24
Ιαν.
08

nothing like the sun

Τα βράδια που βρέχει (και τώρα εδώ βρέχει) θυμάμαι τραγούδια· σχεδόν ποτέ τα ίδια, αλλά πάντα μελαγχολικά.

nothing like the sun

Το nothing like the sun είναι το τραγούδι που έδωσε τον τίτλο στον καλύτερο δίσκο του Sting και σε ένα από τους καλύτερους όλων των εποχών. Στο στο εξώφυλλο του δίσκου ο Sting διηγείται ότι ένα βράδυ συνάντησε ένα μεθυσμένο που τον ρώταγε επίμονα «how beautiful is the moon?» οπότε του απάντησε «my mistress’ eyes are nothing like the sun».

Όπως διάβασα στη wikipedia ο στίχος ανήκει σε σονέτο του Σέξπιρ – αλλά αυτό δε μειώνει σε τίποτα την εμπνευσμένη επανάληψη του στίχου (εξάλλου σιγά μη διάβαζα ποτέ τα Shakespeare’s Sonnets και δη από το πρωτότυπο)…

Sister Moon will be my guide
In your blue blue shadows I would hide
All good people asleep tonight
I’m all by myself in your silver light
I would gaze at your face the whole night through
I’d go out of my mind, but for you

Lying in a mother’s arms
The primal root of a woman’s charms
I’m a stranger to the sun
My eyes are too weak
How cold is a heart
When it’s warmth that he seeks?
You watch every night, you don’t care what I do
I’d go out of my mind, but for you
I’d go out of my mind, but for you

My mistress’ eyes are nothing like the sun
My hunger for her explains everything I’ve done
To howl at the moon the whole night through
And they really don’t care if I do
I’d go out of my mind, but for you

12 Responses to “nothing like the sun”


  1. Ιανουαρίου 24, 2008 στο 02:18

    Εγώ τα διάβασα – μα και πάλι, το τραγούδι του Sting προτιμώ…
    (και το βάζω στο mp3 να το ακούσω – περιττό να σου πω ότι είναι από τους πρώτους δίσκους που έχω, σε βινίλιο…)
    🙂

    Ευχαριστώ σεφ μου – καληνύχτα

    (κι εδώ βρέχει..)

  2. Ιανουαρίου 24, 2008 στο 02:25

    Νατασσάκι, μα! πότε πρόλαβες;
    Κι εγώ σε βινίλιο τον έχω (αλλά ως μεγαλύτερος που είμαι δεν είναι ο πρώτος μου δίσκος)… 😕

    Καληνύχτα κι όνειρα γλυκά :·)

  3. 3 Αθανασία
    Ιανουαρίου 24, 2008 στο 13:13

    Γειάσου Παπάκι!!….και μένα μ αρεσει ο Sting (που παρεπιπτόντως σημαίνει ‘κεντρί’ το ψευδόνυμό του;;)….μ αρέσει η μουσική του…και τα τραγούδια που γράφει (‘Every breath you take’,Feilds of gold’)….κ.α,κ.α….και τα τόοοοσα πολλά ορχηστρικά που έχει γράψει….είναι ένας σπουδαίος καλλιτέχνης με μεγάλη προσφορά στο ξένο τραγούδι…ίσως ένας από τους καλύτερους του 21ου αιώνα;;…είναι πολύ κορυφαίος…
    Αθανασία.

  4. Ιανουαρίου 24, 2008 στο 21:33

    εφ, αγαπημένε μου εφ : :

    1 – Τραγουδάκι, άριστα 10 😀 Με συγκινεί μ’ έναν τρόπο που δεν μπορώ να εξηγήσω (δημοσίωσ!)
    2 – Αν θες, μπορείς να κάνεις παρέα με μένα και το Νατασσάκι, έχουμε συμφωνήσει ότι σε όοοολη τη δεκαετία του ’80 είχαμε μονοψήφιεσ ηλικίεσ!!!
    3 – Είσαι ένα καρκινάκι, εσύυυυυυ
    4 – :*

  5. Ιανουαρίου 24, 2008 στο 21:37

    @ Νατασσάκι, λες να το χόντρυνα πολύ τώρα; 😆

    @ Αθανασία, Sting θα πει κεντρί, ουι. Ο κεντρίσ! Συμφωνώ σε όσα λες για τον εξ μρ πολίσ, αλλά η επιλογή του τραγουδιού και το ποστάκι ανήκουν στο 50% του loft. Στον συγκάτοικό μου, τον Σεφ Γκρέκο 😉

    @ Νταίζη 🙂

  6. Ιανουαρίου 24, 2008 στο 21:52

    @ παπικουλίνι μου, όόόόόόόχιιιιιι…. 😉
    :*********
    *καρκίνος ο σεφ; Κι ο Μάνος! (Χμμ… αυτό ενισχύει την απέχθειά μου στα ζώδια… 😆 )

    Φιλιά και στους δυο σας
    (κι ευχαριστώ για το καληνύχτισμα με την αγαπημένη μου ευχή.. 😉 )

  7. Ιανουαρίου 24, 2008 στο 22:00

    και όχι μόνο!!!
    και ο μέλησ και ο σεφ και ο μάνοσ!!!
    Κλοιός!
    Συντεχνία!
    Συνάφι!
    Συνάχι
    ο μέλησ, οι άλλοι δύο άραγε; 😕

  8. Ιανουαρίου 24, 2008 στο 22:14

    γι’ αυτό σου λέω…
    🙂
    (ο Μάνος μόλις συνήλθε – περαστικά του Μέλη..)

    :*

  9. Ιανουαρίου 24, 2008 στο 22:20

    ευχαριστούμε, πάντως, έχουν ένα γρινιάρικο μιιιουου, ωραιοοοο 🙂
    συγκατοικοοοονιιι, έλα να μας πεισ αν κάνεις κι εσύ τα ίδια!

    @ νατασσακι :**

  10. Ιανουαρίου 25, 2008 στο 02:52

    αγαπητέ μου Ρισπέκτφουλ, αυτά τα 80ς δεν τα πολυσυμπαθώ -αλλά για κάτι τέτοια κάνω εξαίρεση. και για το every breath you take!…

  11. 12 Σεφ
    Ιανουαρίου 31, 2008 στο 01:12

    χίλια συγνώμη που καθυστέρησα (σωστότερα ξέχασα) να απαντήσω 😕

    Αθανασία,
    ναι, το «κεντρής» είναι ψευδώνυμο 😉
    και ναι! είναι από τους πολύ κορυφαίους του 21ου αιώνα 🙂

    Daisy,
    🙂 και ‘μένα μ’αρέσειιιι…

    αγαπημένο μου aa-x
    1α. ευχαριστώ για το βαθμό 😀
    1β. δεχόμεθα (μόνος μου δηλ.) και ιδιωτικές εξηγήσεις 🙂
    2. θ έ λ ω ω ω !!!
    3. 😕 γούτσου γούτσου 😀
    4. {{:***}}

    νατασσάκι+παπάκι
    λοιπόν, ναι, είμαι καβουράκι, μέρος του κλοιού, της συνεχνίας, του συναφιού και αυτές τις μέρες είμαι και κρυωμένος 😐

    αγαπητή και σεβαστή μου Крот,
    έχεις ακούσει ειδικά αυτόν τον δίσκο; πίστεψέ με είναι α π ί θ α ν ο ς!


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Ιανουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

tweets του σεφ

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

