15
Ιολ.
07

Ο φίλος κάτω απ’ τα φιλιά θα πέσει

 

 

Σαν παραμυθάκι είναι ο Ιούλιος και κακός Δράκος είναι όλος αυτός ο χρόνος μέσα στο αίμα και στο χειρουργείο, με τους ανθρωποκόφτες να τρώνε ο ένας τον άλλον. Άλλες φορές ο άλλον φεύγει μόνος του και ο ένας γελάει πως ήταν καλύτερος, γι’ αυτό δεν έφυγε, γι’ αυτό άντεξε, ε, τόσα ξέρει.

*

(- Είναι δύο τραγουδάκια που τρέχουν μαζί, το ένα το τραγουδάει ο Art και το άλλο ο Paul.

– Κι εμείς έχουμε ένα τέτοιο και νομίζω πως μοιάζουν αρκετά και σε στίχους…)

 *

Τις μέρες το τηλέφωνο γίνεται ένα με τα δάχτυλα, τα μάτια κατακόκκινα από τις ώρες στο double shift, η γεύση σκληρή από την αναμονή. Και χτυπάει. Λέει από εκεί. Αντέχει από εδώ.

(if.. a true love of mine ...then else... a true love of mine)

Τα βράδια, όνειρα, απορίες, ευχές, σκανταλιές. Με φωνή πάντα πρωινή, καθαρή, τρυφερή, λέει ιστορίες για τραγούδια, λέει για τον χρόνο που δεν υπάρχει, λέει για μια βάρκα με μηχανή, αυτά είναι τώρα, αυτές είναι παρανομίες, κατάλαβες; Μιλάει τον ήλιο, μοσχοβολάει το αλάτι, φιλάει με θάλασσα και μπλε, μπλε μου, μπλε μου, λαχτάρα μου.

(she once was a true love of mine)

Τη νύχτα, βουτιές μέσα σου, στο μπουκαλάκι με το πολύτιμο υγρό μου – εσύ. Σ’α… Θυμάται μεσημεριανά φιλιά βερίκοκα και κερνάει βότκα με καρπουζάκι. Θυμάσαι, λέει, θυμάσαι που σαγαπώ, θυμάσαι φιλιά, θυμάσαι παραμύθια; Θα μου φτιάξεις κι άλλο; Θυμάμαι κι εγώ σ’α…

 Η τρύπα, το όζον, μπλα μπλα. Οι τρύπες, οι ασπίδες που δεν πέφτουν. Τα γράμματα, οι λέξεις, τα κενά. Δεν μπορώ να σου μιλήσω, χάνω κάτι φωνήεντα. Φοβάμαι. Θα με περιμένεις λίγο;  

*

Τσιμπιές allowed.

*

φφφφφφφφφφφ

*

Love imposes impossible tasks 
Parsley, sage, rosemary and thyme 
Though not more than any heart asks 
And I must know she's a true love of mine
 

Am I dreaming?

*

Test: Σ’ α  – Σ’ αγ – Σ’ α

ένα δύο, ένα δύο

Σ’ αααα

*

Γκρρρρρρρρρρρρρρρρρ

*

(Μετά πάλι κοιμόμαστε γιατί χειρουργείο το πρωί, με αίμα στο πάτωμα και fog στα μυαλά, εύχομαι καινούργια δουλειά μα περισσότερο νέα μιλιά. Μετά πάλι μεσημέρι, βράδυ, 😉 και πάλι τρεις ώρες ύπνος.)

 

 λίγη ιστορία – ένα υπέροχο βίντεο που δεν επιτρέπει copy –

77 Responses to “Ο φίλος κάτω απ’ τα φιλιά θα πέσει”


  1. Ιουλίου 15, 2007 στο 18:48

    παπί, συγκινήθηκα….. μη ρωτάς γιατί…….
    γι’ αυτό δωράκι, να το έχεις δικό σου να το ακούς…….

