01
Νοέ.
07

Γέφυρες

bridge.jpg 

  

εσύ, οι γέφυρες, η μυρωδιά, πρώτος καφές, πρώτο τσιγάρο, το κουταβάκι σου @ μου @ πάνω στο κρεβάτι να κοιμάται μαζί @ μας @ κρύο, στο μπαλκόνι με ΠιΤζέι @ δεν θέλω να πάω πάλι στη δουλειά @ το πολύ, το λίγο, το πάρα πολύ, η χαρά που λύπη # που θα φύγεις ταξίδι # η χειμωνιάτικη θάλασσα, λίγο κρύο, πόρτα ανοιχτή, να ακούγεται η θάλασσα @ μας @ η γουίκι: «Η γέφυρα είναι μία αρχιτεκτονική ή τεχνική κατασκευή με την οποία επιτυγχάνεται ζεύξη δύο ή περισσοτέρων σημείων υπεράνω μεσολαβούντος εμποδίου (φυσικού ή τεχνητού).» # can’t stand the crowd # τι είναι εμπόδιο; καταλαβαίνεις; γιατί; κανένα συγκριτικό πλεονέκτημα @ μου @ να είναι εδώ, να λείπει, να λείπει, να είναι εδώ μαγικό! και να γίνεται «μας», να προσέχεις, να κλείνεις το φερμουάρ στο μπουφάν, έβαλε ψύχρα, θα κρυώσεις, ψυχή μου @ να φεύγω, να γυρίζω, πουθενά αλλού, να μην ανησυχείς απόψε, λίγο πίσωστηνπόλη μελαγχολία, πολύ θέλει; να μην ανησυχείς # αυτό είναι το κακό, να μην ανησυχείς   

 

Barclay James Harvest – Poor Mans Moody Blues.mp3

15 Responses to “Γέφυρες”


  1. Νοέμβριος 2, 2007 στο 01:39

    όλα θα πάνε καλά..
    είμαι λίγο ανήσυχος..

  2. Νοέμβριος 2, 2007 στο 04:12

    ναι, σάνι, όλα καλά θα πάνε, είμαι λίγο ανήσυχη, αυτό.

  3. 4 Σεφ
    Νοέμβριος 2, 2007 στο 07:52

    Οι Simon και Garfunkel τραγούδησαν το
    http://www.esnips.com/doc/4dfa207c-f94d-41aa-a439-44fec0757326/Bridge-over-troubled-water

    When you are weary, feeling small,
    When tears are in your eyes, I will dry them all

    όλα θα πάνε καλά…
    όλα θα πάνε καλά…

    Καλημέρα
    aa-x

  4. Νοέμβριος 2, 2007 στο 09:57

    «αυτό είναι το κακό, να μην ανησυχείς»

    Καλημέρα παπάκι μου – όλα ΘΑ ΠΑΝΕ καλά, δεν γίνεται αλλιώς…

  5. Νοέμβριος 2, 2007 στο 10:32

    Καλή σου μέρα μικρό.
    Σε είδα στην ακροθαλασσιά, στη μαρίνα και χάρηκα.
    Δεν πολυφαίνομαι, λίγος χρόνος-πολλά γαυγίσματα.
    Θα επανέλθω πολύ σύντομα, ελπίζω.
    Καλημέρα και πάλι και όλα καλά
    (γενικώς, γιατί ‘ειδικώς’ δεν κατάλαβα)

  6. Νοέμβριος 2, 2007 στο 12:43

    Αφού ανησυχείς όλα καλά θα πάνε 🙂

  7. Νοέμβριος 2, 2007 στο 16:56

    @ Αγαπημένε μου Εφ, μου άφησες ένα από τα πιο τρυφερά αγαπημένα μου τραγούδια, αλήθεια! :*+ Σαν νανούρισμα…
    Σε βλέπω πολύ πρωινούλη σήμερα, όλα θα πάνε καλά, να το ξέρεις κι εσύ :*********

    @ Καλημέρα Νατασσάκι μου! Να πιάσει η ευχή σου, πλιζ, πλιζ, πλιζ!
    Α!
    Και να μου στείλεις την Ντενεκεδούπολη πλιιιιιιζ 😀 😀 😀

    @ Enfant! Καλημέρα. Ώστε πολλά γαβγίιισμααατααα! Πού να πάει το μυαλό μου, ε, πού;;;

    @ pasxalitsa, να ανησυχούμε και λίγο βέβαια, να μην παίρνουμε τίποτα για δεδόμενο. Σε ευχαριστώ 🙂

  8. Νοέμβριος 2, 2007 στο 22:08

    Καλησπέρα παπίνι μου. Συμπληρώνω κι εγώ πως όλα καλά θα πάνε, να μη φοβάσαι τίποτε. Τόσο πολύ με συγκίνησε αυτή σου η εγγραφή που άφησα κάτι γι’ αυτήν – για σένα – δίπλα… Αγαπημένο μου μικρό Duckie, η ζωή δεν είναι πάντα ένα μπολ κεράσια, αλλά όταν είναι ας τα χαρούμε χωρίς να στεκόμαστε στα κουκούτσια. Σε αγαπώ πολύ!

  9. Νοέμβριος 2, 2007 στο 22:13

    Θα πάνε όλα τέλεια… στο λέω και στο υπογάφω… Το πήρα το τραγουδάκι… όμορφοοοοοο… (μου χρωστάς κάτι ζώδια λέμε… δεν κοίταξες την απάντησή μου ε??? 😉 )

  10. Νοέμβριος 3, 2007 στο 00:08

    @ {{{{{{{{{θαλασσάκιμου}}}}}}}}}} σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ, καταλαβαίνεις ακόμα…
    Μερικά κουκούτσια τα στραβοκαταπίνουμε, τι να κάαανωωω; Θα κάνω λίγο γκουχ να καθαρίσει ο λαιμός, ΟΚ – Still loving yououou 😉

    @ laxanaki, yes, yes, yes, I wish! Την κοίταξα την απάντησή σου, αλλά το έψαξα και λίγο πιοοο επίσημα, έτοιμη σε έχω 😉
    Χαίρομαι που σου άρεσε το σόνγκι

  11. Νοέμβριος 3, 2007 στο 06:08

    rio antirio i kaluteri….mas eixe bgalei tin panagia ekei to ploiaraki….an k trwgamw k kana soublaki wraio prin mpoume…

  12. Νοέμβριος 3, 2007 στο 16:57

    topapei, εσύ ξέρεις πολλάαα 😉

  13. 14 Ανώνυμος
    Δεκέμβριος 11, 2007 στο 00:40

    ok oti reite…….

  14. Δεκέμβριος 12, 2007 στο 03:03

    Αγαπητέ Ανώνυμε, για πότε μπήκατε, για μπότε βγήκατε, για πότε γράψετε σχόλιο άνευ e-mail ούτε που το κατάλαβα!


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Νοέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

tweets του σεφ

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

