Μέρες που μασάω πανεύκολα δεν είναι λίγες. Και δεν είναι μόνο για κακό, OK;
Ευκαιρίες για φρικάρισμα ή για απογείωση -ουουου- ατελείωτες μέσα στη μέρα. Καλή διάθεση να υπάρχει και όλα μπορείς να τα φανταστείς (τουλάχιστον!).
+
Και ύστερα ήρθαν οι διαφημίσεις που είναι τέχνη. Ναι, ναι, αυτές που δημιουργούν/αυξάνουν την ανάγκη για κατανάλωση. Αυτές που μαγεύουν, αυτές που σέρνουν από τη μύτη, αυτές που δημιουργούν τα λάθος πρότυπα. (blah blah blah – δίκιο, αλλά νύστα, ουαααχ)
=
Μετά ήρθε η καινούργια διαφήμιση του Dove και λυπάμαι (ΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΛΥΠΑΜΑΙ!), αλλά δεν μπορώ να μην ξαναμασήσω.
Βέβαια αυτοί που τώρα σου λένε να απενοχοποιηθείς, αύριο θα σε ψήσουν πως δεν υπάρχει ζωή χωρίς το καινούργιο serum της Estee, πως δεν υπάρχει αναπνοή αν δεν χωράς στα μικρότερα νούμερα του Zara (είμαι σίγουρη πως αυτά τα φτιάχνουν έτσι για να χρησιμοποιούν ελάχιστο ύφασμα και να κάνουν οικονομία, κορόιδααα), πως δεν θα σε αγαπάει ο Εκείνος αν δεν μείνεις για πάντα 25 ή ότι θα ξενογλυκοκοιτάζει (πάλι ο Εκείνος) αν δεν φορέσεις εκείνο το σουτιένι που θα σου πνίξει τον λαιμό (όχι ο εκείνος ούτε το σουτιένι, εκείνα!!!).
Ωστόσο, έχω την εντύπωση πως αυτοί αυτή τη φορά έφτιαξαν ένα μικρό γλυκό αριστούργημα. Ετσι, μέσα από το φαίνεσθαι καμιά φορά μπορεί να υπάρχει και ουσία. «Talk to your daughter before the beauty industry does». Κάπως σαν τη Ναυτική Βάση σε σχήμα αγκυλωτού σταυρού, αλλά από την ανάποδη αυτή τη φορά.
Ωραία δεν είναι να μπορείς να κοιτάς στον καθρέφτη και μπρος και πίσω;
Χαίρομαι τόσο πολύ κάθε φορά όταν βρίσκω ένα απίθανο μήνυμα, μια ομορφιά, σε σημείο που δεν θα περίμενα ποτέ να βρω τίποτα…
Μια ομορφιά αληθινή σαν το μικρό κορίτσι στο βίντεο.
μεγαλο χαλι που εχετε εσεις οι γυναικες!!!!!!
και πολλοι αντρες τελευταια!!
.
η διαφημιση τελευταια εχει υλικο που θα μεινει στην ιστορια της τεχνης!
πολυ καλη!
😆 😆 😆 😆
δίκιο* έχεις, παλιομούργι 😉
.
.
.
.
.
.
.
.
(*γκρρρρρ)
Αυτό με τα νούμερα(κι όχι τα μικρότερα) στο Ζάρα άουουυτς!! 😥
(Τι κάλο πάτησες να ΄ξερεεεεες!)
Το βίντεο καλό για σκέψη! Η πιτσιρίκα θαύμα! 😉
renatenia, αλίμονο! τα μικρότερα για ξεκάρφωμα και μόνο το είπα! Και μη μου κλαις γιατι θα αρχίσω και εγώ ——> 😥 + 😥
Πρόκειται για τη συνωμοσία των xxxxxxxxxsmall που πάει χέρι χέρι με τη λογική Καρατζαφέρη – άστε με αγάαααπες μου!
