27
Αυγ.
07

Ο Στρατηγός Άνεμος, ο θείος Βύρωνας και άλλα γουρούνια

babyfire.jpg

Άκου, μωρό μου, εσύ, να σου πω ένα παραμύθι…

Καλύτερο από αυτά που σου έλεγα εχθές για τα αστέρια, καλύτερο από αυτά που έχουν πριγκίπισσες και δράκους, καλύτερο από την Κοκκινοσκουφίτσα, καλύτερο από τη Σταχτοπούτα, καλύτερο από τον Μπομπ, καλύτερο από τον Γουίνι, καλύτερο από όλες αυτές τις μπούρδες που στο τέλος νικάνε οι καλοί.

Άκου, μωρό μου, εσύ…

Φύσηξε πολύ εχθές και, όπως είπε ο θείος Βύρωνας, ο Στρατηγός Άνεμος δυσχεραίνει τη δράση μας.

Αυτός ο παλιοάνεμος φταίει, μωράκι μου, που το δωματιάκι σου με την παιδική ταπετσαρία κάπνισε, αγάπη μου. Κατάλαβες; Ο άνεμος φταίει που κάηκαν τα μπιμπερό σου, οι πιπίλες σου, τα παιχνιδάκια σου, τα ρούχα σου. Θα σε μάθω εγώ, ψυχή μου, να τον μισείς με όλη σου τη δύναμη και τον Άνεμο και τη Φύση και όλα. Και να τα παλεύεις.

Θα σε μάθω εγώ να αναπνέεις χωρίς οξυγόνο. Θα σε μάθω εγώ να μη διαλέγεις να μένεις σε ισόγεια σπίτια. Θα σε μάθω εγώ να μένεις μόνο σε μεγάλες πόλεις με block of flats. Θα σε μάθω εγώ να μισείς και το Νερό, αγάπη μου. Γιατί και αυτό στοιχείο της Φύσης είναι και μεθαύριο που θα πλημμυρίσει όλα τα σπίτια, το σωστό επιμύθιο θα είναι «Η εκδιδόμενη επί χρήμασι βροχή δυσχεραίνει το έργο μας». Θα σε μάθω εγώ άλλα καινούργια παραμύθια με Πολλά Μεγάλα Γουρουνάκια, που ούτε καν για μπριζόλες δεν είναι χρήσιμα. 

Μόνο μη με ρωτήσεις να σε μάθω γιατί οι πυροσβέστες που βλέπεις στις ταινίες μπαίνουν μέσα στη φωτιά ντυμένοι σαν αστροναύτες και τη σβήνουν στην καρδιά της -από δύο μέτρα απόσταση- ενώ οι Έλληνες πυρόσβεστες τη σβήνουν ντυμένοι σαν τον Οβελίξ από τα 20 μέτρα. 

 Μόνο μη με ρωτήσεις να σε μάθω πού θα κοιμηθούμε απόψε, και αύριο και τον άλλο μήνα και τον άλλο χρόνο. Μόνο μη με ρωτήσεις να σε μάθω τι δουλειά θα κάνει τώρα ο μπαμπάς.

Άντ’ αυτών μπορώ να σε μάθω για τον κυνισμό που περίσεψε, ακόμη και εδώ, στα περίφημα διαδικτυακά ημερολόγια των περίφημων «προχωρημένων», μορφωμένων ανθρώπων, αυτών που στόκαραν τις αρτηρίες τους με έξυπνες ατάκες και θεωρίες περί ζαμαμφουτισμού («και τι έγινε; η φύση θα επανέλθει»). Μπορώ να σταματήσω να σε χαϊδεύω, να σε στείλω στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, να σου αγοράσω τα πιο ακριβά βιβλία και να σε μάθω για οποιοδήποτε χάδι γυναίκας ή άντρα (ό,τι σου αρέσει, μωρό μου) θα χρειάζεται να πληρώνεις. Μόνο έτσι θα γουστάρεις. Οι γυναίκες ή οι άντρες θα συνωστίζονται δίπλα σου με λατρεία και θα κρέμονται από τα χείλη σου για την επόμενη μαλακία έξυπνη θεωρία σου. Και η μανούλα θα είναι περήφανη για σένα.

