09
Σεπτ.
07

Ένα παπί μετράει τα άστρα

 

 Νύχτα ήταν και πέρασε. Με το τηλεσκόπιο κολλημένο στο κάγκελο της ταράτσας είδα πολλά…

Εδώ στη Λιμνούπολη φυσάει πολύ από προχθές και από τη μία έχει καθαρίσει η ατμόσφαιρα, από την άλλη ξεραίνονται οι φακοί της επαφής μου. Οταν ξεραίνονται, βλέπω θολά, και όταν βλέπω θολά, στενοχωριέμαι, και όταν στενοχωριέμαι, στενοχωριέμαι πολύ.

 Πού είναι η επαφή μου;

Γύρω-γύρω το σύμπαν καταρρέει, πάει, man, κάηκαν όλα, en plus, θα ξαναβγεί αυτός για καπετάνιος στον Τιτανικό. Μέσα-μέσα, μια ενοχική (του τύπου εδώ ο κόσμος καίγεται και το παπί πάει για ίσιωμα στο Sadhu) φωνή μουρμουρίζει «και αν ηταν μια-αγάπη-για-το-καλοκαίρι-να-σου-κρατώ-δροσιά-στο-χέρι-να-σε-φιλώ, τι θα κάνω τώρα;» και άλλα τέτοια μελί-μελό. Δεν μ’ αρέσει το μελό. Το σιχαίνομαι και το λέω «μιζέρια» – για τους άλλους φυσικά. Τα αστέρια μού φέρνουν τις καλύτερες ειδήσεις, αλλά σιγά μην τα πιστέψω. Για χαζό με περνάς; Δώσε μου την αναποδιά που ‘χω συνηθίσει, man. Γρου γρου γρου γρου και άλλα τέτοια πολλά.

Το καλό είναι

ότι η Αφροδίτη άρχισε να περπατάει ξανά κανονικά! Χαράς ευαγγέλια για όλους μας (περίπου…).  Αυτό από τις 8/9, δηλαδή από χθες. Στις 11 όμως όποιος δεν έχει κάτι σημαντικό να κάνει καλύτερα να μείνει σπίτι. Έκλειψη Ηλίου στην Παρθένο. Δεν είναι και λίγο. Από τις πιο «τέρμα ώς εδώ», λόγους απόλυσης, γεμάτες παρεξηγήσεις και «θα μπεις στον Τειρεσία τετράκις» εκλείψεις είναι.

 

 

 

Τι θα γίνει στο περίπου;

Je ne sais pas!

Περίπου λέμε!

 

full_moon_by_nuri7.jpg

 Π α π ί ω ν   μ ο ν ό λ ο γ ο ι

 ΚΡΙΟΣ

Το ‘χεις! Ο Γιάννης που πορπατάει (δηλαδή ο Ερμής στον Ζυγό) θα κάνει τους άλλους να πιστεύουν πως είσαι της ζωής τους ο ένας και δεν σε σβήνει κανένας. Οι πτωχοί! Είσαι βέβαια αρχηγική φυσιογνωμία δεν αντιλέγω, βάζεις πλάτη, πάλι δεν αντιλέγω, αλλά οι άλλοι (ή η άλλη) οφείλουν να γνωρίζουν ότι εσύ μπορεί να είσαι ο Ένας, αυτοί όμως (ή αυτή) είναι πολλές! Μην ανησυχείς όμως σου φέγγει και δεν γλιστράς, ούτε στα γκομενικά ούτε στη δουλειά. Στη δουλειά, τώρα που το θυμάμαι, σταμάτα να κάνεις το σπασικλάκι και να προσφέρεσαι διαρκώς, «εγώ, κύριε, εγώ», γιατί αργότερα θα σου στοιχίσει ακριβά, και ο κύριος θα θέλει να τα κάνεις εσύ, μόνο εσύ.

 

ΤΑΥΡΟΣ

Τα πράγματα θα πάνε πολύ καλύτερα, αλλά όχι άμεσα. Στη δουλειά σού φορτώνονται ασύστολα, στο σπίτι παίζει γρίνια και αδίκια. Φοβερή αδικία τους τελευταίους μήνες. Κάνε λίγο υπομονή γιατί και οι εκλείψεις είναι ζόρικο πράμα, αλλά μετά τις 23/9 θα πάρεις το αίμα σου πίσω ή τουλάχιστον θα χαλαρώσεις. Υπομονή και ανοχή σε όσους έχουν διαφορετική άποψη, ταυράκι μου. Δεν είμαστε όλοι καρμπόν. Θα ήταν και λίγο βα-ρε-τό! Γι’ αυτό λοιπόν αυτό τον μήνα, όχι φωνές, όχι υποδείξεις, στο σπίτι, στους φίλους, στα παιδιά, για να χαιρόμαστε όοολοι τη θάλασσα και αυτό το καλοκαίρι. Σε φιλώ, Ντάνος Λυγίζος.

