12
Μάι.
07

Ο,τι δηλώσετε – ζβουρδούμ μπαρουάκ

Ο Αντώνης Χριστούγεννος, νεαρός και wanna-be πλαστικός χειρουργός, κατέβηκε από τα Δίκαλα στην Αθήνα με το που τελείωσε το σχολείο. Δεν είναι πολύς καιρός που τον γνώρισα – με εντυπωσίασε όμως εξαρχής όχι ακριβώς γι’ αυτό που είναι, αλλά επειδή τον αγαπούσαν όλοι οι παλιοί γιατροί στην πιάτσα. Άντρες και γυναίκες.

Εχθές το πρωί που είχαμε εφημερία μάς έφεραν ένα μωρό οκτώ μηνών με έγκαυμα α΄ βαθμού στο δεξί χέρι. Το θέαμα ήταν επιεικώς σπαρακτικό όσα και αν έχεις δει όσο και αν έχεις συνηθίσει…

Η Ελένη (νοσηλεύτρια που κάνει την πρακτική της) το πήρε στην αγκαλιά της και έτρεξε στον Αντώνη. Ο Χριστούγεννος δαιμονίστηκε. «Την πουτάνα μου γαμώ. Όλο κάτι τέτοιες μαλακίες μου τυχαίνουν. Χάθηκε να ξεπέσει κανένας καλός βυζίς για κόψιμο, για ράψιμο, για διόγκωση, ένας ass (my ass) για εξορθολογισμό;».

Δεν ήταν ακριβώς κακός και χλέμπουρας, απλώς ανυπομονούσε να αφήσει το απότυπωμα από το νυστέρι του στη λεωφόρο της δόξας. Τα βράδια προσκυνούσε τα πόστερ του Ανδρέα Φουστάνου και του Χιου Χέφνερ που είχε κρεμασμένα πάνω από το κρεβάτι του. Διάβαζε το αγγλικό «FHM», το αμερικάνικο «Playboy», το βραζιλιάνικο «Nysteri Today», το αττικό «Gine magkas se dyo xronia, lad» και τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα τον «Ριζοσπάστη» (το τελευταίο για να μπορεί να συζητάει με τον πατέρα του τις εξελίξεις και να μην του κόψει το λάδωμα από το χωριό).

Στις επεμβάσεις του ήταν σχεδόν πάντα ακριβής και προσεκτικός. Ωστόσο οι παλιοί γιατροί -όπως μου αποκάλυψε αργότερα ο ίδιος μεταξύ βότκας και κεφτέ- δεν τον επαινούσαν για τη δουλειά του αλλά για τον χαρακτήρα του. 

Στις 11 του περασμένου μήνα βρεθήκαμε τυχαία στο πάρτι γενεθλίων ενός συναδέλφου. Ο Αντώνης έβγαζε έναν πύρινο λόγο με βασικό θέμα «γιατί οι γυναίκες που έχουν κοντά μαλλιά είναι αναχρονιστικές και παλιολεσβίες». Ψιλοστράβωσα. Τα μαλλιά μου φτάνουν περίπου στη μέση μου και ποτέ δεν τα είχα κοντά, αλλά τα έπιασα γρήγορα-γρήγορα με ένα λαστιχάκι αλογοουρά και του ψιθύρισα στο αφτί:

– Ξέρεις, Χριστούγεννε, τα έκοψα καρφάκια γιατί πάσχω από ζβουρδουμ μπαρουάκ και ξέρεις τι σημαίνει αυτό…

– Πώς; Τι; Καρφάκια; Άντε χάσου σιχαμένη παλιολέσβω. Ο άντρας σου το ξέρει;

Κοίταξα τον Μπίλι στη γωνία και μου έκλεισε το μάτι. Ξαναπλησίασα τον Χριστούγεννο για να τον πειράξω κι άλλο.

– Κοίτα. Έχω βάλει και ζελέ και τα έχει κάνει ανάγλυφα. Βάλε πάνω το χέρι σου.

(Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ζελέ στη ζωή μου)   

– Το βλέπω, το βλέπω. Πας καλά ρε; Γυναίκα πράμα, ζελέ; Ουστ από δω. Τι το πέρασες, σίριαλ; Εδώ δεν είναι «Στην Εντατική» που ο Κλούνεϊ πήδαγε και τις καθαρίστριες, κατάλαβες;

(Ξέχασα να διευκρινίσω πως δεν είμαστε ακριβώς συνάδελφοι με τον Αντώνη και τους παλιούς, απλώς έχω μια εξειδίκευση στον καθαρισμό και την αποστείρωση των χειρουργείων.)