Μπορώ να σε μάθω και για τα χρώματα. Η φωτιά δεν είναι κόκκινη, κίτρινη, πορτοκαλί. Είναι πράσινη ή μπλε. Να το θυμάσαι αυτό, μωρό μου, και να το υπερασπίζεσαι σε κάθε ευκαιρία. Γιατί αν μου γίνεις και υψηλόβαθμος Δ.Υ. και έχεις ανταποδοτικά οφέλη από την τότε ανήθικη παράνοια κυβέρνηση, θα πρέπει να προσέχεις τι λες.

Σ’ αγαπώ.

ΥΓ.: Αλήθεια… οι οικογένειες όλων των μπλε και πράσινων, οι οποίοι μάλιστα φροντίζουν να παντρεύονται και νωρίς και να φτιάχουν και πολυμελείς οικογένειες για να έχουν respectfull image, πού κοιμούνται απόψε; Είναι όλοι καλά; Και οι γέροι συγγενείς τους;

ΥΓ.1: Τι παθαίνει όποιος σκάβει τάφους… κατά λάθος… λόγω αδιαφορίας ή… παρανόησης;..

ΥΓ.2: Η στενοχώρια μου τελείωσε. Έχω μόνο οργή.

ΥΓ.3: Αγία Αυτοδικία.

  

20 Responses to “Ο Στρατηγός Άνεμος, ο θείος Βύρωνας και άλλα γουρούνια”


  1. Αύγουστος 27, 2007 στο 19:20

    «Αγία Αυτοδικία»!!!!!

    παπί μου..

  2. Αύγουστος 27, 2007 στο 19:57

    Παπί μου, δεν είσαι η μόνη που νιώθεις έτσι! Από προχτές ξέρεις πόσο σκέφτομαι να μπορούσα να πιάσω έναν να του πω εγώ τι θ απει «φωτιά»! Γκρρρρρρρ!

    Δεν είναι αυτοδικία αυτό, παπάκι μου, δικαιοσύνη είναι!!

  3. Αύγουστος 27, 2007 στο 20:22

    Σίδερα, κοτρόνια, βρέχει ο ουρανός,
    παίξε το ταμπούρλο σου αρκουδιάρη,
    προκοπή δεν έχω κι είμαι μοναχός
    σ’ αυτό τον κόσμο τον ζηλιάρη.

    Είχα ένα φίλο, φίλο καρδιακό,
    ξενύχτι, γλέντι και σεργιάνι,
    πελώριο κι αχόρταγο θεριό,
    τον ρούφηξε της πόλης το ποτάμι.

    Κίτρινα μάτια, στόματα φαρδιά
    τίποτα δεν πήρατε χαμπάρι,
    το δρόμο αφήνω, χάνομαι στα στενά
    παρέα μ’ ένα σκουπιδιάρη.

    Φύσηξε αγέρι, φύσηξε βροχή
    κι εγώ γυρίζω σαν τσακάλι,
    άσχημη μάλλον διάλεξα εποχή
    μες στο κενό και μες στη ζάλη.

    Φουρτουνιασμένη, στείρα μου πηγή
    αόρατε, μαύρε καβαλάρη,
    το καρναβάλι τέλειωσε κι αυτοί
    μάσκες πουλάνε στο παζάρι.

    Λαβύρινθο και πόρτα μυστική
    σκάβω στο χώμα σαν σκαθάρι,
    άσχημη μάλλον διάλεξα εποχή
    μάσκες πουλάνε στο παζάρι.

    {{{{{{{ αααχ ξαδεφούλα }}}}}}} ****

  4. 4 Viron
    Αύγουστος 27, 2007 στο 20:40

    Διαταξτε!
    Αυτό πάει να πει επικαιρότητα! Δεν χάνεις δήλωση για δήλωση, ε?!

