29
Δεκ.
07

Τι σου είναι το σεξ, Χρηστάρα μου!

Θυμάμαι προ μηνός ο Νίκος Χατζηνικολάου και άλλα παιδιά είχαν κάνει πολλά τοκ σόου για τις μεταρρυθμίσεις το Ασφαλιστικό. Τις είχα δει όλες.

+

Δουλεύω στο τμήμα διόρθωσης κειμένων σε μια μαμάτη εφημερίδα και περιστασιακά κάνω αντικαταστάσεις σε μια άλλη εφημερίδα που αγαπώ από παιδί. Κάθε Κυριακή διαβάζω τουλάχιστον δύο άλλες εφημερίδες. Έτσι, και όταν θέλω αλλά και όταν δεν θέλω, διαβάζω εκατοντάδες κείμενα και αναλύσεις.

+

Προσπαθώ σκληρά(!) να καταλάβω (και να επιβιώσω – άσχετο!)

=

Παπάρια! Δεν κατάλαβα τίποτα! Στο περίπου και στο ίσως και κάτι λίγα.

[Κάτι άσχετα ψιλά έπιασα σήμερα -περί οικονομικών- όταν συνειδητοποίησα πως έχω μείνει με 50 ευρώ, παρόλο που μπήκα στο μισθολόγιο εδώ και έναν χρόνο, άρα πήρα και 13ο μισθό, μετά από χρόνια ποινής στον *ψολ* (έτσι, με κωδικό και κρυψίνοια, για να μην ξέρει κανείς πού δούλευα πριν). Λουσίστηκα; Όχι. Έκανα τόσα ψώνια το ψώνιο; Όχι. Πήγα διακοπές; Όχι. Πήρα πολλά δώρα; Όχι. Ε, πού σκτ;]

Τέλος πάντων.

Για να ολοκληρώσω.

Ενώ από το Ασφαλιστικό δεν έπιασα σχεδόν τίποτα, για τον Χρηστάρα έχω καταλάβει σχεδόν τα πάντα.

ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ
ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ
ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ
ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ
ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ
ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ
ΣΑΙΚΣ ΣΑΙΚΣ

Έτσι, πήγε η καρδιά μου στη θέση της.

Δεν είμαι εντελώς ηλιθία.

Λίγο ξεχασιάρα μόνο.

Τι ήθελα να πω στην αρχή;

Λοιπόν προ μηνός ο Νίκος Χατζηνικολάου…

(φακ! άρχισαν οι ειδήσεις στο MEGA – CUT!)

13 Responses to “Τι σου είναι το σεξ, Χρηστάρα μου!”


  1. Δεκέμβριος 29, 2007 στο 21:58

    Ποιος να ξερει τι να περνάνε στη Βουλη αυτες τις μερες που μας εχουν πεταξει στα μουτρα αυτο το σκανδαλο….

  2. Δεκέμβριος 29, 2007 στο 23:37

    παπάκι μου..
    τι τις θες τις ειδήσεις;
    (έπαψα καιρό να βλέπω τηλεόραση – ούτε τοκ σόου, ούτε Χατζηνι – ούτε τπτ)
    αλλά για το ασφαλιστικό έχω μια μικρήηηηηη ιδέα του τι παίζεται (δεν με αφορά άμεσα, έτσι κι αλλιώς εγώ σύνταξη δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω από το @#@^@$^@$%ΤΕΒΕ)
    Για τον Χρηστάρα πάλι, αν σου πω – μόνο ότι διάβασα σε εφημερίδες και blog.

    Αλλά, νομίζω, δεν είμαι εντελώς ηλίθια.
    Άλλοι είναι-το κακό είναι ότι αυτοί οι «άλλοι» συνήθως είναι και φελλοί – επιπλέουν…

    Καλό βράδυ, παπάκι μου!
    {{{{υπομονή;}}}}

  3. Δεκέμβριος 30, 2007 στο 03:24

    A edο xionizei pio poly! xaxa :))))
    (εγω παλι απο το ποστ δεν καταλαβα τιποτα, χιχι)
    (την ειδα την νεα μου θεση :))))) )

  4. 4 σορολόπ
    Δεκέμβριος 30, 2007 στο 15:59

    Έτσι όπως τα λες είναι… δυστυχώς.. φάγαμε το Ζαχόπουλο στη μάπα τόσες μέρες για να μάθουμε εάν τελικά το πνίγει το κουνέλι η γραμματέας του… γι’ αυτό το αγαπημένο μου δελτίο ειδήσεων είναι του STAR :)) τουλάχιστον δηλώνει ψυχαγωγικό!