Αποφάσισα να τον αφήσω για λίγο στην ησυχία του γιατί μάλλον τον είχα εκνευρίσει και το μουσάκι του είχε αρχίσει να χορεύει επικίνδυνα, ενώ τα συνήθως γραμμή-μάτια του είχαν γουρλώσει κάπως. Γιαχού!

Ο Μπίλι τα έπινε μόνος στη γωνιά του και αυτός είναι ένας λόγος που τον αγαπώ περισσότερο από κάθε άλλο Μπίλι, γιατί δεν ένιωθε ποτέ την ανάγκη να κάνει PRιλίκια, αζμπέτε, δεν είχε ανάγκη να νιώσει μέρος κανενός συνόλου, μόνο αν κάτι τον κεντρίζει πραγματικά ξεκουνιέται. Όταν προσπαθώ να τον πείσω ότι κι εγώ το ίδιο είμαι, βγάζει από την τσέπη του μια σελίδα Α4 με 97 περιπτώσεις-case studies που αποδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο και τότε είναι οι ώρες που δεν τον αγαπάω και τόσο…  

Έψαξα με τα μάτια να βρω τους νέους και τους παλιούς με τους οποίους μας δένει μια βαθιά Αστειφιλία.

Αυτοί μιλάνε, εγώ ακούω, αυτοί ζητάνε, εγώ εκτελώ, και πάντα με απέραντο σεβασμό γιατί όταν μιλάμε για γιατρούς μιλάμε για την ελπίδα και τους στυλοβάτες του κόσμου μας. Εννοείται πως νιώθω άσχημα και κομπλεξικά που δεν μπορώ να προσφέρω κάτι εξίσου σημαντικό με αυτούς στον Άνθρωπο. Ήδη από το σχολείο όμως δεν διάβαζα τίποτα εκτός από τον «Κόσμο της Πάττυ» και τη «Μανίνα». Οι βαθμοί μου δεν βοήθησαν ούτε για να βγάλω το λυκείο, πόσο μάλλον να βάλω το Πανεπιστήμιο!

Η καλύτερη Αστειφιλία μου είναι αυτή που έχω με την Πολυάννα. Είναι ακόμη στη Σχολή και μου μιλάει κάθε μέρα με όλες τις λεπτομέρειες για τα μαθήματά της, για τα σημαντικά ραντεβού με σημαντικούς καθηγητές, για το πώς περνάει στο Νεκροτομείο. Καμιά φορά ενδιαφέρεται να μάθει τι κάνω κι εγώ!!! Βέβαια οι απαντήσεις μου δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον γιατί συνήθως είναι του τύπου: «Μας έφεραν ένα καινούριο αντισηπτικό, σήμερα μου ξέφυγε μια γωνίτσα στο σφουγγάρισμα, θέλω να κάνω κι άλλες ανταύγειες, βρήκα μια γαμάτη καινούρια δίαιτα, θα γραφτώ στο γιογκαλάτες, πω πω πω έδειχνε χθες ο Τριανταφυλλόπουλος!!!, έφτιαξα ένα δικό μου μπλογκ, διάβασα σε ένα μπλογκ, ο Μπίλης έμεινε από λάδια και τέτοια». Στην περίπτωση που παρασυρθώ και αρχίσω να μιλάω για μένα λοιπόν, η Πολυάννα με διακόπτει ευγενικά για να μη νιώθω άσχημα που διηγούμαι τα όχι και τόσο σημαντικά πράγματα των όχι και τόσο σημαντικών επιλογών μου και μου ξαναλέει για την Ιατρική, για το πώς περνάει στα μαθήματα, για τα πανεπιστήμια που στέλνει βιογραφικά στην Αμερική, για το ραντεβού της στο Ινστιτούτο Παστέρ με τον διάσημο ιατρό-ερευνητή Ξεπατικουά!!! Μια φορά εκεί που μιλούσαμε μου είπε ότι είμαι η μόνη Αστειφίλη της που ξέρω και ακούω τόσο καλά, αλλά ότι θα έπρεπε να μιλάω περισσότερο, γιατί σε αυτά τα πράγματα της θυμίζω άντρα που για να του πάρεις κουβέντα πρέπει να έχεις κάνει μετάνοιες. Η Πολυάννα λοιπόν ήταν ο πρώτος άνθρωπος πριν από τον Χριστούγεννο που μου έριξε μια ανυπόστατη μπηχτή και νευρίασα λίγο και σκέφτηκα πως θα της έφερνα τον Μπίλι να της έδειχνε. Μετά όμως στο σπίτι που το σκέφτηκα καλύτερα, κατέληξα στο συμπέρασμα πως όταν κάνεις σημαντικά πράγματα για τον Άνθρωπο κουράζεσαι λίγο παραπάνω και δεν πειράζει αν σου ξεφεύγει καμιά μαλακία πού και πού. Τη μέρα που διηγήθηκα στον Μπίλι αυτό το περιστατικό δεν είπε τίποτα, μόνο έβγαλε εκείνη τη γαμημένη την Α4 και σημείωσε «case-study No95»!

