18
Ιον.
07

Do you do you Connect, μωρό μου;

Ποια είναι η πιο μαγική λέξη στο Desktop;

Ίσως, λέω ίσως, αυτό που γράφει Connect. Σε άλλες στιγμές ίσως είναι ένα shortcut για ένα εισιτήριο που έχεις παραγγείλει on-line και θα το χρησιμοποιήσεις σε έναν μήνα, μια φωτογραφία, μια συζήτηση με τον κολλητό στο msn.

Εγώ Connect, εσύ Connect, αυτός Connect.

Όμορφα, ειδυλλιακά, χιουμοριστικά, φιλικά, τρυφερά, εκνευριστικά, με τεράστιες αντιθέσεις και πολλά κοινά.

Κάτι οι συζητήσεις και οι αναμνήσεις που είχα την τύχη να επικοινωνήσω να με επικοινωνήσουν και αφορούσαν τον Μάνο Χατζιδάκι, κάτι που διάβασα για την επιστροφή των Who στη σκηνή, ε και κάτι ένας ξαφνικός πυρετός από τις 6 το απόγευμα της Κυριακής), αυτή τη στιγμή εγώ Connect στο προσωπικό μου blender δύο με εξωφρενικό τρόπο διαφορετικά τραγούδια.

Το πρώτο πάει κάπως έτσι:

People try to put us d-down (Talkin’ ’bout my generation)
Just because we get around (Talkin’ ’bout my generation)
Things they do look awful c-c-cold (Talkin’ ’bout my generation)
I hope I die before I get old (Talkin’ ’bout my generation)

 Why don’t you all f-fade away (Talkin’ ’bout my generation)
And don’t try to d-dig what we all s-s-say (Talkin’ ’bout my generation)
I’m not trying to cause a b-big s-s-sensation (Talkin’ ’bout my generation)
I’m just talkin’ ’bout my g-g-generation (Talkin’ ’bout my generation)

Το δεύτερο τραγούδι λέει κάτι τέτοιο:

*Τα παιδιά κάτω στον κάμπο
κυνηγάνε τους αστούς
πετσοκόβουν τα κεφάλια
απο εχθρούς και απο πιστούς.

Τα παιδιά κάτω στον κάμπο
κόβουν δεντρολιβανιές
και στολίζουν τα πηγάδια
για να πέσουν μεσα οι νιές.

Κωλοπαιδαράδες και γιεγιέδες οι μεν, ονειρικός και γλαφυρός ο δε (που σημειωτέον είναι δικοί Του οι στίχοι). 

Αυτό το περίεργο (και πυρετικό ξανασημειώνω) μπέρδεμα μπορεί να φαίνεται ανοίκειο. Αλλά εν πάση περιπτώσει είναι ένα ταίριασμα που κάπου μπορεί να ηχεί αρμονικά. Ας πούμε στο δικό μου fucked up μυαλό.

Στο κάτω-κάτω ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έχουμε και μάλιστα ΝΕΑ.

*Και στα δικά σου, Βύρωνα.

10 Responses to “Do you do you Connect, μωρό μου;”


  1. Ιουνίου 18, 2007 στο 08:41

    γιου αρ μπιούτιφουλ – άι λόβ γιου
    και άι λοβ γιου τουάισ γιατι δεν είσαι πρόβατο αλλά παπάκι και ποτέ δε μάσησες λόγια.

    φιλούρες και καλημέρες
    έχεις και πυρετό, ελπίζω να μας κολλήσεις 😉

    υγ.
    το ποστ σου μου θύμισε το επί ασπαλάθων του Σεφέρη…

  2. Ιουνίου 18, 2007 στο 09:15

    Δεν ξέρω αν φταίει ο πυρετός, παπάκι, αλλά μια χαρά τα σύνδεσες τα τραγούδια – και όλα τα υπόλοιπα. Και, τώρα που το σκέφτομαι, μάλλον είμαι σε μόνιμο πυρετό τελευταία – όλο κάτι περίεργες «συνδέσεις» κάνω…
    Έχεις δίκιο, σεφ, το Επί ασπαλάθων εδώ ταιριάζει γάντι…
    Καλημέρα και περαστικά 🙂

  3. Ιουνίου 18, 2007 στο 10:22

    Πάρε ιαματικό φιλί και μία τσιμπιά για το ποστάκιον που πολύ με άρεσε, τσιμπ!

