15
Ιον.
07

Κόψε μου

– Κόψε μου δεκαπέντε γραμμές.

– Κοκ…

– Όχι κοκ… κόψε μου δεκαπέντε εκατοστά.

– Αφενdικό, εγώ κόψω ντεκαπέντε γραμμέσ εκατοστά από παζλ Διονύση;

– Ναι, Πένη. Αλλιώς δεν θα χωράει στο κάδρο

– Όμως, αφενdικό, Διονύση μάζευε κομματάκι κομματάκι φωτογραφίες, κοιτούσε, χάιδευε, μουρμουρούσε, έκλαιγε, σκεφτόταν, κόλλαγε, ξεκόλλαγε, ξανακόλλαγε, γελούσε. Μη λες εσύ, Πένη κόψε Διονύση. Δενπορώ. Διονύση αγαπάει, αφενdικό!

– Ποιον, ρε Πένη, εμένα; Αυτός τραβιόταν χθες με τον Τάσο στο Γκάζι.

– Οκι εσένα!!! Μικρά κομματάκια παζλ αγαπάει. Λεπτομέρειες που κάνουν big thing. Και άνθρωποι αγαπάνε παζλ και βλέπουν φωτογραφία και θέλουν τραγουδάνε και χορεύουν, και ταξιδεύουν, αφενdικό, και καλό είναι άμα δεν έχουν κρόνο πάνε διακοπές.

– Πένη, I’m losing my patience here! Κόψε τις ρημαδιασμένες γραμμές, σου λέω. Έχουμε να διώξουμε κούτες τσίχλες. Καταλαβαίνεις ή να βάλω τις φωνές;

– ‘Οχι.

– ‘Ακου, παιδί μου, μαστίχες πουλάμε. Πώς να χωρέσει αυτό το big thing που λες σε μια τόσο μικρή επιφάνεια;

– Τι είναι επιπάνεια;

– ……………………

– Τι είναι επιπάνεια;

– ……………………

– Ε τι είναι επιπάνεια;

– Επιπάνεια είναι αν δεν κόψεις τις ρημαδογραμμές θα πας αύριο σπίτι σου. Κατάλαβες;

– Μανίλα;

– Ναι.

ΟΚ

!ΧΡΑΤΣ!

75 Responses to “Κόψε μου”


  1. Ιουνίου 15, 2007 στο 08:21

    Ετσι είπε κακό εφέντη?

    … και τελικά τι κόπηκε?
    οι 15 γραμμές ή το εισιτήριο για την επιστροφή στη Μανίλα?
    (και τα δύο ενδεχόμενα είναι… άστα)

    😦

    {{{οφου! d}}}

  2. Ιουνίου 15, 2007 στο 11:29

    Μερικες φορες απορω, πως λειτουργει ετσι το μυαλο ?

  3. Ιουνίου 15, 2007 στο 12:03

    Εμένα, γιατί δεν εμφανίζεται δίπλα στο μήνυμα μου κάτι σαν το ψαράκι του σεφ ή το κουταλοπήρουνο του alagrecqueq;

    Για ξεκάρφωμα το λέω, γιατί ως ηλίθια τπτ δεν κατάλαβα από το κείμενο.
    Ούτε κι αυτά που λέγατε στου dirty, αλλά από τουδε κι εμπρός, θα λέω τα δικά μου, να μη φαίνομαι!
    Κάπως σαν το γυμνάσιο που πήγαινα και γέλαγα με τα πονηρά ανέκδοτα, καθότι δεν τα καταλάβαινα, αλλά δεν ήθελα και να με κοροιδεύουν που δεν τα καταλαβαινα!
    Απορία να μην έχετε λοιπον, όταν βλέπετε άσχετες απαντήσεις D

  4. Ιουνίου 15, 2007 στο 12:58

    αγαπητη Μαριλενα, εμεις επειδη εχουμε blog στην wordpress μας δινουν τη δυνατοτητα να εχουμε ενα αβαταρ (εικονιδιο) που μπαινει διπλα στα σχολια μας. Κι εσυ που ανηκεις στο blogspot λογικα εχεις ενα εικονιδιο (εφοσον το εχεις ανεβασει ή επιλέξει) που μπαινει αυτοματα οταν κανεις σχολιο στα εκει posts.
    Οσο για τις διακοπες…. ελπιζω να μη κοψω τα παζλ μου φετος

