03
Νοέ.
07

Κάνε μας λίγο τη Harry!

«Φυσικά και να πας στον Νότιο Πόλο, αγάπη μου, να αναλάβεις την έδρα Πιγκουινολογίας που σου προσφέρουν, τι είναι οι μισές μέρες του μήνα μπροστά στην αιωνιότητα; (σ.σ.: λέμε τώρα). Μα, τι κάθεσαι και σκέφτεσαι επιστήμων άνθρωπος;» [ 😕 ]

 Εξάλλου, σήμερα θα συμβούν τα εξής συναρπαστικά:

  • Κυκλοφορεί επιτέλους το έβδομο και τελευταίο βιβλίο της σειράς Harry Potter, με τον τίτλο «Οι κλήροι του θανάτου». Σε τρεις εκδόσεις, παρακαλώ: παιδική, ενηλίκων και συλλεκτική. (Μια ζωή την έχομε, άρα μία παιδική για τον γιο μου, μία συλλεκτική για μένα – και τυλίξτε μου και το «Γυναίκες σε κρίση – Άντρες πιγκουινολόγοι πάνε ταξίδια»).

  • Αυτό το κακό που ξέσπασε μετά την πρόσφατη δήλωση της συγγραφέως του Χάρι, J.K. Rowling, ότι ο Dumbledore (καθηγητής και μέντορας του Potter, από τις ισχυρότερες προσωπικότητες της σειράς) είναι gay δεν είναι άνευ προηγουμένου. Ο καθένας λέει ό,τι θέλει για να πουλήσει το προϊόν του. Το γεγονός ότι η δήλωση αυτή έγινε πριν από λίγες μέρες και αν γράψεις στο Google »Dumbledore is gay» έχεις μπροστά σου περίπου 3.170.000 αποτελέσματα, μεταξύ των οποίων αποτελέσματα από CNN, BBC, «Newsweek», «Observer» κτλ. -σόρι αλλά- αποδεικνύει του λόγου (μου) το αληθές. Άρχισαν να διαμαρτύρονται οι ηθικολόγοι, να στέλνουν επιστολές διαμαρτυρίας στη Rowling, άρχισαν να βουρλίζονται οι χόμοουσ που θεώρησαν προς στιγμήν ότι πήραν το αίμα τους πίσω, έστω και για λίγο. Ηρεμία, κορίτσια. Μας δουλεύουν, λέμε! Το θέμα μας είναι το βιβλίο.

  • Σου αρέσει η φανταστική παιδική λογοτεχνία; Να γλιστράς στο παραμύθι, να διαβάζεις για την αιώνια μάχη του καλού και του κακού, για δράκους, για αρκούδες, για γίγαντες, για φανταστικά ζώα, για μαγικά φίλτρα, για κενταύρους, για κουκουβάγιες που μεταφέρουν τα γράμματά σου, για μαγικές εφημερίδες που αντί για φωτογραφίες έχουν βιντεάκια από το YouTube, αυτό είναι, πάμε αύριο μαζί βιβλιοπωλείο. Κατά τα άλλα «Τούρκος εγώ κι εσύ Ρωμιός κι εγώ λαός κι εσύ λαός, εσύ Χριστό κι εγώ Αλλάχ όμως κι οι δυο μας αχ βαχ! Με λίγη αγάπη και κρασί μεθώ εγώ, μεθάς κι εσύ». Οπα μασ!