    είναι το πρώτο παραμύθι που τραγούδησα στο γιο μου, πριν τον γεννήσω ακόμα…

    τώρα θα του δείξω και αυτό – το δικό σου…..

    φιλί – σματσ –

    Να ‘σαι καλά.

  2. Ιουλίου 15, 2007 στο 19:58

    σφηνάκια καρπουζάκι κερνάει;

  3. Ιουλίου 15, 2007 στο 20:20

    παπι οπως παντα!!!
    10 ιστοριες σε μια!!!
    και η καθε μια με 5 επιπεδα!!!!!
    δεν θελω να στο χαλασω -να γινω κυνικος- γιατι υποψιαζομαι και το mood σου 😉
    μια μεγααααααααλη καλησπερα απο ενα απαισιο μουργο!!! 🙂

  4. Ιουλίου 16, 2007 στο 02:05

    Αγαπητή μαμά,
    μπορεί να έχω κοινά με τον κύριο στο βίντεο, άλλα δε θα σου έκρυβα την αλήθεια..αν νοιώθεις καλύτερα να πιστεύεις πως είμαι ένα τριμπλεγμα, δατς οκ!
    Ο μούργος σου εξήγησε και τους λόγους που κάτι τέτοιο είναι απίθανο να συμβαίνει, αλλά μάλλον τους παρέβλεψες «κατά λάθος»..Μήπως εσύ παίζεις αυτό το παιχνίδι;; :mrgreen:

  5. Ιουλίου 16, 2007 στο 14:23

    @ natassaki, τι τιμή :’) σε ευχαριστώ πάρα πολύ. ********

    @ ριφλέξιον, παγωμένη βότκα και κυβάκια καρπούζι. AA

    @ μούργο, γίνε κυνικός, πλιζ, έτσι κι αλλιώς περιμένω από δευτερόλεπτο σε δευτερόλεπτο να μου πέσει ουρανός στο κεφάλι

    @ σάνι, καλάαα… Για μένα, δεν είναι παιχνίδι, είναι ο χαρακτήρας μου και είπα μη παίζει τπτ με DNA! καλημέρα 😉

  6. Ιουλίου 17, 2007 στο 16:14

    ρε γμτ ήθελα σαν τρελή να σε γνωρίσω χθες, είσαι από τα πιο ευχάριστα κουκουρούκου άτομα που ‘ξέρω’

  7. Ιουλίου 17, 2007 στο 17:27

    ως εδώ τα μακρινά τα ξένα μύρισε το βοτκοκαρπουζάκι…
    τη δροσιά του να’χεις ντάκι μου…

  8. Ιουλίου 18, 2007 στο 02:04

    Το σαγ… (ρήμα, ενεστώτας, πρώτο πρόσωπο) ειναι δυσκολο να το αρθρώσεις αν το νιώθεις …πιο εύκολο στα υπόλοιπα πρόσωπα και χρόνους η αν δεν το ζεις.

    Αργυρένια, έχεις δίκιο, κι εγώ ήθελα σαν τρελός να τη γνωρίσω χθες. Και ο Ντέρτι έχει δίκιο, ως εδώ μύρισε το δροσερό καρπουζάκι με τη βότκα…

    {{{{ξαδελφούθλα}}}} εχεις φιλάκια και από τη γιαγιά ***

  9. Ιουλίου 18, 2007 στο 12:25

    😦

    παπάκι, 🙂

    και ήρθα να σου πω ότι όχι, δεν είναι χαζά τα πάπια. άλλοι τ απιστεύουν αυτά, όχι εγώ. 🙂

  10. Ιουλίου 18, 2007 στο 12:57

    @ keim 😀 καλημέρα και σε σένα 😀

    @ argy Μου, κι εγώ ήθελα, αλλά αι συνθήκαι, το 01,15, το γμtiming! Ευχαριστώ για το κουκουρούκου, από τα πιο ωραία που έχω ακούσει για το αγαπημένο μου θέμα (εμένα)! σμακ*

    @ dirty, dirty, τον καημόμου τον μετράω και πονώ, κι είναι το παράπονό μου πότε τζάζι θα σε δω!

