29
Νοέ.
07

Ισοπαλία

Ηταν Μάιος. Το χιόνι σκέπαζε τα πρώτα σπίτια στην οδό Αγρια Μύρτιλλα 317β. Ελάχιστα τετράγωνα πιο κάτω ο ήλιος έκαιγε τις μεζονέτες και οι ντόπιοι είχαν τα αιρ-κοντίσιον στο φουλ και τις ομπρέλες κλειστές. Οι τηλεοράσεις έπαιζαν στη διαπασών το καινούργιο επεισόδιο από το Nip/Tuck, οι γειτόνισσες ούρλιαζαν ηδονικά ναιιι, αααχ, κόψε μπούτι, κόψε μύτη, κάνε μου πλαστική, Ανδρέα, Ανδρέα, ωωω Ανδρέα, αααχ!

Δεν μπόρεσα ποτέ να πιστέψω την τύχη μου όταν έξω από το ζαχαροπλαστείο «Ο Καλός Γλυκατζής» συνάντησα τον Μέλη. Είχε ένα χαμόγελο από αφτί σε αφτί. Σίγουρα ήταν από τους ηλιακούς γείτονες, σκέφτηκα. «Αν ψήφιζα φέτος, θα ψήφιζα εσένα» είπε με τη μία. Μη μας το λες. Και πώς το ξέρεις ότι θα γίνουν φέτος εκλογές, δηλαδή; «Το ξέρω, μη σε νοιάζει. Και ξέρω ότι είσαι Εσύ». Τι δουλειά κάνεις; «Τι σε νοιάζει; Δεν σου φτάνει που είσαι Εσύ;». Φυσικά και όχι!

 

Με τα λίγα, ο Μέλης σε λίγες μέρες εγκαταστάθηκε στο σπίτι.

Ήρεμος και γλυκός όσο το όνομά του έφερε πολλές αφνιδιαστικά ήρεμες και γλυκές αλλαγές.

Ο Μέλης είναι ακόμα ΟΚ, ο Ένας. Μετά όμως είναι και οι άλλοι. Που είναι πολλοί. Πάρα πολλοί. Κι εγώ χάνω την πίστη μου, τη συγκέντρωσή μου και το θάρρος μου πολλές φορές. Αν με νοιάζουν οι πολλοί, αυτό δεν το ξέρω καλά. Ξέρω μόνο πως μερικά πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ. Και τι άλλο ξέρω; Από πού μου ήρθε, πού το ξαναέχασα ακριβώς.

Ο Μέλης κοιμάται στο διπλανό δωμάτιο και έχει την ανάσα ευχαριστημένου 10χρονου που έκανε ζαβολιά και η μαμά του το φίλησε.

Πάω να τον ακούσω από κοντά.

teddyinbasement.jpg

Δεν τσεκάρω πια το παρελθόν. Μόνο όταν γυρίζω σπίτι κοιτάω πού και πού τις αναπάντητες στο σταθερό. Χτύπησε ο εννενηνταεφτάς μήνες μετά. Ούτε οργή ούτε θυμός, καμία εντύπωση.

Αυτό είναι μια σίγουρη νίκη.

Μερικές φορές όμως όταν βλέπω τον Ενασ από απόσταση 5 εκατοστών έχω μια σφηνωμένη ιδέα ανάμεσα στα μάτια που κανένα serum δεν μπορεί να σβήσει: Πότε θα μας xxx κι εσύ, να ξέρουμε, να τελειώνουμε, άντε!

Αυτό λοιπόν είναι μια ήττα.

 

christmasteddytree.jpg

 

22 Responses to “Ισοπαλία”


  1. Νοέμβριος 29, 2007 στο 23:10

    μέτρα εσύ τις νίκες και σιγά σιγά -και με τη βοήθεια του Μέλη- και οι υπολοιπόμενες ήττες, θα μετατραπούν σε νίκες, μέχρι να πεις «μέλι»!

