30
Απρ.
07

Bloody Sunday, μωράκι μου

Τυχαίνει μερικές φορές στο τέλος μιας κατά τα άλλα συνηθισμένης Κυριακής να μελαγχολείς. Τίποτε σοβαρό.

Τυχαίνει μερικές φορές ένα  αστειάκι ή μια φωτογραφία που σου έδειξε ένας γειτονάκος να σε κάνει να σκεφτείς. Γάλατα kids.

Είσαι 33 χρονών και και 3 μηνών και σχεδόν όλοι περιμένουν κάτι από σένα. Κι εσύ περιμένεις πολλά από σένα. Έχεις νέους γονείς, παππού και γιαγιάδες, οπότε είσαι ακόμη κάποιων το παιδί, κάποιων το εγγόνι. Είτε είσαι κοντά τους είτε μακριά τους, είναι σαν να σκεπάζει ακόμη κάποιος με δύο κουβέρτες. Όμως τα χρόνια σου προχωράνε και ναι περιμένουν κάτι από σένα.

Είναι σαν χθες που έκανες διαγωνισμούς »ποιος θα πνίξει τα περισσότερα υποβρύχια» με τον Νίκο και τη Σοφία. Και η κυριότερη διαφωνία σας ήταν αν αυτά τα υποβρύχια θα έπρεπε να έχουν μέσα τεκίλα ή τζακ. Σήμερα ο Νίκος και η Σοφία έχουν τον Αλέξη, έναν μινιμινιμινι μπέμπη, και είναι ευτυχισμένοι και στο τρέξιμο. Διαρκώς. Μερικές φορές κολλάς τη μούρη σου στο τζάμι και προσπαθείς να αφουγκραστείς συναίσθημα, μυρωδιές, να καταλάβεις αντοχές (πώς αντέχει και επιβιώνει η Σοφία με τρεις ώρες ύπνο;;;), να βουτήξεις στον αέρα ένα bubble αγάπη όχι από αυτήν που παίρνουν, αλλά για να δεις από τι είναι φτιαγμένη αυτή που δίνουν.

 Αλλά είπαμε. Εσύ είσαι ακόμη παιδί και εγγόνι κάποιων. Δεν έχεις κάποιον να νανουρίσεις αυτή την Κυριακή, πιθανόν ούτε την άλλη Κυριακή, το πιθανότερο ούτε την επομένη χρονιά. Ούτε καν ένα σκύλο να τον πας βόλτα. Κάποιον που να σε χρειάζεται. Μερικές φορές νιώθεις μέσα στα σπλάχνα σου, ναι, τσου υπερβολή, μέσα στο σώμα σου το ίδιο κάτι. Πρέπει να βγει στο φως, να γεννηθεί, να αποσυμπιεστεί η τρυφερότητα τόσων χρονων.

{SMS: Στάλιον για αναπαραγωγή δεν ψάχνουμε και όποιος το σκέφτηκε αυτό έχει στο μυαλό Αρχίδια Βόλους – ούτε καν πίτουρα}

Μερικές φορές στενοχωριέμαι, ρε Σοφία, όταν μου λες στο τηλέφωνο: Άσε δεν ξέρεις. Αφού θέλω να μάθω σου λέω!

Και μέσα στους δύο μήνες που είμαι εδώ πάλι έχω προλάβει να στενοχωρηθώ με την κατηγοριοποίηση. Γονείς που διατηρούν πολύ γλυκά ημερολόγια για μωρά ρίχνουν μια κρύα ανάσα στη μούρη σου όταν μυρίζονται πως δεν είσαι σαν κι αυτούς.

Αλλά πάλι… αυτό δεν συμβαίνει μόνο με τους γονείς.

Διάλογος στο γραφείο:
– Τι μου λες; Εντυπωσιακό που διαβάζεις αυτό!
– Γιατί;;;
– Αφού δεν είσαι του χώρου
– Έλα;
– Εννοώ που δεν έχεις τελειώσει πανεπιστήμιο.
– …

Μη μου πεις ότι κλαψομουνιάζω. Γιατί κι εγώ έχω πολλά στραβά και όταν με πιάνει πανικός ή νεύρα δεν παίζομαι και δεν με αντέχει ούτε ο Θεός. Απλώς, λέω, πως ΕΓΩ δεν σε διαλέγω έτσι.

Γι’ αλλού το ποστ κινήσαμε κι αλλού η σκέψη της τρελής μάς πάει.

Κάνε κλικ στον Παυλάκη, σε παρακαλώ

Δεν έχω άλλη επιλογή από το να έχω τον νου μου εκεί. Κατάλαβες;

Γιατί αμα δεν είμαι και αφού δεν έχω, δεν θα έχω τίποτα.

Μηδέν.

11 Responses to “Bloody Sunday, μωράκι μου”


  1. Απρίλιος 30, 2007 στο 08:01

    Τοκ τοκ.
    Να μπώ;
    Εδώ είναι ο πίνακας ανακοινώσεων για 33χρονες που αναζητούν μωρά για ζούλιγμα, ξεσκάτισμα και βόλτες με καροτσάκι;
    Μπορώ να αναρτήσω reply αναζήτησης baby sitter;
    Παρακαλώ, μόνο να έχει στο βιογραφικό της πτυχίο αστροφυσικής και μεταπτυχιακό στον Hawking γιατί η νέα διδακτική ύλη στο δημοτικό έχει απαιτήσεις από την νέα γενιά.
    Α, και πείτε της να μην μου πλακώσει το παιδί στις δίαιτες από τώρα.
    Αποσυμπιεστή τρυφερότητας ας μην φέρει μαζί της. Έχουμε έναν σε άριστη κατάσταση. Άλλωστε, αυτοί δεν χαλάνε ποτέ. Έχουν ισόβια εγγύηση και τίθενται σε λειτουργία όταν ανιχνεύσουν τον κατάλληλο χρήστη.
    😉

  2. Απρίλιος 30, 2007 στο 10:02

    Δεν ήθελα να σε μελαγχολίσω 😦

    Γράφεις πολύ ωραία γμτ. και μελαγχολούμε μαζί σου, ακούς και ωραία μουσική… ά στο καλό!

