25
Δεκ.
07

χριστουγεννιάτικα στολίδια

dscf0168.jpg
dscf0187.jpg
dscf0177.jpg
dscf0176.jpg
dscf0183.jpg
dscf0175.jpg
Silent Night από τα αγόρια που γίνονται άντρες
10 Responses to “χριστουγεννιάτικα στολίδια”


  1. 1 lifewhispers
    Δεκέμβριος 25, 2007 στο 13:07

    Σεεεεεεεεεφ!!!
    Καλα χριστουγεννα! από σήμερα κι εγω εχω εγκαταλειψει την πόλη κι έχω έρθει χωριο! Αν και με τοσο ήλιο, θα πρεπει να περιμενω μερικες μερες, μηπως χαλασει ο καιρος και δω κι εγω τετοια στολιδια σαν αυτ απου εχεις βαλει εδω!!
    Καλή διασκεδαση σήμερα!

  2. Δεκέμβριος 25, 2007 στο 22:48

    Αγαπημένο μου roomie,
    σήμερα ειδικά θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για όλο αυτό τον καιρό, για όσα περάσαμε κι εσύ ήσουν πάντα εκεί… με απίστευτη υπομονή, νοιάξιμο, ψάξιμο… Βραχάκι μου, φιλαράκι μου και τελικά συγκατοικάκι μου :’)
    Μόνο που βλέπω στα moodies το vulnerable σήμερα και δξ… Θα σου ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου του χρόνου τέτοια μέρα να είσαι καλύτερα και με ένα χαμογελάκι από το ένα αφτί μέχρι το άλλο 😀
    Σ’ αγαπώ (με όλα τα σύμφωνα και όλα τα φωνήεντα) και για ό,τι χρειαστείς θα είμαι εδώ – όπως πάντα!

    Οι φωτογραφίες σου βέβαια είναι για μία ακόμη φορά υπέροχες, γεμάτες ομορφιά, χειμώνα και βροχή (βροχή; τα λέω καλά; ). Τα φυσικά στολιδάκια ήταν πάντα πιο όμορφα, έτσι δεν είναι; Το Silent Night από τα αγόρια που γίνονται άντρες μοναδικά συγκινητικό και δεν θα με πείραζε καθόλου μα καθόλου αν το έστελνεσ στο μέιλ μου :mrgreen:

    Φιλάκια πολλά

    Το πα πί σου!

  3. Δεκέμβριος 25, 2007 στο 22:59

    Τα πιο όμορφα στολίδια είναι τα «φυσικά» – τα αληθινά! 🙂
    Και του χρόνου σεφ μου!
    🙂
    (και το χιόνι, τέλειο! 🙂 )

    *κι εγώ το θέλω το τραγούδι στο mail μου, plz!

    Φιλιά πολλά

  4. Δεκέμβριος 26, 2007 στο 11:39

    Υπάρχουν πιο όμορφα στολίδια από αυτά που μας χαρίζει η φύση; Φανταστικές εικόνες.. Χρόνια πολλά και πάλι..Αν θέλεις διόρθωσέ μου το λινκ δεξιά..με έχει vassilis με δύο «s». Φιλιά.

  5. Δεκέμβριος 26, 2007 στο 13:03

    Στο αγαπημένο μου Duckie – το μικρό αδελφάκι – στους φίλους του και σε ό,τι αγαπάει εύχομαι χρόνια πολλά και όμορφα, ένα οπωσδήποτε καλύτερο 2008 και πάντα απέραντη αγάπη, υγεία, κουράγιο, χαμόγελο και έμπνευση στην καθημερινότητα. Φιλιά πολλά με όλη μου την αγάπη :*******)

  6. Δεκέμβριος 26, 2007 στο 14:50

    Χρόνια πολλά γεμάτα υγεία και χαρά.
    🙂

  7. Δεκέμβριος 27, 2007 στο 01:06

    Ψιθυράκι,
    σου εύχομαι να διασκεδάσεις και να περάσεις όμορφα τα Χριστούγεννα (χμμ! πέρασαν) και τη Πρωτοχρονιά (αυτή τη πρόλαβα) 😀
    Και μη παραπονιέσαι για τον ήλιο …έτσι είναι η πατρίδα 😉
    Φιλάκι
    — —

    αα-x @άκι μου,
    τι να πώ; να κάνω καθρέφτη το σχολιό σου να δεις μέσα του το προσωπάκι σου; απίστευτη υπομονή, νοιάξιμο, ψάξιμο, βραχάκι, φιλαράκι, συγκατοικάκι μου 🙂 σμακ*
    Και γω σ’ αγαπώ και είσαι το πιο αγαπημένο μου.
    Φιλάκια πολλά
    το roomie σου 🙂

    α!… οι μικρές σταγονίτσες δεν είναι βροχή, αλλά απογευματινές δροσοσταλιές. Δημιουργούνται όταν έχει πολύ κρύο σε περιοχές με μεγάλη υγρασία. Το βράδυ παγώνουν και μοιάζουν σα διαμαντάκια και το μεσημέρι τις πίνουν τα φύλλα που τις φιλοξενούν ή πέφτουν στο χώμα 😉
    — —

    νατασσάκι,
    ναι! τα φυσικά, τα αληθινά, τα αυθεντικά είναι τα πιο όμορφα στολίδια 🙂 Και του χρόνου νατασσάκι μου. Φιλιά και χρόνια πολλά.
    Το τραγουδάκι το έχω ανεβάσει στο fileden και μπορείς να το κατεβάσεις από το http://www.fileden.com/files/2007/11/17/1590603/Boyz2Men-SilentNight.mp3
    — —

    Βασίλη,
    ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Χρόνια πολλά και σε σένα με υγεία και ευτυχία.
    — —

    θαλασσάκι,
    ευχές κι από μένα για αγάπη, υγεία, αγάπη, χαμόγελο, αγάπη (ok, στις ευχές δεν είμαι καλός, αλλά η αγάπη είναι η μεγαλύτερη ευχή) 😉
    — —

    indictos,
    χρόνια πολλά και σε σένα γεμάτα υγεία και χαρά.

  8. Δεκέμβριος 27, 2007 στο 01:16

    στις ευχές δεν είμαι καλός, αλλά η αγάπη είναι η μεγαλύτερη ευχή

    (ήρθα να σου πω ότι πήρα το τραγούδι, κι ευχαριστώ – μα αυτό μου άρεσε – κι εγώ το λέω 🙂 )

    Φιλιά πολλά

  9. Δεκέμβριος 27, 2007 στο 01:20

    Σ’ ευχαριστώ νατασσάκι μου
    φιλιά κι αγάπη 🙂

  10. Δεκέμβριος 27, 2007 στο 04:13

    thalassaki μου, e-{{{{{{{xxxxx}}}}}}}}}, εύχομαι σύντομα να την κάνουμε ρίαλ και πάλι 😀


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Δεκέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

