06
Ιαν.
08

Σεισμός 6.01.08

Απέχοντας χιλιόμετρα από το ένα (χμμ, μπορεί και δύο) σκέλος του γνωστού τρίπτυχου πατρίς-θρησκεία-οικογένεια, νομίζω είναι απόλυτα λογικό το πρωινό της Κυριακής να σε βρίσκει στην αγκαλιά του «γνωστού Μι» μόνο σου ή σε εκείνη του αγαπημένου ή σε κάτι άλλο που δεν θέλω να σκέφτομαι(!) και όχι στην εκκλησία, για παράδειγμα, έστω και τέτοια μέρα.
Και ξαφνικά Βουουουουμ. Σεισμός. Και με διάρκεια ικανή! Ζόρικη. Και με θόρυβο από το ακόμη στολισμένο δεντράκι, από τα βιβλία κτλ. Δεν με ανησυχεί όμως ούτε ο σεισμός ούτε το τι μπορεί να φέρει μετά. Για να είμαι ειλικρινής, περίμενα να τελειώσει, άκουσα το τηλέφωνο να χτυπάει δύο φορές, σίγουρη ότι ήταν ο πατέρας μου, δεν μπορούσα να το σηκώσω, γύρισα πλευρό και κοιμήθηκα.

Με τρομάζει ίσως (κατόπιν εορτής εννοείται) η εξοικείωση με τα φυσικά φαινόμενα, τις φυσικές καταστροφές, την οποιαδήποτε ματαίωση σχεδίων, πώς να το πω; Το λουζεριλίκι ή το λουζενμάν (με γαλλική κατάληξη για το εύηχο του πράγματος). Καλή είναι βέβαια η άρνηση στην υστερία, άριστη, η ψυχραιμία, αλλά…

Άλλη διαπίστωση, η εμπιστοσύνη στο Ιντερνετ. Το πρώτο που σκέφτηκα να δω αργότερα όταν ξύπνησα. Νo ΤV. No, no, no.

Τελειώνοντας, σκέφτομαι πως ίσως η μόνη δικλίδα ασφαλείας σε αυτό τον κόσμο είναι ο μπαμπάς που σε παίρνει τηλέφωνο σε όποια ηλικία και να είσαι (είσαι καλά; τρόμαξες;) και ανησυχεί μεν, αλλά όχι και τόσο ώστε να σου κλέψει τον ύπνο – μόνο όσο κρατάνε δυο ντριν.

Και τώρα κλικ γιατί τα Μάπετ έχουν τις απαντήσεις για όλα – και για το σεισμό επίσης!

14 Responses to “Σεισμός 6.01.08”


  1. Ιανουαρίου 6, 2008 στο 23:55

    Χαχαχαχα!
    νιώθω τη γη να κουνιέται, ε;
    Πολύ καλό !

    κατά τα άλλα, εγώ νομίζω ότι είναι καλό πράγμα η εξοικείωση με τα φυσικά φαινόμενα, ειδικά με το σεισμό – στην Ελλάδα δεν έχουμε άλλη επιλογή.
    (εγώ πάντως ήμουν 7 μηνών στο γλυκΆκη στο σεισμό του ’99.. εκεί να δεις εξοικείωση!)

    Φιλιά 🙂

    (οι μπαμπάδες είναι πάντα μπαμπάδες! 😉 )

  2. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 00:10

    Όταν η εξοικείωση με τη «καταστροφή» είναι αποτέλεσμα «λογικής αντιμετώπισης» και όχι ενστικτώδης αντίδραση, η εξωτερική ψυχραιμία ξεσπάει σε ένα εσωτερικό αδιόρατο φόβο που πολλές φτάνει στα όρια της υστερίας. Κι εμένα με τρομάζει 😐

    Όσο για τη tv δεν έχασες και πολλά… πέρα από μερικές ατάκες απείρου κάλους από τον πρωινό παρουσιαστή στον ant1 («σας λέω: ό,τι θα ακούσετε από δω και πέρα είναι αυθαίρετο! Πάρτε μου Λήμνο!!»), τις σβούρες του Σόμπολου στο mega (…) και τη μοναδική δήλωση του νομάρχη Λακωνίας (έχει μια ρωγμή στο σπίτι του) τα υπόλοιπα ήταν απλά άχρηστα (και μετά την ανακοίνωση του επίκεντρου και της έντασης όλα τελείωσαν… κρίμα!).

    Αα! κι όσο για το μπαμπά σου, μπορεί να θεώρησε ότι κοιμάσαι και να σκέφτηκε ότι αν ξυπνήσεις θα πανικοβληθείς 😉

  3. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 00:11

    Όλα οι μπαμπάδες τα ακούνε! 😕

    Πάντως το videάκι είναι μ ο ν α δ ι κ ό

  4. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 02:43

    αυτή την προτελευταία παράγραφο βαλτή ήσουν και την έγραψες ρε παπί???