Πίσης για την ιστορία, θυμήθηκα πως σε καμπάνια 60s του Dove πρωτοπαρουσιάστηκε το πολύ γνωστό πια «με 1/4 κρέμα» και ήταν πολύ μαμάτο σλόγκαν γιατί ενώ σχεδόν τα περισσότερα σαπούνια εμπεριέχουν και κρέμα στα συστατικά τους, κανείς δεν είχε σκεφτεί μέχρι εκείνη τη στιγμή να το προβάλει ως συγκριτικό πλεονέκτημα. Αν δεν κάνω λάθος, η ιδέα ήταν του Ogilvy – εξαιρετικός διαφημιστής.
Βαριέμαι να κάνω reportage στο γουγλ ώρα που ‘ναι, αλλά πρέπει να είναι αυτός
😉
Καλημέρα ***
Όμορφη και έξυπνη διαφήμιση, ίσως και έργο τέχνης, αλλά -συγνώμη για την επιφύλαξη– φοβάμαι ότι μιλάει με διαφορετικό τρόπο στους γονείς και με διαφορετικό στα μικρά κοριτσάκια (στα οποία απευθύνεται). 😕
Το πρώτο μήνυμα της διαφήμισης είναι αυτό που δηλώνεται με τη φράση «Talk to your daughter before the beauty industry does» (μήνυμα που παρουσιάζεται μόνο γραπτά). Ωστόσο ΚΑΙ αυτή η διαφήμιση ανήκει η βιομηχανία «ομορφιάς». Και τι λέει στο κάθε μικρό κοριτσάκι η διαφήμιση; Εγώ παρατήρησα ένα παράξενο συμβολισμό;
Στο τέλος της διαφήμισης προχωράνε πέντε «άχρωμα» κοριτσάκια και ακολουθεί με διαφορά η όμορφη μικρή πρωταγωνίστρια που μοιάζει «περιποιημένη» σα μεγάλη γυναίκα. Τα παιδιά δεν διαβάζουν λέξεις και κωδικοποιούν τα μηνύματα με το δικό τους τρόπο. Και έχω το φόβο ότι η διαφορά της όμορφης πρωταγωνίστριας από τα άλλα παιδάκια που παρουσιάζονται ως άσχημα!!, σε μία διαφήμιση εταιρείας προϊόντων ομορφιάς έχει δώσει άλλο ένα μήνυμα σε όλα τα μικρά κοριτσάκια που την είδαν. 😦
δεν μπορώ να δω το βίντεο, θα το δω το βράδυ, αλλά νομίζω πως ξέρω για ποια διαφήμιση μιλάς.
και νομίζω πως θα συμφωνησω με τον σεβάσμιο Σεφ από πάνω, αν είναι όντως αυτή.
σιχαίνομαι τις διαφημίσεις. όσο και τα xxxxsmall του Ζαρα, του Μόργκαν και όλων αυτών.
Ως προς τα xxxsmall, ΖΗΤΩ τα H&M, τα M&S και τα promod (που έχουμε εμείς εδώ!).
Συμωνώ με τον κύριο Σέφ. Και μεις έχουμε promod κυρία Krot!! Εμένα πάντως το dove κάνει αλλεργία στο λαχανί δερματάκι μου!!! 😦
Λαχανάκεν????? ΕΧΕΙ PROMOD ΣΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ???
ΠΟΥ?
Λοιπόν! Προτού απαντήσω με τα παροιμιώωωωδη επιχειρήματά μου θέλω κι εγω αυτή την απάντηση: πού έχει Promod???
Κρότκι, Λαχανάκι, έχει και αυτό……. φλέξιμπλ σάιζις όπως το M&S?????
ναι, όχι τόσο φλέξιμπλ όπως το M&S, αλλά δεν είναι και για 12χρονα όπως το ζάρα!
