07
Νοέ.
07

Ριάλιτι γίναμε

Όρια

Αν ήξερα να χρησιμοποιώ ένα σχεδιαστικό πρόγραμμα, θα έφτιαχνα ένα πολύγωνο 4D. Στο κέντρο θα είχε τη χαρά (x-mas), λίγο πιο έξω την καλή διάθεση, μετά την ουδετερότητα, δίπλα τη μικρή στενοχώρια, τη μεγάλη στενοχώρια και στις παρυφές του πι μου 4D θα είχε αυτό που οι ποιητές λένε «μικρό θάνατο». 

Θα έφτιαχνα και μια σφαίρα σε σχήμα φεγγάρι τη νύχτα που κάνει το πρώτο μεγάλο κρύο του χειμώνα, με φως μέσα από ομίχλη και υγρασία.

 

foggycem.jpg

 

Εκεί πάνω θα φυσούσε κάθε μικρή και μεγάλη, κάθε ζεστή και παγωμένη αλήθεια (x-mas) που διαλέγουμε να μη βλέπουμε όταν είμαστε πολύ χαρούμενοι (ίσως και πολύ -προς στιγμήν- εγωιστές) ή όταν είμαστε πολύ στενοχωρημένοι (πνίξιμο σε ένα tank νερό).

Και θα ήταν μια παράδοξη όμορφιά, πολύγωνο 4D και σφαίρα σε σχήμα φεγγάρι να ήταν πάνω στην ίδια οθόνη. Θα μπορούσες να την πεις και νηφαλιότητα και φυ-σι-κά να την εκτιμήσεις.

Ξετυλίγω ακόμη μια αλήθεια – τι τις κάνεις τις μεγάλες αλήθειες; Τις καταπίνεις σαν σοκολατάκι και σαν prozac ή τις ρίχνεις σαν οξυγενέ πάνω στην πληγή από το ποδήλατο; Και μέχρι ποια ηλικία ενδείκνυται δηλαδή το mountain bike; Καλό δεν είναι και το στατικό; Ίσως δεν υπάρχουν τόσες μυρωδιές, τόσα όμορφα τοπία, αλλά πάλι -άντε πάλι- το λαχάνιασμα και ο τσάμπα κόπος δημοσίως, ενώ με το στατικό σπίτι σου, λογαριασμός σου.

Αισιοδοξώ όταν γνωρίζω ανθρώπους που αγαπούν, ανησυχούν και προστατεύουν τόσο πολύ με οποιοδήποτε κόστος. They care so much about whom they really really love. Νομίζω αυτό είναι αληθινό «με νοιάζει»: να μην αφήνεις ούτε μια τόση δα ασήμαντη σκιούλα στα μάτια του αληθινά δικού σου ανθρώπου.

Αισιοδοξώ γιατί τελικά πάντα ο ήλιος θα βγαίνει με οποιονδήποτε τρόπο…

 

download this:

Haris Alexiou – Panta o ilios tha vgainei.mp3

15 Responses to “Ριάλιτι γίναμε”


  1. 1 Σεφ
    Νοέμβριος 7, 2007 στο 18:32

    το ξέρεις το τραγούδι της Βίσση που λέει…

    Δώσε μου μέλι από τα μάτια σου
    Και χρυσαφί απ’ τα μαλλιά σου
    Κι έλα πριν φέξει ο ουρανός
    Έλα να βάψουμε το δρόμο
    Έλα να βάψουμε τον κόσμο
    Και να ξυπνήσει γαλανός

    Μπα σε καλό σου τι κάνεις στάσου
    Μη βάζεις μαύρο απ’ την καρδιά σου
    Μη βάζεις μαύρο απ’ την καρδιά σου
    Μπα σε καλό σου μην κλαις να ζήσεις
    και ξεθωριάσει και θα τον σβήσεις

    Δώσε μου κόκκινο απ’ τα χείλη σου
    Πορτοκαλί απ’ το όνειρό σου
    Κι έλα κρυφά στα σκοτεινά
    Έλα κρυφά στα σκοτεινά
    Έλα να βάψουμε τα τρένα
    Τα σπίτια τα ορφανεμένα
    Και τα λιμάνια γαλανά