  5. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 10:54

    @ααπαπιες εγώ ο παπάρας άνοιξα τηλεόραση…αλλά η αλήθεια είναι πως γελάς με τους τσακωμούς των σεισμολόγων…και ξεχνάς τον πόνο σου!!! 😉

    @σεφ ο Μάνεσης έχει πάει στον «A»!!! 🙂

  6. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 11:51

    χαχαχαχ
    θεϊκό το πόστ σου!!!
    αλλά εντάξει καλύτερα να εξοικοιωνόμαστε παρά να μας πιάνει υστερία και να τσιρίζουμε πέρα δώθε σαν να μας τσίμπισε σκούρκος!!!
    Εγώ προσωπικά σε πρώτη φάση είπα: τι θέλει η χριστιανή και κουνιέται πρωινιάτικα (νόμιζα ότι με κούναγε η μ αμά που κοιμόμασταν μαζί)
    και σε δεύτερη: ΣΕΙΣΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ
    😛
    Έ ανόιξαμε tv, μιλήσαμε με μπαμπά, θεία, φίλη στη Τρίπολη και αφού βεβαιωθήκαμε ότι δεν υπάρχουν θυματα και ζημιές… ξανακουκουλωθήκαμε και Νάνι πάλι!!!!
    Όσο για το σεισμό του 99, εγώ ΤΡίπολη, η μαμά ΑΘηνα για δουλειές και για 6-7 ώρες να μην μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί της και να έχω πάρει όλους τους γνωστούς από τον κατάλογο να δω αν θα πετύχω κάποιον να μου βρει τη μαμά μου. Ε από τότε έγινα φοβική με τους σεισμούς!
    Καλως σε βρήκα 🙂

  7. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 14:58

    με έστειλες, εκπληκτικό βίντεο, ακόμα γελάω 🙂

  8. Ιανουαρίου 9, 2008 στο 19:27

    Αν έχεις Firefox, βάλε το «earthquake alert» addon. 🙂
    Εξαιρετικό!

  9. 9 Donald
    Ιανουαρίου 11, 2008 στο 18:49

    Πραγματικα πολυ καλο το Βιντεακι… Καλο σ/κ να εχετε Aa-duck και Σεφ .

  10. Ιανουαρίου 12, 2008 στο 16:00

    Από την υστερία προιμώ την εξοικίωση(αυτήν που περιγράφεις).Φαντάσου να άναβες καντήλια για το κακό πυ δεν έπαθες;

    Ωστε αυτό τον προκάλεσε τον σεισμό;Το μάπετ κουκλί ή η φωνή της;Και αναρωτιόμουν…γιατί πάνε πέρα δώθε τα πιατίνια στο δωμάτιο;

    Όμορφο ποστ…φιλί

  11. Ιανουαρίου 13, 2008 στο 15:36

    Εντάξει πέρασε… και οι σεισμοί είναι μια φυσική κατάσταση που εμείς πρεπει να την βλέπουμε με ψυχραιμία. Φιλιά, καλό απόγευμα

  12. Ιανουαρίου 14, 2008 στο 22:46

    @ Νατάσσ με το Ακι στην κοιλίτσα;;;! Εκεί θα πήγαινε και το Shoop Shoop Song!!! Με τούτα και μ’ εκείνα, πάλιωσε και ο σεισμός και ουδείς ασχολείται. Άρα, καλύτερη η ψυχραιμία. Πολύ κακό για το τίποτα…

    @ Σεφ, πάρε ένα φιλί για τον μπαμπά :* 😕 που είσαι και ξέρω ότι είναι καταπληκτικός 😉
    Ο δικός μου φυσικά και το έκανε για να μη ανησυχήσει, τον έχω γεννήσει και ξέρω, λέ με! Οι δημοτέτοιοι της τηλεόρασης προσφέρονται για άφθονο γέλιο σε καταστάσεις πανικού.

    @ Κρότκι μου!!! 😳 δεν ήξερα, δεν ήξερα, δεν ήξερα, δεν ήξερα, δεν ήξερα… Αλλά τα μεγάλα υδροχοοπνεύματα συναντιούνται κι ας μην το πιστεύεις. Να το ξέρεις! Ο Τριβιζάς και η αντι-μαμά ήταν ό,τι καλύτερο έχω διαβάσει από σένα!!!

    @ Μάνοιμου SS, τύφλα να ‘χει το δελτίο του STAR όταν πρόκειται για επιδόσεις των δημό και των σεισμό…

  13. Ιανουαρίου 15, 2008 στο 04:09

    @ welcome garbofanoula 😀 Τι ωραίο forever friends αβαταράκι είναι αυτό! Καλώς ήρθες κι εσύ pink καρκινάκι! Να μη φοβάσαι, σε παρακαλώ πολύ, απλά και φυσικά είναι όλα. Λίγα βασικά να θυμόμαστε και όλα θα πάνε καλά. Είδα πως είχες ενημερωθεί και από εκείνο το ωραίο της Daisy μας εκείνη τη μέρα. Κσάααλλουου, άμα είναι τυχερό σου, παιδί μου, άσ’ τα! 😛 Είμαι καλή στο να δίνω κουράγιο, ε; 😛

    @ Daisy, Donald, πολυαγαπημένο μου παπιοζεύγαρο (sigh), σας ευχαριστώ!

    @ Island, νησάκι μου, καντήλια; μουα; μια πάπια που κάνει πολλάκισ -έστω και χωρίς επιτυχία- την πάπια; Jamais! Να κατεβάσω κανένα εκεί που πρέπει, όπως τώρα που έχω όρεξη [ 👿 ] μπορεί!!!
    Νε, νε, blame it on the muppets! 😀 Φιλί του γιου του*

    @ Μπίλι μου, πάλιωσε κιόλας αυτό το νέο, πράγματι. Όλα καλά τώρα [χμ, σχεδόν 😕 ]

  14. Ιανουαρίου 15, 2008 στο 04:16

    @ espoir, το αλεπουδάκι έχω κι εγώ και θα το βάλω το add on που μου είπες, για να δούμε, για να δούμε!


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Ιανουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 5 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 5 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 5 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

