13
Ιον.
07

Metανθρώπινγκ

misolepto1.gif ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ…

could this be this time of the year that we all have played them?

Μπερδεύτηκα.

Για μισό…

Μισό να σαλιώσω δάχτυλο και να το βάλω στον άνεμο να δω κατά πού φυσάει.

Μπα.

Θα βρέξει;

Δεν θα βρέξει;

Hey you big Μπαγασάκος, περνάς καλά κει πάνω;

Γιατί σε περίπτωση που βρέξεις θέλω μια χάρη:

Ρίξε, ρε Μεγάλε, δέκα μεζούρες παραπάνω.

Μεζούρες σαν και αυτές που χρησιμοποιούσε η θεία Σόνια η μοδίστρα όταν έραβε τη γιαγιά Ευαγγελία.

Στείλ’ τις με κούριερ στο μεγάλο μου πάρτι.

Θέλω να μετρήσω όλες τις λέξεις που αρχίζουν με ένα μεγάλο στερητικό Α. Και μετά τη σύνθεση που όλα τα γεφυρώνει.

Την Αγάπη.

Και λίγο πιο πίσω τα τραγούδια της τάβλας. Ας είναι και με την Εφη Θώδη. Μπλιαξ. Για να μελετήσουμε και τη μεγάλη, ατελείωτη Τάβλα.

Εμένα(νεεε) μου αρέσουν πολύ τα αγόρια με ένα ελαφρύ μυωπικό βλέμα. Πώς το βλέπεις αυτό; Κάποτε μου είπαν πως αυτό λέγεται Στραβισμός της Αφροδίτης και για να καταλάβεις για τι πράγμα σου μιλάω, το ‘χει σε έναν βαθμό (μικρό) ο Κριστόφ Λαμπέρ.

Λες να είμαι για τα Σίδερα Χαλανδρίου;

Εξ αυτού πάντως μπορώ χαλαρά να συμπεράνω πως όσοι αντικρίζουν μάτια που κλαίνε, μάτια αμυγδαλωτά, μάτια στρογγυλά, μάτια γραμμές δεν ταβλώνουν με τίποτα. Νε νε.

Στείλε τους τις μεζούρες για να μάθουν αυτοί!

Έλα, ρε Μπαγασάκο, που θα μας πεις και χολερικές.

Αφού έτσι είναι η ζωή στα ζίροουισ.

Νομίζω πως το δέρμα, βάσει sharp λογικής, το έστειλες για να καλύπτει και να προστατεύει τα άχαρα ζωτικά όργανα. Ένας κάποτε είπε πως το ‘φτιαξες για χάδι και φιλί. Μία άλλη σε μια διαφήμιση είπε πως για να διατηρηθεί το χάδι και το φιλί, πάρε μία λα πρερί. Ακριβή όμως είναι, Θεούλη. Κάνε κάτι! Ένα διήμερο με 80% discount στον Χόντο. Κάτι…

Στείλε λίγη βροχή, λίγη υγρασία να διατηρηθεί η νέα μία, να μη γίνει το δέρμα μόνο για να σκεπάζει το άσχημο κρανίο, να μη βαθουλώσουν τα μάτια από πείσμα και κακία… Μπρρρ! Τρομάζω και μόνο που σκέφτομαι αυτό το σενάριο, αυτή τη βαθιά ναρκισευόμενη θρησκεία ή φωτογραφία.

Χρειάζομαι άλλο μισό λεπτό.

Η Γη γυρίζει γρήγορα για το αργό μου μυαλό,

πάτα λίγο πάφσε 

couples1001.jpg

couples-2-large.jpg

lindsay_5.jpg

p1500-jamiejohnlr2.jpg

mikiminiwedding.jpg

Α καλά, δεν τρέχει μία. Όλοι αυτοί είναι μαζί επειδή δεν τους έκατσε ο ΠανΤέρας και η Βίκυ Καγια(νάαα τι πάθανε).

Andrea :))))

{mystikaki: tous gamw ta lykeia ta teleftaia 33 xronia, 4 mines kai dyo meres  😉  }

Update: Και επειδή όταν χάνω την αυτοκυριαρχία μου 11 φορές στις 10 το μετανιώνω… κολλάω εδώ με συνδετήρα μία από τις πιο αγαπημένες μου εγγραφές στο blogspot… Spot on tenderness…

http://xameni.blogspot.com/2007/04/blog-post_08.html

ThanX!

