11
Φεβ.
08

Round the clock tonight!

Πάνω που έψαχνα -στο internet, που αλλού;- να βρω την αιτία της ημικρανίας μου είδα μια κοπέλα να χορεύει. Τα μισά εγκεφαλικά μου κύτταρα ενεργοποιήθηκαν -παρά τον πόνο τους- και, χωρίς να το αντιλαμβάνομαι, ανέλυαν την κίνηση της κοπέλας.

Τεστάκι (θα σας δώσω και homework για το τέλος): Κοιτάξτε τη κοπέλα για 10-20 δεύτερα. Με ποια φορά τη βλέπετε να γυρίζει: σύμφωνα με τους δείκτες του ρολογιού ή ανάποδα;

_

Οι φωνές ξανάρχισαν. Δεν θα με τρελάνετε εσείς! Άντε πια μέρα νύχτα! (από το ημερολόγιο ενός ολομόναχου μοναχού). Δε λέει κι απόψε η βραδιά πάλι να ξημερώσει κι ο πόνος μες στα στήθια μου δε λέει να ‘μερώσει (προσευχή από το ίδιο ημερολόγιο). Μόνο γι αυτό το τραγούδι συγχώρεσα την Αννούλα, άντε και λίγο για το «τραίνο». Ο πρώτος χωρισμός στο σταθμό στο τραίνο για τη Θεσσαλονίκη. Πετάχτηκες έξω τελευταία στιγμή και με φίλησες στο στόμα. Μέλι το φιλί αλλά και θάνατος -δεν σε ξαναείδα και δεν ξαναμιλήσαμε. Με τα πόδια γύρισα στο σπίτι. Σιωπή και λίγα γράμματα. Τον αγαπώ, τον αγαπώ μου έγραφες. Μέχρι που χωρίσατε και γύρισες πίσω στο σπίτι που δε σου άρεσε, στο χωριό που δε σου άρεσε κι έμεινες με τους γονείς σου που δεν το ήθελες και δεν μου ξανάγραψες. Σαν δυο φωτάκια βραδινού αεροπλάνου χάθηκες.

_

Χρόνια μαγικά αργότερα, πάλι σε σταθμό, βγήκα από το βαγόνι αγκαλιαστήκαμε και δεν σταματήσαμε να φιλιόμαστε. Τα δυο σου μάτια και φωτίζουν τον αέρα. Artificial Intelligence – είκοσι χρόνια μετά και δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα. Ίδιες έννοιες, ίδιοι αλγόριθμοι, ίδια λάθη. Lost In Stupid Parenthesis. Η αγκαλιά σου είναι η Σκάλα του Μιλάνου κι εγώ απόψε έχω επίσημη πρεμιέρα. Σειρήνες στους σταθμούς, σειρήνες στους δρόμους και ξανά σειρήνες στους σταθμούς. Ο κόσμος τρέχει, οι σκέψεις τρέχουν, η λογική φλερτάρει τη λογιστική, ο χρόνος είναι αλήτης και σίγουρα όχι δικός μου φίλος. Slow down you move too fast. Καμία στάση, κανένας σταθμός, όλα μονορούφι μπαμ και κάτω. Ντριιιν.

_

Δεν το σηκώνω. Από χαρτάκια καλά πάμε, να ‘χαμε και φρέσκο καπνό! Κοίτα να δεις που πάνω στη βρογχίτιδά μου θα κάνω και τσιγάρο!. Ανατεμένες σκέψεις; Οϊ δα! Μια χαρά τα λέει η σκέψη μου -με αυτή μεγάλωσα, με αυτή θα συνεχίσω. Ρίσκο και συναίσθημα το λέει η εγκυκλοπαίδεια. Εγώ το λέω μαγεία.

_

Μη νομίζετε ότι ξέχασα την εργασία για το σπίτι: Εδώ είναι. Αν απαντήσατε στα δύο τεστ, διαβάστε και τα δεδομένα.