  5. 5 lifewhispers
    Ιουνίου 15, 2007 στο 13:00

    μπραβο ρε Μαριλένα για το σχόλιο, μπραβο. γιατι νόμιζα παλι οτι είμαι η μονη που δεν καταλαβαίνω. Ε, μετα το πιασα… :-/

  6. Ιουνίου 15, 2007 στο 13:26

    alagrecque ναι, έχεις δίκιο. Το έχω και εγώ το εικονίδιο στο blogτέτοιο! Ευχαριστώ πολύ 🙂

    lifewhispers ευχαριστώ πολύ για τον έπαινο. 🙂
    Πέρνα από μένα καποια στιγμή που θα χεις χρόνο και διάβασε το «κορφολογώντας τα ρεζιλίκια». Εκεί να δεις, που αυτή η κατάσταση (του να μην καταλαβαίνω) είναι μόνιμη.
    Ο Σεφ, δίνει πολυτιμες συμβουλές επί του θέματος 😀

  7. Ιουνίου 15, 2007 στο 14:22

    παγωτό κεράσι…

    αύριο κεράσει εγκό

  8. Ιουνίου 15, 2007 στο 14:57

    Άσχετο:

    Πρόσχι σι λέγου πρόσχι…
    οι Μακρυκουστέοι είναι άτμι φάρα…
    είνι μουβόρ και μπαμπέσδες….
    πουλί μπαμπέσδες… ααχ!

    Ανε είχενα ηγώ τα χρόνια σου θα’περνα ηνα μαχιαίρ…
    …κι χράαααααααατσ! τουν άτμο !!!

  9. Ιουνίου 15, 2007 στο 16:47

    παπακι , μουργκο πολυ αρεσε!!!! 🙂
    Αυτός ο κόσμος δεν θ’ αλλάξει ποτέ, παπι! 😦

  10. Ιουνίου 15, 2007 στο 17:04

    α, ξεχασα. σχολιο 3.
    Μαριλένα εχεις πολυ χιουμορ 😆

  11. Ιουνίου 15, 2007 στο 17:14

    Καλησπερίζω και τα σέβη μου 🙂

  12. Ιουνίου 15, 2007 στο 18:22

    Μούργο σ’ ευχαριστώ 😀

  13. Ιουνίου 15, 2007 στο 18:57

    *δεν έχω χρόνο για να συμμετέχω στις μεγάααλες συζητήσεις σας..
    Αλλά τι θέλετε να πείτε με αυτό το ποστ μαμά, ότι ο κόσμος ξέμεινε από αγάπη;;!
    ‘Η ότι η αγάπη δεν χωράει πια στην σύγχρονη πραγματικότητα..
    Έχω όνειρα μαμά, μην μου τα γκρεμίζεις..

  14. Ιουνίου 15, 2007 στο 19:34

    Ανάποδα:
    πού ακριβώς λέει ότι ο κόσμος ξέμεινε από αγάπη, μικρέ μου;

    Μαριλένα
    mea culpa

    Ψιθυράκι
    mea culpa

    και έχω ξαναπεί κανείς δεν μπορεί να είναι πιο ηλίθιος από αυτόν που εκπέμπει μπερδεμένα sms, όχι αυτός που δεν μπορεί να τα αποκρυπτογραφήσει…

    Μια μέρα δεν έτυχε να σας ζητήσουν να εκτελέσετε κάτι που δεν σας άρεσε;

    Καμία Μεγάλη Ιδέα λοιπόν. Καμία. Μόνο ρεαλισμός.

    Εν περί και λειψή (σαν και μένα)

    Μερικές φορές άλλα θέλεις να κάνεις και μέσα στη μέρα ή μέσα στη ζωή, αλλά οι υποχρεώσεις σου ή η επιβίωση σε οδηγούν σε μία έστω μικρή παρέκκλιση.

    see you later

    Ευχαριστώ εβριμποντι

  15. Ιουνίου 15, 2007 στο 19:42

    *Tι θέλετε να πείτε με αυτό το ποστ;

  16. Ιουνίου 15, 2007 στο 19:45

    Ότι κάποιοι μόνο μπορούν να επιβιώσουν..Ότι δε βλέπουμε το δάσος..Ότι..Όλα τα βλέπουμε τι κάνουμε δεν ξέρω..

