23
Απρ.
07

Jesus Christ SuperStar

Πολύ νερβιάζω τις περισσότερες φορές που κάτι ροκάδες θεοί στο ξέφτισμά τους μας θυμούνται και μας επισκέπτονται. Το ίδιο θεώρησα ότι θα ίσχυε και για τη γνωστή ροκ-οπέρα που πήγα να παρακολουθήσω χθες με εισιτήρια-δώρο γενεθλίων. Γιατί σκεφτόμουν και σιγά τώρα και ποιοι θα είναι αυτοί που θα πρωταγωνιστούν, κακέκτυπα της ταινίας και ύστερα από τόσα χρόνια οχουουου.

Οι αμφιβολίες μου άρχισαν να διαλύονται με το που μπήκα στο θέατρο στο Μπάτμιντον. Γιατί στο φουαγέ κάθε θεάτρου, κάθε κινηματογράφου προσπαθώ διαισθητικά να πιάσω κάτι στην ατμόσφαιρα. Θα με αρέσει;;; Οι αμφιβολίες εξαφανίστηκαν εντελώς με το που χαμήλωσαν τα φώτα και είδα τον Τζούντα(αχ) να σκαρφαλώνει στη σκαλωσιά για να τραγουδήσει το πρώτο του… τραγούδι το λέμε και στη ροκ όπερα;;;;  (Η μουσική, η μουσική, η μουσική. Πώς μπόρεσα κάποτε κι έμεινα περίπου 1,5 χρόνο χωρίς μουσική; Περίπου 500 ημέρες; Ούτε τον ήχο από το κινητό μου δεν άντεχα και το είχα μονίμως στο αθόρυβο)

Η μουσική και οι ερμηνείες καθηλωτικές, αλλά δεν είμαι και ειδικός OK? Ήταν απλώς η πρώτη μου (ευτυχισμένη μου) φορά που είδα τέτοιο πράγμα ζωντανά! Ιδιαίτερα θρησκευόμενη πάπια δεν υπήρξα ποτέ, αλλά αυτή την ταινία την είχα αγαπήσει γιατί είχε στο κέντρο της την ανθρώπινη αδυναμία. Ίσως επειδή εγώ είμαι τόσο ατελής ψάχνω να αγαπάω μέσα από τις αδυναμίες. Δξ. Πάντως χθες στο Μπάντμιντον είχαν όλα μια allure από Θεό. Πώς γίνεται η μουσική και ο ρυθμός να μπαίνουν μέσα σου, στο κεφάλι σου, στο στομάχι σου, στο αίμα σου και να χορεύεις μαζί τους; Ήθελα να κρυφτώ κάτω από τα καθίσματα και να παρακολουθήσω και τη βραδινή αλλά με εντόπισε η ταξιθεάτρια 😐  Αδικία!!!!!!!!!!!!!

Μου άρεσε επίσης που μπορέσαμε και φτάσαμε πανεύκολα με το μετρό χωρίς να δώσουμε άλλο μισό εισιτήριο στον Ομάρ-ταρίφ που θα μας τύχαινε. Τι άλλο μου άρεσε; Όλα μου άρεσαν, όλα ήταν μαγικά μέχρι και η έκπληξη στο τέλος ή το ότι και μόνο που παρακολουθείς τέτοιο achievment νιώθεις μέρος της ιστορίας του.

Στο βιντεάκι το αγαπημένο μου τραγούδι από τον Garden της Gethsemane, εκεί όπου ο Jesus λέει: «μήπως θα μπορούσα να μην πιω αυτό το cup? … και τι θα αλλάξει άμα πεθάνω; … από ποιον άλλον άνθρωπο θα το ζητούσες αυτό; …» Να, από κάτι τέτοια βγήκε το είναι Θεός ο Άνθρωπος, λέω εγώ.

  

2 Responses to “Jesus Christ SuperStar”


  1. 1 thalassaki
    Απρίλιος 24, 2007 στο 12:15

    Υπέροχη, υπέροχη αυτή η εγγραφή! Όπως μόνο το αδελφάκι μου ξέρει 🙂 Από ποιον άλλον άνθρωπο, πράγματι; Κανέναν. Μόνο τον Ανέστη.

    Θυμάμαι την ταινία πολύ καθαρά, έχω και το βίντεο εδώ. Θυμάμαι πόσο με είχε χαράξει ίσια μέσα, πόσο είχα λατρέψει τη μουσική. Αλήθεια, πώς μπορούμε και «κλείνουμε τον ήχο» κάποιες φορές; Έχω μια μικρή θαλασσίτικη θεωρία πάνω σ΄ αυτό, είναι ένα είδος τιμωρίας του εαυτού, μια τρομερή απομόνωση, η τέλεια αποξένωση από ό,τι αγαπάμε πιο πολύ.

    Καλή υπόλοιπη μέρα, μικρή μου, καλή υπόλοιπη εβδομάδα. Σε αγαπώ, γιου νόου ιτ;

  2. Απρίλιος 24, 2007 στο 13:03

    I do! Και ξέρεις τι σκεφτόμουν ε; Πότε θα μαζέψουμε λεφτά να πάμε να δούμε μιούζικ θίατερ στην άλλη γειτονιά σου; :))))))))


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Απρίλιος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

tweets του σεφ

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