    @ Αγαπημένε μου εφ, όπως λέει και το σόνγκι, δεν το λέω, δεν το λέω, σεεε κανένα, μια ζωηηη το κρατάω για σέεενααα.
    (μήπως ακούω πολλά ελληνικά τελευταία; 😕 )
    Βέλκαμ μπακ, μι αμόρ!
    Να μου στείλεις και καινούργιες φωτογραφίες γιαγιάς, γιατί εγώ πια μόνο στο τηλ. την ακούω ή καμιά φορά στο msn…

    @ κρότκιιι, πρώτα από όλα, {{{κρότκι}}} και ****.
    έπειτα, τα πάπια είναι κοχ-τέιλ 😉 είναι απ’ όλα, γιου γουιλ σιι…

  11. Ιουλίου 18, 2007 στο 12:57

    μπα..
    δεν σχολιάζω.

    (σχολίασα!)

  12. Ιουλίου 20, 2007 στο 03:11

    παπι που εισαι; 😦
    δεν εχεις κλεισει δωματιο στον ξενωνα!
    και εισαι και η πρωτη που δηλωσες συμμετοχη!!!! 🙂

  13. Ιουλίου 23, 2007 στο 10:55

    έπεσε ο φίλος λοιπόν?!?!
    πού χάθηκες παπάκι?

  14. Ιουλίου 23, 2007 στο 12:40

    😳 😳 😳 😳
    κρότκι, πωωω, θα σου πω, μεισ οι γαλάτες υδροχοοι στη θεωρία είμαστε πολύ καλοί, κατά τα άλλα περιμένουμε να μασ πέσει ο ουρανός στο κεφάλι!!!
    😳 😳 😳 😳

  15. Ιουλίου 23, 2007 στο 12:48

    παπι δεν ξερεις να λες ψεμματα!!!!!! 😉
    επεσε!
    επεσε!! 🙂

  16. Ιουλίου 23, 2007 στο 12:53

    ….ο ουρανός;;;;;

    ή……..

    Καλημέρα παπί 🙂

  17. Ιουλίου 23, 2007 στο 13:19

    rien ne va plus!
    πρέπει σύντομα να γράψω άλλο ποστ
    πρέπει σύντομα να γράψω άλλο ποστ
    πρέπει σύντομα να γράψω άλλο ποστ

  18. Ιουλίου 23, 2007 στο 13:59

    α, εμεις δεν ειμαστε αδιακριτοι!!
    δεν θελουμε λεπτομερειες!!!!!!!!!! 😆

  19. Ιουλίου 23, 2007 στο 15:46

    εγώ είμαι αδιάκριτη και θέλω λεπτομέρειες.
    και είμαι και υδροχόος, εκτός από μοναχοπαίδι.

    πάι πάι πάι!

  20. Ιουλίου 23, 2007 στο 15:48

    !!! κρότκι 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
    αυτό είναι λοιπόν! υδρό!

  21. Ιουλίου 23, 2007 στο 16:58

    είμαστε δύο υδροπαίδια!! γι’αυτό είμαστε υπέροχα και γλυκύτατα!!!!

  22. Ιουλίου 23, 2007 στο 21:52

    βρηκε ο γυφτος τη γενιά του……… 😆

  23. Ιουλίου 23, 2007 στο 23:15

    Ωστε έπεσε ο φίλος κάτω από τα φιλιά! καλά, δεν είχα καμία αμφιβολία, αλλά … η γιαγιά το ξέρει; 😕

  24. Ιουλίου 23, 2007 στο 23:50

    αααα σεφ κι εσύ μην παραφράζεισ σε παρακαλώ τα λογοπαίγνια σαν και αφτούς τους παλαβούσ!
    😕

    και σιγά μην «έπεσε», ρε παιδιά, λέτε να μην έχει ξαναδεί φιλιά;