  17. Ιουνίου 15, 2007 στο 20:03

    Νικόλα, τίποτα.
    Διάλογος σε γραφείο
    Τίποτα

  18. Ιουνίου 15, 2007 στο 20:09

    να πω και κάτι ρίαλ τάιμ και στρέιτ και όχι ψυχάκικο

    Είμαι στο γραφείο αυτή τη στιγμή και ζορίζομαι, δεν μπορώ να μιλήσουμε γμτ 🙂

    Παραγγείλαμε ωραίο παγωμένο φραπέ

    Κανονίσαμε τις άδειές μας

    Πάω στο μπαλκόνι για τσιγάρο

    Ντάτσει ή να κάνω και κακά μου;

    😀

  19. Ιουνίου 15, 2007 στο 20:34

    Κάνε και κακά σου :Ρ

    άδειες? άδειες? μισό… choose the right smilie

    1. 🙂

    2. 😕

    3. 😐

    4. 😦

  20. Ιουνίου 15, 2007 στο 20:46

    Αδειαα; Που θα πας, έχεις σκεφτεί; 🙂

  21. Ιουνίου 15, 2007 στο 20:48

    Να ένα Μήλο! :***
    Το αγαπημένο μου νησάκι

  22. Ιουνίου 15, 2007 στο 21:02

    εμενα γιατι μου αρεσε;
    να ανησυχω; 😦

    αντε που ανησυχουσες για τις διακοπες σου! 🙂

  23. Ιουνίου 15, 2007 στο 21:06

    Πεσμασπωσειναι και στισσωστεσημερομηνιες …

  24. Ιουνίου 15, 2007 στο 21:15

    ok… επειδή δεν έχω χρόνο να περιμένω απάντηση, στέλνω ευχή:

    may Peace be with you

    😉

  25. Ιουνίου 15, 2007 στο 21:16

    Μήλο, έχω περάσει καποιες από τις ωραιότερες διακοπές της ζωής μου.
    Με σκηνή και μηχανή παλια μπεμβε που την κάναμε εντουρο!
    Να πηγαίνουμε σε μερη που δεν πήγαιναν ούτε αυτοκίνητα, ουτε μηχανάκια, να περνάμε μέσα απο λατομεία για να καταληξουμε σε μια παραλια, αχχχ, αυτά πρέπει να στα πω από κοντά..

    τι μου θυμησες παπακιιι μου. 😀

  26. Ιουνίου 15, 2007 στο 21:23

    ναι, μούργο, ένας το συμπάθησε το καημένο σήμερα, κοίτα να αλλάξεις κι εσύ γνώμη
    :/
    βλέπεις κι εσύ το όχι αγάπη που είπε ο Νικόλας;

    😮

  27. Ιουνίου 15, 2007 στο 22:22

    Είπα καλέ εγώ ότι δεν μου άρεσε?
    … έε? το είπα?

    Είπα πως δεν το κατάλαβα?
    … εε? το είπα?

    … και σου ‘κανα και μοναδικό σεφτέ
    … και άδεια πήρες
    … και γέλασε το προσωπάκι σου
    … και κανείς δε σου ‘κοψε
    … και συ δεν έκοψες τα 15 εκατοστά (όλη την ώρα στο βλογ)

    … μέχρι που σε έπιασε κόψιμο από τη χαρά!

    😉

  28. Ιουνίου 15, 2007 στο 23:39

    ρε κλεφτοκοτα σεφ, τι ειναι αυτο που ειδα σημερα; 👿
    διαβαζω στο σχολιο 6 τη Μαριλενα να απαντα στη lifewhispers
    ………Πέρνα από μένα καποια στιγμή που θα χεις χρόνο και διάβασε το “κορφολογώντας τα ρεζιλίκια”. Εκεί να δεις, που αυτή η κατάσταση (του να μην καταλαβαίνω) είναι μόνιμη.
    δεν παω λεω και γω να γελασω λιγο-εχει φοβερο χιουμορ-
    το διαβαζω, γελαω πολυ συνεχιζω στα σχολια και σε μια στιγμη μου κοβεται το γελιο.
    ο σεφ κατι απαγγελει και κατι μου θυμιζουν αυτα!!!!
    κτυπαω το κεφαλι μου που τα ξερω και συνεχιζοντας ο σεφ «αναγνωριζει» οτι εγραψε και καποια δικα μου λογια.
    γυριζω στη λασπη, ψαχνω και παω στο ποστ που ειχαν γραφτει αυτα!!!!
    ρε ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑ αυτο κανεις συνεχεια; 👿
    γυρνας στα μπλογκ και με κοπι-πειστ αφηνεις σχολια!!
    τι να πω;
    δειτε και κρινετε:
    ποστ Μαριλενας:
    http://isimeria.blogspot.com/2007/06/blog-post_8961.html#comment-1602942513855780679
    ποστ λασπης:
    http://laspistasteria.wordpress.com/2007/03/29/awards-0703/#comment-877