 

ΔΙΔΥΜΟΙ

11/9 και Δίδυμοι δεν ήταν ποτέ καλός συνδυασμός… Το ίδιο ισχύει και φέτος με την έκλειψη στην Παρθένο. Στη δουλειά νιώθεις να σε πνίγουν οι σπάστες, νευριάζεις, φωνάζεις, κανονικά δεν θα έπρεπε να σου μιλάει κανείς, αλλά έχε χάρη που όταν το ανοίγεις το ρημάδι είσαι πιο γοητευτικός απ’ όλους και όλοι ετοιμάζονται να πιστέψουν ξανά τον ψεύτη βοσκό. Από γνωριμίες δεν θα πάει άσχημα ο μήνας. Να, να, να, αντρολίβαδα και γυναικολίβαδα σε περιμένουν για να κυλιστείς επάνω τους. Να δω μόνο πώς θα καθαρίζεις το μπλουζάκι σου από το γκαζόν και το χώμα (ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ – καλά κατάλαβες, αυτό εννοώ). Αν είσαι single, όταν βγαίνεις το βράδυ, να παίρνεις μαζί μια οδοντόβουρτσα.

 

ΚΑΡΚΙΝΟΣ 

Έχει φτάσει ο καιρός που όλα θα πάνε καλύτερα στα οικονομικά και στη δουλειά. Ορκίζομαι. Μόνο που ειδικά οι γεννημένοι το τελευταίο δεκαήμερο θα πρέπει να κρατήσουν χαμηλούς τόνους, να μη μαλώνουν με τα άλλα παιδάκια στο γραφείο, ακόμη και με την Άφρο να κάνεις υπομονή, Δώρα μου, ξέρεις εσύ (χμ, συγν, προσωπική παρέμβαση) κτλ. κτλ. Στο αίστημα, όλα γλυκά θα πάνε, μην αντιστέκεσαι, το πάθος έρχεται και φεύγει η λογική (κουίζ: ποιος το έλεγε αυτό; ). Η έκλειψη στις 11 μπορεί να χαλάσει ό,τι πήγαινε καλά ώς τώρα, αλλά μόνο αν το αφήσεις Εεεσύ θα χαλάσει. Εν περιλήψει: Love is in the air, Τειρεσίας is in the past.

 

ΛΕΩΝ

Φτου! Φτου! Φτου! Μη σε μαθιάσω. Όχι μόνο έφυγε ο Κρόνος από πάνω σου, όχι μόνο η Αφροδίτη περπατάει με τα πατουσάκια της πάνω στην πλάτη σου, αλλά πιστεύεις κιόλας πως είσαι king of the world (το οποίο και στα πιο μαύρα σου το ‘χεις, OK) και το καλύτερο ξέρεις ποιο είναι; Το πιστεύουν και οι άλλοι!!! Και σε αγαπούν και σε ερωτεύονται και σου κάνουν τα χατίρια. Who are you man/woman? Στη δουλειά όμως, μην το παρακάνεις, είπαμε αρχηγιλίκι, αρχηγιλίκι, ντάξει, αλλά το team work πάντα (και ειδικά σε αυτή τη φάση) αποδίδει καλύτερα. Πώς είπες; Θέλεις να αλλάξει εργασιακό περιβάλλον; Don’t call them, THEY will call you. Αλήθεια είναι, σε ψάχνουν όλοι! (Κάτι στραβωμάρες στις 11/9 θα είναι μια απλή παρένθεση.)

 

 

ΠΑΡΘΕΝΟΣ

«Γιατί, Χριστέ μου;» φωνάζεις διαρκώς όχι επειδή σε τσίμπησε ήδη η μέλισσα, αλλά επειδή δεν ξέρεις αν θα σε τσιμπήσει μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Ε, έλεος, και άλλοι πέρασαν τη μεγάλη του Κρόνου (σ)χολή, αλλά δεν έκαναν έτσι. Τώρα πρέπει να αποφασίσεις αν θα παντρευτείς (μην τσιτώνεις, εννοώ «σοβαρευτείς», «μαζευτείς», «συγκατοικήσεις») ή αν θα χωρίσεις οριστικά. Ας μην το κουράζουμε άλλο, σε παρακαλώ. Κι εσύ ταλαιπωρείσαι κι εγώ νευριάζω όταν τα βλέπω όλα αυτά – έστω και με το τηλεσκόπιο. Πώς; Βαρέθηκες τη δουλειά σου και θέλεις να αρχίσεις να στέλνεις βιογραφικά; Δεν είναι και η καλύτερη περίοδος, you know. Η ανεργία χτυπάει tilt και οι αμοιβές είναι απλώς υπο-λαβές. Κάτσε λίγο ήσυχο!