  • Είμαι ενθουσιασμένη που θα πάρω το καινούργιο βιβλίο στα χέρια μου. Τα πρώτα τέσσερα βιβλία τα είχα διαβάσει σε μία εβδομάδα ή λιγότερο. Ο λόγος που αξίζει να φάει ξύλο η J.K.R. είναι αν όντως σκοτώνει τον Harry στο τέλος… (Αρνούμαι μήνες τώρα να το τσεκάρω αυτό στο γούγλη. Όχι! Αφήστε με να σοκαριστώ, επιτέλους!) Τη ρωτάνε δε γιατί σκοτώνει τόσους αγαπημένους ήρωες στο τέλος και εκείνη απαντά: «Επειδή ήθελα να αποδείξω πόσο παράλογος είναι ένας φόνος». Έλα, αγάπημου, στον τόπο σου τώρα. Άντε…

  • Τι άλλο συναρπαστικό θα συμβεί το Σ/Κ;

  • Ολίγες σεμνές αγορές

  • Βραδινή έξοδος με κορίτσα (αφού τα αγόρια Νοτιοπολίζουν…), όπου το ένα κορίτσι θέλει να δει τον «Ελ Γκρέκο» (ΟΚ, I wish), το άλλο θέλει να δούμε το «Βλέπω το θάνατό σου Νο1287» (ΜΑ ΕΛΕΕΕΟΟΟΣΣΣ!) και εγώ, ναι εγώ, aa-x, θέλω να δω το «Stardust». Θα πρέπει με πονηρό τρόπο να κάνω ίντριγκα και να προσεταιριστώ την Ελ Γκρέκο… Θα δούμε, θα δούμε!

  • Μετά θα κατηφορίσουμε κατά Ψυρή μεριά, όπου προ ημερών η Εύα (ΜΑ ΕΛΕΕΕΟΟΟΣΣΣ, το No1287;;;;;;) έπαθε το ασύλληπτο. Ήπιε πέντε ποτά στη σειρά και έγινε κάτι παραπάνω από ντέφι, κουνουπίδι και όλα μαζί τα ζαρζαβατικά. Αυτό ήταν για τόσα εκατομμύρια αποτελέσματα στο γούγλη, όχι ο Albus Dumbledoor. Η πιο φανατική αντιαλκοχόλικ (και πιο φανατική εργένισσα επίσης) του Λεκανοπεδίου να γίνεται φέτες. Βέβαια εκείνη τη βραδιά είχαμε ανακαλύψει το πιο θεϊκό μοχίτο. Το μυστικό του, λέει, είναι αγνός φυσικός χυμός λεμονιού και όχι λεμονίτα που βάζουν άλλοι! Γι’ αυτό δεν κόλλαγε αηδιαστικά στον ουρανίσκο, μμμ…  

  • Ελπίζω μέχρι την ώρα όλων αυτών των συναρπαστικών να μην αλλάξουν πολλά πράγματα. [ 😕 ]

  • Γρου γρου γρου γρου γρου γρου γρου γρου γρου γρου!

25 Responses to “Κάνε μας λίγο τη Harry!”


  1. Νοέμβριος 3, 2007 στο 12:10

    Καλημέεεεεεεεεεερααααααααααα !
    🙂

    Κι εγώ θα τον διαβάσω το Χάρρυ – και δεν τον θεωρώ βιβλίο για παιδιά…μα είναι μεγάλη συζήτηση αυτή, όχι για Σάββατο πρωί!
    Να τον δείτε τον «Ελ Γκρέκο» – εξαιρετικός, παρά τις γκρίνιες των κριτικών… οι Κρητικοί στο προτείνουν! 😉
    (εγώ διάβασα ΚΑΙ το βιβλίο)
    και το Stardust – κι εγώ θέλω να το δω! 🙂

    ΔΕΝ σχολιάζω τα του Dumbledore – πφφφφ! διαφημιστικά τρικ, και τι με νοιάζει εμένα τι ήταν;; Έπαψαν να μου αρέσουν δλδ ο Καββάφης, ο Χατζιδάκις, ο Τσαρούχης…

    (ΔΕΝ σχολιάζω και την έδρα της Πιγκουινολογίας – δξ/δα)