  29. Ιουνίου 15, 2007 στο 23:42

    😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

  30. Ιουνίου 15, 2007 στο 23:43

    χρησιμο σημειωμα:
    αυτα τα εγραψα οτι θα τα ελεγε ο σεφ που αρεσκεται ο ανοητος καθε τρεις και λιγο να απονεμει -και να παραλαμβανει, βεβαια- βραβεια!!!

    παπι
    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.-

  31. Ιουνίου 15, 2007 στο 23:45

    Κάτσε ρε βλάχο, γιατί λες ΨΕΜΑΤΑ
    … αφού είπα ότι τα μισά είναι δικά σου !

    και συ παπάκι… γρήγορα στη δουλειά σου…
    ή τελείωσες ?

  32. Ιουνίου 15, 2007 στο 23:48

    βλαχος;
    επειδη
    σε αυτη τη ρημαδοζωη τιποτα δεν μενει τελικα κρυφο!!!!!!
    Μαριλενα χιλια χρονια να ζησεις που σκεφτηκες να πεις για αυτο το παλιο σου ποστ και ετσι να ανοιξουν και μενα τα ματακια μου!!!!!!!!!!!!!!!

    ειπες, ναι οτι ειναι και δικα μου λογια!
    για κανε τη συγκριση τα λογια μου με τις δικες σου ασυναρτησιες!!!!!
    ΓΙΑ ΚΑΝΕ! 👿

  33. Ιουνίου 15, 2007 στο 23:49

    ΚΑΙ ΜΗ ΛΕς ΨΕΜΜΑΤΑ

    ΕΓΡΑΨΑ ΕΠΙ ΛΕΞΗ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
    …….και συνεχιζοντας ο σεφ “αναγνωριζει” οτι εγραψε και καποια δικα μου λογια.

    με αυτο που ειπες οδηγησες και τη κουρασμενη μνημη μου να θυμηθει!!!!!!!!!!

  34. Ιουνίου 15, 2007 στο 23:50

    για κάνε συ…
    ή μάλλον ας κάνει τη σύγκριση ο λαός του μπλογκιστάν :-Ρ

  35. Ιουνίου 15, 2007 στο 23:52

    ετσι λοιπον να ξερετε οτι
    απο εδω και περα οτι καλο σχολιο διαβασετε απο τον σεφ
    ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΑΝΑΙ!!!!!!! 😆 😆 😆 😆 😆 😆

  36. Ιουνίου 15, 2007 στο 23:57

    τωρα που μου περασε ο πολυς θυμος σεφ, ενταξει δεν εχω προβλημα να χρησιμοποεις τα δικα μου σχολια, αλλα θα σε παρακαλουσα απλα , να τα εκανες και λινκ
    κοπιραιτ ειναι αυτο!!!!
    😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

  37. Ιουνίου 15, 2007 στο 23:57

    ρε παπι για διορθωσε τα γελια μου γιατι μισα μου βγηκαν!!!!!!

  38. Ιουνίου 15, 2007 στο 23:59

    Αν διαβάσει ο κόσμος το άρθρο με τα awards θα καταλάβει κατ αρχήν το μάταιο της προσπάθειάς σου και θα διακρίνει την ευφυή αναστροφή των ρόλων μέσω της γεμάτης σε εικόνες απάντησής μου.

    Επίσης στα σχόλια της Μαριλένας όχι μόνο δεν έκρυψα το ότι τα μισά (λιγότερα από τα μισά για την ακρίβεια) ήταν δικά σου, αλλά έδωσα το έναυσμα να σου δώσουν και συγχαρητήρια!

    μικρέ πτωχέ και όχι τίμιε μούργο… :-Ρ

  39. Ιουνίου 16, 2007 στο 00:01

    Μια χαρά βγήκαν τα γέλια σου…
    γιατί γελάει ένας LOLός…

    😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

  40. Ιουνίου 16, 2007 στο 00:09

    καλα εισαι σοβαρος;
    εισαι σοβαρος; (επαναλαμβανω)
    θα μου βγεις και απο πανω;
    μηπως να πω και ευχαριστω για τα «συγχαρητηρια» που μου δωσανε;
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ
    ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΗ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ;
    ΓΙΑ ΠΕΣ!!!!!!!!
    ΓΙΑ ΠΕΣ!!!!!!!!
    -ρε κλεφτοκοτα της συμφορας δεν την ηξερες την παροιμια
    ….μια του κλεφτη δυο του κλεφτη κ.λ.π. κ.λ.π.;
    ε, δεν την ηξερες;
    😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

  41. Ιουνίου 16, 2007 στο 00:12

    λεει ο σεφ
    ………μικρέ πτωχέ και όχι τίμιε μούργο!