  5. Δεκέμβριος 30, 2007 στο 17:30

    @ πρέζα μου, πρώτα απ’ όλα συγνώμη, αλλά σε είχε βάλει στα spam το βλμν!
    Τι πέρασε αυτές τις μέρες στη Βουλή; Προϋπολογισμός is one thing…
    Επίσης για ποιο θέμα υπήρξε μεγάλη αναταραχή; Για το Ασφαλιστικό, αλλά δεν βαριέσαι σε δέκα χρόνια δεν θα το θυμάται κανείς…

    @ Νατασσάκι μου, δεν το θέλω ορκίζομαι 😐
    Μόνη της ανοίγει η τιβί – συνωμοσίααααααααααααα! Έπειτα είναι και όλα αυτά που διαβάζω αναγκαστικά και έχει πήξει το μάτι μου πια με αυτή τη σκτφτσ!
    Εμείς και οι άλλοι 😐
    γραμπ ε κισ*

    @ Φάβα μου, καλύτερα που δεν ξέρεισ! Αλήθεια! Αλλά αν επιμένεις, κάνε ένα γούγλισμα »Χρήστος Ζαχόπουλος» »Εύη Τσέκου» »Στημένοι διαγωνισμοί» »αποχαρακτηρισμοί αρχαιολογικών χώρων» κτλ!

    @ Σορολόπ, το ‘χω πει εγώ για το Σταααααρ! Οουουου! 😉 Να και τώρα πάλι τα Φιλαράκια βλέπω για 1285η φορά! Ντο με ταξί, αφήστε με να το ξαναπώ, αμαν πια με τo shitface!!!!!

  6. Δεκέμβριος 31, 2007 στο 12:06

    Καλή Χρονιά σου εύχομαι.
    Και μακριά απ’ τις ειδήσεις 😛

  7. Δεκέμβριος 31, 2007 στο 14:04

    Αγαπητό μου παπί. Εχεις δίκιο έτσι οπως περιγράφεις τις αλήθειες μας. Εχουμε ταλέντο εμείς οι ελληνες στα πονηρά, στα σκανδαλιάρικα, στις υπόγειες διαδρομές. Στα μεγάλα , τα σοβαρά, τα αναγκαία για την επιβίωση μας τα βρισκουμε σκούρα ή μάλλον μας τα παρουσιάζουν με τέτοιο τρόπο ώστε να τα βρίσκουμε σκούρα.

    φιλια, καλή χρονια
    ριτς

  8. Δεκέμβριος 31, 2007 στο 14:49

    @ pasxalitsa μου, δίκιο βουνόοο 😆
    αλλά δεν γίνεται 😐
    Καλή χρόνια και σε σένα, και μάλιστα σημαντική χρονιά για σένα, ε;
    Ε, λοιπόν, θα είναι άριστη!

    @ Καλημέρα rits και welcome 🙂
    Νομίζω δεν παρουσιάζονται μόνο σκούρα, αλλά και θολά και ασαφή, για να μην προλαβαίνουμε να… 😐

    Ωστόσο σήμερα έχω να πω…

    Καλή και δημιουργική χρόνια, γεμάτη ❤ και όσα »ταξίδια» γίνεται περισσότερα!

  9. Δεκέμβριος 31, 2007 στο 15:02

    aaduck Και sef Χρονια πολλα ευχομαι και καλη χρονια με υγεια και χαρα !!!

  10. Δεκέμβριος 31, 2007 στο 15:35

    Ευχαριστώ μικρο παπί!Επίσης και καλή δυναμη στα κείμενα. Δεν θέλω ούτε να το φαντάζομαι.

  11. Δεκέμβριος 31, 2007 στο 15:56

    @ Πάπιε μου 😀
    Καλή χρονιά και σε σένα και στην Νταίζη και σε όλους μας τους συγγενείς!

    @ τενκ ιουουου, ριιιτσ! Την αγαπάω τη #@$(*@#&$δουλειά αυτή. Έχει κι αυτή το σασπένσ τησ 😆

  12. Ιανουαρίου 1, 2008 στο 16:23

    Χρόνια πολλά αγαπητή και εύχομαι ο καινούριος χρόνος να έχει άφθονο αυτό που αναφέρεις στο τέλος….σαικς σαικς σαικς σαικς….φιλί

  13. Ιανουαρίου 2, 2008 στο 12:49

    Αμήν island!

    😆

    Καλή χρονιά και σε σένα και φιλιά


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Δεκέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

