, από το +50, ακούς; ΑΚΟΥΣ; και θέλουν να δίνουν και συμβουλές.

ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΣ, ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ. ΤΟ ΞΕΡΩ. Αλλά πονάει, ακούς; ΑΚΟΥΣ; ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΟ +50. Τ Ε Λ Ε Ι Ω Ν Ε.

είπε καβάλα τους άλλους, πες ψέμα, κολάκεψε

 δεντοχωρε, δεντοχωρε, δεντοχωρε, δεντοχωρε

Καμιά φορά λέω να αλλάξω ουρανό, μα δεν υπάρχουν δρόμοι, καμιά φορά λέω να κάνω φόνο, αλλά υπάρχουν νόμοι.

εντάξει, κούλαρα τώρα

η αλήθεια είναι ότι το μόνο που με ενοχλεί είναι ότι είμαι Ατάλαντος και

και που δεν είμαι δημιουργή

*ο αρσενικός τύπος στη γραμματική είναι πιο δυνατός
** https://taxwmataxanw.wordpress.com/2007/05/12/xristougennos
14 Responses to “Αννας ο Ανεπαρκής”


  1. Ιουνίου 8, 2007 στο 09:29

    Και δημιουργικός και ταλεντάρας είσαι
    και υπεύθυνος του κακού μας του καιρού

    …αλλά βάλε μια στάλα ήλιο βρε ξάξελφε
    μια στάλα!

    για μας τα κοριτσόπουλα

    (ως γνωστόν ο αρσενικός τύπος στη γραμματική είναι πιο δυνατός, συνειρμικά ο θηλυκός θα ‘ναι πιο αδύναμος)

  2. Ιουνίου 8, 2007 στο 13:43

    μπααα
    για βροχή το βλέπω τελικά
    πάλι μέσα έπεσε το παπί

  3. Ιουνίου 8, 2007 στο 14:47

    Παρτο παρακατω…
    εκει που λεει , κι αλλη φορα σκεφτομαι ποσο σ’αγαπω και σου ζητω συγγνωμη.
    Στησου μπροστα σε ενα καθρεφτη, φορα τον ωραιοτερο και μεγαλυτερο ροζ φιογκο σου και τραγουδησε το.
    Θα σ’αρεσει…
    Θα δεις…

  4. Ιουνίου 8, 2007 στο 17:35

    Βρεε, θα φταίω εγώ που είμαι +49 και δεν κατάλαβα λέξη!
    Ας ξεκινήσω από τα απλούστερα : υπάρχει και 6η σεζόν, κατέβασε τη, να δεις το τέλος.
    Εγώ πάντως την αντιπαθω την Κάρι κι ό,τι της λαχαίνει πολυ το φχαρστιέμαι κι έχει κι ένα σαγόνι σαν της μάγισας που το κοσμούν οι ανάλογες κρεατοελιές. Μη κοιτάς που το σκεπάζει με το μεικ απ.
    Αν όντως του πηγαινες πρωινό στο κρεββάτι και τον γιατροπόρευες κι αυτός σε είδε ως γλυκειά μαμά, γιατί τας ξυνάς προτιμά που τον ψήνουν ροδοκοκκινιστό στη σούβλα, πρόβλημα του.
    Καταδικό κι αποκλειστικό του πρόβλημα κι εσένα δεν σε αφορά.
    Καιρός σου να του δίνεις όμως, από τέτοιες ανόητες κακοτοπιές και σιγά μη σου ροκανίσει και το βάθρο μια κατσαρίδα αντρικού γένους.
    Καθότι, για να λεει τέτοιες μλκς, κατσαρίδα γυαλιστερή θα είναι στο εγγυώμαι.
    Εχω πέσει σε τέτοιες εγώ, ουουουου!!
    Γιατί νομίζεις πως κατέληξα στο βυθό του Μπικίνι και βρήκα το alter ego μου να πληκτρολογεί μοναχούλι του στο παρελθόν; (πάντα ανάποδα πήγαινε, μπερδευε τους χρόνους του ο καημένος..).
    Ασε που με μπέρδεψες με τις καταληξεις -ος.
    Αποφάσισε τι ή τι θέλεις να είσαι, μη ρεζιλεύομαι παπί μου.
    Ποιητική αδεία είσαι, αρσενικό ή παλιά δαντέλα;
    Μη μείνω με την απορία.
    Φιλί παρηγορητικό στο λευκό σου κούτελο :))

