08
Ιολ.
07

Λέξης τέλος

Οι λέξεις σου δεν μου τελειώνουν ποτέ.

Είμαι 10.000 αφτιά

Για να σε ακούω.

Είμαι 00,000 στόμα.

Για να μη μιλάω.

 Μερικές φορές μου κόβονται τα πόδια. Οι ανάσες. Όταν τρέχω 24 στάδια. Όταν είναι 01.10′. Άλλες φορές μου τελειώνουν και τα σάντουιτς μέσα στο μικρό μου σακίδιο. Δεν με πειράζει γιατί θα πάω στο μηχάνημα και θα πάρω μια Amita Motion.

Δεν έχω ανάγκη εγώ. Είμαι και γαμώ τα παιδιά. Πάντα θα βρίσκω λύση, πάντα θα προχωράω παρακάτω. Έχω δύναμη και κρυμμένες ανάσες. Σε εφεδρεία. Σε αχρησία.

 

 

Ακτινογραφία είμαι. Με κάνουν και δημοσκοπήσεις. Δύναμη 38%, Αδυναμία 39%. Δύναμη 42%, Αδυναμία 32%. Δύναμη 15%, Αδυναμία δενξέρω/δεναπαντώ. (Τα ποσοστά αλλάζουν ανάλογα με τα ομόλογα-τι-θες-να-πεις και τις πυρκαγιές στην Πάρνηθα.) Τους Ιούλιους κάνω κυβέρνηση. Είμαι υπουργός Γενικής Απεργίας, είμαι υφυπουργός Ιδιωτικής Αταξίας, είμαι γενικός γραμματέας Στατικής Ανάπτυξης.

 

brokenmirrorchildcloseup.jpg

[Θα σπάσω εγώ τους καθρέφτες σου για να μη μου κλαις.]

5 Responses to “Λέξης τέλος”


  1. Ιουλίου 8, 2007 στο 12:14

    Καλημέρα παπάκι. Ελα να σε ταίζω εγώ να σε στρουμπουλέψω και να χεις μετά ανάσες, ουουουου !))
    Θα μου πεις, εδώ απέτυχα να στρουμπουλέψω το ραφάκι, αλλά ποτέ δέν ξέρεις..
    Είμαι πρόθυμη να δοκιμάσω ξανά.

    Να μου είσαι καλά, να προσέχεις, να μη παρακουράζεσαι και να χεις τακτικά τα ωράρια που μπορείς να ελεγχεις: όπως πχ στη μια το βράδυ, νάνι.

    Να τρως, να μη μπαίνεις σε ξένα αυτοκίνητα, να μην είσαι πνεύμα αντιλογίας, να μη μουλιάζεις στη μπανιέρα.

    Να βάζεις τόνους αντιηλιακό όταν πας στη θάλασσα, να μη ξενυχτάς συχνά, να μη πίνεις πολλούς καφέδες, να μην αδιαφορείς για την υγεία σου (ψυχική και σωματική).

    Να προσπερνάς την ανοησία και να μη κονταροχτυπιέσαι μαζί της.

    Και θα τα πούμε ξανά, μετά τις διακοπές.
    Τρίτη φεύγουμε και γυρίζουμε την πρώτη βδομαδα του Αυγούστου.

    φιλιά.
    θα μου λείψεις xxxx

  2. Ιουλίου 8, 2007 στο 23:35

    😥 ιντάκσι, ιντάκσι, δεν ξέρεις πόσο δίκιο έχεις σε όλα!

    Με αυτό βέβαια αποτρελάθηκα >>>Να τρως, να μη μπαίνεις σε ξένα αυτοκίνητα, να μην είσαι πνεύμα αντιλογίας, να μη μουλιάζεις στη μπανιέρα. 😆 😆 😆

    και παρόλο που ξαναλέω έχεις σε όοολα πέντε δίκια, μόνο μία μικρή διαφορά έχουμε, εδώ χρειαζόμαστε ξεστρουμπούλεμα! Αλλά εντάξει! Θα το παλέψουμε και αυτόοο!
    Να περάσετε τελειοτέλεια!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  3. 3 Πιπης
    Ιουλίου 10, 2007 στο 23:47

    α! κρυμένες ανάσες έχω κι εγώ… τις μαζεύω σε ατέλειωτα μι, όταν κοβεται η ανάσα μου και τις κρατάω σε μικρά μπουκαλάκια του ούζου. Αν θέλεις τις μοιραζόμαστε (μισό μισό μπουκαλάκι)…

  4. Ιουλίου 11, 2007 στο 00:11

    τι να πω;
    με καλυψε η Μαριλενα με το πολυ ωραιο σχολιο! 🙂
    παπι, εδω υπουργος Μουργος.
    εγω ελεγχω την ανοδο και την ελεγχομενη πτωση της δυναμης απεναντι στη αδυναμια!! 😉

  5. Ιουλίου 11, 2007 στο 03:40

    @ Πίπη μου, σε μι; σε μι; 😀
    Σε Βαρβαγιάννη; Όπως Φρεαττύδα και Αχινός;
    xxxxxxx

    @ Μααα, υπουργέ μου, δεν μπορείτε να φανταστείτε μπέρδεμα! Από τη μια σε βλέπουν πάουερ και σε λένε »έλα μωρέ τι ανάγκη έχεις εσύ;» και από την άλλη σαντιμαντάλ και σε λένε »μυξιάρη», συγνώμη κιολασ………………………………. αλλά δεν γίνεται να είσαι και τα δύο;

    Το σχόλιο της Μαριλένας θα ήθελα να το κάνω ποστ, αχ βαχ, αλλά θα κινδυνεύσω να χαρακτηριστώ εγωκεντρική!!!! Και γιατί; Επειδή θα ασχοληθώ με το αγαπημένο μου θέμα, δηλαδή εμέναΝΕ


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Ιουλίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

