15
Σεπτ.
07

Ψηφοδέλτιο Επικρατείας (νέο)

cross.jpg

1. Ανώνυμος

2. Ανώνυμος

3. Ανώνυμος

4. Ανώνυμος

5. Ανώνυμος

6. Ανώνυμος

7. Ανώνυμος

8. Ανώνυμος

9. Ανώνυμος

10. Ανώνυμος

11. Ανώνυμος

12. Ανώνυμος

13. Ανώνυμος

14. Ανώνυμος

15. Ανώνυμος

16. Ανώνυμος

17. Ανώνυμος

18. Ανώνυμος

19. Ανώνυμος

20. Ανώνυμος

21. Ανώνυμος

22. Ανώνυμος

23. Ανώνυμος

24. Ανώνυμος

25. Ανώνυμος

26. Ανώνυμος

27. Ανώνυμος

28. Ανώνυμος

29. Ανώνυμος

30. Ανώνυμος

31. Ανώνυμος

32. Ανώνυμος

33. Ανώνυμος

34. Ανώνυμος

35. Ανώνυμος

36. Ανώνυμος

37. Ανώνυμος

38. Ανώνυμος

39. Ανώνυμος

40. Ανώνυμος

41. Ανώνυμος

42. Ανώνυμος

43. Ανώνυμος

44. Ανώνυμος

45. Ανώνυμος

46. Ανώνυμος

47. Ανώνυμος

48. Ανώνυμος

49. Ανώνυμος

50. Ανώνυμος

51. Ανώνυμος

52. Ανώνυμος

53. Ανώνυμος

54. Ανώνυμος

55. Ανώνυμος

56. Ανώνυμος

57. Ανώνυμος

58. Ανώνυμος

59. Ανώνυμος

60. Ανώνυμος

61. Ανώνυμος

62. Ανώνυμος

63. Ανώνυμος

64. Ανώνυμος

65. Ανώνυμος

66. Ανώνυμος

67. Ανώνυμος

68. Ανώνυμος

69. Ανώνυμος

70. Ανώνυμος

 

Εβδομήντα ανώνυμοι νεκροί σε περιμένουν να αποφασίσεις.

Ανυπομονώ για τον αυριανό εκλογικό χάρτη.

Ύστερα απ’ όλο αυτό το θανατικό η Πελοπόννησος θα ξαναβαφτεί  μπλε έως μαύρη. Βασιλική γενιά, παλικαρίσια…

 Μετά η λεβεντογέννα Κρήτη θα πάρει εκείνο το βαθύ πράσινο, σχεδόν κυπαρισσί.

 Αστείο.

Φτηνό σαν ταρίφα 65άρας πόρνης.

Βαρύ σαν ξαφνική σφαλιάρα από το αφεντικό (ΣΟΥ).

Χυδαίο σαν τη σύνταξη του πατέρα (ΣΟΥ).

Αστείο.

Εσύ και το βαλκάνιο σόι σου.

Που ψηφίζεις ακόμη ό,τι σου είπε η μαμά σου, ο μπαμπάς σου, ο άντρας σου.

(Ααα, εμείς έτσι τα βρήκαμε, έτσι τα συνεχίζουμε.)

Εσύ που δεν παίρνεις θέση.

Αστείο.

ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ.

ΚΑΘΟΡΙΖΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ.

20 Responses to “Ψηφοδέλτιο Επικρατείας (νέο)”


  1. Σεπτεμβρίου 15, 2007 στο 19:39

    κι από μένα…κι ας πονάει ακόμα…
    (ένας απ’ αυτούς, για μένα, ήταν «επώνυμος»….)

    Ευχαριστώ, παπάκι μου – κι εγώ – πολύ, όμως….

    Φιλί.

  2. Σεπτεμβρίου 15, 2007 στο 19:49

    ρενάτα μου, ρισπέκτ, αλλά… 😦

    {{{νατασάκιμου}}}, ήσουν από τους πρώτους ανθρώπους που ήρθες στο μυαλό μου, κι εσύ και η γιαγιά της Κλαίρης… πάντα θα καίει ένα «όμως»… Καλή Δύναμη.
    Και αγκαλιά.

  3. Σεπτεμβρίου 15, 2007 στο 20:12

    Kαλα τα λες…και μακαρι να μας ακουσουν ολοι αυτοι που θα πανε αυριο να ψηφισουν ασυναισθητα Πασοκ και Νεα Δημοπρασια…

  4. Σεπτεμβρίου 15, 2007 στο 21:39

    ντράπηκα 70 φορές παπί.

  5. Σεπτεμβρίου 16, 2007 στο 10:57

    Kαλημέρα παπάκι.
    Αυτά τα ηλιθια τα σμάιλις, δίνουν εντελώς άλλο νόημα σ’ αυτό που θές να πεις.

    Λοιπον, το χαμόγελο που σου άφησα παραπάνω δεν είναι το χαρούμενο που φαίνεται, ούτε ομως και το θλιμμένο που βλέπω παρακάτω του λαχανακίου.

    Είναι το χαμόγελο το κατευναστικό, το παρηγορητικο, το «όλα θα περάσουν»

    Και τώρα θα μου πεις, αυτο θέλω να δείξουν τα σμάιλις; Ναι, αμέ, αυτό θέλω.
    φιλί και καλη ψήφο.
    (δε βάζω κανένα χαμογελο, σκατά θα μου βγει πάλι)

  6. Σεπτεμβρίου 16, 2007 στο 13:29

    το βαλκάνι σόι.
    σφηκοφωλιά – οι οικογένειες αυτές.

