14
Φεβ.
08

Βαλεντίνος, δεν τον λες και κακό…

valentinesbabes.jpg

Ήθελα και να ήξερα αν αυτό που είμαι τώρα έβγαινε μπροστά σε αυτό που ήμουν τότε, μου έβγαζε τη γλώσσα και μου έλεγε με πολλή κοροϊδία και ειρωνεία: «Την πάτησες, στην έσκασα», τι θα γινόταν; Και θα ήθελα επίσης να ήξερα αν αυτό που ήμουν τότε έβγαινε μπροστά μου τώρα και με κατηγορούσε για ρίψασπι, τι θα έκανα, ποια θα ήταν η θέση μου;

Μπορεί βέβαια και να μη μαθαίναμε ποτέ τις εξελίξεις γιατί ίσως -ίσως λέμε- να μας προλάβαινε ο κύριος με την μπλουζίτσα που κλείνει πίσω σταυρωτά. [Στράπλες τη λένε;] Και ίσως -έτσι όπως θα μπαίναμε στο λευκό κουρσάκι να μου πατούσε μια ενεσούλα τόση δα ενώ θα σκεφτόμουν «επιτέλους, το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα, πρώτο μπότοξ πριν από τα 35!»- με έπιανε μια γλυκιά νύστα και ίσως να πέρναγαν από μπροστά μου σαν πολλά κλικ στη φωτομηχανή μέρες με Αγιο Βαλεντίνο, τούρτες, αρκούδες, πιγκουίνους και άλλα ζωάκια, λούτρινα και μη.

Φανατική αντιβαλεντινική, αντικαταναλώτρια, μισωχριστούγεννη, μαυροπρωτοχρονιάτικη. Όλα αυτά, λίγο πιο παλιά.

Για λόγους πραγματικούς, για λόγους που δεν τρέχει και τίποτα πια. Ναι, μερικά πράγματα, είτε συνδέονται με τη θρησκεία (των άλλωνε) είτε με τη χαριτωμενιά (των δικώνε), είναι υπερτιμημένα. Και τελικά φτιαγμένα με τέτοιο τρόπο που να πληγώνουν περισσότερο αυτούς που είναι μόνοι, παρά να ευχαριστούν τους «άλλους». Βλέπε γιορτές Χριστουγέννων.

valentinesover.jpg

Ο μισός μου εαυτός νιώθει πως δεν θα έπρεπε να υπάρχει ούτε Agios Valentinos ούτε το κόπι γκρικ κουλτούρα πέιστ Υάκινθος (του Λουδοβίκου των Ανωγείων, αν ξέρετε, ντεμέκ κούλτουρα να φύγουμε, been to Υακίνθεια once, hated all that. Πέρασα απείρως καλύτερα σε παρέεσ με Κρητικούς συμφοιτητές μ’ ένα λαούτο και μια λύρα και τραγούδια που έφτιαχναν εκείνη τη στιγμή ή όταν τραγουδούσαν τον Ερωτόκριτο…). Ίσως μάλιστα καλύτερα θα ήταν να υπήρχε ένας Άγιος Σολιτιουντίνοσ για όσους είναι μόνοι τους, γιατί εν πάση περιπτώσει οι νυν ερωτευμένοι τη βρήκαν την άκρη τους για μια μέρα, για έναν μήνα, για μερικά χρόνια και αν είναι τυχεροί για μια ζωή. Ενώ οι άλλοι που είναι μόνοι μια βοήθεια, ένα ΕΚΑΣ παραπάνω το δικαιούνται, λέμε.

valentine-emo.jpg

Από την άλλη, δεν με πείθουν εκφράσεις του τύπου, εμείς γιορτάζουμε τον έρωτά μας κάθε μέρα. Πώς γίνεται αυτό δηλαδήσ; Ξυπνάς κάθε μέρα μέσα στη διαφήμιση του Βιτάμ; Εκείνος σου κάνει το αχαλίνωτο, οπότε σου κολλάει το χαμόγελο στ’ αφτιά, καθώς εσύ του αλείφεις μαρμελάδεσ, ενώ φοράει το φρεσκοσιδερωμένο (σου) πουκάμισο και τριγύρω τιτιβίζουν τα αριστούχα πουλάκια, τόσο χαρούμενα που θα ξαναπάνε σε αυτό τον παράδεισο που τον λένε σκολείο; ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ; Και αφού δεν μασάω με «Κουρτάκη, κάθε μέρα είναι γιορτή», ο άλλος μισός μου εαυτός λέει… πως δεν είναι και τόσο κακό πια… μια μερούλα να είναι αφιερωμένη στον έρωτά σου. Και ας την έχουν διαλέξει άλλοι. Και ας κερδίζουν οι έμποροι. Κλέφτες να γίνουν κι αυτοί; Τα Χριστούγεννα να μην πάρεις ένα δεντράκι, να μη στολίσεις ένα φωτάκι, να μη χαζοπαίξεις με τις μπαλίτσεσ; Ε, γιατί να μην πάρεις και σαν σήμερα ένα αρκούδι, μισό κιλό σοκολατάκι (από το «Ελληνικόν» θέλω!!!), μια καρδιά, ένα αρκούδι, έναν πιγκουίνο, μια φώκια, ένα κίνκι εσώρουχο, προστατευόμενο είδος να είναι κι ό,τι θέλει ας είναι;