16 Responses to “Round the clock tonight!”


  1. 1 lifewhispers
    Φεβρουαρίου 11, 2008 στο 12:35

    καλημερα παπι!!!
    τελικα ολα ειναι σχετικα, λεω εγω.
    κανω το τεστ με βγαζει αριστεροεγκεφαλικη, κοιταω την κοπελα βγαινω δεξιοεγκεφαλικη. τι σημαινει αυτο;;;;

    καποιο πουλακι σφυριξε οτι σημερα γενεθλιαζεσαι,ε;;;;;
    χρονια σου πολλα, χρονια γελαστα, χρονια συναρπαστικα κοριτσι ομορφο!
    να σε χαιρομαστε!

  2. 2 lifewhispers
    Φεβρουαρίου 11, 2008 στο 12:37

    ωχ!!
    βλακεια εκανα!
    σεφ μου, συχωρα με, δεν ειδα οτι ηταν δικοσ ου το ποστ!
    ηθελα πρωι πρωι να πω χρονια πολλα στο παπι!
    ωστοσο, το ερωτημα μου ισχυει, ολα δεν ειναι σχετικα;;;;;;

    🙂 🙂
    καλημερες!

  3. Φεβρουαρίου 11, 2008 στο 12:39

    Γενέθλια;, να ζήσεις χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα

  4. Φεβρουαρίου 11, 2008 στο 13:09

    Αγαπημένε μου, αγαπημένε μου Εφ,
    δεν έχω διαβάσει πιο συναισθηματική ή μάλλον πιο »ανοίγω την καρδιά μου» κείμενο από σένα…
    Είναι λυτρωτικό να αφήνεσαι και να ελευθερώνεσαι με όποιον τρόπο μπορείς, με όποιον τρόπο θες, με όποιον τρόπο διαλέγεις.
    Αγαπάς κι εσύ τα τρένα; Δες κι αυτό το τραγούδι από τον Ροντ Στιούαρτ, από τα all time classic αγαπημένα μου χρόνια τώρα http://www.youtube.com/watch?v=YHqB3v5rNCc
    Will I see you tonight on the downtown train? :»)
    PS: Βρογχίτιδα και παλιοσ καπνόσ; παλιοκαπνόσ; Περαστικά 😉

  5. Φεβρουαρίου 11, 2008 στο 13:10

    @ ψιθυράκι και Βασίλη, ευχαριστώ πολύ!
    Λαιφόνι μου, κι εγώ πιστεύω πως όλα είναι σχετικά αλλά θα περιμένω και την απάντηση την επιστημονική του σεφ 😉

  6. Φεβρουαρίου 11, 2008 στο 13:12

    Εγώ το έκανα το τεστ -και δεν περίμενα απ’ αυτό να μου πει ότι σκέφτομαι με το αριστερό μέρος του εγκεφάλου μου…
    🙂

    Ήταν φανερό -και την κοπέλα την είδα από την αρχή να γυρίζει αντίθετα από τη φορά του ρολογιού

    Κατά τα λοιπά, ανακατεμένες σκέψεις; Οι δα! (το λατρεύω αυτό, το λέμε κι εμείς στο χωριό μου 🙂 )

    Καλημέρα Σεφ μου – να το χαιρόμαστε το παπάκι που αγαπάμε! 😉

  7. Φεβρουαρίου 11, 2008 στο 13:50

    Πολύχρονη, καλόχρονη και όλα τα καλά! …Φοντανάκι;
    😉

  8. Φεβρουαρίου 11, 2008 στο 17:10

    clockwise πάει, αλλά άμα την κοιτάω πολλή ωρα αλλάζει και πάει αντίθετα! είναι νορμάλ? γιατί δεν το έπιασα καλά. πάντω το άλλο με βγάζει right brained αλλά δεν διάβασα όλες τις ερμηνείες…

    Σεφ, «τα τρένα που φύγαν» μου αρέσουν κι εμένα, όπως κια το ταξείδι με τρένο!

    Παπίκου, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

  9. Φεβρουαρίου 11, 2008 στο 18:45

    Με καταμπερδέψατε. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα και χαρούμενα σε όποιον έχει γεννέθλια. Α ! και θα περάσω άλλη ώρα με το κουτάλι για γλυκό. Και ας αποφασίσετε ποιός εορτάζει, γιατί δεν παίρνω και γρήγορα μπρός και το τεστ θα το κάνω με ησυχία.
    Θα ξαναπεράσω (αυτό είναι απειλή) ! φιλιά και πάλι χρόνια καλά !!!!!