    Μπα σε καλό σου τι κάνεις στάσου
    Μη βάζεις μαύρο απ’ την καρδιά σου
    Μη βάζεις μαύρο απ’ την καρδιά σου
    Μπα σε καλό σου μην κλαις να ζήσεις
    Θα ξεθωριάσει και θα τον σβήσεις

    …γιααααα προσπάθησε να το τραγουδήσεις κι εσύ 😉
    γμακ* γμακ* γμακ*

  2. 3 lifewhispers
    Νοέμβριος 7, 2007 στο 18:53

    θεος αν ειναι
    …. κι αν μ αγαπαει κανεις…

    σου ευχομαι να γνωριζεις παντα-και μονο- ανθρωπους που νοιάζονται και αγαπουν..ετσι, κλεινουν ευκολοτερα και οιπληγες παο τους ανθρωπους του παρελθόντος.
    φιλι.

  3. Νοέμβριος 7, 2007 στο 19:57

    παπι, αν και αισιοδοξεις, μελαγχολικο μου φανηκε ή ιδεα μου ειναι;

  4. 5 περασμα
    Νοέμβριος 7, 2007 στο 21:23

    σε διαβαζω καιρο μερικες φορες εχεις πενα βουτηγμενη στο αιμα αχμηρη
    εχεις εσυ ολες τις απαντησεις και τις ερωτησεις… να προσεχειςδνε το εκτιμουν αυτο οι ανθρωποινα προσεχεις μικρη παπια

  5. Νοέμβριος 7, 2007 στο 21:29

    τι τις κάνεις τις μεγάλες αλήθειες;
    τις ακούς – τις προσέχεις – τις κρατάς – τις σκέφτεσαι…
    (τι είναι μεγάλη αλήθεια, τελικά; )

    Αισιοδοξώ όταν γνωρίζω ανθρώπους που αγαπούν, ανησυχούν και προστατεύουν τόσο πολύ με οποιοδήποτε κόστος. They care so much about whom they really really love. Νομίζω αυτό είναι αληθινό «με νοιάζει»: να μην αφήνεις ούτε μια τόση δα ασήμαντη σκιούλα στα μάτια του αληθινά δικού σου ανθρώπου.
    ναι βρε παπάκι μου, αυτό είναι.

    Πάντα ο ήλιος θα βγαίνει – και πάντα θα «φωτίζει» και θα διώχνει τις σκιές, παπάκι μου !
    (((η αισιόδοξη φίλη σου)))

    {{{φιλάκι}}}

  6. Νοέμβριος 7, 2007 στο 23:20

    Άναψε όλα τα φώτα(-αστέρια), μην τα σβήσεις!
    Τότε, δεν θα βρεις ούτε μία σκιά..

  7. Νοέμβριος 7, 2007 στο 23:21

    *ήρθε η ώρα να συμφωνήσω με τον κ.μούργο.. 😉

  8. Νοέμβριος 8, 2007 στο 00:02

    κι εγώ συμφωνώ με το Μούργο.
    όλα καλά;

  9. Νοέμβριος 9, 2007 στο 00:37

    ducky
    Είσαι όλα σε ένα! Χιονοστιβάδα συνειρμών και λέξεων και εικόνων! Σαν να παραγγέλνεις παγωτό και να βάζεις από πάνω και σοκολάτα και σαντιγύ και ξηρούς καρπούς και cookies και καραμέλα και σιρόπι κεράσι και δεν ξέρεις μετά από που να το πρωτοδαγκώσεις και τέλος λες είναι τόσο όμορφο, δε θα το φάω, θα το κοιτάω!
    Τι καλά που δε λιώνεις ποτέ! 🙂
    φιλί πι μου!*

    +δωράκι:

    The sun’ll come out
    Tomorrow
    Bet your bottom dollar
    That tomorrow
    There’ll be sun!