  5. Ιουνίου 8, 2007 στο 17:56

    Αποφάσισε τι ή τι θέλεις να είσαι…
    Ποιητική αδεία είσαι, αρσενικό ή παλιά δαντέλα;

    Μαριλένα μου να ζήσεις… ό,τι καλύτερο άκουσα σήμερις
    αααχ! επιτέλους φώς! ήλιος! …
    Σ’ ευχαριστώ… 😀

  6. Ιουνίου 8, 2007 στο 18:11

    Τα ισοπέδωσα όλα, ε Σεφ;
    χαχχαχχ δεν πειράζει, είμαι εντελως πρακτικός τύπος. 🙂

  7. Ιουνίου 8, 2007 στο 22:06

    παπι τι στοίχειωσε παλι γμτ. ;
    παπι, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΕΤΟΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΞΑΝΑ!!!!!!!!!
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
    (τους «εφιαλτες» μας πρεπει να τους κοροιδευουμε.
    τα αντιθετο δεν λεει!!!! ) 😉

  8. Ιουνίου 8, 2007 στο 22:22

    Όχι Μαριλένα, δεν ισοπέδωσες τίποτα. Το κατάλληλο σχόλιο στη κατάλληλη περίπτωση έκανες…

    (φτου! είρθε κι ο μούργος! – μια ήσυχη μέρα δεν πρόκειται να δει αυτό το έρμο το μπλογιστάν …)

  9. Ιουνίου 9, 2007 στο 11:29

    Που είσαι βρε παπί μου κι αρχίζω να ανησυχώ;
    Δε μας γράφεις κάτι;

  10. Ιουνίου 9, 2007 στο 12:18

    Μερικές φορές, ο Εφιάλτης στο Δρόμο με τον Lekes (ναι) επαναλαμβάνεται αλλά διαρκεί μόνο ένα κλάσμα του δευτερολέπτου. Τα εγκεφαλικά κύτταρα κάνουν χάζι και για λίγο ξεχνούν πού βρίσκονται και σε ποιον αναφέρονται.
    παπί θέλει ζητήσει συγγνώμη που τα σκάτωσε ουάνσ μορ αλλά, σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες, επανήλθε στον μάταιο τούτο κόσμο.
    Για συναίσθημα κανένας λόγος. Να ‘ναι καλά το exo 😉

    Εν τούτοις, να πούμε δύο πρακτικά πραγματάκια:
    1) Γίνεται να έχεις γιο 28 χρόνια μεγαλύτερό σου; Δεεεν γίνεται. (Μαριλένα, δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω 😀 )
    2) Κάτι που γίνεται όμως με τα σύμβολα της αριθμητικής είναι το εξής:
    Αν είσαι γιος του Δικαστή, ανίψι του Λογιστή, Κληρονόμος, ξεκινάς την επαγγελματική σου πορεία από το +50 και όχι από το less than zero. Οχι πως δεν έχεις όρεξη να αγωνιστείς, αλλά όταν ακούς συμβουλές από φέιμουσ άρτιστσ κάνε τούτο και εκείνο που το είχα δεδομένο στο Πεκίνο (για την ομοιοκαταληξία υπεύθυνος ο ντέρτι τζαζ), λίγο μπιμπικίζεις.
    Και οι εποχές είναι δύσκολες για να τρουπώσεις. btw, το παπί τρουπωμένο είναι αυτή τη στιγμή, αλλά κουτουπωμένο της σιωπής ποτέ, ειδικά σε ό,τι αφορά επαγγελματικά ζητήματα, ειδικά όσο έχει φίλους που παιδεύονται τόσο ολημερίς και οληνυχτίς, ειδικά όσο ξέρει ότι η Καλή Ιδέα δεν φτάνει.
    Και τι φταίει το μπλόγκιν; Και πώς μπερδεύεται το ένα με το άλλο ζήτημα;
    Δεν ξέρω… Μάλλον του φέρθηκα άδικα, σαν να ήταν WC…
    Γι’ αυτό την αδικία θα τη θάψω στην 1η Απριλίου που είναι και η Παγκόσμια Ημέρα της Μπαρούφας.

    και ξανά συγγνώμη και »κατάλαβες» 😉

  11. Ιουνίου 9, 2007 στο 14:17

    που πήγε ο άννας οέο?
    πήγε να βρεί τον καιάφα?

  12. Ιουνίου 9, 2007 στο 19:59

    παπακι, καλησπερα!!! 🙂


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Απρίλιος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 5 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 5 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 5 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