    και κόμεντσ οφ! εχτόσ αν ξεπέσει στο λοφτ κανένασ αγνωστοσ 😦 😦

  25. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:34

    επεσε, επεσε;
    για πες!
    για πες! 😆

  26. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:35

    εγω λεω οτι δεν επεσε;
    αν και δεν ειμαι και σιγουρος!
    μπορει και ναπεσεεεεεεεεεεεε! 😆

  27. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:37

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    ωστεεπεσεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!! 😆

  28. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:38

    κιγω θα συμφωνησσσσσσσω με τον 2.
    πρεπειναπεσεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!! 😆

  29. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:38

    ακουστε εμενα που ξερω.
    ε
    π
    ε
    σ
    ε
    !
    😆

  30. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:39

    γιατι συζητατε ρε παιδια;
    πεστε μου και μενα!!! 😆

  31. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:40

    και μεις θελουμε να μαθουμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε 😆

  32. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:40

    γιατι, εμεις δεν θελουμε να μαθουμε; 😆

  33. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:41

    παιδια, εμενα μη με ανακατευετε!
    εγω δεν θελω να μαθω!!!!!! 😆

  34. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:43

    ρε 128 και 446 τι κανετε ετσι;
    εμεις οι υπολοιποι θελουμε να μαθουμε!!!!!!! 😆

  35. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:44

    ρε παιδια, ξεφευγουμε απο το θεμα!!!!
    ειναι οριστικο το «επεσε» ή να κρατησουμε και καμμια επιφυλαξη; 😆

  36. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:46

    ειστε απιστευτοι ολοι.
    το συζητατε, το συζητατε τοση ωρα!!!
    επεσε, λεεεεεεεεμεεεεεεεε.
    εεεεεεεεεεεεεεεππππππεεεεεσσσσεεεεεεε!!!!!!!!!! 😆

  37. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:47

    συγγνωμη που ρωτω,
    τι συζητατε;
    απο που επεσε ο ανθρωπος ;
    χτυπησε πουθενα;
    ειναι καλα; 😆

  38. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:48

    αντε να το δεχτουμε οτι επεσε!!
    θελουμε και να παμε για υπνο!!!!!!!! 😆

  39. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:49

    14325 αν νυσταζεις, ξεκουμπισου!!!
    εμεις δεν φευγουμε αν δεν το διευκρινησουμε!!!!!!! 😆

  40. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:50

    ρε 85346 πως μιλας ετσι στον 14325;
    μπορει να νυσταζει ο ανθρωπος
    ας ειμαστε πιο ευγενικοι! 😆

  41. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:53

    τι να σας πω , ειστε αστειοι ολοι!!!!
    το λεει απο την αρχη ο 4 που ξερει και σεις το ανακυκλωνετε.
    να τελειωνουμε καποια στιγμη.
    ε

    …ε
    …..σ
    ……..ε!!
    ευτυχως δεν χτυπησε πολυ!!!!!!! 😆

  42. Ιουλίου 24, 2007 στο 00:56

    ρε αγνωστοι, ειστε ολοι γελοιοι!!!
    αυτο εχω να σας πω!!!!!!!!! 😆

  43. Ιουλίου 24, 2007 στο 01:00

    φτου γμτ. με προδωσε το αβαταρ!!!!!!!!!!
    σορυ παπακι!!!!!!!!!!!!! 😆

  44. Ιουλίου 24, 2007 στο 10:07

    λοιπον, συμφωνα με τους επιστημονικους υπολογισμους μου, το παπακι θα ειναι θυμωμενο-που σημαινει δεν θα αφησει σχολια- για 19 ωρες. (+- μιση ωρα) !!!!!! 😆

  45. Ιουλίου 24, 2007 στο 13:36

    ας μαζέψει κάποιος τον Μούργο, να του δώσει το ηρεμιστικό του!