 

ΖΥΓΟΣ

Αν ήσουν στρουμφάκι, θα ήσουν ο Μελένιος, αυτός με τον καθρέφτη στο χέρι. Ναι, είσαι πολύ όμορφο, ναι, ναι, ναι! Χρειάζεσαι χρόνο να συγκεντρωθείς στα του εαυτού. Έτσι κι αλλιώς Αφροδίτη και Άρης σου κλείνουν το μάτι πονηρά, το οποίο σημαίνει αγάπη, τρυφερότητα και πολύ πολύ πολύ σαικσ. Ακου: Βάλε στην πόρτα το κλειδί και άνοιξε στο τέλος του μήνα. Χρειάζεσαι ησυχία και για έναν και για δύο… Στα επαγγελματικά, υπάρχει μια σχετική ισορροπία, αλλά αν είσαι από αυτούς του ΤΕΒΕ ΟΑΕΕ κτλ., να επανεξετάσεις τις συνεργασίες σου μετά τις 25. Κάποιος στο παίζει Βίτο Κορλεόνε. Κοντεύουν και τα γενεθλιάκια σου και όλο απολογισμούς κάνεις, αλλά δεν ξέρεις οτι μπαμπάς σου είναι ο Αέρας και μαμά σου η Αφροδίτη και θα μείνεις για πάντα ένα αγοράκι/κοριτσάκι; Στην τελική, ξαναρίξε μια ματιά στον καθρέφτη. ΟΧΟΥΟΥ, παλιομπέιμπιφεϊσ!

 

ΣΚΟΡΠΙΟΣ

Αυτό ήταν. Ζόρι τέλος. Ξέρω, τα δύο τελευταία χρόνια ήταν ένα ακριβό long trip στην κόλαση. Τώρα όμως, άνοιξε το παράθυρο, ξημέρωσε και έξω φυσά – αναζωογονητικά. Βέβαια, τα πράγματα δεν φτιάχνουν με ένα τσικ. Κι εσύ, αγάπη μου, μην ξεσπάς κατά δικαίων και αδίκων (αν και το ΄χεις, χμμ…), μην κρατάς απωθημένα. Αν κάποιοι άλλοι πέρασαν κάπως καλύτερα, μην τους στραβοκοιτάς, θα έρθει και η σειρά σου! Τα καλύτερα, τον Οκτώβριο. Εν τω μεταξύ, αν έχεις μείνει για καιρό εκτός δουλειάς ή στάσιμος, πολλές ευκαιρίες θα σου χτυπήσουν την πόρτα. Μόνο να έχεις μυαλό καθαρό και παράθυρα ανοιχτά για να βλέπεις τα καλά και να μη μιζεριάζεις. Όχι άλλο γρου και γρου! Και ναι, ο Θεός και η κακούργα η Κενωνία σε όλους μάς χρωστάνε τα καλύτερα, αλλά πρέπει να κάνουμε υπομονή!

 

ΤΟΞΟΤΗΣ

Έτσι μου ‘ρχεται να περάσω κατευθείαν στον Αιγόκερω. ΟΚ, βλακ χιούμορ. Η αλήθεια είναι ότι για τα επόμενα δύο με δυόμισι χρόνια, η κατάσταση θα είναι κάπως ζόρικη. Στην πραγματικότητα, όμως, όλοι «πέρασαν» για να μάθουν. Λίγο δύσκολα τα επαγγελματικά, η παδρόνα (προϊσταμένη σου) έρχεται στη δουλειά μαυρισμένη από τη Μύκονο, δεν κάνει απολύτως τπτ, κολλάει τη μούρη της στον υπολογιστή σου, σε παρακολουθεί και έχει μόνο απαιτήσεις. En plus, μπορεί να σου βουτήξει τον Μάκη από τον 5ο και να μην το πάρεις χαμπάρι. Μισό λεπτό. Τώρα βλέπω και την Ευγενία. Μα, με τον Αργύρη;;; Πάλι;;; Από τις 7 Αυγούστου;;; Ξαναζεσταμένα ζυμαρικά δεν τρώγονται, άντε να φας το παστίτσιο κρύο, αλλά αυτόνα τον λαπά;;;!!! Anyway, υπομονή, σύνεση, σπίτι, αραλίκινγκ, διαλογισμός. Αυτά. Και επειδή η κατάσταση είναι σοβαρή, να συμβουλεύεσαι επαγγελματικά sites και όχι το παπί.

 

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Μικρέ, γλυκέ μου υλιστή, καριερίστα μου, κουλτουριάρη μου, «έτσι πρέπει» μου, ψυχρούλη μου, συνεπή μου (ωροσκόπε μου 😐 – αν έχω λίγο ψιχία λογικής σε σένα τα χρωστάω), είσαι από τους τυχερούς! Ο Κρόνος είναι στη θέση που πρέπει να είναι, για να σου κάνει τη ζωή ευκολότερη. Πάρε τηλέφωνο ΤΩΡΑ στις τράπεζες για να τους πεις ότι ξεχρεώνεις και να μη σου ζαλίζουν τον έρωτα κάθε τρεις και μία στα τηλέφωνα. Θέλω να σου πω επίσης πως το 2008 είναι η χρονιά σου, πως μπορεί ακόμη και να παντρευτείς, να βρεις τον άντρα/ τη γυναίκα της ζωής σου, ότι το σαικσ θα ρέει άφθονο, Νιαγάρας σου λέω, αλλά επειδή σε ξέρω καλά, δεν ξέρω αν σε τρελαίνει περισσότερο αυτό ή το ότι θα πάρεις την προαγωγάρα / ευκαιρία καριέρας που περίμενες τόσον καιρό… Και μη με πεις ότι θα προλαβαίνεις τα πάντα άψογα, γιατί, είπαμε, σε ξέρω καλά, και σένα και τις προτεραιότητές σου! 