  10. Φεβρουαρίου 11, 2008 στο 19:02

    Και δεν μπορούσα να μη φέρω δωράκι, και για το παπάκι (μουτς!) και για να ντύσει μερικές από τις «ανακατεμένες» σκέψεις 😉

    Φιλιά, με άρωμα κανέλας και μπαχαρικών

    (και δες το mail σου, σεφ μου!)

  11. Φεβρουαρίου 12, 2008 στο 15:55

    @kaltsovrako, τενκ ιουουου! Περάστε, περάστε, έχουμε σνούπι κέικ εδώ κοντά 😉 άντε και φοντανάκι…

    @Αγριοκερασοζουζούνα, ευχαριστώ πολύ.
    Η ιστορία είναι απλή, αν και είμαι σίγουρη πως θα χρειαστεί να την επαναλάβω πολλές φορές 😆
    Εγώ παπί – εγώ aaduck
    Εγώ γενέθλια χθες
    Πίσης, sef greco συγκάτοικός μου, sef γενέθλια Ιούλιο! Καρκίνοσ!
    Αυτό το ποστ το έγραψε εκείνος και έτυχε να το ανεβάσει στις 11/2.
    Για τα γενέθλιά μου δεν θα έλεγα τπτισ, αλλά έτυχε και με ξεσκέπασε(!) αυτόσ ο πρώην Μάνοσ μπλόγκερ!!! 👿
    Στα ποστ συνήθως λέει: αυτή την εγγραφή την έκανε ο σεφ, την έκανε το παπί.
    Σε εμάς υπάρχει ένα μίνι (έως μάξι) μπέρδεμα γιατί συνιοδοκτήτες του loft5050 γίναμε στην πορεία και όχι από την αρχή. Αυτάαα!
    😉

    @Νατασσακι, ευχαριστώωω 😀 το λατρεύω βέβαια!

    @Κρότκι, ευχαριστώ και από εδώ 😀

  12. Φεβρουαρίου 12, 2008 στο 16:06

    Αγαπημένε Εφ,
    σε σχέση με το πραγματικό ποστ(!),
    όπως σου έχω ήδη πει πάσχω από την ίδια ασθένεια με την κρότκι, την κοπέλα τη βλέπω μια έτσι, μια αλλιώς. Μην είναι ζωδιακό το θέμα; 😕
    Με έχει τρελάνει όμως. Σίγουρα δεν είναι ελαττωματικό μοντέλο; 😯 Μια έτσι, μια αλλιώς…
    Ζαλίστηκα λιγάκι κιόλας…
    Σήμερα, έκανα και το τεστ και τα αποτελέσματα είναι πια επίσημα
    52%left 48%right.
    Ναι, πέστε μασ και αναίσθητεσ τώρα!
    Τα δυνατά μου σημεία είναι το symbolic και το random. Για τα αδύνατα ούτε λόγος, μόνο ένα 5%λότζικ… 😕

  13. Φεβρουαρίου 13, 2008 στο 02:11

    παπίκου, έχουμε τα ίδια αποτελέσματα, 😆

  14. Φεβρουαρίου 13, 2008 στο 11:43

    ψιθυράκι,
    καλημέρα / καλησπέρα (ό,τι πάει με την ώρα). Όλα είναι σχετικά, όπως τα λες (και ειδικά τα tests μιας εικόνας). Το τεστ των πολλαπλών επιλογών έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να σου δώσει σωστότερα αποτελέσματα (δες και την ανάλυση που ακολουθεί στο τέλος – αλλά και πάλι όλα είναι σχετικά) 😉

    βασίλη,
    καλημέρα. Σ’ ευχαριστούμε για τις ευχές (εδώ πάει και η παροιμία «για χάρη του βασιλικού ποτίζεται κι η γλάστρα) 🙂