12 Responses to “Metανθρώπινγκ”


  1. Ιουνίου 13, 2007 στο 15:43

    Είσαι μουτράκι…
    (αλλά ωραίο μουτράκι)

    xx

  2. Ιουνίου 13, 2007 στο 15:45

    είμαι λίγο tsantilas ακόμη και όταν δεν με αφορά 😛
    αλλά δεν σκοπεύω να το κόψω άμεσα
    xx

  3. Ιουνίου 13, 2007 στο 15:59

    Τερέντιος ο Αφρικανός:
    «είμαι άνθρωπος – τίποτε τ’ ανθρώπινο δεν μου είναι ξένο»

    Αυτό είναι όλο κι όλο, ό,τι έμαθα από τον φιλόλογο της Α Λυκείου (Βαρακλιώτης νομίζω…) ?

  4. Ιουνίου 13, 2007 στο 16:01

    🙂 ωραία τα λέτε, και χαίρομαι που δεν είστε μόνο ένας εσείς που τα λέτε ωραία. («αφού αγαπιούνται οι άνθρωποι. πώς αλλιώς;»)
    Μόνο που τ’ ακριβό θέλει λίγο ψάξιμο…

  5. Ιουνίου 13, 2007 στο 17:01

    η ταβέρνα μου είναι στην καισαριανή πάντως
    ανοιχτά και κυριακές μεσημέρια

  6. Ιουνίου 13, 2007 στο 17:04

    και όπως λέει και ο μοναχικός λαθρεπιβάτης στο τελευταίο του παραλήρημα…»αυτός που πέτυχε να προβλέψει μιά ευτυχισμένη ζωή δεν είχε με τι να την αγοράσει»

  7. Ιουνίου 13, 2007 στο 19:07

    Θέλεις φαγάκι παπάκι μου; Να σου κάνω εξωτικές αηδιούλες, απ’ αυτές που μ’ αρέσουνε πάρα πολύ ή ντόπια γεμιστά, να σου κάνω κάτι βαρύ οπως ο μουσακάς ή κάτι εντελώς ελαφρύ όπως κοτόπουλο αν ορανζ;
    Οταν έρχονται σπίτι φιλενάδες που τίποτα δεν τους πάει καλά, τις βάζω στην κουζίνα μ’ ένα μεγάλο φλυτζάνι καφέ κι έπειτα μαγειρεύω ο,τι κόβω πως θα τους φτιάξει τη διάθεση για το επόμενο 24ωρο.
    Μετά πάλι, εδώ είμαστε.
    Μόνο μη μου στεναχωριέσαι 🙂

  8. Ιουνίου 13, 2007 στο 22:12

    μπαγασάκος εντάξει με την ταβέρνα!
    μπαγασάκος έεετσι έεετσι έεετσι

    Μαριλένα, θα ήθελα κάτι σε παγωτάκι που έχει και ασβέστιο 😆
    Δεν στενοχωριέμαι, παπί που γαβγίζει μην το φοβάσαι. Ορκίζομαι! Απλώς δεν γίνεται αλλιώς, δεν γίνεται 😉
    Φιλάκια ******

  9. Ιουνίου 14, 2007 στο 23:36

    αααα,
    εσείς είστε πολύ καλή.
    και αγαπάτε ό,τι αγαπούσε η αγαπημένη μου lost και εγώ (κάπου εκεί ήμουν) στο ποστ εννοώ.

    ασύντακτο μου βγήκε αλλά κάτι θα καταλάβατε 🙂

  10. Ιουνίου 15, 2007 στο 02:54

    χαίρομαι ξανά τότε…
    Αλήθεια envain πιστεύεις πως όλα είναι τόσο εύκολα όπως σε εκείνη την ταινία; 😉

  11. Ιουνίου 15, 2007 στο 11:56

    μα δεν το βλέπετε το χάλι μου;;;

    «εις μάτην» με λένε πιά….

    αλλά ΘΑ ΗΘΕΛΑ!!!
    δεν ξέρεις πόσο θα ήθελα να γίνουν όλα τόσο εύκολα μια φορά.
    αλλά όλα…

    και μέσα μου – μέσα μου , πάντα το περιμένω :)))


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Ιουνίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