    μουτσ! καλό Σαββατοκύριακο! 😀

  2. Νοέμβριος 3, 2007 στο 12:59

    Δεν ακούγεται άσχημο το ΣΚ σου. Και ο Χάρρυ στον κόσμο του, μαγεύει τα παιδιά, ταξιδεύει και μας 🙂 Καλά να περάσεις, θα έβλεπα Ελ Γκρέκο

  3. Νοέμβριος 3, 2007 στο 17:08

    @ Νατασσάκι μου, καλημέρα και από εδώ 😀
    Όταν διάβασα την απάντησή σου θυμήθηκα ότι κι εγώ είχα αυτή την αίσθηση για τον Χάρι! Μήπως ΔΕΝ είναι βιβλίο για παιδιά; Γιααα κάνε κάτι, ποστάκι σάμθινγκ, κτλ.!
    O Ελ Γκρέκο κλείδωσε, βγάλαμε ήδη εισιτήρια. Οι κριτικοί μερικές φορές έχουν δίκιο, άλλες όμως… δξ, προτιμώ να ακούω απλώς την άποψη ανθρώπων που εκτιμώ.
    Και αφού οι Κρητικοί το προτείνουν, Ελ Γκρέκο it is!
    (Την έδρα της Πιγκουινολογίας δεν τη σχολιάζω φωναχτά ούτε εγώ, αλίμονο! 👿 )
    Καλό Σ/Κ και φιλάκια σε όλα τα Άκια εκεί πέρα :****************

    @ Βασίλη μου, σε ευχαριστώ. Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα. Ελ Γκρέκο τελικά 😉

    @ Μικρέ μου Νικόλα, μα έχει και κάρτα αλλαγής. Αλλά να ξέρεις, στην ηλικία σου διάβαζα το «Πέρα από το καλό και το παπιό» και το «Ιδέ ο Πάπιος» του Ακατονόμαστου και ορίστε τώρα, παίρνω κάθε μήνα Μπομπ Σφουγγαράκη κάθε μήνα και καλά γ-ι-α-τ-ο-α-ν-ι-ψ-ά-κ-ι μου. Και όπως ξέρεις, κανένας θείος δεν μας έχει κάνει ακόμη ξαδελφάκι!

  4. Νοέμβριος 3, 2007 στο 18:47

    Ψηφίζω Stardust!!!! Καλός είναι ο Νότιος Πόλος… Άμα δεν υπήρχε δεν θα βγαίνατε κοριτσοπαρέα…. Έχεις και την ησυχία σου!!! Πρέπει να σου κάνω φροντιστήρια.. (thnx για τα ζώδια!!!)

  5. Νοέμβριος 3, 2007 στο 22:23

    Για όταν θα έχεις χρόνο :
    http://www.angelfire.com/ri/rishpy/nils.html
    Κυκλοφορεί σε πολλές-πολλές γλώσσες και στα ελληνικά.
    Έχει γυριστεί comic, CD κλπ

  6. Νοέμβριος 3, 2007 στο 22:30

    @ L’Enfant de la Haute Mer, τι λέτε τώρα !
    Ο Νίλς Χόλγκερσον είναι από τα πρώτα βιβλία που διάβασα – κι αγαπώ πολύ – πρόσφατα άρχισε να το διαβάζει κι ο γιος μου..
    και φυσικά το θυμάμαι και σε comic στην τηλεόραση…
    (χμμμμ….έρευνα και θέμα, πάλι! 😉 )

    Ευχαριστώ, καλόυπόλοιπο Σαββατοκύριακο!

    @ παπάκι μου check your mail! 😉

  7. Νοέμβριος 3, 2007 στο 23:52

    Καλά, συγνώμη.
    Επειδή το είχα αναφέρει και άλλη φορά και δεν αντέδρασες, επανήλθα.
    Μου φαίνεται πάντα πολύ καλό !!