  5. Αύγουστος 27, 2007 στο 22:41

    Αγαπημένη μου ξαδελφούλα
    στο παραμύθι σου είμαι με τους κακούς· με τον αέρα. Σε αυτόν αφιερώνω και τη δεύτερη στροφή από το τραγούδι του Βαγγέλη Γερμανού. Γιατί τον έχω «φίλο καρδιακό, ξενύχτι, γλέντι και σεργιάνι, πελώριο κι αχόρταγο θεριό».

    — —

    Πήρα το αυτοκίνητο και πήγα μια βόλτα σε ένα λόφο να δω τι γίνεται στο Πάρνωνα. Συμφωνα με τις ανακοινώσεις των ΜΜΕ η φωτιά έχει τεθεί υπό έλεγχο. Από το λόφο ο Πάρνωνας φαίνεται πλεον όλος. Χωρίς πουθενά καπνό· καμία εστία φωτιάς. Γάλλοι (περίπου 20 με 4 οχήματα), ντυμένοι σαν αστροναύτες όπως λες, αντί να ποτίζουν τη φωτιά, μπήκαν στη καρδιά της και την έσβησαν.

    Λίγο πριν βραδυάσει, ο τόπος εδώ μοιάζει διαφορετικός. Η πανσέληνος φαίνεται πορτοκαλή πίσω από την αραιη συννεφιά (καπνός σε ψηλά στρώματα αέρα). Κι ο αέρας (γεια σου ρε φιλάρα) κρύωσε λίγο τα συννεφα και ψιχάλησε!! :’)

    Φύσηξε αγέρι, φύσηξε βροχή
    κι εγώ γυρίζω σαν τσακάλι,
    άσχημη μάλλον διάλεξα εποχή
    μες στο κενό και μες στη ζάλη.

    Φουρτουνιασμένη, στείρα μου πηγή
    αόρατε, μαύρε καβαλάρη,
    το καρναβάλι τέλειωσε κι αυτοί
    μάσκες πουλάνε στο παζάρι.

  6. Αύγουστος 27, 2007 στο 23:50

    Ρε λες η εξέλιξή μας να είναι να μην πίνουμε νερό και να μην αναπνέουμε…; Πανεύστοχο!

  7. Αύγουστος 28, 2007 στο 01:03

    Εγω εχω ακομα στεναχωρια… Την οργή μου ξερω τι θα την κανω, την κραταω για τις 16.

  8. Αύγουστος 28, 2007 στο 01:53

    μας έσκισες βραδιάτικο..

    υγ χράάάάτσ

  9. Αύγουστος 28, 2007 στο 02:17

    θυμος παπακι!!
    πολυ θυμος για τον κατευνασουν τα παραμυθια!! 😦

  10. Αύγουστος 28, 2007 στο 03:03

    ΟΡΓΗ.

    ναι, παπάκι μου…

    δεν έμεινε πια τπτ άλλο.

    Μόνο οργή, κι ας είναι αυτό η αρχή.

  11. Αύγουστος 28, 2007 στο 04:52

    ! e.e. ίσως το μόνο που μας σταματάει από αυτό πια είναι πλέον η δειλία ή αλλιώς η κοινωνική σύμβαση, στο κάτω κάτω ζούμε νότια, είναι στο αίμα Μας…

    @ renata, Ακριβώς. Δικαιοσύνη. Και δεν είναι που το αίμα ζητάει αίμα για να δικαιωθεί, είναι για να καθαρίσει ο τόπος.

    # Εφ μου. ΝΑΙ. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι ο Βαγγέλης Γερμανός θα είχε γράψει και γι’ αυτό. Σε ευχαριστώ πολύ για τους στίχους και για τις φωτογραφίες που μου έστειλες. Soon to be published! Διαλέγεις και καλούς φίλους, βλέπω 😉
    Φιλάκια αγαπημένε μου.