  46. Ιουλίου 24, 2007 στο 14:26

    ναι, παλι ο αθωος θα την πληρωσει!!!
    παλι ο αθωος!!! 😆

  47. Ιουλίου 24, 2007 στο 17:15

    ποιος αθώος μωρέ; ποιος αθώος;;;;;;;;;

    μουργο, τοιμάσου, πες ό,τι προσευχή ξέρεις, πατερημά, κύριε ελέησον, το χουσ εισ χουν κτλ κτλ κτλ

    μουργο, θα δαρθείς όχι με εφημερίδα απαλά όπως όταν ήσουν κουτάβι, αλλά με ό,τι βρω μπροστάμου!!!!!!!!!

    θα σε κλοτσησω, θα σε δειρω, θα σου τραβήξω την ουρά, θα σε ρίξω στη λίμνη, θαααααααααααα
    ααααααααααααργκ
    γιατί μωρέ; γιατι; ε; ααααααααργκοκουααααααααααααααααααααααααααααααακ!

  48. Ιουλίου 24, 2007 στο 17:37

    krotky!!! τι να του κάνουμε;;; πεσ!!!!!!!

  49. Ιουλίου 24, 2007 στο 18:44

    εγώ είμαι μοναχοπαίδι και ζυγός που πολύ ταιριάζω με τους υδροχόους λένε αυτοί που ξέρουν!

    αλλά!

    πολύ τον συμπαθώ τον μούργο και νομίζω πως τον αδικείτε μικρές…

  50. Ιουλίου 24, 2007 στο 21:58

    @53,55 aa-duck, παπακι δεν καταλαβαινω τι λες;
    εγω ειμαι ενα μικρο και ανυπερασπιστο σκυλακι!!!! 😳
    .
    @54 Кроткая σε ευχαριστω καλη μου!! 😳
    .
    @56 en vain encre, απο οτι μου εχουν πει οι ζυγοι ειναι καλοι ανθρωποι.
    πεστε και σεις κατι !!
    σιγουρα με αδικουνε.
    θα με περασαν για καποιον αλλο!! 😳

  51. Ιουλίου 24, 2007 στο 22:00

    φτου γμτ. μου
    επεσα εξω 3 ωρες!!!
    ευτυχως δεν εβαλα μεγαλο στοιχημα!!!! 😆 😆 😆 😆
    😆 😆 😆 😆 😆 😆
    παπακιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!
    καλησπεραααααααααααααααααααααααααααααα!!!! 🙂

  52. Ιουλίου 24, 2007 στο 22:25

    πολυαγαπημενο μου παπι,
    σου γραφω λιγες γραμμες για να σου υπενθυμισω οτι δεν μου εχεις στειλει ακομη το ποστ σου.
    ευχομαι να εισαι καλα και να περνας καλα!
    ολα να πηγαινουν κατ’ ευχην και οι αναποδιες της ζωης να μη σε βαζουν κατω!!
    δεν εχω κατι αλλο να σου γραψω!
    σε χαιρετω και θα τα πουμε συντομα!
    μουργος
    Υ.Γ.
    Ασχετο
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    επεσε; 😆 😆 😆

  53. Ιουλίου 25, 2007 στο 01:14

    τυχαια μπηκα!!
    πολυ ωραιο το μπλογκ σας!!
    αλλα νομιζω οτι γινεσθε υπερβολικη με το μουργο.
    απο οτι φαινεται ενα αστειακι εκανε.
    και μαλιστα γουστοζικο!!!!

  54. Ιουλίου 25, 2007 στο 01:16

    αν και δεν μου πεφτει λογος, η γνωμη μου ειναι πως υπερβαλετε με το μουργο.
    και σταματηστε τη παρεα με τη βελγα!!!!!!!
    συγγνωμη κιολασσσσσ!!!!!!

  55. Ιουλίου 25, 2007 στο 01:17

    χαρηκα τα σχολια του μουργου!!!
    πιστευω πως πρεπει να τον συγχωρησετε!!!!!!!