  7. Σεπτεμβρίου 16, 2007 στο 13:46

    Με κάλυψε πέρα για πέρα αυτή σου η εγγραφή. Να ‘σαι καλά, μικρό αδελφάκι. Με την άδειά σου θα προσθέσω το λινκ στο δικό μου. Φιλιά πολλά και να προσέχεις, μου λείπεις και δεν το ξέρεις.

  8. 11 Σεφ
    Σεπτεμβρίου 16, 2007 στο 14:10

    Λατρεύω το πολιτικό σου λόγο και είμαι πολύ περήφανος που σ’ έχω ξαδελφούλα. 🙂

  9. 12 Σεφ
    Σεπτεμβρίου 16, 2007 στο 14:10

    (η Μαριλένα έχει δίκιο… τα φατσούλια είναι μερικές φορές χαζοχαρούμενα) 😕

  10. Σεπτεμβρίου 16, 2007 στο 21:35

    φτύνομαι και ταυτόχρονα κουνιέμαι απ τη θέση μου…

    υγ

  11. Σεπτεμβρίου 17, 2007 στο 13:17

    Παπί μου, σκίζεις!
    το καλύτερο που διάβασα αυτές τις μέρες.

    καθορίζεις τη ζωή μου, ρε πούστη!

  12. Σεπτεμβρίου 17, 2007 στο 15:51

    @ πρέζα tv, όλα έγιναν αναίσθητα, να ζήσουμε να χαιρόμαστε τους 10 του Καρατζ. Επιτέλους ας πει κάποιος στους tv δημοσιογράφους τουλάχιστον να μην το προφέρουν Λαός αλλά Λάος, που είναι τόσο πιο κοντά στο ΧΑΟΣ!!!

    @ {e.e.} 😦 δεν είναι για ντροπή… τουλάχιστον το να ξέρουμε είναι ένα πρώτο βήμα. Ευτυχώς η πληροφορία ρέει άφθονη (πολλές φορές και ανεξακρίβωτη ΟΚ), αν και σκέφτομαι μήπως και αυτό είναι κομμάτι του σχεδίου. »Ασ’ τους να λένε, να ανταλλάσσουν πληροφορίες, να ξεσπάνε ήρεμα από το σπίτι γραπτώς…» κτλ.

    @ Μαριλένα μου, ευχαριστώ για τις ευχές. Να σου πω, γενικώς τα σμάιλισ τα αγαπώ πολύ. Αφού δεν βλεπόμαστε όταν επικοινωνούμε έχουν γίνει με τον τρόπο τους απαραίτητα, σαν να συμπληρώνουν αυτό που λείπει, τις εκφράσεις του προσώπου 😉 Οσο για το χαμογελάκι, αυτό του wordpress μου φαίνεται έτσι κι αλλιώς μελαγχολικό. Άσε που τα φατσουλίνια παίρνουν άλλη μορφή ανάλογα με το τι γράφεις δίπλα τους. κισ*

    @ laxanaki, εσύ που είσαι τόσο μικρούλι μη μελαγχολείς. Σε παρακαλώ. Μόνο διάθεση να έχεις να καταστρέψεις τα πάντα και να τα φτιάξεις από την αρχή. Στα 20+ υπάρχει ακόμη πολλή ελπίδα. Trust meeee 😉

    @ Leo, ακριβώς. Και σφήκες και χλιαροί. Ακόμη και μέσα στην Καινή Διαθήκη ο Πρωταγωνιστής λέει Μ π λ ι α ξ! τους χλιαρούς και τους φτύνει. (Όχι, δεν πιστεύω ιδιαίτερα στην Αγία Γραφή.)

  13. Σεπτεμβρίου 17, 2007 στο 15:56

    {{{thalassaki μου}}}, μοναδικά ευαίσθητο αδελφάκι μου, και μένα μου λείπεις απέραντα… Σ’ ευχαριστώ για το link, είναι τιμή και το ξέρεις, αλλά πιο πολύ σε ευχαριστώ για όλα, για τα παλιά και γι’ αυτά που θα έρθουν :******

  14. Σεπτεμβρίου 17, 2007 στο 16:05

    @ Σεφ, 😳 😳 μα… μα… μααα 😳
    Ευχαριστώ όμωσ!
    !
    Οσο για τα φατσούλια, τσεκ την απάντηση στη Μαϊλένα μας!

    @ tsaperdona, γι’ αυτό φτύξου να μη σε ξαναδώ/ στο λάθος δεν μπορώ ν’ αντισταθώ/ να μη σου πω/ την επόμενη φορά που θα πας στο Hondos/ να πάρεις όζα στο χρώμα της όχρας/ που φτιάχνει καλά τσάκρα.
    😛 Σε πειρά… ξέρεις οτι σε πάω πολύυυυυ (γμτ, μην είμαι η Χριστοδουλία; Μισό. Τσιιιιιιμπ! ΟΚ, Είμαι ακόμη στον Πειραιά και όχι στο Μαϊάμι, άρα, ναι, είμαι το aa-duck)

    @ Krotkie, ποοοο 😳 φχαριστό!!! Και προσθέτω: ΝΑΙ, ΡΕ ΠΣΤ ΜΟΥ!

  15. Σεπτεμβρίου 17, 2007 στο 16:26

    Πολύ σωστή για άλλη μια φορά.

  16. Σεπτεμβρίου 17, 2007 στο 22:43

    luccia, σπάνια σωστή, αλλά σ’ ευχαριστώ…


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Σεπτεμβρίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

tweets του σεφ

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