    $ Τόλη, μπορεί και να είναι η εξέλιξη, αλλά αν τελικά ξανακάνει την αγγαρεία ο Βύρωνας και υπηρετήσει και τη νέα τριετία (χοχοχοχοχο) στο Δημόσιας Τάξης, και στην πλημμύρα που θα έρθει (γιατί θα έρθει, δεν γίνεται αλλιώς) ΔΕΝ αναφερθεί στη βροχή που μοιάζει με τη θεά Κάλι που με τα χίλια χέρια της μπαίνει από παντού ή ΔΕΝ την παρομοιάσει με πτνίτσα που φυτρώνει εκεί που δεν τη σπέρνουνε, εγώ θα αρχίσω να μπλογκάρω επωνύμως και με μαγιό. Στανταράκι.

  12. Αύγουστος 28, 2007 στο 05:02

    %Viron,
    να είστε καλά, με βοηθήσατε να πεταχτώ από τον καναπέ, να κλείσω την TV και τα τηλ., να διακόψω τα συν-κλαψουρίσματα με την Εύα που έχει αδελφό στην Κρέσταινα και δεν τον ψήναμε να έρθει στην Αθήνα με τίποτα. Πείτε μου κι άλλα για συμμετρία, φτιάχνομαι… Να φοβάστε τον αμέτοχο και τον low profile όταν θα έρθει η ώρα του να ξεσπάσει.

    ^Φαβίτσα, όλοι μαζί… ελπίζω 😉

    !tsaperdona, καλό είναι το βραδιάτικο, αλλά και σαν το πρωινιάτικο… 😛
    Την Τετάρτη θα βγούμε νωρίς το πρωί, αχμ, αχμ…

  13. Αύγουστος 28, 2007 στο 05:08

    @μούργακομου, σκέφτομαι ειδικά εσένα, που ξέρω πόσο αγαπάς κάθε σπιθαμίτσα γης, κάθε λουλουδάκι και κάθε ζωάκι… Όταν θυμήθηκα και το strawberries secret garden, έσπασα εντελώς. Κουράγιο όμως… Ό,τι μπορούμε θα παλέψουμε, έτσι δεν είναι υπουργέ μου της Δύναμης;

    @γλυκό μου νατασάκι… είδα τι σου συνέβη και δεν έχω λόγια… Ξέρω πολύ καλά πώς είναι τέτοια απώλεια και σε νιώθω… Ο χρόνος και μόνο ο χρόνος μπορεί να απαλύνει ακόμη και την αδικία, χωρίς όμως να φέρνει και την αμνησία…
    Όσο για το ότι θα είναι μόνο η αρχή η οργή, αυτό στο υπόσχομαι. Τουλάχιστον όσον αφορά εμένα.
    Να προσέχεις.

  14. Αύγουστος 28, 2007 στο 09:37

    Παπάκι έγραψες με τον καλύτερο τρόπο αυτά που συμβαίνουν και αυτά που ΘΑ συμβούν… (για μένα είναι το πιο ωραίο post διαμρτυρίας για τη φωτιά 😦 )

  15. Αύγουστος 28, 2007 στο 11:19

    Από τα ωραιότερα που έχω διαβάσει αυτές τις μέρες Η προσφώνηση…ρίγος.
    Να είσαι καλά.
    Ναι, πλέον μόνο οργή.

  16. Αύγουστος 28, 2007 στο 14:57

    laxanaki και BeBe καλημέρα, σας ευχαριστώ, πάμε παρακάτω να κάνουμε την οργή πράξη και τη 16η/9 καθρέφτη της…

  17. Αύγουστος 28, 2007 στο 15:12

    Γεια σου παπάκιμου.
    Μοναδικό το κείμενο.
    Πίκρα και πάλι πίκρα.

    Κοίτα, να ‘σαι καλά.

  18. Αύγουστος 29, 2007 στο 03:26

    Μαριλέναμου, Ροδάκι 😦 και 👿 αλλά και… 😉


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Αύγουστος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

