26
Σεπτ.
07

Γεννήηησανεεε (εδώ, στα μπλόγκια!)

Είναι περίεργος ο τρόπος με τον οποίο έχουμε την αίσθηση ότι κάνουμε παρέα, χαζογελάμε, μαλώωωνουμε, τα ξαναβρίσκουμε ή διαγράφουμε άπαξ διά παντός, όπως ακριβώς αν είχαμε γνωριστεί και αλλιώς…

 Έχω διαβάσει blogs θεματικά, έχω διαβάσει blogs μαμάδων, χαζομπαμπάδων, χαζοσίων, αλλά online γέννηση και με αναμονή μηνών δεν είχα ξανανιώσει ποτέ!.. Είναι δε τόσο έντονη η αίσθηση για τα πραγματικά καλά παιδιά του διπλανού κλικ που δεν μπορώ παρά να σνιφίσω τα μάλλα!!!

itsagirlsingingballoon.jpg

Κι επειδή κάθε καινούργιο μωράκι μού θυμίζει αστεράκι που προσγειώνεται στην αγκαλιά της μαμάς του και του μπαμπά του, δεν γίνεται να μη θυμηθώ τον Αστρή που ξεκίνησε από τον Ουρανό για να κατέβει στη Γη…

«…Γεια σου, γεια σου Ουρανέ, με το αφηρημένο Φεγγάρι και με τα αμέτρητα άστρα, γεια σου με το καθρεφτισμένο μπλε και με τον Ήλιο σου,

πάω στη Γη που κάθε άνοιξη σκάει και πιτσιλάει τον κόσμο χρώματα, πάω να βρω άλλα χρώματα που δεν μοιάζουν με τα δικά σου,

-τίποτα δεν μπορεί να σου μοιάζει-

γεια σου, σπιτάκι μου, μαμά, μπαμπά, Χειμέριε,

πάω στη Γη με την ψυχή μου ορθάνοιχτη και τα μάτια μου πεινασμένα για εικόνες.

Είμαι μικρός και μπορώ τα πάντα…»

(Από το βιβλίο της Μυρτώς Κοντοβά «Το Κουβάρι των αλλόκοτων πραγμάτων», εκδοτικός οίκος Α.Α. Λιβάνη)

Για τον δις χαζομπαμπά Manos S και την Αναστασία και φυσικά την τόοοσο γλυκιά Σία αδελφή του, γνωστή και ως ΓΛΠΤνατασάκι!

9 Responses to “Γεννήηησανεεε (εδώ, στα μπλόγκια!)”


  1. 1 Σεφ
    Σεπτεμβρίου 26, 2007 στο 11:48

    είσαι ψυχούλι! και τι ψυχούλι! το καλύτερο εδώ γύρω…
    καλημέεερα ξαδελφούλα 🙂

    ψιτ! σμακ*

  2. Σεπτεμβρίου 26, 2007 στο 14:46

    και περιμένουμε……….
    εδώ στα μπλογκια :)))

    (φύλαξα το είμαι μικρός και μπορώ τα πάντα – θα το αλλάζω όπως θέλω!)

  3. Σεπτεμβρίου 26, 2007 στο 15:26

    Γεννήθηκε η μπέμπα? Γιούπιιιιιιιιιιιι! 😀

    (Είναι κι άλλοι χαζομπαμπάδες εδώ γύρω π.χ. Μπαμπάκης και χαζοθείες π.χ. εγώ! 😉

  4. Σεπτεμβρίου 26, 2007 στο 20:57

    παπί μουυυυυυυυ

    (δεν ξέρω πόσο να τραβήξω τη φωνή μου, για να το καταλάβεις…)

    μόλις μπήκα σπίτι – δεν έχω δει ακόμα τη μπέμπα(έχουμε κι άλλα δυο παιδάκια στην οικογένεια, και κάποιος έπρεπε να μείνει πίσω, αφού…)

    αλλά – είδα όπως ερχόμουν σπίτι το φεγγάρι (είναι ολόκληρο…) και είμαι σίγουρη ότι βγήκε τόσο φωτεινό μόνο για τη μπέμπα μας…! Και πως το μουτράκι της θα λάμπει από το φως του κάθε μέρα..!

    {{{{{{{{{{φιλί}}}}}}}}}}
    κι ευχαριστώ (εγώ, εσένα, πολύ).

  5. Σεπτεμβρίου 27, 2007 στο 11:24

    ήδη περάσαμε σε δεύτερη γενιά!

    υγ μαγικό έ ?
    υγ

  6. Σεπτεμβρίου 29, 2007 στο 13:50

    Συγχαρητήρια στους γονείς, να τους ζήσει το μωρό! Duckie μου, σου έστειλα μέιλ και στις δύο διευθύνσεις – ήρθε τίποτε; Φιλιά και καλό σαββατοκύριακο να έχεις, λαβ γιου! :*****

  7. Οκτώβριος 2, 2007 στο 04:02

    @ σεφ, μας έχουμε αδυναμία, γι’ αυτό τα λέμε αυτά, αλλάαα… ας συνεχίσουμε! Μου αρέσει! 😀

    @ krotkie 🙂

    @ Ελένη, ασφαλώς!

    @ Νατασάκι, μωρό με φεγγαράκι μόνο καλά νέα φέρνει 😉 (κι εγώ, εσένα, πολύ, και όλα τα ροζ – και τα γαλάζια, ξέρεις τώρα!) 😀

    @ tsaperdona, κάπου εδώ κοντά κάναμε σχέδια για όργια για να έχουμε να λέμε στην τρίτη γενιά! Στα εγγόνια μας. Λινκ δίνω κατόπιν συνεννοήσεως, email κτλ.

    @ ταλασίνι μου, μάλιστα! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Σεπτεμβρίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 5 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 5 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 5 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

