03
Σεπτ.
07

Η Εύα έγινε 31 και το ‘καψε!

Ο Κρόνος ήρθε και κάθησε πάνω στο κεφάλι των Παρθένων, τώρα που έφυγε από εκείνο των Λιονταριών (που επηρέαζε και τους Υδροχόους κάκιστα νεεε, νεεε), η Εύα όμως το πήρε μάλλον ψύχραιμα… Η Εύα είναι το φιλαράκι μου, έτη πολλά (κοντεύουμε δεκαετία και αυτό για μένα είναι ρεκόρ!), μας ενώνουν πολλά πάθη όπως η Μήλος, οι Σίμσονς, ο Μπομπ, το (χμμ…) καλό φαΐ, η κόκα κόλα λάιτ, ο σεβασμός στην ιδιωτικότητα, η σίχα για τα ελληνικά σόγια και τόσα άλλα που ξεχνάω και να τα γράψω. Μου άφησε ένα σχόλιο σε προηγούμενο ποστ, αλλά νομίζω πως είναι ποστ από μόνο του… 

Κάνω μια ανακωχή για λίγα 24ωρα απ’ ό,τι με κάνει θηρίο αυτές τις μέρες και πατάω το publish   😀

 

«Σήμερα σηκώθηκα το πρωί κι έφτιαξα έναν καφέ. Κάθησα στην πολυθρόνα , κοίταξα έξω από το πλαϊνό παράθυρο κι όταν γύρισα το βλέμμα μου μπροστά αντελήφθην ότι ήμουν πλέον 31νος κι όχι 21νος όπως πριν μερικά χρόνια. Εκεί που αναρωτιόμουν άκουσα τη φωνή του που μου έλεγε να ετοιμαστώ για να πάμε στα βαφτίσια. Αισθάνθηκα τη μούρη μου να ξινίζει αλλά μόλις σκέφτηκα ότι μπαίνει ο Κρόνος και πρέπει να παλέψω τις αδυναμίες μου είπα να δω το γεγονός θετικά. Ξέρεις πόσο σιχαίνομαι πάσης φύσεως κοινωνικές υποχρεώσεις και τώρα πρέπει να υποστώ μία από αυτές!!!

Μετά από μερικές γουλιές ενός μέτριου χωρίς γάλα και κάποιες τζούρες winston πήρα τη μεγάλη απόφαση να σηκωθώ για να ετοιμαστώ. Όσο μπογιάτιζα τη μούρη μου κυριακάτικα, τον κοιτούσα που έβαζε το υφασμάτινο παντελόνι του και το λευκό πουκαμισάκι του γκαρσόν απ’τα bowlling του προφήτη Ηλία τη δεκαετία του ΄80. Ευτυχώς παπιόν δεν διαθέτει η ντουλάπα μας. Ξέρω ότι δεν άρεσε ούτε σε εκείνον το αποτέλεσμα, αλλά τι να κάνουμε, κοινωνικές υποχρεώσεις είναι και κανείς από τους δύο μας δεν φροντίζει γι’αυτές.

Έβαλα ό,τι βρήκα μπροστά μου μισοσιδερωμένο και φύγαμε. Ευτυχώς αργήσαμε λιγάκι και δεν φάγαμε όλη την τελετή στα μούτρα! Είδα ανθρώπους που είχα να δω παρά πολύ καιρό από εξαετία και πάνω. Κάπου εκεί ήταν και ο Θανάσης. Ο Θανάσης… αν είναι δυνατόν , γιατί κατάντησε έτσι παναγιά μου; Μόνο το Grand Cherokee έμεινε και με αυτό πορεύεται, εξάλλου η ματαιοδοξία υπήρξε μότο ζωής γι’ αυτόν στο παρελθόν και απ΄ό,τι φαίνετε συνεχίζει να είναι…

Μόλις άκουσα δίπλα μου κάποιον που φώναξε »να σας ζήσει» και τέτοια κατάλαβα ότι ο παπάς είχε τελειώσει το πανηγύρι και η έκφραση στο πρόσωπό μου ήταν σαν να είχα κάνει φλος ρουαγιάλ. Είπα από μέσα μου »αυτό ήταν» και με το καρφωμένο χαμόγελο αφού συνεχάρην τους γονείς της μικρής οδήγησα το κορμί μου στην έξοδο για να παραλάβω την κιτς μπουμπουνιέρα και το παιδικό προφιτερόλ που τη συνόδευε. Βγήκα έξω και αισθάνθηκα ότι σώθηκα. Πήγα να ανάψω ένα τσιγάρο, αλλά δεν τα κατάφερα γιατί όλη η σάρα έπρεπε να χαιρετήσει όλη τη μάρα και μέσα σε αυτούς ήμουν κι εγώ.