  2. Νοέμβριος 30, 2007 στο 07:52

    Να μου κάνεις τη ζάρη να την «ξεσφηνώσεις» την ιδέα, ναι ?
    νίκες μετράμε, όπως λέει και η κροτ – και τις αφήνουμε πίσω τις ήττες.
    Και δεν σηκώνω κουβέντα.
    Ναι?????
    {{{φιλί}}}
    **να θυμηθώ: χρειάζομαι μέλι για τα μελομακάρονα… 😉

  3. Νοέμβριος 30, 2007 στο 08:49

    Μαμά δεν έχεις κ πολλές επιλογές..
    Να επενδύσεις και όχι.
    Εγώ κάνω πάντα το πρώτο.
    Το ξέρω, η ήττα είναι έτσι πιο οδυνηρή.
    Μ’ αρέσει να επενδύω.
    Οι ήττες, μου είναι αδιάφορες.
    Ρίσκο.
    Κι ότι μείνει, είναι η υπόγευση από την τελευταία μπουκιά.

    (η αναφορά στο Nip/Tuck ήταν τέλεια! Δεν θα καταλάβω ποτέ γιατί αντιδράτε έτσι!)
    KAΛΗΜΕΡΑ!

  4. Νοέμβριος 30, 2007 στο 12:21

    οδός Άγριων Μύρτιλλων 317β??????

    θες να μου πεις ότι υπάρχει και α????????????????

  5. Νοέμβριος 30, 2007 στο 13:06

    εμπρός για νέες ήττες
    για νέες συντριβές…κι ένα ρακόμελο να πάνε οι γλύκες κάτω

  6. Νοέμβριος 30, 2007 στο 13:13

    μπορώ να πακετάρω το Μικρό Νικόλα και να τον έχω στην τσάντα μου, για κείνες τις δύσκολες ώρες που με παίρνει από κατω γενικώς?

    ευχαριστώ πολύ!

  7. Νοέμβριος 30, 2007 στο 13:38

    Кроткая, είμαι αρκετά μικρός για «τρυπώσω» σε οποιαδήποτε γυναικεία τσάντα χωρίς πακετάρισμα! 😉

  8. 9 lifewhispers
    Νοέμβριος 30, 2007 στο 15:22

    παπι, οι ηττες υπάρχουν για να γλυκαινουν περισσοτερο τις επομενες νικες. ωωωωωωωστόσο, ειπες οτι δεν τσεκαρεις το παρελθον. αλλα φορες φορες μήπως πρέπει; ερωτω.

  9. Νοέμβριος 30, 2007 στο 16:42

    οκ, τυλίξτε μου ένα μικρό νικόλα, παρακαλώ!

    Παπί, πάρε κι εσυ, είναι ένα κι ένα στο διατυπώνει σκέψεις που οδηγούν στις συνταγές της επιτυχίας!!!

  10. 11 Σεφ
    Νοέμβριος 30, 2007 στο 16:51

    αα-x

    Ο Μέλης σ’ ένα σκοτεινό υπόγειο! δίπλα σε ένα στήλο! και έχει την ανάσα ευχαριστημένου 10χρονου που έκανε ζαβολιά και η μαμά του το φίλησε…

    what a kiss is that?

    Καλύτερο το ρακόμελο από τις καραμέλες βουτήρου 😕
    Να πάνε οι γλύκες μέσα (όχι κάτω)

  11. Νοέμβριος 30, 2007 στο 19:44

    @ krotkie, μούμπλε! Βασικά ένα παραμυθάκι ήθελα να πω 😉

    @ Σεφ, και γάλα 😉 😉 😉

    @ Natassaki μου, ζόρικο το όλον. Ώστε τα μελομακάρονα θέλουν μέλι. Δεν έχω φτιάξει ποτέ!!! Λέω να προπονηθώ όμως – χμμμμμμμμ.
    :*********************************************<3****************************

    @ Μικρέ Νικόλα, ώστε βουρ για επένδυση; Δεν ξέρω, τα χρηματοοικονομικά δεν άπτονται της ειδικότητάς μου :mrgreen:
    Μόνο να ψηφίζω »θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό» έχω μάθει. Δεν είμαι αλλιώς 😉
    Αυτό δεν σημαίνει όμως πως δεν υπάρχουν φόβοι: νομίζω κάπως έτσι σκέφτεται και η πρωταγωνίστρια πάπια του παραμυθιού.