  8. 11 lifewhispers
    Νοέμβριος 4, 2007 στο 13:13

    προσπερνω τη ανοητη κατ εμε δηλωση της ροουλινγκ, και περνω στο προκειμενο. εχω διαβασει οαλ τα βιβλια του χαρι ποττερ. σε συγχαιρω που δεν εψαξες στο γουγλη για το τελος του 7ου και αλλα παρομοια spoiler. λυσε μου μονο μια απορια, ρε παπι. ο τιτλος ο ελληνικος «οι κληροι του θανάτου», πως σου φαινεται;;;
    περνουσα απο ενα βιβλιοπωλειο τις προαλλες και βλεπω τον τιτλο και λεω αυθορμητα «τι; 8ο βιβλιο χαριποτερ;» τοσο δεν πήγε στο μυαλο μου!
    ευχομαι να το απολαυσεις οσο τιποτα, γιατι αξιζει.ποια ιστορια για παιδια;; λιγη μαγεια ολοι τη χρειαζονται..
    καλο υπολοιπο κυριακης, παπι! 🙂

  9. Νοέμβριος 4, 2007 στο 14:13

    @ L’Enfant de la Haute Mer σε μένα λέτε συγνώμη;;; 😳
    Εγώ να πω δέκα ευχαριστώ, μου το θυμίσατε και μου βρήκατε και θέμα! 🙂
    (δεν το είχα προσέξει άλλη φορά)
    όταν ολοκληρώσω την «έρευνα» θα σας ενημερώσω! 🙂
    Καλημέρες – καλή εβδομάδα!

  10. Νοέμβριος 4, 2007 στο 14:42

    εγω δεν εχω διαβασει κανενα βιβλιο του ποτερ και προσπαθησα να δω καποτε μια ταινια του και δεν αντεξα!!
    θα ζησω γιατρε; 😀

  11. Νοέμβριος 4, 2007 στο 19:01

    Περάστε να πάρετε μια πρόσκληση σας παρακλώ 😉

  12. Νοέμβριος 5, 2007 στο 00:23

    @ laxanakimou, καλησπέρα, κι εγώ ψηφίζω Stardust, αλλά τελικά θα το δω από βδομάδα. Πάντως και ο Ελ Γκρέκο ήταν άριστος, είχαν δίκιο οι Κρητικοί που λέει και το Νατασσάκι!
    Καλός ο Νότιος Πόλος;!! Γρου γρου γρου γρου γρου γρου γρου, αυτή είναι η γνώμη μου! 😕

    @ Μικρέ Νικόοολααα 😉

    @ Παιντί!!! Το είδα τον Νιλς Χόλκερσον, το έβλεπα παλιά σε κινούμενα σχέδια, δεν το έχω διαβάσει ποτέ όμως… Λες;;;;!!! 😀 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. 😀

    @ Ψιθυράκι μου, κάτι μου κάνει ο τίτλος για να σου πω την αλήθεια. Κάτι απροσδιόριστο όμως, περισσότερο θα σου πω άμα τη ολοκληρώσει (τσσσ) της αναγνώσεως. Πίσης να σου πω πως ο Ημίαιμος Πρίγκιπας με είχε ψιλοαπογοητεύσει, αλλά… τεσπά! Ας όψεται η μαγεία των προηγούμενων που ήταν τόσο ισχυρή που κρατάει ακόμα 😉
    καλή εβδομάδα!

  13. Νοέμβριος 5, 2007 στο 00:26

    @ natassaki, τσεκ, τσεκ, τσεκ, ευχαριστώωω 😀

    @ Μουργάκο, σαν τα ψηλά βουνά! Ι promise 😀 Οι ταινίες έχουν φοβερή αναπαράσταση των χώρων και άψογη σκιαγράφηση των χαρακτήρων, αλλά μπρος στα βιβλία είναι πολύ λίγες, πολύ πολύ λίγες – και μεταξύ μας νομίζω αν δεν είχα διαβάσει τα βιβλία δεν θα καταλάβαινα Χριστό!