 

ΥΔΡΟΧΟΟΣ

Αυτό που είσαι τώρα το λένε και «ρεαλιστής»… Μάλιστα. Μετά το ξύλο από τον Κρόνο, μετά τους επαναξαναμαναπροσδιορισμούς, μάλλον ξέρεις καλύτερα τι θέλεις. Συνεχίζεις να μη διεκδικείς, αλλά τουλάχιστον είσαι τυχερός. Η ζωή είναι ωραία. Ξύπνα, Βασίλη, κουκουρίκου και άλλα πολλά. Σέξι σαικσ από το τέλος του μήνα και μετά. Η Αφροδίτη σού στέλνει καλάθια με φρούτα και παλιά καλά κρασιά. Και στη δουλειά σε πάνε πολύ, αλλά εσύ όχι πια! Μήπως ήρθε η ώρα για άλλη μία αλλαγή; Είναι και στο αίμα σου, βλέπεις. Στις 11/9 μπορεί να σου τα σκάσει ο Μπιν Λάντεν στο κεφάλι, αλλά προσπάθησε να το περάσεις όσο πιο γρήγορα μπορείς. Κάνε αυτό που (ΔΕΝ) ξέρεις καλά. Κράτα το στόμα σου κλειστό και προχώρα παρακάτω. PS: Το Σήμερα είναι Αύριο. PS2: Οταν ξυπνάς και πας στο μπάνιο, πέτα την ανασφάλεια στον κάδο με τα άπλυτα.

 

ΙΧΘΥΕΣ

What’s up fish? Ερωτευτήκαμε; Πάααλι; Πολύ καλά. Εξάλλου, ξέρω ότι σας συμβαίνει τουλάχιστον τέσσερις φορές τον χρόνο (ή το μήνα; ή τη μέρα;). Να είσαι λίγο προσεκτικό όμως, μικρό, γρινιάρικο, ζαβολιάρικο ψάρι και να μην επενδύεις με τη μία. Εξάλλου, δεν ξέρω τι μπέρδεμα γίνεται εκεί πάνω, αλλά κάτι μου λέει πως μεγαλώνεις, ηρεμείς, ωριμάζεις (Ιησούς Χριστός Νικά) και θέλεις να σοβαρέψεις την κατάσταση. Εσύ, ναι εσύ, έχεις διάθεση για σοβαρή δέσμευση. Να αποφύγεις τη μεγάλη διαφορά ηλικίας. Αν είναι πιο μεγάλος σε θέλει για ξεπέτα, αιμοκάθαρση, μπότοξ, πώς το λένε; Αν είναι πιο μικρή, θέλει να σ’ τα φάει. Τι να σου πω κι εγώ; Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Στο γραφείο έχεις τεμπελιάσει αρκετά, και εντάξει, ωραία τα αβυσσαλέα ντεκολτέ και τα ζωνοφουστάκια, όμως, το παδρόν κάποια στιγμή θα ξεκολλήσει τα μάτια του από εκεί και θα καταλάβει πως παίζεις διαρκώς πασιέντζες στο PC και δεν βγάζεις καθόλου δουλειά. Και στάματα να το παίζεις Νίκος-ηθικό-και-τίμιο-παλικάρι-Ξανθόπουλος. (Κι αυτός ψάρι είναι.) Show me, show me τον πραγματικό εαυτό σου; Μπίτσι στάιλ; Μπίτσι. Σένσιτιβ; Σένσιτιβ.

 

Τελευταία σέλιδα

Bonus(; θα δείξει!) νοσταλγικό downloading από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, που και τότε δηλαδή στη Λιμνούπολη νοσταλγούσαμε τα 70s, μια εποχή που δεν ζήσαμε παρά μόνο σε μονοψήφιες ηλικίες. Ένα απλό συμπαντικό λαθάκι, υποθέτω. 

Army Of Lovers – La Plage De Saint Tropez.mp3

44 Responses to “Ένα παπί μετράει τα άστρα”


  1. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 09:03

    ΧιΧιΧι!