Θέλω, λοιπόν, να καταλήξω, αγαπημένε μου πρώην (εαυτέ), ότι δεν τρέχει τπτσισ, απλώς και ευτυχώς υπάρχουν ορισμένες καταστάσεις που μπορείς να τις προσαρμόζεις στα μέτρα σου. Να τις αλλάζεις. Αλλιώς ήταν χθες, αλλιώς είναι σήμερα. Πέτρα που δεν κυλάει, χορταριάζει. Όχι στο βάλτο, ναι στο βούρκο.
En plus θέλω να ξέρω: Το Κίνημα θα φτιάξει μπανεράκια υπέρ ή κατά του Μπαλεντίνου ή θα αφήσει αυτό το κοινωνικό φαινόμενο να περάσει εις το νdούκου;

11 Responses to “Βαλεντίνος, δεν τον λες και κακό…”


  1. Φεβρουαρίου 14, 2008 στο 10:35

    Θέλω, λοιπόν, να καταλήξω, αγαπημένε μου πρώην (εαυτέ), ότι δεν τρέχει τπτσισ, απλώς και ευτυχώς υπάρχουν ορισμένες καταστάσεις που μπορείς να τις προσαρμόζεις στα μέτρα σου. Να τις αλλάζεις. Αλλιώς ήταν χθες, αλλιώς είναι σήμερα. Πέτρα που δεν κυλάει, χορταριάζει. Όχι στο βάλτο, ναι στο βούρκο.

    Ναι, παπικουλίνι μου -αυτό. Γι’ αυτό δεν είμαστε απόλυτοι, γι’ αυτό δεν είμαστε θεοί, αλλά άνθρωποι : γιατί αλλάζουμε, κυλάμε…
    {{{{φιλάκι}}}}

  2. Φεβρουαρίου 14, 2008 στο 10:46

    Είναι λογικό να μην καταλαβαίνεις το «κάθε μέρα Βιτάμ». Δεν είναι για όλους, είναι ο στόχος στον οποίο κάποιοι (οι καλύτεροι) μόνο θα φτάσουν.
    Βέβαια, τώρα που το σκέπτομαι, το «κάθε μέρα Βιτάμ» concept είναι εντελώς κόντρα με τον σημερινό άγιο, γιατί και τα δύο ευαγγελίζονται την ευτυχία, αλλά ο άγιος είναι εντελώς πεπερασμένος, ενώ ο Βιτάμ είναι long term story.

    Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για συναρπαστικές ιδέες που κάνουν τη ζωή μας πιο ενδιαφέρουσα.

    Μαζί σου στην ίδρυση/ανέγερση/ανακαίνιση του άγιου Σολιτιουντίνου, που θα εξυπηρετήσει επίσης πολύ λαό.

  3. 3 lifewhispers
    Φεβρουαρίου 14, 2008 στο 12:19

    και ειναι και πρωτοτυπο ονομα ο Σολιτιουντινος. συμφωνω και επαυξανω. αλλα νταξει μωρε, δεν πειραζει!

    τσιου!

  4. 4 a-kiss (tselentis)
    Φεβρουαρίου 14, 2008 στο 14:19

    Αβάδιστα, αχαλίνωτα, ισχυρός σεισμός νότια της Μεθώνης, σε μεσαίο βάθος, έντασης 6,5 ρίχτερ, κούνησε την Νότια Ελλάδα. Ο σεισμός έγινε αισθητός από πολλούς που κοίταζαν το ταβάνι, μέρα που είναι σήμερα, και δεν κουνιώντουναν με υστερική χαρά, χαρίζοντάς τους υστερία και το κίνητρο να βγουν στους δρόμους, μέρα που είναι σήμερα επαναλαμβάνω.

    Το θαύμα έγινε, υπάρχει! Βαλές ή Σόλε δεν ξέρω πως τον λένε, αλλά υπάρχει!