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΕΦ (aka. κλεφτοκοτας)
    πετυχες τα δυο στα τρια.
    😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
    το θεο σου!!!!!!!!!
    «οχι τιμιο» λες εσυ εμενα;

  42. Ιουνίου 16, 2007 στο 00:13

    παπι σε βλεπω!!!!!!!
    πισω απο το αδειο ποτηρι με φραπε!!!!!!
    κατι ζητησα!!!!!!!!!!

  43. Ιουνίου 16, 2007 στο 00:15

    καληνύχτα…
    σε όλες, σε όλους και στο μούργο 😉

  44. Ιουνίου 16, 2007 στο 00:44

    σεφ παλι για κοτες πας;
    😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
    εμ, βεβαια τετοια ωρα βγαινουν οι κλεφτοκοταδες
    και τα ξημερωματα για οτι απομεινει οι αλεπουδες
    γι’ αυτο αποδεκατιστηκαν οι αλεπουδες στη λακωνια;
    δεν βρισκουν τιποτα να φανε!!!!

  45. Ιουνίου 16, 2007 στο 02:02

    Μπα! για άλλο λόγο αποδεκατήστηκαν οι αλεπούδες… ένας γεροστραβούλιακας με ένα πόλο έχει σκοτώσει καμιά 15αριά τη τελευταία βδομάδα.. 😉

  46. Ιουνίου 16, 2007 στο 02:14

    ε λοιπόν ένα πράγμα μου μεινε από τη σημερινή μέρα
    αχ μούργο έχεις πόλο;

  47. Ιουνίου 16, 2007 στο 08:00

    Του διόρθωσες και τα γέλια !!! 😯

    … και το σχόλιό μου πια μοιάζει χαζό 😳

    … γιατί παπάκι ? 😦

    … γιατί να μοιάζω εγώ χαζό που λέω την αλήθεια ?

    😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥 😦 😥

  48. Ιουνίου 16, 2007 στο 08:13

    😥 😥 😳 😳 😳 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😳 😳 😥 😥 😥 😳 😳
    😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳 😥 😥 😥 😥 😥 😳 😳 😥 😳 😳
    😳 😳 😥 😥 😥 😳 😳 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😳 😳 😳
    😳 😳 😥 😥 😥 😳 😳 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😳 😥
    😳 😳 😥 😥 😥 😳 😳 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😳 😳 😳
    😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳 😥 😥 😥 😥 😳 😳 😥 😳 😳
    😥 😳 😳 😳 😳 😳 😥 😳 😳 😥 😥 😳 😳 😥 😥 😥 😳 😳

  49. 53 lifewhispers
    Ιουνίου 16, 2007 στο 14:48

    Παίδες,
    Μια που εκτακτως βρίσκοαμι σε κομπιουτερ μπροστα σαββατιατικα, ειπα να πω μια καλησπερα και να ευχαριστησω Μαριλένα. Ρούφηξα ποστ και σχολια και χαρηκα που δεν ειμαι η μονη που της συμβαινουν κατι τετοια. Σεφ και μουργο, ελπίζω μεχρι σημερα να τα χετε βρει,,,εεεεεεε??????
    Παπι μου οχι δεν με εκανες να νιωσω βλακας, ισα – ισα το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα για σενα «αυτη η γυναικα το χει πιασει το νοημα κι εγω ακόμη»»
    Φιλιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
    Τσιου

  50. Ιουνίου 16, 2007 στο 14:51

    Ψιθυράκι σε όλες και όλους που δεν κατάλαβαν ή δεν τους καταλαβαίνουν… αφιερώνω το επόμενό μου ποστ… 😉

  51. Ιουνίου 16, 2007 στο 17:01

    Εγώ που το είδα τώρα, καθυστερημένα, και διάβασα και τα σχόλια, και πάλι δεν κατάλαβα τπτ;;;; Μαριλέναααααααααα!!!!!!!!!! 😉

  52. Ιουνίου 16, 2007 στο 17:18

    ! alagrecque, κι εγώ απορώ πώς δουλεύει… αν… και μερικές φορές, πού;
    Εύχομαι και παζλ και διακοπές και ό,τι ό,τι αγαπάς.