  56. Ιουλίου 25, 2007 στο 01:19

    τι να πω;
    αυτος ο μουργος πρεπει να ειναι πολυ ευαισθητος!!
    για δεστε το λιγο πιο ανοιχτα.
    και μη λετε τοσο βαρειες κουβεντες για το μουργο!!
    κι αν κανετε λαθος;

  57. Ιουλίου 25, 2007 στο 01:21

    μπραβο σας!
    πολυ ωραιο μπλογκ!!
    αλλα και οι σχολιαστες σας!!!
    αστερια!!!!
    ειδικα ο μουργος!!!!!!!!!!!
    -η βελγα ειναι λιγο βεγλα ή μου φαινεται;-

  58. Ιουλίου 25, 2007 στο 01:23

    δεν σας γραφω για να μαθω αν επεσε ή οχι.
    δεν μου αρεσει να ανακατευομαι στις υποθεσεις των αλλων!
    για την οργη σας για το μουργο θελω να σας πω!!
    δεν εχετε δικιο!!!

  59. Ιουλίου 25, 2007 στο 01:24

    αδελφε, τι σου σερνει το παπι;
    αν θελησεις βοηθεια , σφυρα!!

  60. Ιουλίου 25, 2007 στο 01:25

    εγω επιμενω:
    επεσε
    ή
    οχι;
    θα σκασω αν δεν μαθω!!

  61. Ιουλίου 25, 2007 στο 01:27

    σας εκτιμω παρα πολυ και σας διαβαζω ανελλιπως!!
    παντα χαιρομαι τα ποστ σας!!!
    αλλα δωστε τοπο στην οργη για το μουργο.
    ενταξει παιδι φαινεται και αυτος!!!!!!!!!!

  62. Ιουλίου 25, 2007 στο 01:44

    Μούργο, ξουτ, παλιόσκυλο!!!!

    Δεν πας για ύπνο, καλύτερα, ε;;;;;;

    😆

  63. Ιουλίου 25, 2007 στο 01:53

    γιατι με διωχνουν ολοι; 😦
    ψειρες εχω; 😦

  64. Ιουλίου 25, 2007 στο 01:55

    Δεν έχεις τπτ, καλέ…
    αλλά έχουμε αδυναμία στο παπί, γι’ αυτό! 😆

  65. Ιουλίου 25, 2007 στο 15:20

    γνωριστε και μια αλλλλλλλλλη (η πολυ σκοτεινη της πλευρα) Кроткая εδω:
    http://laspistasteria.wordpress.com/2007/07/25/krot/
    ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!
    το πρωτο ποστ του μυθικου αυτου διαγωνισμου ειναι ηδη στον αερα!
    η ανεξαρτητη,
    εγκυρη
    και παρα πολυ ολιγομελης
    επιτροπη του διαγωνισμου
    (aka. μουργος)
    ευχεται ολοψυχα καλη επιτυχια στην Кроткая!!
    καλα μη κανετε ετσι.
    και βεβαια δεν τα πιστευω αυτα που λεω!!! 😆
    αλλα τι να κανω,
    ετσι δεν λενε ολοι οταν παρουσιαζουν διαγωνιζομενους!!
    👿

  66. Ιουλίου 27, 2007 στο 00:10

    Παπάκι που χάθηκες;;;;

    σε βάλαμε στη Φρουτοπαρέα, σε κάναμε βερύκοκο!!!!!

    (είσαι καλά βρε;;;) 🙂

  67. Ιουλίου 27, 2007 στο 00:45

    παπακι που εισαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι; 😦
    ακομη σε στοιχειωνει η απαντηση σου στον αδαμ!!!!!!!! 😦
    αμανννννννννννννννννν!!! 👿
    και περιμενω το ποστ σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

  68. Ιουλίου 27, 2007 στο 21:57

    γεια σασ αγαπεζμου stop
    είμαι καλά stop
    ααααχ stop
    φιλιά stop
    δεν με στοιχειώνει πια η απάντηση στον Αδάμ stop
    είπα αποενοχοποιηθώ stop
    και αύριο μέρα είναι 😕 stop
    μούργο σε συγχωρώ χωρίς stop
    να το εκτιμήσεις αυτό!!!!!!!!!


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Ιουλίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