    παπάκι μου-βερικοκάκι μου, απίθανο! 🙂

    [κι έχεις και καλά νέα για μένα, αν φυσικά πιστέψω στα άστρα (γκουχ!) και θα κάνω υπομονή μέχρι τις 23, εντάξει – πώς θα αντέξω ως τότε δεν ξέρω, αλλά… – και οοοοοχι, εγώ τους καταλαβαίνω αυτούς που έχουν διαφορετική άποψη από μένα, παπί μου (αρκεί να μην τη λένε…!) 😉 ]
    –Τον Ντάνο Λυγίζο, που τον θυμήθηκες;;;; 😆

    (πολύ το διασκέδασα, πρωί-πρωί!!!! Φιλάκιιιιιι! 🙂 )

  2. 2 Σεφ
    Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 11:56

    {{καλημέρα ξαδεφούλα}}

    και καλή καλή βδομάδα. Αλλά αυτά που κάνεις δεν είναι σωστά πράματα! Εσύ είχες πει πως όταν ο Κρόνος ξεκολλήσει από τη πλάτη σου και έρθει τα ίσια της η Afro θα πάνε όλα καλά. Και τώρα να σου η «Έκλειψη Ηλίου στην Παρθένο». Και ψάχνω ταρίφα για δρομολόγιο και μέσα σε 5 λεπτά παίρνω 5 πόρτες!! Μηδέν στα πέντε! Πως να πάει καλά η ρημάδα η εθνική μπάσκετ, πως να πάει μπροστά ο τόπος και το κυριότερο πως να πάω εγώ στο ΚΤΕΛ; 😕

    Τελος πάντων, δεν αντιστέκομαι και συμμετέχω στο κουίζ των καρκίνων: το είπε ο Κούριερ της λάσπης (γνωστός και ως Σακίσ) ενώ βίντεο ντοκουμέντο με το εν λόγω «άζμα» υπάρχει στη διεύθυνση http://www.youtube.com/watch?v=_9hHJAuHQmo

    Το βρήκα; τι κερδίζω; 😉

  3. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 12:16

    Παπί μου, γιατί να συμμαζευτώ? Μια χαρά δεν είμαι έτσι?Γκρουμφ…
    Όλα τα ζόρια μαζεμένα βλέπω. Έκλειψη Ηλίου κι εγώ έχω να πάω στον αγιασμό ρε γμτ! 😕

    Καλημερούδια, παπί μου!:D (Κόβω τη γκρίνια για σήμερα! 😉 )

  4. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 12:54

    παπι , εισαι σιγουρη οτι κυταζες τα αστρα;
    μηπως τα κυταζες απο την αντανακλαση της λιμνουπολης και τα ειδες αναποδα; 😀
    θα μας τρελλανεις!!
    εγω -ως κριος- θα δω καλυτερες μερες-το’χω λες, ποιο;, το σχοινι και το σαπουνι;-
    ή να παρω τον ωροσκοπο μου, τον δυστυχο τοξοτη που του λες να κανει 18 ωρες το 24ωρο γιογκα για τα επομενα 30 χρονια,
    ή τον ωροσκοπο σκορπιο -παιζει και αυτος 30%, η μανα μου εχει ασθενη μνημη- που του λες να ανοιξει ολα τα παραθυρα, τωρα που κρυωσε ο καιρος και να παω τελικα απο πνευμονια; 😕 ❓ 😕
    Υ.Γ.
    θα κανεις κανα update, μηπως εχει γινει κανα λαθακι; 😀

  5. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 13:43

    Καλημέρα γειτονάκια 🙂
    Πρώτα πρώτα θέλω να πω πως η προσπάθεια να-σε-πω-τα-άστρα-σου να-σε-πω-το-θυμικό-σου είναι εντελώς ερασιτεχνική! Καμία ευθύνη δεν φέρουμε, καμία προτροπή να μην πάρετε στα σοβαρά, σοβαρά αστρολογικά sites να να να, τίιιγκα το Νετ! :mrgreen:
    Πίιισης, πρέπει να σας πω πως έχω διαβάσει (αλλά κυρίως έχω παρατηρήσει) γενέθλια αστρολογία και στις προβλέψεις είμαι πολύ στόκοσ 😕 (προς το παρόν!)

    @ νατασάκι μου, πολύ χαίρομαι που σου άρεσε! ααααχ το εννοείς για; Ο Ντάνος Λυγίζος δεν ήταν ο ιστορικός πελεκάνος; 😆 😆 (α! ταυρίνες πολύ στοργικές μαμάδες!!!)

    @ Καλημέρα εφ!
    Δεν είχα την ανάλογη πληροφόρηση, καλέ μου σεφ! Είπαμε στις προβλέψεις είμεθα ολίγον προβληματικοί, αλλά μαθαίνουμε! Πού; Στου αθώου βλόγερ το κεφάλι (και σε μερικών φίλων) Μηδέν στα πέντε; 😕 Μη μασάς! Υπομονή και Επιμονή is the key!
    Βρήκες και το καρκινοκουίζ! Ώστε ο Κούριερ της λάσπης είναι τόσο όμορφος;;; :O Και γιατί τον κρύβετε, παρακαλώ; Τι κερδίζεις;;; Συλλεκτικά εισιτήρια του Sakis από μια συναυλία που είχε δώσει στο Τομπρούκ πριν από X χρόνια!