    Καλημέρα

  3. Απρίλιος 30, 2007 στο 10:06

    Και το «Μηδέν» να το ξεχάσεις.

    «ένα – μηδέν» είναι… κι έχουμε να υπερασπιστούμε ένα 6-4 εκτός έδρας.

    Κράτα γερά στην άμυνα, βγαίνε γρήγορα στην επίθεση.

    Ένα γερό στοίχημα βάλαμε …κανόνισε να το χάσουμε κι αυτό να γίνουμε !@#$%$

  4. 4 lifewhispers
    Απρίλιος 30, 2007 στο 10:43

    Με έχεις μπερδέψει. Μήπως χτύπησε το ρολόι σου;;;; Δεν σε ξεχνάω (the mission).
    Πε΄ρασε η Κυριακή. καλή σου εβδομάδα!!!!

  5. Απρίλιος 30, 2007 στο 16:14

    @μια αντανάκλαση, μπείτε όπως είστε.
    Ναι και στο ζούλιγμα και στο ξεσκάτισμα [άμα δεν έχεις ξεσκατίσει έμβιο ον, μωρό, ηλικιωμένο, γατί, δεν έχεις αγγίξει αρκετό λοβ στόρι] και στη βόλτα!
    Θα ειδοποιήσω τη βέιβι σίτερ να επικοινωνήσει πάραυτα. Για δίαιτες δεν το βλέπω να το πλακώσει το παιδί, απλώς μπορεί να του τρώει τα γαριδάκια και να του δίνει κάνα μήλο. Για το καλό του πάνω απ’ όλα!!!
    (και πάνω που χρειαζόταν μια δεύτερη δουλειά!!! :*)
    😀

    @σεφμου, δεν με μελαγχόλησες καθόλου, ίσα-ίσα που γέλασα πολύ. Οι άνευ λόγου συνειρμοί είναι δική μου αρρώστια! Επίθεση;;; ΟΟΟ Μαααϊ Γκαντ! (φωνή όπως Τζάνις από »Φιλαράκια», αν ξέρεις). Φυσικά και θα υπερασπιστούμε το 6-4, απλώς τις μέρες που δεν δίνει μάχη ο φάιτερ σκέφτεται λίγο παραπάνω από το κανονικό του. Σε ευχαριστώ πάντως 😀

    @lifewhispers, ρολόι τσκ, έχω να φορέσω πολλά χρόνια, για ώρα ανάγκης μόνο από το κινητό. Επιθυμία ναι, οφ κορσ, γιατί όχι, αλλά και μια δικαιολογία για το »άμα δεν είμαι», γιατί δεν μπορώ να μην είμαι… και θυμώνω όταν δεν είμαι. Και μια ενοχή για ένα άσχετο θέμα. Μια ενοχή για την καχυποψία μου που μεγαλώνει, για το »τι θέλει τώρα αυτός;». Καλή εβδομάδα σαφώς 😉

  6. Απρίλιος 30, 2007 στο 18:21

    Αυτό το πράγμα, το να σου »κολλάνε» ετικέτες και να σε τοποθετούν σε κάστες
    μου τη σπάει!

    Λες:
    »Μη μου πεις ότι κλαψομουνιάζω. Γιατί κι εγώ έχω πολλά στραβά και όταν με πιάνει πανικός ή νεύρα δεν παίζομαι και δεν με αντέχει ούτε ο Θεός. Απλώς, λέω, πως ΕΓΩ δεν σε διαλέγω έτσι.»

    Μια χαρά τα λες.
    Όπως πρέπει.
    Δεν μπορούσα να μην το πω. Θα έσκαγα 🙂

  7. Μαΐου 1, 2007 στο 00:25

    ThanX babe Fus, κι εγώ άμα δεν το λεγες θα έσκαγα 😀

  8. Μαΐου 4, 2007 στο 09:15

    Κάποτε θα ‘ρθουν να σου πουν πως σε πιστεύουν, σ’ αγαπούν και πως σε θένε… 😦

    Κατασυγκινήθηκα με την εγγραφή και το βίντεο – λατρεύω τον Παυλάκη και το ξέρεις – όχι όμως όσο εσένα! :************* Σ’ ευχαριστώ Παπί μου :*

  9. Μαΐου 4, 2007 στο 14:36

    Ο Παυλάκης καλά λέει, ε; Ψέμματα λένε. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Πόσο όμορφος είναι σε αυτό το βίντεο…

  10. Μαΐου 6, 2007 στο 23:16

    Δεν έχω συμβουλές πρακτικές να δώσω, και οι δικές μου Κυριακές μέχρι πρότινος χαμένες ήταν. Από την άλλη, έχω πάρα πάρα πολλές ευχές για σένα!

  11. Μαΐου 7, 2007 στο 00:39

    Πρώτα από όλα τι τέλειο νικνέιμ είναι αυτό;;;; 😆 😆 😆
    Και επίσης σε ευχαριστώ πολύ 😀


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Απρίλιος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

