15
Οκτ.
07

Σιγά μην κλάψω*

üΜερικά βράδια μπορεί να μοιάζουν με τραγούδια. Απόψε ακούω τον Μάρκο και την Αννα. Γλύκα, μελαγχολία, ηρεμία, απολογισμός. Τι έγινε; Γιατί δεν περνάει σαν «κωμωδία αμερικάνικη και τούτη η βδομάδα;» και κυρίως γιατί δεν τελειώνει όπως τελείωναν τα «Φιλαράκια» ή πιο παλιά ο «Μπιλ Κόσμπι»;

üΝα γινόταν και κάαατι φυσιολογικά μια φορά!.. Ή μήπως θα βαριόσουν, ε; Κα-κο-μα-θη-με-..!!!

Ø Χαίρομαι που σε ξέρω εσύ.

ØΚαι φυσικά είμαι πολύ περήφανη που εσύ είσαι ici.

ü Εσένα πάλι, ρε συ, ποιος σου είπε πως ο τρυφερός και ο αι-σαπορτ-γιου ή ο αι-νιιντ-ε-χαγκ δεν εκνευρίζεται και δεν φωνάζει και δεν τα σπάει; Δεν έμαθες στους αιώνες που ζεις πως άγγελος και διάολος είναι μέσα μας; Τα καλύτερα βγαίνουν σε ανόμοια ζεύγη. Ή σε παρόμοια. Ή δεν ξέρω. Πάντως η πιο ερωτική σχέση είναι ανάμεσα σε τουβλάκια λέγκο. Ξέρεις γιατί; Γιατί όπου έχει κενό το ένα συμπληρώνει το άλλο.  

ØΓι’ αυτό κι εσύ να ξέρεις όταν λέω «τι όμοφα που κουμπώνουμε» εννοώ πόσο πολύ σε αγαπώ εσύØ Εσύ κοιτάω και δακρύζω μετά από τόσους μήνες ακόμα σκέφτομαι εσύ αν σε είχα γνωρίσει πριν από δέκα χρόνια θα ήμουν καλύτερος άνθρωπος. (εγώ)

ü Τελικά μόνο η παράπλευρη απώλεια εσύ πείραξε. Α λοτ! Γιατί δεν με έψαξες εσύ που είσαι λέγκο και νιώθεις; ΟΛΑ; Εσύ; Μα εσύ μου είχες μιλήσει τόσο πολύ – εσύ! ü Ένστικο καθόλου, εσύ; Θιασώτης της υστερίας, εσύ;

üΕυχαριστώ όμως πολύ εσύ – επειδή… μα… πώς, τι;

ü Μια φορά ο Θ. Λάλας είχε πάρει συνέντευξη από έναν μπιγκ ράιτερ και τον ρώτησε τι έχετε να πείτε σε εκείνους που διαμαρτύρονται πως δεν σας καταλαβαίνουν; Και ο μπιγκ απάντησε να πάνε να καταλάβουν. üΤον μπιγκ δεν θέλω να τον αναφέρω γιατί είναι πραγματικά μπιγκ, ενώ ο Θανασάκης πραγματικά α λιτλ. Γνώμη μου.