    @ renataaaki, μη δίνεις σημασία σε γενικότητες! 😆 Βίβα λα ρεβουλοθιόν, βίβα η έξτρα λαρτζ διάθεση, βίβα το ασυμμαζεύτου! Τον ωροσκόπο σου τον διάβασες; Καλή χρονιά και όλα θα πάνε καλά 😉

    @ Μουργάκο μου, να σε πω. (Ωστε φωτιά με φωτιά!!! Ποοοοοοοοοοο!) Για να είμαστε σοβαροί, οι γενικές προβλέψεις είναι γενικές προβλέψεις. Αν δεν έχεις μπροστά σου γενέθλιο χάρτη, να βλέπεις την ακριβή θέση των πλανητών όταν γεννήθηκες, τους οίκους σου και άλλα τέτκια ζόρια, όλα είναι ατμός. Άμα με στείλεις ακριβείς πληροφορίες, θα (προσπαθήσω να) σε πω περισσότερα. 😀
    Πάντως, ο Κριός ανήκει στα παρορμητικά, ο Τοξότης στα μεταβλητά και ο Σκορπιός στα σταθερά. Όποτε καταλαβαίνεις, πέρα από τις εσωτερικές συγκρούσεις και τα πυροτεχνήματα που μπορεί και να κάψουν όποιον τα δει, πολλές φορές θα ζεις παλαβές και ακραίες καταστάσεις και κυρίως α-ν-τ-ι-φ-α-τ-ι-κ-έ-ς. Αυτό άλλοι το λένε «δόξα τω Θεώ-βοήθα Παναγιά μου» και άλλοι «ασταδιάλα, αγάπημου».

  6. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 13:59

    Καρκίνος…και ως σήμερα πάνε ΟΛΑ ΣΚΑΤΑ!!! Λες…;

  7. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 14:03

    Manos S., λέω 😉 μόνο να μη σας έρθει αυτό το καρκινίσιο τσακώνομαι μια φορά την πενταετία και τα κάνω όλα –μπλιπ–! Εν πάση περιπτώσει, τα πράγματα δεν φτιάχνουν ξαφνικά επειδή έκανε μπρρλιιιιπ ο Χάρι Πότερ, αλλά οι προοπτικές είναι ευνοϊκότατες, trust me 😀

  8. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 15:00

    παπι, τα εχω ολα αναλυτικα τα του ζωου μου, αλλα δεν καταλαβαινω και πολλα.
    εχω ενα προγραμμα αστρολογιας-απο αυτα που εχουν και οι αστρολογοι -τρομαρα τους-
    τελικα εξηγησε:
    θα ζησωωωωωωωωωωωω; ❓

  9. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 15:19

    παπάκι-βερικοκάκι μου, και φυσικά σοβαρά το λέω!
    (ταυρίνα μαμά;;; )
    μάθαμε και το ζώδιο του μουσμουλομούργου-τώρα εξηγούνται όλα…! 😆

    Φιλάκι πάλι. 🙂

  10. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 15:22

    Εγώ παπί μου, δεν ξέρω τον ωροσκόπο μου, αλλά ξέρω πως «…την ώρα που γεννιόμουνα σχολάγανε οι μοίρες»! 😉

  11. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 15:42

    βλέπω με χαρά πως είσαι και αστρολογικά τοποθετημένη!

    υγ δεν καταστρέφονται όλα
    υγ ήμαρτον

  12. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 15:50

    @ μου, να σου πω! Μεγάλη Πόρτα θα περάσεις, κίτρινο χαρτί κρατάς, α χα! Κρατάς και το κλειδί για τη μεγάλη των singles πολυκατοικία που χτίζω! Εκτός αν μας τη σκάσεις, αλλαξοπιστήσεις και παντρευτείς; Γιατί ρε μούργο να παντρευτείς; Έχεις δει Τα Φιλαράκια; Ωραία δεν περνούσαν σε αυτό το σίριαλ; Τέλος πάντων. Θα ζήσεις και μάλιστα happily ever after!