Δεν έχασα το κουράγιο μου και είπα »δυο χαιρετούρες είναι μωρέ πως κανείς έτσι; μετά στα σπίτια μας» και άρχισα να τα βλέπω και πάλι φωτεινά και αισιόδοξα. Εκεί λοιπόν ανάμεσα στις αμέτρητες χαιρετούρες και τα δισεκατομμύρια σταυροφιλήματα άκουσα τη φίλη και μαμά της μικρής να μου λέει »λοιπόν αγάπη μου τώρα φεύγουμε και θα τα πούμε στην αίθουσα που θα το κάψουμε»! @!#$%^&*. Καλώς ήρθες Κρόνε! Τι λέτε ρε παιδιά; Εγώ θέλω να πάω σπίτι μου, στο pc μου, να παίξω με τον σκληρό μου δίσκο, στο φραπέ μου, κανείς όμως δεν σε καταλαβαίνει όταν αισθάνεσαι έτσι. Γύρισα και κοίταξα τον Γιώργο ο οποίος είχε χεστεί γιατί φοβόταν τις αντιδράσεις μου και το μόνο που έκανα ήταν να χαμογελάσω και να του πω »ε, τι κάθεσαι, πάμε στο αυτοκίνητο βρε». Αυτό το ψεύτικο χαμόγελο που είχα τον χαροποίησε δεόντως.

Φτάσαμε στο »κέντρο διασκεδάσεως στο βάθος κήπος» και μπήκαμε μέσα. Η μαμημένη η θέση μας όμως, αγάπη μου, ήταν πρώτο τραπέζι πίστα μόνος μου, πρώτο τραπέζι εγώ κι ο πόνος μου! Κάθησα ήσυχα κι »ευτυχισμένα», έφαγα ό,τι μου σερβιρανε χωρίς να το παραγγείλω ή να παραπονεθώ για τη σάλτσα σόγιας , φωτογραφήθηκα με τη μικρή περί τις 400 φορές και άλλες τόσες άκουσα το γνωστό »άντε βρε και στα δικά σου, του χρόνου διπλή». Σε αυτή την ατάκα λυγίζω κι εξοργίζομαι, μου ερχόταν να πάω στο κέντρο της πίστας και να φωνάξω: »Τι νομίζετε, ρε straightαδούρες, ότι όλοι έχουμε του κώλου σας το χαβά», αλλά δεν έκανα τίποτε άλλο εκτός από το να χαμογελάω και να τους λέω ευχαριστώ. Μα για όνομα……!!!!

Ήμουν σε μια τεράστια αίθουσα που ήταν τίγκα στον straight που ο καθένας από αυτούς τραβούσε και ξεχείλωνε την αγαπημένη μου μπλούζα προκειμένου να χορέψουμε. Μέσα στο κρανίο μου επικρατούσε ένα χάος. Αναρωτιόμουν εάν όλοι αυτοί θα μπορούσαν να φανταστούν ένα κόσμο τελείως διαφορετικό από αυτόν που ζουν. Την απάντηση την έλαβα από μένα και ήταν »ΟΧΙ»!!!!!

Κοίταζα τη Μαρία, μαμά της μικρής και φίλη. Όταν τη γνώρισα ήταν ένα κοριτσάκι περί τα 19 όλο κέφι και με πολλή συμπαθητική και αγαπησιάρικη μουτσούνα. Τώρα πια δεν μπορώ να ξεχωρίσω ποια είναι η Μαρία και ποια η μανά της. Το μόνο που την έκανε να ξεχωρίζει ήταν ένα φούξια ρομπέ φόρεμα, η μαμά της φορούσε τιρκουάζ. Όλοι όσοι γνώριζα είχαν ταλαιπωρημένη φάτσα και άσπρα μαλλιά , ο μεγαλύτερος από αυτούς ήταν μόλις 37 χρόνων και το μόνο κοινό που έχουν όλοι αυτοί είναι ένας ή δυο γάμοι και κάμποσα παιδιά. Όλοι αυτοί πριν από 7, 8, 10 χρόνια ήταν όλο κέφι, διάθεση για ξεσάλωμα, τρελές καψούρες και νύχτες διαστροφής. Τώρα όλοι δίπλα τους είχαν την πεθερά τους και παραδίπλα τα παρελκόμενα!