  12. Νοέμβριος 30, 2007 στο 19:53

    @ tsaperdona, 😆 με βατόμουρου και σοκολάτας 245 γου γωνία

    @ dirtaki, κερνάμε, να πάνε όλα κάτω 😉

    @ krotkie, αφτοσ ο μικροσ κατά καιρούς διάφορα καλά λέει, εξ ου και e-son 😀

  13. Νοέμβριος 30, 2007 στο 20:00

    εσύ είπες ένα παραμύθι -κι εγώ έβγαλα το ηθικό δίδαγμα! 😉

    αυτος ο μικρός, μήπως δεν είναι και τόσο μικρός όσο θέλει να λέει?

  14. Νοέμβριος 30, 2007 στο 20:21

    (τώρα είδα ότι έγραψα «ζάρη» αντί για «χάρη» – το κατάλαβες όμως, ε; 😉 )

    Ο μικρόσ είναι καλός!!!!
    🙂
    Τα παιδιά – που στο τραγούδι «τα ξέρουν όλα» και δεν μπορείς να τους κρυφτείς…
    και μπορώ να σου «πακετάρω» «την ανάσα ευχαριστημένου 8χρονου που έκανε ζαβολιά και η μαμά του το φίλησε» – μαζί με ένα κουτί από τα μελομακάρονα που θα φτιάξω, (το αγόρασα το μέλι) για να το μοιραστείτε.. να δώσεις όμως και στον αγαπητό συγκάτοικο, και στον e-son, ναι;

    {{{φιλάκι}}}

    Καλό Σαββατοκύριακο – μελένιο! 😉

  15. Νοέμβριος 30, 2007 στο 21:07

    @ σεφίνι μου, μπορείς να μου πεις τη σημειολογία του αρκούδου σε υπόγειο; 😀
    Οσο για το κις νομίζω είναι κις με —> 😉 , »συνενοχή» και »σε παίζω». Διαισθητικά στο λέω μόνο, δεν ξέρω τη γλύκα, αλλά απ’ ό,τι βλέπω το Νατασσάκι πιο κάτω ξέρει.
    Α! Και εσύ ξέρεις!!! Είμαι σίγουρη! Το λέει και το βιογραφικό σου: Τρία!

    @ Krotkie, 😉 μέσα!
    Ο μικρούλης όσο μικρούλης τόσο μεγαλούλης (και όμορφος!)

    @ Νατασσάκι, :») να μας πακετάρεις, σε παρακαλώ. Είσαι ει-δι-κή μου φαίνεται! Εγώ κάνω ανασκαφές για να βρω παλιά συνταγή γιαγιάς για κουραμπιέδες με σοκολάτα.
    Καλό Σαββατοκύριακο, μελένιο, επίσης! 😀

  16. Δεκέμβριος 1, 2007 στο 06:32

    νατασσάκι, ευχαριστώ που με σκέφτεσαι… 😀
    e-mami, ε δεν είμαι και τόσο όμορφος(ξέρεις ασχημόπαπο).. 😉
    Кроткая, με σκλαβώνεις.. 🙂
    KAΛΗΜΕΡΑ..

  17. 19 Donald
    Δεκέμβριος 1, 2007 στο 14:27

    Πολυ ομορφο και γλυκο κειμενο.Βασικα το παιχνιδι παιζεται με 2.Αρα και η ηττα ειναι εφικτο αποτελεσμα οσο και η νικη και φυσικα η ισοπαλια… Καλησπερα παπι και καλο μηνα ευχομαι…

  18. Δεκέμβριος 2, 2007 στο 18:39

    Το πιο σημαντικό είναι να χαίρεσαι από τις νίκες του Μέλη και του όποιου Μέλη σε κάνει καλύτερα. Δυνατή. Οι νίκες δίνουν χαρά όταν έρχονται μετά από ήττες. Μην το ξεχνάς. Να έχεις πάντα όμορφα ονειρα να ταξιδεύει η ψυχή σου. Φιλιά

  19. Δεκέμβριος 2, 2007 στο 19:01

    @ nikolino, θα σου πω, εγώ βλέπω ένα όμορφο με μια τσάντα στο χέρι να τρέχει για το σχολείο. Όμορφο! 😉

    @ Daisy 🙂

    @ Donald, όπου βγει 😉 Σ’ ευχαριστώ πολύ – Καλό μήνα σε όλους μας

    @ αντανάκλαση 😉

    @ Μπίλι, ευχ ευχ ευχ – Καλό είναι η δύναμη να είναι και λίγο self service. Προσπαθώ. 😀


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Νοέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 5 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 5 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 5 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