    @ γλυκοπατατονατασάκιμου! είπα πατάτα κοινή; δεν είσαι ταύρος;

    @ ρενάτα, μην το λεεες, μην το λεεες, ποτέ δεν ξέρεις την έκπληξη που νυχτώνει την επομένη νύχτα! (συγν, αλλά δεν ήθελα να πω που σου ξημερώνει, είμαι βραδινός τύπος)
    Πίσης, πες μου ακριβή ημερομηνία και ώρα γέννησης να βρούμε και τον ωροσκόπο! Τ ώ ρ α! 😀

    @ τσαπερδόνα, είδες; είναι να μη βρω θέσεις. σε όλες τοποθετούμαι, τσκ τσκ τσκ.
    Και για να χρησιμοποιήσω μια έκφραση που δεν μου αρέσει, πότε είπα εγώ μαρή τσαπερδόνα ότι καταστρέφονται όλα; εεεεεε;;;;; και πιπλέον τίνους ίσι σύ;

  13. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 15:54

    1η Σεπτεμβρίου 1967 ώρα 6 με 6.30 το πρωί. (6 λέει η μάνα μου, 6.30 λέει το ληξιαρχείο)

  14. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 15:57

    ναι βρε! (25/4/1971)

    (για τη δική σου μαμά ρώτησα…)

    Σμακ! 🙂

  15. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 16:07

    Renata, τέτοιο χάρτη δεν έχω ξαναδεί 😀 Δες και μόνη σου και πάρε μια γεύση
    http://www.astrofree.com
    Ήλιος, Ωροσκόπος, Σελήνη, Ερμής, Αφροδίτη, Ουρανός και Πλούτωνας στην Παρθένο!!!

    Ο Συνωστισμός της Σμύρνης! 😀 😀 Ντάξει, κοριτσάκι μου, τον Παρθένο να διαβάζεις και καθάρισες 😉 Έχεις και ίδια μέρα γενέθλια με τo αδερφάκι.

  16. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 16:10

    ααα δική μου μαμά είναι παρθένος στο ζώδιο, αλλά στην πραγματικότητα η ενσάρκωση της Ντένης Μαρκορά… τη θυμάσαι; 😀

  17. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 16:29

    ρε παπί, ξύπνησα με μια διάθεση γάμησέ τα.
    Πήγα στο Μούργο και μου’φτιαξε κάπως -τρομοκρατώντας το Μούργο.

    ήρθα εδώ και μου ξανάγινε χάλια…

    ουφ.

  18. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 16:34

    Ωωωωωωωωωωωωωωχ! 😥 😥 😥

    Ευχαριστώ, παπί μου! 🙂

  19. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 16:36

    Κρότκι, γιατίιιι;;;;;;;;; Επαναλαμβάνω: »Η Αφροδίτη σού στέλνει καλάθια με φρούτα και παλιά καλά κρασιά. Και στη δουλειά σε πάνε πολύ, αλλά εσύ όχι πια!»

    Γιατί χάλια; 😦

    Τέσπα θες να δέσουμε τενεκεδάκια με βενζίνη στην ουρά του μούργου; Να του ρίξουμε logo στην οδοντόπαστα; Ζάχαρη στο αλάτι; Τι θες να κάνουμε για να ξαναγελάσεις κρότκι μου;

  20. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 16:43

    αχ ρενάτα θα τρελαθώ! τι κακό είπα; 😥 να σβήσω το ποστ;;; να διαλύσω το μπλοοογκ; να μαδήσω τα μαλλιά μου που τα μακραίνω τόσο καιρόοοο! να κάψω το καινούργιο μου μπλουζάκι;;; να χάσω τα λεφτά που φυλάω για το δίπλωμα οδήγησηηης; πες μου τι να κάνω! μονο μη μου κλαιιισ!

  21. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 16:47

    Παπάκι μου, δεν έκανες τίποτα εσύ! Aπλά με βρίσκω κάπως doomed με τόσους πλανήτες στην Παρθένο!
    Θα επιβιώσω όμως! 😉

    Θες χορηγία για το δίπλωμα? 😀

  22. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 16:49

    τρελλοπαπο, αστρολογα της συμφορας, ΣΕ ΒΛΕΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! 👿

  23. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 16:50

    για το δίπλωμα θέλω να μου το στείλουν στο σπίτι! η γιαγιά μου πχ οδηγούσε μέχρι τα 80 της και της το πήραμε με το ζόρι πριν από τρία χρόνια! εγώ όσο να το πεις λίγο μικρότερή της είμαι, δεν είμαι;

  24. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 16:51

    μούργο, έχω διαβάσει σου λέω! Με την ίδια ζέση που διαβάζω και τα σήματα!

  25. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 16:52

    ρενάτα, εγώ δεν το λέω doomed, καθαρόαιμο μάλλον!

  26. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 17:23

    Ουπς! Μας πιάσανε… και που τα ξέρεις εσύ όλα αυτά; Και εγώ παρθένος (δεν θέλω γέλια έτσι).

  27. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 17:34

    τι σηματα παπι;
    μορς!!
    ικανη σεχω τετοια να διαβαζεις καινα λες μετα «μας εβαλαν εκτος υλης θεματα» 😆

  28. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 19:19

    «να δέσουμε τενεκεδάκια με βενζίνη στην ουρά του μούργου; Να του ρίξουμε logo στην οδοντόπαστα; Ζάχαρη στο αλάτι;»

    NAI! NAI! NAI!

    YEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  29. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 20:16

    @ arammos, διαβάζω την «Αστρολογία για Αρχάριους», αλλά με κοροϊδεύουν όπως βλέπεις! Παρθένος; Take care!