    @ Μαϊλέναμου, ο αλαγκρεκ σαφώς και έχει δίκιο, μόνο που νομίζω πως μπορείς κι εσύ να δημιουργήσεις προφίλ στο wp και ένα έχεις αβαταράκι. πχ τη ραφαηλία!
    Και κάτι άσχετο: Δεν ξέρω τι διεργασία γίνεται… πιστεύω πως οι άνθρωποι που γίνονται γονείς (όχι όλοι) γίνονται με τρόπο μαγικό πιο… άνθρωποι, ίσως επειδή βιώνουν ανιδιοτελή αγάπη και ίσως επειδή κάνουν ασκήσεις πάνω σε αυτό για χρόνια ή για ζωή ολόκληρη… Και νμζ πως είσαι ένας από αυτούς… σνιφ και φιλί*

    # λιφεβισπερσ, απλούστατον, «Για να μεταβληθεί η γενική ανθρώπινη φύση έτσι που να αποκτήσει δεξιότητα και επιτηδειότητα σε έναν καθορισμένο κλάδο εργασίας και να γίνει ανεπτυγμένη ειδική εργατική δύναμη χρειάζεται μια καθορισμένη μόρφωση και εκπαίδευση…», έτσι περιγράφει ο Μάρξ το ένα μέρος της αναπαραγωγής της εργατικής δύναμης, ενώ το άλλο μέρος σχετίζεται με την ικανοποίηση των καθημερινών αναγκών, για να μπορεί ο εργάτης να αναπληρώσει την καθημερινή ανάλωση της εργατικής του δύναμης.
    Αυτά.

    $ διρτυξαζζ, χράτshα χρούτshα (από τον μέφιστο και τον Δ. Χορν)

    % βεβε, ελπίζω περνάσ όμορφο σου/κου με βουτιαί!!! 🙂

    ^ Νικόλα, εγώ σου γκρεμίζω τα όνειρα; 😕
    Πάρε λοιπόν κι εσύ
    Η διαμόρφωση της εργατικής δύναμης σε μια οικονομία «υψηλής προστιθέμενης αξίας», με βάση τις φιλοδοξίες των ευρωπαϊκών μονοπωλίων, σχετίζεται με την ανάπτυξη των παραγωγικών μέσων στην εποχή της τεχνολογικής επανάστασης. O στόχος του ευρωπαϊκού ιμπεριαλισμού για την πιο ανταγωνιστική οικονομία δεν θα στηριχθεί στον ιματισμό αλλά στην παραγωγή αεροπλάνων, αυτοκινήτων, πολεμικών μηχανών και παραγωγικών μέσων, όπως ρομπότ και άλλα μηχανήματα ευέλικτου αυτοματισμού, τα οποία ενσωματώνουν γνώση σε υψηλά επίπεδα. Ένα επιβατικό αεροπλάνο έχει ενσωματωμένους μέχρι και 1.300 υπολογιστές, ενώ ένα καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι και δέκα. Τόσο η παραγωγή όσο και η συντήρηση χρειάζεται άλλου επιπέδου εργατική δύναμη, ενώ παράλληλα θα συνεχίζει να χρειάζεται και μεγάλο κομμάτι χειρωναχτικής εργατικής δύναμης για την παραγωγή που θα καθυστερεί τεχνολογικά.

    * tsaperdona, αχ ισύυυυ, ισύυυυ φταισ για όλα!!! Ισε Τεά Peach! βέλκαμ ενιγουει 😉

    ! Μαριλένα αυτή η διαδρομή από τα λατομεία είναι η αγαπημένη μου, την πρώτη φορά που πήγαμε δεν ξέρω πώσ, αλλά όλο χανόμασταν εκεί μπροστά και πέφταμε μούρη με μούρη με ταλίκεσ που μασ φώναζαν απελπισμένες, όχι απο δωωωω, όχι από δωωωω. Δεν έχω παράπονο, κανείς δεν μας είπε ούτε μισή κακή κουβέντα. Την τελευταία μέρα μόνο θέλοντας να τραβήξουμε φωτο έξω από λατομεία μας μάς κυνήγησε κάτι σαν σερίφης με κάτι σαν αυτοκίνητο από ρόσκο των Ντιουκσ.
    Το Μηλαράκι επίσης το αγαπώ γιατί δεν έχει μόνο παραλίες, αλλά και παραλιάκια, πριβέ. Μόνο που τα σκέφτομαι σκιρτ…. αλήθεια!
    Το δικό μου είναι ο Φυροπόταμοσ!