üΓύρισε στην Ελλάδα ο Δημήτρης Π., νευροχειρουργός πια, είχα να τον ακούσω, ρε συ, από τις αρχές του ’90, από τις θρυλικές συναντήσεις Γαλλική αγοριών Vs Γαλλικής κοριτσιών στο Πασαλιμάνι. Δεν θέλω να ξανακούσω ούτε εγώ ούτε ΕΣΥ πόσα χρήματα Θα του προσφέρουν εδώ Αν τελικά τον πάρουν  – επειδή δεν έχει ούτε πατέρα ούτε αδελφό ούτε θείο στην Κορώνη. ü Η καλύτερη δουλειά που βρήκε προς το παρόν πωλητής σε τέτοιους που βάζουν μαλλιά σε όσους δεν έχουν. Μάζευ’ τα και φύγε πάλι, παιδάκι μου! Άντε! ü Η αλήθεια είναι ότι αν και εσύ είσαι γιος, αδελφός, σου τα δίνουν καλά και από την αρχή. Α! Και σε λένε κύριο έστω και αν πάτησες και εσύ κατά λάθος τον ίδιο κάλο. ü Και ας τους έχεις δώσει μπουνιά στην αξιοπρέπεια, φτάνει να πείθεις πως είσαι ωραίος και σελέμπριτισ και τι τιμή που τους κάνεις που τους μιλάς! Ω! Και να τους βρίσκεις και καμιά χαμοδουλίτσα πού και πού να ‘χουν να πουρεύονται.

ü Κακία.

üΑααχ εσύ!

ü Πες μου κάτι ακόμα εσύ, σήμερα που είναι η μέρα που θα συντονιστούν τόσοι x μπλόγκερ για να μιλήσουν για το περιβάλλον κι εγώ δεν έχω τι να πω και τι να γράψω, ούτε καν για την πόλη μου που μπορεί να είναι και η πόλη με το λιγότερο πράσινο σε όλη την Ελλάδα.

ü      Είναι αλήθεια αυτή η βρόμα που κυκλοφορεί πως ό,τι μαζεύουμε στους κάδους για ανακύκλωση στην Αθήνα καταλήγει σε κοινό… σκουπιδότοπο – χωματερές;

*από το τραγούδι του Αγγελάκα φυσικά
36 Responses to “Σιγά μην κλάψω*”


  1. 1 Σεφ
    Οκτώβριος 15, 2007 στο 13:33

    Τι να πώ τώρα Εγώ; 😕

    Για το μπλε Εσύ Σου δεν μπορώ να μιλήσω. Πάντως είναι πολύ ωραίο να κουμπώνεις σαν lego· κλικ! 🙂

    Για το γκρι Εσύ δεν αξίζει να μιλήσω και καλά έκανες και το φύσιξες από το δεξιό σου ώμο (το βρήκα; εξάλλου στο είχα πει από την αρχή αν θυμάσαι …φύσα κι άλλα) 😉

    Τα τα ροζ-φουξια (?) και κόκκινο-μπορντώ (?) Esy (μια αχρωματοψία στα RED-ies του web την έχω) είναι αυτά που σε κάνουν να ais8anesai καθώς zeis στον kosmos του web. Αληθινά και ειλικρινή όσο επιτρέπει το net, ο χρόνος και το θυμικό τους. Αν δεν υπήρχαν ίσως να μη σου άρεσε το bloging. Μαζί τους zeis και μερικές φορές νομίζεις ότι ζεις κιόλας γιατί αισθάνεσαι και δεν ais8anesai όπως θα ήταν το λογικό στο web 2,0.

    Το Ε.Σ.Υ. πάλι έχει τα χάλια του -πρόσφατα η νοσοκόμα της Λάσπης μου είπε ότι έπεσε διεθνώς μερικές θέσεις ακόμα- και είναι φυσικό επόμενο των μπαρμπάδων της Κορώνης 😛

    Όσο για τις e-διαδηλώσεις (sic+sick) δεν έχω την καλύτερη των απόψεων. Λόγω της ημέρας (αντωνάκη μου) το καλύτερο που έχω να πω είναι το τραγουδάκι σου Βαγγέλη Γερμανού…

    H λεκάνη μου πετρέλαιο δεν έχει
    η Μεσόγειος δεν έχει νερό
    η μπανιέρα μου θα είναι ό,τι πρέπει
    θα ‘μαι πλούσιος μ’ ελάχιστα θαρρώ