    αγαπημένο μου πιιι,
    Ο ροντ είναι α π ι θ α ν ο ς και το τραγούδι μοναδικό. Απάντηση: YES! YES! U will.
    Κι όσο για την κύρια παρατήρηση επί του post μου θα επαναλάβω κάτι που έχεις σχολιάσει σε προηγούμενο post: Πως να κρυφτείς απ’ τα παπιά, έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα 😉
    Επί των αποτελεσμάτων: ώστε 52% Left και 48 Right! και παρόλαυτά 5% Logic και strong point το Random! 😕
    Αυτή η συγκατοίκηση έχει μέλλον! 😉

    νατασσάκι μου,
    καλημέρα σου. Να το χαιρόμαστε το παπάκι μας. Ωστε αριστερό μέρος εγκεφάλου! ενδιαφέρον. Και ποσοστά; Μπορώ να έχω αντίγραφο αναλυτικής βαθμολογίας; 😀

    καλτσοβράκι
    καλημέρα. Φοντανάκι νομίζω τελείωσε χθες. Τούρτα έχει περισέψει ένα κομμάτι.

    κροτάκι,
    Το να τη βλέπεις κι έτσι κι αλλιώς είναι λογικό, γιατί σημαίνει ότι χρησιμοποιείς ικανά (τρόπος του λέγειν – άκου 5% λογική! ό,τι θέλει λέει το τεστ!) και τα δυο μέρη του εγκεφάλου σου. Οι αναλυτικές ερμηνείες που παρέλειψες ίσως φωτίσουν καλύτερα τον τρόπο σκέψης σου (φυσικά μην παραλείψεις να μας τις δημοσιοποιήσεις).

    Αγριοζουζουνοκερασίτσα,
    (ή κάπως έτσι) 😕
    να ξαναπεράσεις (εμείς τις απειλές δεν τις μασάμε). Να περάσεις κι αν τολμάς να φέρεις και κουταλάκι. Γενέθλια έχει (είχε) η δημιουργός του blog το όμορφο κορίτσι του loft η aa-duck.

    — —

    Για να λύσω τις απορίες που διατυπώθηκαν. ΄Κατ’ αρχήν όπως και να δείτε τη κοπέλα να γυρίζει, τη βλέπετε σωστά (δεν υπάρχει λάθος σε καμία απάντηση). Όσοι την είδατε και με τους δύο τρόπους σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε και τα δυο μέρη του εγκεφάλου σας (κατά περίπτωση). Εγώ πχ. την βλέπω να κινείται σύμφωνα με τους δείκτες του ρολογιού, αλλά ειδικά χθες το πρωί την έβλεπα ανάποδα. Ασφαλέστερα αποτελέσματα δίνει το αναλυτικό τεστ και φυσικά ενδιαφέρον -περισσότερο στατιστικό και λιγότερο ακριβολογικό- έχουν οι παράμετροι που βαθμολογούνται.

    Τα δικά μου αποτελέσματα στο test είναι heavy-Rightbrained (78%):
    Στο αριστερό μου ημισφαίριο επικρατεί 17% Συμβολισμός και Λογική (θυμάται κανείς τους παλιούς εκλογικούς νόμους με το πλαφόν για τη 2η κατανομή;) και 5% διαδοχική σκέψη ενώ στο δεξιό τα αποτελέσματα είναι συντριπτικά: 64% Concrete, 50% Random, 48% Fantasy-oriented, 44% Nonverbal, 34% Intuitive και μόλις 12% Holistic.

  15. Φεβρουαρίου 13, 2008 στο 13:20

    Κύριε…καθηγητή, το αντίγραφο προσγειώθηκε το «κουτί» σας! 😉

    Φιλιά 🙂

  16. Φεβρουαρίου 13, 2008 στο 17:35

    «θυμάται κανείς τους παλιούς εκλογικούς νόμους με το πλαφόν για τη 2η κατανομή;»

    αχαχαχαχαχαχα, Σεφ μου, σκίζεις!!!
    εγώ τα ξέχασα πια τα αποτελεσματα, και ήταν και πολλά, αλλά αφού είναι νορμάλ αυτό που μου συμβαίνει, δεν ανησυχώ. Κάτι για ισορροπία μεταξύ συναισθήματος και λογικής έλεγε, και πολύ random, αλλά, ας είναι… (αυτή η ισορροπία είναι που με έχει ταράξει βασικά… και τελικά είμαι ανισόρροπη!)


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Φεβρουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