    @ μούργουμου, έφτιαξα τα λολά σου λολ ΑΛΛΑ στενοχώρησα τον Σεφ! Γκρρρρρρ αρφ αρφ αρφ
    (φχαριστό όμως για άλλο…)

    # λίφεβισπερσ, αυτή η γυναίκα κάτι άλλο έχει πιάσει, αλλά τέλος πάντων έχοντας τελειώσει και μια γαλλική σχολή δεν της επιτρέπω να το πει.
    Καλό σου κου!

    @ {εφ! εφ! εφφφφφφφφφφφφφφφφ}

    😀 😀 😀

    σε ευχαριστώ για όλα

  53. Ιουνίου 16, 2007 στο 17:27

    Λοιπόοοον
    Ο Διονύσης είναι φωτογράφος και δουλεύει στη μαστιχοποιία της ΑΜΛΕ σε ένα όμορφο νησί, στην Όιχ.
    Τελευταία του αποστολή να τραβήξει φωτογραφίες για τα καινούργια κουτάκια μαστίχας. Αυτός όμως το πρχζ και νομίζει πως φωτογραφίζει για κάνα φυλλάδιο του Λούβρου.
    Η φωτογραφία του πρέπει να κοπεί. Να μπει η μισή. Μέσα σε όλα, πετιέται και η Πένη που κρατάει το ψαλίδι και της ζητάει ο διευθυντής της να κόψει τη φωτό. Νομίζει πως πρέπει να πει την άποψή της.
    Η απειλή έρχεται. Η Πένη συνέρχεται. Χρατσ, την κόβει και η ζωή συνεχίζεται…
    😀

  54. Ιουνίου 16, 2007 στο 18:17

    Τελικά, όταν ξέρεις τη λύση … το πρόβλημα μοιάζει εύκολο 😉

    543210000 κισ
    123450000 χαγκ

  55. Ιουνίου 16, 2007 στο 21:01

    Hρθα κι εγώωω. Παιδάκια σήμερα, ΟΛΗ τη μέρα την έβγαλα στο κρεββάτι με εξαντλήτιδα!
    Εμ αγάπη μου, όταν τρέχεις σαν τον Βέγγο, ολημερίς κι ολονυχτίς, τι περιμένεις;
    Είδα ένα κάρο σειρές (heroes, md House) πολλάαα επεισόδια και σηκώθηκα πριν απο κάνα δίωρο.

    Παπάκι μου, τώρα κατάλαβα. 😀

    lifewhispers κι εσύ, διπλανή ψυχή; αχχ τι ωραία!

    Νατασάκι, εσύ ‘σαι μια κυρία, δε σου τυχαίνουν γελοιότητες οπως της λαιφ κι εμένα!

    Σεφ απάντησα στο ποστ σου (για μενα ειναι γραμμένο χε χε).

    Καλο Σαββατόβραδοοο 😀

  56. Ιουνίου 17, 2007 στο 03:05

    Αν ήταν τόσο εύκολο να βγάλουμε τον ανθρώπινο παράγοντα από την παραγωγική διαδικασία θα ήμασταν ηλίθιοι!

    *και μην είστε τόσο πεσιμιστές, δεν είναι ρεαλισμός αυτός..

  57. Ιουνίου 17, 2007 στο 03:05

    δηλαδή αυτό σε πείραξε; εκείνο το χειρωναχτικής δεν σε αγγιξε;

  58. Ιουνίου 17, 2007 στο 03:08

    Νικόλα, είσαι εξυπνάκιας σαν την ιμανα σου
    αλλα τουλάχιστον από εσένα περίμενα να καταλάβεις ότι έκανα c p από το google για ίδιο συμφέρον 😛

  59. Ιουνίου 17, 2007 στο 03:27

    και φυσικά λες ό,τι θες γιατί αν διάβαζες (όχι όπως γράφεις πχ εγώ και η Μαρία ζούμε στην ίδια πόλΕΙ), θα έβλεπες αυτό
    »ενώ παράλληλα θα συνεχίζει να χρειάζεται και μεγάλο κομμάτι χειρωναχτικής εργατικής δύναμης για την παραγωγή που θα καθυστερεί τεχνολογικά.»