    ακολουθούμενο από το σοφό ρεφρέν

    Δυο-δυο, στη μπανιέρα δυο-δυο …

    (και να κουμπώνουν) 😀

  2. Οκτώβριος 15, 2007 στο 14:55

    αγαπημένε μου εφ,
    με ψιλοδίνεις για μεταμπλόγκερ ή μου φαίνεται; 😉
    αν ήθελα να κάνω αυτό ακριβώς θα το έκανα σε μια πιο καίρια στιγμή, δεν νομίζεις;
    Αναφέρω πουθενά net-επικοινωνία;
    Και τι διαφορετικό έχει η net-επικοινωνία δηλαδή από το να μιλάς στο τηλέφωνο ή για παράδειγμα από τις σχέσεις σου με τους συναδέλφους σου στο γραφείο; Ιδιαιτερότητες σαφώς υπάρχουν, αλλά όλα είναι κομμάτι της ίδιας έννοιας: της επικοινωνίας.
    Μερικές φορές μένουν μέσα μου εντυπώσεις, χαρά, λύπη, παράπονο, τρέεελα, απορία απ’ ό,τι ζω και θέλω να τα περνάω στο ημερολόγιό μου έστω και ανακατεμμένα ή με πολύ -πώς το λέτε εσείς οι φωτογράφοι;- με πολύ blur ή εντελώς unfocused 😉
    Μια φορά κι έναν καιρό είχα γράψει αυτό: https://taxwmataxanw.wordpress.com/2007/06/13/meta/
    για κάτι που με είχε ενοχλήσει τόσο πολύ που ήθελα να βγω στους δρόμους να φωνάζω! Νε νε νε!

    Πάντως εφ, σ’ ευχαριστώ για όλη την υποστήριξη.
    Σ’ αγαπώ, το ξέρεις, έτσι δεν είναι; 😉

  3. Οκτώβριος 15, 2007 στο 15:23

    Ωραία λοιπόν… 😕
    γράψε λάθος, κράτα το τραγουδάκι και καλό μπανάκι 😉 **

  4. Οκτώβριος 15, 2007 στο 15:41

    παπάκι μου,
    *μακάρι πολλά βράδια σου να είναι τόσο όοομορφα και γλυκά – σαν αυτά τα τραγούδια…
    (μην περιμένεις να περνούν οι εβδομάδες σαν τις αμερικάνικες κωμωδίες – μύθος είναι…)

    *Τα καλύτερα βγαίνουν σε ανόμοια ζεύγη – ναι.και τα τουβλάκια λέγκο, ναι.

    *τα υπόλοιπα χρώματα – εσύ, —————-

    *τη συνέντευξη την είχα διαβάσει κι εγώ – και συμφωνώ και για τον μπιγκ, και για τον λιτλ.

    *ο φίλος σου ο νευροχειρουργός, να φύγει, όσο πιο γρήγορα μπορεί – μακάρι κι εγώ να μπορούσα…

    *κι εγώ δεν ήξερα τι να γράψω σήμερα – μα τελικά, το έκανα. Έχω φίλους, ευτυχώς (και βοηθάνε)

    *την άκουσα κι εγώ τη φήμη, για τα σκουπίδια – αν είναι αλήθεια… γρουμφ! 😦

    Καλημέρα παπάκι μου. 🙂

  5. Οκτώβριος 15, 2007 στο 17:25

    σχετικά με τη φήμη, ναι σε ορισμένους δήμους ισχύει. Η δικαιολογία είναι πως τοποθέτησαν μερικούς κάδους σε κάποιες γειτονιές, αλλά ακόμα δεν είχε ολοκληρωθεί το δεν-ξέρω-γω-τι του εργοστασίου. Αλλά δνε πειράζει, χώριζε εσύ τα σκουπίδια κορόιο, πίστευε, εσύ ηλίθιε πως συμβάλλεις -ξέρουν αυτοί… (σιχτίρ).

    ξέρεις, εσύ, εγώ περιμένω ακόμα μια απάντηση σε ένα μέλι. είχα και δυο απορίες, με την απορία θα μείνω μάλλον.