    @ laxanaki, πήρα, πήρα, πήηηρααα, θέλω, θέλω, θέεελωωω

    @ tsaperdona, ορκίζομαι. Ένα τζινάκι, ένα κατίμαυρο πουκαμισάκι, κάτι κατιμόβ σκουλαρικάκια, κάτι κάλτσες μετά πατουσών τώρα που κρύωσε ο καιρός… Ολίγες και σεμνές, σωστά;

  14. Νοέμβριος 5, 2007 στο 09:56

    Καλημέρα!!! Πήγα και γω στον Ελ Γκρέκο… Ήθελε να το δει ο daddy… Καλό ήταν…αλλά πολύυυυυυ… Πιάστηκαν τα ποδαράκια μου!! Κάποια στιγμή θα με θυμιθείς για το νότιο πόλο 😉

  15. Νοέμβριος 5, 2007 στο 11:34

    Έδρα πιγκουινολογίας; 😐
    …στην Εσκιμωία να υποθέσω; 😕

    χαχφ αχφαχφ αααχφφ αχφαχφ αχφ ααχφ αχφφαφ αφφαχφ 😉

  16. Νοέμβριος 5, 2007 στο 15:40

    @ laxanaki, τώρα που το είδες κι εσύ για πες, σαν πολύ εύκολη δεν ήταν η λύση του δράματος; Αυτό με χάλασε κάπωσ… Στην αρχή βέβαια συγκινήθηκα πολύ με τον Κούλε που έχω να τον δω κάτι χρονάκια… Θα δω και θα σου πω για τον Νότιο, χμμ 😉

    @ Εφμου, Εσκιμωία;;; αχφαχφ αχφαχφαχφ;;; μου φαίνεται ότι κι εσύ πολλά ξέρεις! 😳
    {xxx}

  17. Νοέμβριος 5, 2007 στο 19:57

    Και γω χαλάστηκα στο τέλος… Εγώ δεν συγκινήθηκα με τον Κούλε, γιατί τον βλέπω συχνά… Με το που φτάνει το πλοίο στην Κρήτη.. χχιχιχι… Αυτή που δε μου άρεσε καθόλου ήταν η Ματσούκα… Ενώ η ισπανίδα σύζυγος μου άρεσε πολύ!! 😉

  18. Νοέμβριος 5, 2007 στο 20:31

    Χα! Λαχανάκι, ούτε κι εσένα σου άρεσε η Ματσούκα,ε;;;
    Του μπαμπά όμως;;; 🙂

  19. Νοέμβριος 6, 2007 στο 02:38

    κορίτσια, η Ισπανίδα σύζυγος αφενός ήταν πολύ αληθινή, αφετέρου είχε χμ αντοχή, στήριξη και πολύ λοοοβ. Από την άλλη, η Ματσούκα ήταν πολύ ψηλή και είχε πολύ ωραίο στήθος. Από την πάααρααααλλλη, αν είχα εγώ δυο μέτρα πόδι, τέτοιο λαράκι και τόσα λεφτά σιγά μη γινόμουν καλόγρια! ΧΑ!

  20. Νοέμβριος 7, 2007 στο 23:15

    Προτείνω να διαβάσεις τα ορίτζιναλ της Ούρσουλα Λε Γκεν που έχει καταληστεύσει/αντιγράψει ξεδιάντροπα η κα Rowling (Το έπος της γαιοθάλασσας, 4 εξαιρετικά βιβλιαράκια).

    Κι αν σου αρέσει, έχει μπόλικο υλικό … Προτείνω να συνεχίσεις με τον «Αναρχικό των 2 κόσμων».

  21. Νοέμβριος 10, 2007 στο 18:19

    espoir, σε ευχαριστώ πολύ. Κάτι είχε πάρει το αφτάκι μου, αλλά στην πραγματικότητα δεν είχα καμία ιδέα. θα τα αναζητήσω τα βιβλία που μου προτείνεις. Ευχαριστώ 😀


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Νοέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