Χαμένη μέσα στο κρανίο μου και με όλα αυτά που έβλεπα αναρωτήθηκα 31 ή 21. Ρε 31 σου λέω ”BlackJack”, το μόνο που έχει αλλάξει είναι τα οικονομικά μου και είναι γαμώ. Γιατί, κοριτσάκι μου, τώρα μπορούμε να πηγαίνουμε διακοπές, να νοικιάζουμε αυτοκίνητα και να κάνουμε camel trophy. Να κάνουμε κραιπάλες εικοσιτετραώρων και να μη δίνουμε λογαριασμό πουθενά. Να επιλέγουμε αυτό που πραγματικά γουστάρουμε. Να αγκαλιαζόμαστε για να γελάσουμε ή να κλάψουμε και να σου γράφω όλες αυτές τις μαλακίες που συμβαίνουν γύρω μου. Και να σου πω και κάτι άλλο; Αν είναι να χορέψω ή να κλάψω ή να ξεσαλώσω για κάποιο σημαντικό γεγονός, αυτό θα έχει να κάνει με σένα γιατί έτσι γουστάρω, γιατί ξέρω ότι η γιορτή σου θα είναι πολύχρωμη και επειδή αγαπιόμαστε, πώς θα γίνει! Αστάδιαλα, happy birthday, να με χαίρεσαι!!!!

Εύα»

18 Responses to “Η Εύα έγινε 31 και το ‘καψε!”


  1. Σεπτεμβρίου 3, 2007 στο 09:14

    Να την χαίρεσαι τη φιλενάδα, παπάκι! 🙂
    και τα 31 μια χαρά είναι – και τα 41, και τα 51… σιγά τώρα που θα μας «μεγαλώσουν» τα χρόνια μας! 😉

    (τον εφιάλτη «γάμοι-βαφτίσια και λοιπές κοινωνικές υποχρεώσεις τον ζούμε κι εμείς που έχουμε οικογένεια, μη νομίζεις – και ποτέ δεν συμπάθησα αυτούς που λένε: άντε, και στα δικά σου! και το χρόνου διπλή! κι όλα αυτά τα τρισάθλια….)

  2. Σεπτεμβρίου 3, 2007 στο 10:07

    καλημερούδια στο {{παπί’μ}}**
    -μέρα και στο Ευάκι
    αυτό δεν ήταν σχόλιο
    ήταν κοτζάμ ποστάκι!

    Χρόνια πολλά στην Ευα και χρόνια πολλά στη φιλία σας :’)

  3. Σεπτεμβρίου 3, 2007 στο 10:22

    να σου ζήσει η blackjack (τι σωστό!) !

    (ψιτ πάπια μου και εγώ είχα παίξει μπόουλινγκ στον Προφήτη Ηλία αρχές του ’80 – κάπου ψηλα με πολύ ωραία θέα στον Πειραιά δεν ήταν;;;)

  4. 4 lifewhispers
    Σεπτεμβρίου 3, 2007 στο 10:56

    Δεν ξέρω πως θα είμαι όταν θα ξημερώσουν τα 31α μου γενεθλια, αλλα αν έχω έστω και τη μισή απο τη διάθεση της φίλης σου, θα μαι πλήρως ικανοποιημένη! Και αυτο με τα σόγια, ρε παιδι μου, εγώ μπορει να κάνω και φασαρία αν δε γουστάρω να παώ σε οποιαδήποτε τέτοιυ είδους κοινωνική εκδήλωση!
    Χρόνια της Πολλά και καλα, παπί!

  5. Σεπτεμβρίου 3, 2007 στο 13:25

    Na σου ζήσει, να τη χαίρεσαι, να τη χαίρονται όσοι την αγαπουν.

    Κάτι ξέρω κι εγώ που δεν κάλεσα κόσμο στα βαφτίσια ουτε της μιανής, ουτε της αλληνής.
    Να σιχτιριάζει έτσι ρε παιδί, καλύτερα να μην πήγαινε.

    Για την κακή ενέργεια δεν έχει ακουστά;;;

  6. Σεπτεμβρίου 3, 2007 στο 17:21

    Blackjack ε; Να την χαίρεσαι και χρόνια της καλά.