    και ξέρεις καλά, εσύ, πως όλοι έχουν όρια και αντοχές. Και σπάνε. Και πρέπει και να τα σπάσουν δλδ.
    και τέλοσπάντων. όταν δεν σε ψάχνουν, αν σε νοιάζει ψάχνεις εσύ -αυτό λέω εγώ.

  6. Οκτώβριος 15, 2007 στο 19:31

    Μερικά βράδια μπορεί να μοιάζουν με τραγούδια. Απόψε ακούω τον Μάρκο και την Αννα. Γλύκα, μελαγχολία, ηρεμία, απολογισμός. Τι έγινε; Γιατί δεν περνάει σαν «κωμωδία αμερικάνικη και τούτη η βδομάδα;» και κυρίως γιατί δεν τελειώνει όπως τελείωναν τα «Φιλαράκια» ή πιο παλιά ο «Μπιλ Κόσμπι»;
    .
    μεχρι εκει τα καταλαβα ολα και μου αρεσε πολυ.
    μετα………….

  7. Οκτώβριος 15, 2007 στο 19:47

    Καλησπέρα παπάκι…. αυτός ο σεφ είπε ότι ήθελα να πω!!! όπως και το τραγουδάκι… μα που κατάλαβε τι είχα στο μυαλό μου??? γρμφφφφφφφφφ

  8. Οκτώβριος 15, 2007 στο 20:55

    Μούργο, και μετά λένε εμένα Βέλγα…

  9. Οκτώβριος 15, 2007 στο 20:59

    * natassaki, ναι… αλλά η πολυκατοικία με τα Φιλαράκια μένει ένας ουτοπικός αυτοσκοπός… για να δούμε!

    * Δεν ξέρω αν μπορεί να πάει πίσω ο Ντίμης άμεσα… Γύρισε για οικογενειακούς λόγους και είναι λίγο δύσκολα τα πράματα, αλλά συνεχίζει να το ονειρεύεται και εμείς (που συναντηθήκαμε για χάρη του κιόλας ύστερα από τόσα χρόνια) να του το ευχόμαστε…

    * Με στενοχωρεί όλο αυτό που ακούγεται, όπως λέει και η Κροτ λίγο πιο κάτω σε κάνει και νιώθεις απλώς άχρηστος… ή και λίγο ηλίθιος αν στη γειτονιά σου δεν έχει κάδο πχ και κατεβαίνεις στο κέντρο της πόλης για να ρίξεις τα ξεχωρισμένα κάθε δυο-τρεις μέρες… 😐 Και σίγουρα δεν είναι περίπτωση »εγώ θα κάνω αυτό που πρέπει και ας γίνει ό,τι θέλει».

    @ κρότκι, έχεις δίκιο για το μέιλ – i am sorry – και δεν θα μείνεις με την απορία, γι’ αυτό να είσαι σίγουρη.
    Τα όρια και οι αντοχές φυσικά και σπάνε. Σε όλους όμως. Ο καθένας το παλεύει όπως και όσο μπορεί και αν πραγματικά το θέλει. Επίσης ο καθένας έχει διαφορετικό βαθμό ανοχής και αντοχής πάντα ανάλογα με το CV του και με το DNA του.
    Για το αν σε ενδιαφέρει σε συνάρτηση με το ψάξιμο δεν έχεις εντελώς δίκιο ούτε τελείως άδικο. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

    @ μούργο, καλησπέρα και respects για όποιον λέει ελεύθερα τη γνώμη του. 😉

  10. Οκτώβριος 15, 2007 στο 21:01

    επ κρότκι, μαζί γράφαμε
    un) στο μειλμποκσ έχεις ήδη ένα εισαγωγικό μέιλ
    deux) νομίζω στη συγκεκριμένη περίπτωση ο μούργος δεν είναι βέλγα, απλώς είπε πως δεν του άρεσε.