    @ μούργο, μα ικανοί είναι να μας θέματα εκτός ύλης!!!

    @ Κρότκι, ν α ι !

  30. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 22:36

    αυτοι ειναι ικανοι για ολα, αλλα και συ παπι δεν πας πισω 😉
    αυτες τις κρυαδες με τη βελγα να τις κοψετε,ε; 👿
    (αλλωστε δεν χρειαζονται, ο καιρος δροσισε αρκετα! 😆 )

  31. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 22:41

    Οταν κοιμάται ο Χρόνης και θέλω να τον ξυπνήσω, παω απο πανω του και ψιθυρίζω αστερισμούς.
    Μετά, φωνάζω «ΖΩΔΙΑ» και πετιέται έξαλλος.

    Δε νομίζω να υπάρχει τπτ που να αντιπαθεί περισσότερο.
    Πολλή πλάκα σου λέω 😀

  32. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 22:45

    @ Μούργο, αφού σου αρέσει να σε βασανίζουμε κατά βάθος και κατά πλάτος! Η ζωή σου είναι! Βιτσιόζε! 👿

    @ Μαριλένα, αχάαα! Τότε να σου στέλνω σκονάκι με όψεις να του τα λες όταν θέλεις χατίρι και δεν στο κάνει 😆

  33. Σεπτεμβρίου 9, 2007 στο 23:57

    παπι , για ποιον με περασες;
    τον μαρκησιο ντε μουργο; 👿

  34. Σεπτεμβρίου 10, 2007 στο 00:51

    «υπομονή, σύνεση, σπίτι, αραλίκινγκ, διαλογισμός»;;;
    😥

    μόνο αυτά;;;;
    σαικσ εμείς δεν έχουμε;;;

    αν δωροδοκήσουμε την αστρολόγο μας, μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι παραπάνω;;;
    😉

  35. Σεπτεμβρίου 10, 2007 στο 01:37

    ααα, μικρή γλυκιά μου τοξοτίνα,
    μα η αστρολογία έχει μόνο συμβουλευτικό χαρακτήρα, δεν είναι κισμέτ! Με την καμία, κισμέτ! Είναι ένα τύπου «Το νου σας ρεμάααλιααα». Ε όχι και χωρίς σαικσ, κοτζάμ νησοδέποινα! Να, να, να, ουρέεεσ, θα παρακαλάνε. Επίσης να λαμβάνουμε υπόψη μασ σε αυτό το τσουρουφλίζον ζήτημα πού έχουμε την Αφροδίτη μασ, παρακαλώ!
    Δωροδοκία, όχι και δωροδοκία. Απλώς όταν θα γίνω Μάση Παπίλιου, να μη με ξεχνάσ!
    😉

  36. Σεπτεμβρίου 10, 2007 στο 01:54

    Μούργε, όχι. Δεν είναι κρυάδες, μάλιστα αν βάλουμε τα τενεκάκια με τη βενζίνη στην ουρά σου, καθόλου δεν θα κρυώνεις, αλήθεια σου λέω!!

    Οι διάλογοι με το Μούργο και το Παπί εξελίσσονται στην Νούμερο ένα διασκέδασή μου!!!

  37. Σεπτεμβρίου 10, 2007 στο 14:54

    Kai στη δική μου 😀

    Kαλησπέρα.

  38. Σεπτεμβρίου 10, 2007 στο 20:46

    βελγα και Μαριλενα, συντομα θα το κανουμε και θεατρικο.
    εργο για ενα μουργο, μια παπια, μια χυτρα ταχυτητας, ενα πορτοκαλι και μπολικα μπαχαρικα! 😆

  39. Σεπτεμβρίου 10, 2007 στο 21:00

    😆 😆 😆 χμμμ όχι τώρα που το σκέφτομαι δε γελάω… 😕 εκτός εκτός… αν φάμε μούργο πεκίνου! Νε! Αυτό είναι! Νε νε νε! Μούργος Πεκίνου! Πάω να στείλω email στον alagrecque να Μ Α Σ στείλει συνταγή!
    Θα μαζευτούμε στης Μαριλένας, εδώ η Ντένη θα γρινιάζει!

  40. Σεπτεμβρίου 10, 2007 στο 21:18

    Μούργο, εμένα δεν με συμπεριέλαβες στο θεατρικό και θίχτηκα!!

    Παπί, γιατί Μούργος πεκίνου; Πεκινουά είναι και μας το παίζει σκύλαρος?

  41. Σεπτεμβρίου 11, 2007 στο 19:33

    Παπί μου λίγο έλειψα και έγινε χαμός! Τεσπα πολύ σημαντική η πληροφορία για σήμερα! Και επιτέλους η προβλεψη που περιμενα! Τα δυο σκατοχρονια τελος! Οκτωμβριος ΟΛΕ! φιλάκια πολλά, μου φτιαξες τη μερα!


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Σεπτεμβρίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