Έχει ένα στο the mall και ένα άλλο στην Ερμού!!! (Μόνο εγώ τρελαίνομαι στα ψώνια τελικά!!)
χμμμμ… είδα το βίντεο. άλλο είχα υπόψην με το ίδιο σλόγκαν.
αλλά δεν μου άρεσε. 😦
Η ιδια εταιρεια στην επομενη διαφημιση της δεν θα βαλει μια «γυναικα-προτυπο?» 😉
α) πρόσεχε μόνο μην μασήσεις το σαπούνι…!
β) τι γίνεται αν πρόλαβες όμως και έκανες κάποια από όσα περιγράφει η προ-απενοχοποημένη εποχή????????
Τέλειο 🙂 Αυτό για σένα, όχι βέβαια πως το χρειάζεσαι 😉 http://personal.pblogs.gr/2007/10/closest-thing-to-crazy.html
Το ‘χα ετοιμάσει από χθες το βράδυ αλλά τώρα ξεμπέρδεψα και σ’ το στέλνω. Όλα καλά, μόλις γύρισα διάβασα το γράμμα σου και καταχάρηκα περισσότερο απ’ όσο μπορείς να φανταστείς!! Θα σου γράψω πάλι μέσα στο σαββατοκύριακο. Να είσαι καλά, λαβ γιου ώλγουειζ, my dove :******
Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με το «corporate sensitivity», πάντοτε μου φαινόταν ότι υπήρχαν άλλα κίνητρα από πίσω. Αλλά γενικώς υπάρχει μια στροφή προς την εταιρική κοινωνική ευθύνη, που είναι πλέον ορατή και απαραίτητη. Ωραίο είναι το κλιπάκι. Αν έστω και μια μητέρα ευαισθητοποιηθεί, κέρδος θα είναι.
Συμφωνώ με τον/την exitmusician, συνήθως τα κίνητρα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης είναι ύποπτα & η ουσία της αμφισβητίσιμη. π.χ. βλέπεις τις ελληνικές τράπεζες να μιλάνε για το πνεύμα της ΕΚΕ και την ίδια στιγμή να εκπλειστηριάζουν σπίτια χιλιάδων οικογενειών!!
Επίσης, μην παραβλέπουμε ότι στη δεκαετία που διανύουμε είναι σαφής η παγίωση των πιο «εύσωμων» προτύπων εφόσον οι Δυτικοί έχουν (έχουμε) παχύνει τόσο που δεν υπάρχει τρόπος επιστροφής … Ακόμα και τα παιδιά έχουν παχύνει τρομακτικά, κάτι που προμηνύει μια ακόμα πιο υπέρβαρη νέα γενιά (καταναλωτών, aka εν δυνάμει πελατών της Dove).
Ευχαριστούμε που μας… αυτό το καταπληκτικό βιντεάκι!
Ευχαριστούμε που μας…επικοινώνησες αυτό το καταπληκτικό βιντεάκι!
@ αγαπημένε μου σεφ, εννοείται πως έχεις δίκιο, αλλά μμμμμμ για τα άχρωμα κοριτσάκια δεν ξέρω, πιστεύω πως αντιστοιχούν στα μεγάααλα κοριτσάκια που χρησιμοποιεί η dove στη συγκεκριμένη καμπάνια. Και εννοείται πως μιλάμε ξανά για τη βιομηχανία της ομορφιάς, αφού και η ντοοοοβ είναι κομμάτι της και το δουλεύει όπως μπορεί, άσε που, άσε που, άσε που έχει ΚΑΙ άλλα προϊόντα η μαμά εταιρεία. 😉
@ κρότκι, καμία διαφήμιση; ούτε της σμιρνόφ; ούτε της κοκα κόλα; ούτε τησ αμπζζζζολουτ; ούτε του ντραμπιούι; ούτε έστω εκείνη με το kleenex και τα σκυλάκια; γουφ! 😀
@ λαχανάκι ποοοοο, σε νιώθω γιατί κι εγώ έχω παιδευτεί με πολλά σαπούνια μέχρι να καταλήξω στο ένα από τα δύο που δεν με ενοχλεί! Αυτό όμως είναι το ντόβι, τι να πεις;;; Για κάθε τύπο δέρματος χρειάζεται ξεχωριστό θινγκ! 😉
@ τσικ, καλώστο, και βεβαίως έτσι είναι όπως τα λες 😉
@ exitmusician, σε ευχαριστώ, κι εγώ κάπως έτσι το είδα, γι’ αυτό εξάλλου χρησιμοποίησα τη λέξη «μάσησα», ιν ε γουέι ήθελα να πω πως ξέρω τι παίζει, εν τούτοις και όμως και αφού και παρολτούτοισ(!), αν το δεις ξεχωριστά είναι πολύ γλυκό.