  11. Οκτώβριος 15, 2007 στο 21:02

    @ laxanakiii! μα και μέχρι και στο τραγούδι ταύτιση απόψεων με αυτόν τον σεφ;;;!!!!
    😀

  12. Οκτώβριος 15, 2007 στο 21:08

    ποσο χαιρομαι να δινω χαρα στους ανθρωπους!!!!!!!!!
    για σενα το λεω κροτ, ακουςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς; 😀

  13. Οκτώβριος 15, 2007 στο 21:08

    Και όμως!!! Ταιριάζει με τη μέρα!!!! Από το πρωί το τραγουδάω… Καλό δεν είναι που συμφωνώ με το σεφ????? χιχιχιχι

  14. Οκτώβριος 15, 2007 στο 21:12

    @ καλέ μούργο, και σε μένα δίνεις του απεριορίστου χαρά 😆

    @ λαχανάκι, για καλό το βλέπω κι εγώ 😉

  15. Οκτώβριος 15, 2007 στο 21:20

    α, ναι, ο Μούργος υπάρχει για να δίνει χαρά και να κάνει τους άλλους να γελάνε: σαν εκείνο το βλαμμένο με το καπέλο με τα κουδούνια στις αυλές των μεσαιωνικών ηγεμόνων -γελωτοποιό το λέγανε,ε ?
    Μούργο είσαι τσίρκους μεντράνους!!

    Κουάκ, γιου’β γκοτ μέλι!!!!

  16. Οκτώβριος 15, 2007 στο 21:23

    κρότκι, το ξέρω το είδα! θα το ρίξω όλο πάνω από κάτι κρητικά μυζηθροπιτάκια να γίνει του απαίχτου!!!

  17. Οκτώβριος 15, 2007 στο 21:26

    βελγες μη κανετε πως δεν καταλαβαινετε!!!!
    στην κροτ εδωσα χαρα γιατι προς στιγμην νομισε -φευγαλεα, θα ελεγα- οτι υπαρχουν και πιο βελγοι απο αυτην.
    μα ειναι δυνατον; 😆

  18. Οκτώβριος 15, 2007 στο 21:33

    Παπί, χοχοχοχο!!!
    (αλλά δε μου αρέσουν πολύ τα μυζηθροπιτάκια -να παρω μια μους σοκολάτας καλύτερα;)

    τσίρκους μεδράνους, πώς αμέ! πρώτον οι αυθεντικοί. Δεύτερον, εσύ!!!

  19. Οκτώβριος 15, 2007 στο 22:11

    βρε κροτ να σε ρωτησω κατι εντελως ασχετο;
    στη γειτονια σου , καθε δευτερα εχετε λαικη;
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .δεν μπορω να φανταστω αλλο μερος απο οπου να ψωνισες τις σημερινες σου εξυπναδες!! 😆

  20. Οκτώβριος 15, 2007 στο 22:17

    κυριακές έχουμε λαϊκή -κι εκείνη την ώρα εγώ κοιμάμαι.

    Μεδράνο, ε Μεδράνο!!!!

  21. Οκτώβριος 16, 2007 στο 00:04

    αααααααα, τωρα τοπιασα!!!1
    αυτο εννοεις εσυ οταν λες οτι εισαι ξυπνια!!!!!!!!!
    ειπα και γω!!!!!!! 😆 😆 😆 😆

  22. Οκτώβριος 16, 2007 στο 00:12

    στην τελική μπορεί και να κλάψω (ασυνεπής με τον τίτλο μου!)
    😆 😆 😆

  23. Οκτώβριος 16, 2007 στο 00:41

    Παπί, με τα χάλια του Μούργου;
    Κι εγώ ρε συ.
    είναι για λύπηση πλέον το άτομο.