  4. 4 lifewhispers
    Ιουνίου 18, 2007 στο 11:48

    Χαχα!!!Ε όχι και μπέρδεμα! Νομίζω από τις καλύτερες συνθέσεις σου. Μια ματιά στον επαναλαμβανόμενο ρου της ιστορίας, στις οπτικες των προσωπικοτήτων και στη γενια ΜΑΣ.Πυρετό δεν έχω αλλα I can see the connection. Γουελ πουτ!!

  5. Ιουνίου 18, 2007 στο 17:09

    Πυρετό εσύ, ημικρανία άσχημη εγώ, άστα να πάνε.
    Και το χειρότερο ειναι, πως τα τελευταία χρόνια, οταν έχω ημικρανία γκρινιάζω.

    Περαστικά μας 🙂

    υγ

    Το τραγούδι εξαιρετικό. Η ταινία (για μένα) άκρως αντιπαθητική.

  6. Ιουνίου 18, 2007 στο 17:57

    ! Σεφ, καλημέρα! Να σας κολλήσω; 😮
    Πώς να μασήσω, μα τα πορτοκαλιά μου;!!
    Θα το βρω αυτό το επι ασπαλάθων, δω τι εννοείσ!!!
    xxxx

    @ Νατασάκι, ωραία δεν είναι; Να βρίσκουμε τα κοινά στα διαφορετικά; Γιατί μας ιντριγκάρει τόσο πολύ άραγε; 😀 Ευχαριστώ για περαστικά. Φιλάκι στον Άκη!

    # Argy μου, ευχ πολ 😀 *

    % λιφεβίσπερσ, θενκσ φορ κλίκιν

    ^ Περαστικά μας Μαριλένα 🙂
    Εννοείς το sweet movie? Δεν το έχω δει, αλλά έχω το CD με τη μουσική και είναι ασ’ τα να πάνε. Το λατρεύ.
    Άσε που ανακάλυψα τη μουσική σε έναν ταρίφα μια νύχτα που γύριζα σπίτι. Μάτζικ

  7. Ιουνίου 18, 2007 στο 18:46

    ανάποδα ξκεκινώ:

    (όχι πως δεν το συνηθίζω)

    1. σε taxi;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    2. αυτό το «επικοινώνησα» εμένα πολύ την παλιά μου δουλειά μου θύμισε κυρία πάπια μου……
    3. ασφαλώς και τα αντίθετα είναι που μας connect!!! – καθόλου δεν φταίει ο πυρετός κι’ αν φταίει καλά κάνει!
    4. Περαστικά – πρόσεχε τα air-condition
    5. με έκανες και χάρηκα 🙂

  8. Ιουνίου 18, 2007 στο 18:56

    ξέχασα:
    6 και στα δικά του!!!

  9. Ιουνίου 18, 2007 στο 19:25

    Γεια σου ducky!
    Εγώ στο desktop μου θέλω ν’ αφήσω μόνο το connect, να το βλέπω να το χαίρομαι! Τι κόλλημα!Έχω στριμώξει τα πάντα σε λίγα φακελάκια κι έχω αφήσει το λατρεμένο εικονίδιο σε περίοπτη θέση…αρρώστια λέμε!
    φιλί*
    +περαστικά!

  10. Ιουνίου 20, 2007 στο 03:24

    ! 1) envain, και όμως, και όμως, μέσα σε ταξί από έναν παλαβοταρίφα, τον μαγικό Αύγουστο του 2004. Τρελό πλανητικό πανηγύρι τότε, με τέτοιες μουσικές και ξενύχτια στον Λώρα. Από τότε έχω να πάω. Ποοο τι θυμήθηκα τώρα!!!
    2) για πες για πες 😉
    3) envain, ναι, γιατί τα αντίθετα κουμπώνουν καλύτερα!
    4) Αυτό φταίει είμαι σίγουρη!!!
    5) αν παπί κατάφερε αυτό, βγάζει μέχρι και καινούργια φτερά!!! 😉
    6) και στα δικά του!!!

    @ αχ παπάκι της οικογένειας των παπιοειδών, ξέρεις από αρρώστιες και κουακοκολλήματα!!! :*


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Ιουνίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