Στο πάρτι ήθελα να βρω οπωσδήποτε την Αστειφίλη μου για να συζητήσουμε για τις μαλακίες του Χριστούγεννου και να μου εξηγήσει ως πανεπιστιούμενη γιατί οι παλιοί (άντρες και γυναίκες) τον εκτιμούν τόσο πολύ.

19 Responses to “Ο,τι δηλώσετε – ζβουρδούμ μπαρουάκ”


  1. Μαΐου 13, 2007 στο 10:16

    χααχαχααχαχααα!!! το είχα φοβερή, επείγουσα ανάγκη αυτό, μπιλήβ μη!!! :********** ((((((((((((((Duckie))))))))))))))))

  2. Μαΐου 13, 2007 στο 11:45

    Σε παρακαλώ, μια φωτοτυπία της γαμημένης Α4…
    και τι στο κόσμο…

  3. Μαΐου 13, 2007 στο 12:42

    @θαλ 😀 ναι, αλλά πήρε τηλ ο Χριστούγεννος βρίζων θεούς και δαίμονασ!!!!!

    @Σεφ, και ποίος νομίζει πως είναι αυτός ο Μπίλης;;;; Μήπως θες το τηλέφωνό του; Φωτοτυπία; Φωτοτυπία; Φωτοτυπία;;;; Είπαμε να εκτεθούμε αλλά μη γίνουμε και εντελώς ρόμπι 😆

  4. Μαΐου 13, 2007 στο 23:47

    Παπί αυτά που σου είχα υποσχεθει μόλις τα έκανα publish στο blog μου.
    Είναι (όπως γράφω και στο τέλος του post) το πρώτο μέρος.
    Θα ακολουθήσουν προσεχώς άλλα δύο 🙂

    Φιλιά :))

  5. Μαΐου 14, 2007 στο 00:04

    thanX Fus 😀 (όλοι μας δηλαδή)

  6. Μαΐου 14, 2007 στο 00:14

    καλώς το 😀 τον είδα τον άλλο, κουκλίσ είναι

  7. Μαΐου 14, 2007 στο 01:01

    it’s going fine: καήκαμε λίγο από τον ήλιο, πήγαμε σε έναν μαφιόζο αστειάτορα για φαϊ, όλα καλά – εσείς καήκατε κι εσείς εκεί;

  8. Μαΐου 14, 2007 στο 11:05

    taxamataxasa ! μετα απο αυτό…. :-))))

  9. 11 nikosvardis
    Μαΐου 14, 2007 στο 12:06

    αστειφιλια! μάλλον γυναικείο….

  10. Μαΐου 14, 2007 στο 17:00

    Μονο και μονο που γραφεις χειρουργός φτανει:-))

  11. Μαΐου 14, 2007 στο 18:23

    *rodia, το παλεύω το χάνω 🙂

    *nikosvardis, οι αδυναμίες μπορεί να είναι θηλυκές αλλά στην ουσία δεν έχουν φύλο, πχ ναρκισσισμός

    *καλός καιρός 😀

  12. Μαΐου 14, 2007 στο 21:01

    ρε παπι, περασα να πω μια καλησπερα. 🙂

  13. Μαΐου 14, 2007 στο 21:03

    καλά έκανες μουργάκι 😀 – εδώ έχουμε μπιγκ πλανσ!

  14. Μαΐου 16, 2007 στο 23:39

    α! και να μου αφήνεις το λινκ σου Εεεσύ!!!!!!

    (γιου αρ μπγιουτιφουλ – αι λοβ γιου κτλ)


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Μαΐου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