  24. Οκτώβριος 16, 2007 στο 01:01

    παπι, ομολογησε
    την κολλησα και δεν ξερει τι να πει,ε; ε; ε; 😆 😆 😆 😆

  25. Οκτώβριος 16, 2007 στο 13:24

    δεν συνοψίζουμε στο «να ζει κανείς ή να μη ζει»?

    αχ αα-ντακ

    υγ ντακ ντουκ το κεφαλάκι μας

  26. Οκτώβριος 16, 2007 στο 22:06

    tsaperdona, γιατί κοπανιέστε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    de minimis non curat lex hic et ubique

    μετά την αχαρακτήριστη αντίδρασή μου στην απογραφή μού άξιζαν και χειρότερα 😉
    νομοτέλεια! (με προφορά Αμαλίας Στο Παρά Πέντε)

    μούργο, θα αστειεύεσαι! μου ζητάς συμμαχία ή έστω συμφωνία; 😛

  27. Οκτώβριος 17, 2007 στο 00:45

    μια φορα να μου κατσει και μενα και τι στον κοσμο!!!! 😦

  28. Οκτώβριος 17, 2007 στο 15:03

    σιγα ,μη στεναχωριεσαι τοσο πολυ!!! 👿

  29. Οκτώβριος 17, 2007 στο 15:13

    αναίσθητε!!!
    μουργικέ!!! (από το κυνικέ)
    αναίσθητε!!!
    👿

  30. Οκτώβριος 19, 2007 στο 17:41

    Να σου λύσω την απορία: Όχι, δεν είναι αληθινή η φήμη.

    Υπάρχουν αρκετά ΚΔΑΥ (κέντρα διαλογής) όπου διαχωρίζονται τα υλικά, πακετάρονται σε μεγάλα δεμάτια και τα πουλάνε ως α’ ύλη. Όταν πληρώνονται πάνω από 250 ευρώ για κάθε τόνο σιδήρου από χαλυβουργεία, κανέναν δε συμφέρει να το πετάνε. Το αλουμίνιο είναι χρυσός. Το πλαστικό γίνεται ανάρπαστο (ειδικά από Κίνα), το χαρτί το ίδιο. Αρκεί να είναι σε μορφή που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Αν ρίξεις πακέτα χαρτοπόλεμο, ε, δεν βολεύει. Το γυαλί νομίζω δεν έχει καλή τιμή, αλλά ΟΚ.

    Συνεπώς, ανακυκλώστε!

  31. Οκτώβριος 20, 2007 στο 16:08

    Μαμά με συγκινείς αλήθεια με συγκινείς! Μην τρομάζεις δεν είμαι στις καλές μου γι αυτό με συγκινείς.. Σιγά μην φοβηθώ!(για το πρώτο δεν είμαι και πολύ σίγουρος)
    Καλησπέρα.

  32. Οκτώβριος 21, 2007 στο 16:49

    @ espoir, σ’ ευχαριστώ για τις πληροφορίες, έτσι κι αλλιώς συνεχίζουμε 😉

    @ μικρέ Νικόλα, εντάξει, παιδί μου, δεν ανησυχώ!

  33. Οκτώβριος 24, 2007 στο 01:54

    ελα σταματα τωρα να κλαις, και φτιαξε τα πραγματακια σου να τα χαρουμε 🙂

  34. Οκτώβριος 24, 2007 στο 02:34

    …θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω

    😉

    Τα lego είναι ζουπερ!

    Παπί, φιλί!
    Σμαααααααακ!

  35. Οκτώβριος 24, 2007 στο 04:28

    @ φαβίτσα, σιγά μην κλάψω 😉 θα φτιάξω τα πραματάκια, I promise! Προς το παρόν λίγο σινεμά

    @ Απολλώνια έτσι-έτσι-έτσι
    :*
    σε πι-θύ-μη-σα, καλά έκανες και έφυγες αλλά κάτσε και λίγο, έ; 😉


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Οκτώβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

tweets του σεφ

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