@ τσάπι, τσάπι, τσάπι, νομίζω πως έχω καταπιεί κιόλας το σαπούνι εκτός από μασήσει!
Μα εννοείται πως συνεχίζουμε και προσπαθούμε για όσα προσπαθούσαμε προ της απενοχοποίησης!.. νους υγιης μπλα μπλα μπλα αρκεί να μη γίνεται κόλαση και εμμονή 😉
@ espoir, θα μπορούσα να βάλω και την υπογραφή μου κάτω από όσα λες στην περίπτωση που μου το επέτρεπες. στην ουσία, το μάρκετινγκ, η διαφήμιση και ό,τι παρεμφερές αφορά στη «βιομηχανία ομορφιάς» έχουν στόχο να διαγράφουμε ως καταναλωτές ατέρμονους κύκλους και να καταναλώνουμε, να καταναλώνουμε, να καταναλώνουμε από προϊόντα μέχρι υπηρεσίες. την υπερβολή δε θέλω μόνο, με στενοχωρεί από όπου και αν προέρχεται.
@ Dora Sella, εγώ σας ευχαριστώ, χαιρετίσματα στις φίλες σας!
Τι ωραία που τα είπατε όλοι! Topic closed! 😉
———————–
Πλιτς πλιτς βρέχει σήμερα! Θα πλατσουρίσουμε?
ΚΑΛΗΜΕΡΑ! 🙂
Οι διαφήμισεις της σμιρνόφ! της κοκα κόλα (οι μισές) 😉 της αμπζολουτ! του ντραμπιούι! εκείνη με το kleenex και τα σκυλάκια!! τι λεεεεες τωωωρααα!!
κι οι άλλες του τζόνι γουόκερ!! μια ασπρόμαυρη της J&B της δεκαετίας του 70 (προδίδομαι αλλά χαλάλι)!! ή η περίφημη πρώτη έγχρωμη της 4711 (φορ-σέβεν-ιλέβεν)!!
για να μη μιλήσω για τις σοκολατοαπίθανες της λάκτα… «όποιο κομμάτι της ζωής μου και να δω πάντοτε ήσουν ό,τι είχα πιο γλυκό» …ή… το «μαζί θεός» …ή… το «θα περιμένω, χειμώνας θα ντυθώ» …
Δε κρατιέμαι, θελω μια λάκτα τώρα!!! http://www.youtube.com/watch?v=jGMJOXFe98s
@thalassakimou, ακόμα μελουομένη είμαι, ξέχασα να στο πω; Μα τι πόστι ήταν εκείνο;
😀 – xxxx
@ παπίκι, στείλε κι εδώ λίγη βροχή πλιιιιιιιιιιζ! Που όλο για εκεί το πάει ο καιρός και δεν το κάνει!!! Μου ‘χει σπάσει τα νεύρα! 👿
Πέρα από αυτό όμως θα πλατσουρίσουμε σωποδήποτε! χικ!
@ εφ εφ εφ φφφφφφφφφφφφφφ θα σου πάρω εγώ μια λάκτα, τσώπα! :*