  7. Σεπτεμβρίου 3, 2007 στο 18:01

    ΕΥΧΕΣ,ΕΥΧΕΣ,ΕΥΧΕΣ,ΕΥΧΕΣ,ΕΥΧΕΣ,ΕΥΧΕΣ,ΕΥΧΕΣ,ΕΥΧΕΣ,ΕΥΧΕΣ,ΕΥΧΕΣ,ΕΥΧΕΣ,ΕΥΧΕΣ,ΕΥΧΕΣ…:D

    Υ.Γ.Σεφ, σε εμφανίζει με το avatar του μουργου στα τελευταια comment..Τι παίζει; 😉

  8. Σεπτεμβρίου 4, 2007 στο 11:49

    Που είσαι πια και μος λείπεις;
    Σε χάσαμε.
    Καλημέρα 🙂

  9. Σεπτεμβρίου 4, 2007 στο 18:13

    @ γλυκοπατατονατασάκι, αυτό με τα χρόνια πολύ μου άρεσε, σιγά μη μας μεγαλώνουν τα γενέθλια νεεεε 😀 {κοινωνικές υποχρεώσεις είναι τεράστιος εφιάλτης που τον αποφεύγω όπως ο τέτοιος το τέτοιο, από τότε που με θυμάμαι.}

    @ lifeόνι, ευχαριστώ για τις ευχές σου, κι εγώ το ίδιο κάνω, άρνηση, άρνηση, άρνηση, πείσμα, πείσμα, πείσμα, στο τέλος κερδίζω (προς το παρόν τουλάχιστον) 😉

    @ Μαριλένα μουου, έχεις όλο το δίκιο του κόσμου. Συμφωνώ ατελλλλείωτα μαζί σου λέμε! Ή αλλιώς «Μοναχός σου χόρευε και όσο θέλεις πήδα» – καλό αυτό με τις βαφτίσεις των κοριτσιών!!! 😀
    Οσο για το χάθηκα, μμμ, έχω πέσει σε μία μαύρη τρύπα με ροζ βούλες 😉 και μένα μου λείπετε και εσείς και τα μπλογκάκια 😐

    @ e.e. 😀 😀 😀 φχαιστούμε πολύ 😀 **** (αυτό είναι το μπόουλινγκ, πολύ κοντά στο loft5050 δηλαδή 😉 )

    @ Καλημέρα και σε σένα Εεεφ! :*** Ευχαριστούμε πολύ πολύ!

    @ arammos και Μικρό Νικολίνο ThanX! 😀

  10. 10 Εύα
    Σεπτεμβρίου 5, 2007 στο 01:19

    Είναι όμορφο να ξυπνάς το πρωί και κάποιος να σου λέει μέσα απ’την καρδιά του «χρόνια πολλά» με ενθουσιασμό χωρίς να σε ξέρει, μόνο και μόνο γιατί κατάλαβε τις δυσκολίες και τις παραξενιές της δικής σου μέρας. Όσο για τις διαφωνίες…..αυτές πρέπει να υπάρχουν για να γινόμαστε καλύτεροι.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!! ΝΑ ΜΕ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!!!

  11. Σεπτεμβρίου 5, 2007 στο 13:25

    καλώς ήρθες απο – λωλός…

  12. Σεπτεμβρίου 5, 2007 στο 18:27

    τι 31 τι 41 τι 51

    η ζωή ξεκινάει κάθε μέρα

    υγ το θέμα είναι τι μούτρα θα χεις για να την προυπαντήσεις!

    υγ να χαίρεστε η μια την άλλη

  13. Σεπτεμβρίου 5, 2007 στο 19:07

    Σόγια με σάλτσα σόγιας!!! Μπλιάχ! Μωρέ όλοι το τρώμε, θεμε δεν θεμε, δεν γλυτωνουμε! Παπί μου υπέροχα, ήταν όλα υπέροχα! Να σου ζήσει να την χαίρεσαι με τρέλα και κορδέλα! Σματσ σμουτσ!!!

  14. Σεπτεμβρίου 5, 2007 στο 22:29

    δεν ειχα σκοπο να αφησω σχολιο , αλλα αφου ειδα ποσο πολυ ενθουσιαστηκε η φιλη σου με τις ευχες , ετσι και γω με τη σειρα μου:
    χ
    ρ
    ο
    ν
    ι
    α

    π .κ .χ .π
    ο .α .ω .ρ
    λ .λ .ρ .ε
    λ .α .ι .π
    α . . ς .ε
    . . . . .ι

  15. Σεπτεμβρίου 8, 2007 στο 16:22

    tspardonitsovic, favitsa, ευχαριστω και ευχαριστω 🙂

    μουργουου, τέλεια η ακροστοιχίδα, αλλά λες δεν σκόπευες να… 😕

  16. Σεπτεμβρίου 8, 2007 στο 21:15

    παπι το θεωρησα πολυ προσωπικο το μηνυμα -με μοναδικο παραληπτη εσενα-.
    οποτε…….

  17. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 03:15

    μου, σε ευχαριστώ επειδή ανήκεις στη σπάνια ομάδα αίματος RfP (respect for privacy…)


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Σεπτεμβρίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 5 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 5 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 5 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