    Βύρωνα, πραίτορα, ούρμπανι!!!! 😛

  60. Ιουνίου 17, 2007 στο 04:23

    @aa-duck,
    Δεν διαφωνώ..Απλά λέω το εξής,
    η μηχανή μπορεί να αντικαταστήσει τον άνθρωπο σε πολλούς τομείς( και δει της χειρωνακτικού εργασίας), χωρίς ο δεύτερος να την καθυστερεί σε κανένα επίπεδο! Το κακό είναι ότι τότε δεν θα μπορούσε να υπάρξει πρόοδος.. Αν ήταν τόσο απλό να φτιάξουμε έναν e-εγκέφαλο σαν τον ανθρώπινο, με φαντασία, βούληση, ένστικτο, αισθήματα, «τότε θα ήμασταν ηλίθιοι»!

    *Μια χαρά διαβάζω..Για το πως γράφο θα το συζητήσουμε μια άλλει φορά(πίσω απ’ όλα υπάρχει μία αιτία που δεν είναι πάντα η προφανείς!)

  61. Ιουνίου 17, 2007 στο 04:25

    **και δει της χειρωνακτικού εργασίας=και δει αυτού της χειρωνακτικής εργασίας

  62. Ιουνίου 17, 2007 στο 04:52

    *και μην είστε τόσο πεσιμιστές, δεν είναι ρεαλισμός αυτός
    *η μηχανή μπορεί να αντικαταστήσει τον άνθρωπο σε πολλούς τομείς

    ούτε ημείς υποστηρίξαμε κάτι τοιούτα(!) ούτε η αντιγραφή μας και το πέιστ μασ από το γουγλ!

    Οπότε Νικολά τα κόμεντσ σασ έχουν να κάνουν με το φαινόμενο που πολύ εύστοχα χαρακτήρισε ο old-boy »της πουτανογένεσης». Ήτοι, σημειώνει ο old-boy, γράφω κάτι για να γίνει της πουτάνας.

    Αλλά και πάλι, Νικολά, τρελαίνομαι για κάτι τέτοια! Συνεχίστε ελεύθερα! Γιου αρ μπιούτιφουλ, αι λοβ γιου.

    Και εν τάξει. Αν μου απαντήσεις »εισαι βλακασ – είσαι βλάκασ» πολύ θα το χαρώ!

    Τι λένε στο σχολείο για τον Πολύδειρα;

  63. Ιουνίου 17, 2007 στο 04:54

    ***Αν ήταν τόσο απλό να φτιάξουμε έναν e-εγκέφαλο σαν τον ανθρώπινο, με φαντασία, βούληση, ένστικτο, αισθήματα, “τότε θα ήμασταν ηλίθιοι”!

    Και εκείνο το έργο του Σπίλμπεργκ;

  64. Ιουνίου 17, 2007 στο 07:56

    @68,γιατί ανακατώνεις τα λόγια μου, μόμι;
    @69,έργο…

  65. Ιουνίου 17, 2007 στο 07:56

    @70, είπα λίγα να μην σχολιαστούν και πάλι..

  66. Ιουνίου 17, 2007 στο 13:39

    Nikola… ΟΚ…
    1)αυτό το να μη σχολιαστούν πάλι δεν το πιανω ακριβως
    2)εξηγησα ήδη ότι πρόκειται για copy paste χωρίς λόγο, just to make a point – μάλλον θα έπρεπε να διαλέξω κάτι ακόμη πιο άσχετο
    3)τα λόγια σου δεν τα ανακατεύω, λέω ότι δεν υπήρχε λόγος να ειπωθει αυτό *και μην είστε τόσο πεσιμιστές, δεν είναι ρεαλισμός αυτός..*, το οποίο απευθύνεις σε μένα,
    γιατί δεν είχε πού να στηριχτεί… τόσο απλό

  67. Ιουνίου 18, 2007 στο 00:30

    πι??
    Δεν πιστεύω να έφυγες για Μηλαράκι από τωρα! 3η μέρα χωρίς ποστ!? τσ τσ τσ… 😉
    Καληνύχτααα! ***

  68. Ιουνίου 18, 2007 στο 05:19

    πιιι
    φιιιβεεερ
    μηλαράκι νεξτ μονθ!
    Καλημέρα μικράκι :****


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Ιουνίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

tweets του σεφ

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