  10. Νοέμβριος 10, 2007 στο 04:59

    το ειχα πολύ ανάγκη να ακούσω ότι πάντα ο ήλιος βγαίνει… σε ευχαριστώ 🙂

  11. Νοέμβριος 10, 2007 στο 18:36

    @ Εφ μου, κάτι μου θυμίζει αυτό το σόνγκι από μια σχετικά καλή περίοδο της Βίσση, σωστά; Δεν ξέρω αν πιάνω τις νότες της για να το τραγουδήσω κι εγώ 😕
    Ενιγουεϊ, γμακ μπακ*** 😉

    @ λαϊφόνι… εξαιρετικό αυτό που λες, εξαιρετικό. Εγώ εύχομαι να είμαστε και να γνωρίζουμε τέτοιους ανθρώπους – και να παραμένουν στη ζωή μας. Γιατί μερικές φορές τους βρίσκουμε μόνο έτη φωτός μακριά και αυτό είναι θλιβερό.
    Σ’ ευχαριστώ πάντως 🙂

    @ μούργο, μου ζητάς να είμαι σαφής; εμένα; 👿 δεν είμαστε καλά!!!

    @ πέρασμα, πρώτα απ’ όλα καλώς ήρθατε, καλώς πρωτογράψατε. Επειτα να σας πω πως όταν μου λένε τόσο καλά λόγια η πιο συνηθισμένη μου αντίδραση, ντάξει τώρα, πέστε μου ποιος σας στέλνει να μου κάνετε πλάκα!!! Και έχω και δίκιο… Ποιο είναι το αιχμηρό; Το Hairspray πχ; 😀 Και στο τέλος, όλοι έχουμε τις απαντήσεις στις ερωτήσεις μας, απλώς μερικές φορές εθελοτυφλούμε, καθυστερούμε κτλ. Ευχαριστώ πάντως 🙂

  12. Νοέμβριος 10, 2007 στο 18:57

    @ Νατασσάκι μου, πάντα θα βγαίνει 😀 και η Γη θα συνεχίσει να γυρίζει, I bet you!
    Χαίρομαι Και όταν γνωρίζω αισιόδοξους ανθρώπους! Φωτίζουν τις μέρες μου
    {{{{{{{{{{{{{{{{{{:***νατασάκι****}}}}}}}}}}}}}}}}
    Ευχαριστώ! 😀

    @ Νικολίνο, αυτό με τα αστέρια θα το σκεφτώ! Το άλλο που θα συμφωνήσεις με τον μούργο δεν θέλω να το σκεφτώ 😦

    @ κρότκι, όλα καλά εδώ 😉 Αλλά το άλλο δεν το πιστεύω!!! Με τον μού… !!!!!!!!!!!!!!!! Μα τι πάθατε;

    @ παπικουλίνι! Έτσι μου αρέσει το παγωτό! Αλλά το βουτάω όλο, ορκίζομαι! 😆
    Λαιμαργία σε όοολα 😉 Ή λαχτάρα;
    Σε ευχαριστώ για το δωράκι σου. Αννι=αστεράκι για έτη φωτός ζωντανό ακόμη
    παπιιικιιιιι :******************

    @ Daisy, και συνεχίζει και συνεχίζει και συνεχίζει και συνεχίζει και συνεχίζει 🙂

  13. Νοέμβριος 10, 2007 στο 23:48

    Εγώ λοιπόν δεν θέλω μηχάνημα να φτιάξω μόνη μου τίποτα. Είμαι γεννημένη αισιοόδοξη, καλοπροαίρετη και αγαπώ τους πάντες και τα πάντα. Ποδήλατο στατικό δεν κάνω, γιατί βαριέμαι. θέλω βόλτες στην εξοχή με την μηχανή !

  14. Νοέμβριος 11, 2007 στο 13:25

    @ Αγριο-Κερασο-Ζουζούνα,
    όμορφο αυτό που λες και αγριο-κερασο-ζουζουνίστικο. Καλή Κυριακή 🙂


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Νοέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