    Α! το ποστ σου μου άρεσε πολύ. 😉

  5. Φεβρουαρίου 14, 2008 στο 14:38

    γιορτάζεις όποτε γουστάρεις εσύ, όχι όποτε σου λένε πως ήρθε η ώρα να γιορτάσεις. Τόσο απλά. Κι αν δλδ εγώ είμαι ερωτευμένη μεν, πλην όμως έτυχε στις 14 να είμαι αδιάθετη και να σφαδάζω στο κρεβάτι του πόνου, κι εκείνος μου φέρνει το μεζουλίντ σε χαρτοπετσετούλα με ποτηράκι κρύο νερό και μου κάνει πατ πατ και με κοιτάζει δίνοντάς μου κουράγιο, κι ας έχω το μαύρο μου χάλι, με μαύρους κύκλους και δάκρυα στα μάτια και πιτζαμάκι με σνουπάκια,

    if this doen not mean love, then what?!

    δεν είναι η βιτάμ εικόνα του Βαλεντάιν, loin de là.

    αλλά δις ιζ τρου λοβ, για μένα -και τις βιτάμ χαριτωμενιές προτιμώ να τις κάνω άλλη ώρα. όταν μου΄ρθει εμένα. Κι εκείνου. Πχ, όταν πήγα βόλτα στα μαγαζιά και βρήκα τυχαία εκείνο το cd που ξέρω πόσο πολύ το ήθελε! Και του το αγόρασα κι ας μην ήταν Χριστούγεννα/γεννέθλια/Βαλεντάιν/ή γουοτέβα!

    α! και Υάκυνθος sucks!!! 🙂

  6. 6 Αθανασία
    Φεβρουαρίου 14, 2008 στο 23:28

    Γειάσου παπάκι μας!!!…ούφ ναι και μένα μου τη δίνει αυτή τη τόοοοοσή εκμετάλευση, εμπορικότητα…μιλάμε για το πιό ιερό συναίσθημα,το πιό όμορφο του κόσμου,το πιό αγνό,το πιό υπέροχο…που εμείς το έχουμε υποβιβασει,ξευτιλίσει,καταστρέψει όσο δε παίρνει είπα και αλλού ότι έχουμε πιά κάνει τον έρωτα να είναι ένα φθηνό αντικείμενο πρός αγορά και πρός πώληση…..σκέτη φρίκη…δεν είναι;;πότε επιτέλους θα πάψουμε να τα μετράμε όλα με τα μέτρα και τα σταθμά του χρήματος;;,και πότε θα πάψουμε να παιρνάμε όλα μέσα από το…κόσκινο της ψυχρής λογικής;;και να τα βλέπουμε μέσα από το πρίσμα που επιβάλουν οι ‘παρωπίδες’που θέλουν να μας βάλουν ντέ και καλά μερικοί άθλιοι,ανεγκέφαλοι,που κοιτάνε πως θα κάνουν ‘εμπόριο’με τα συναισθήματα των άλλων;;;…..Αθανασία.

  7. Φεβρουαρίου 15, 2008 στο 09:43

    Έρωτας είναι παπάκι μου και σαν έρωτας είναι απρόβλεπτος δεν μπορείς να τον δεις και οριοθετημένο ή τοποθετημένο σε κάποια συγκεκριμένη ώρα και αστιγμή. Μακάρι να ήταν κάθε μέρα «Λαμπρή» ερωτική, ξέρουμε πολύ καλά ότι δεν είναι όμως και ώρα. Η δική μου αντίρρηση είναι ότι «γιορτάζει» αυτή τη μέρα ο μισός κόσμος, ο άλλος μισός είναι μοναχικός για διάφορους λόγους. Καλύτερα πιστεύω είναι να τον «γιορτάζει» τον έρωτα ο καθένας με το ταίρι του όποτε θέλει στη φωλιά του, χωρίς φανφάρες και διαφήμιση. Φιλιά καλημέρα

  8. Φεβρουαρίου 15, 2008 στο 10:41

    μπάνερ δεν έχω να προτείνω αλλά αφίσα ψυγείου ανήρτησα.
    παίζει;

  9. Φεβρουαρίου 16, 2008 στο 20:07

    Ααααα……ο έρωτας δεν είναι σόδα για την ώρα ανάγκης , τη βαρυστομαχιά δηλαδή.
    Είναι νερό που χωρίς αυτό δεν υπάρχει ζωή.

    Φιλί και Γλάρένιες αγκαλιές

  10. Φεβρουαρίου 17, 2008 στο 08:40

    αν ο έρωτας δεν είναι σαν τη διαφήμιση του Βιτάμ δεν είναι έρωτας! 🙂
    πέρα από την πλάκα όμως κι εγώ είμαι κατά του Αγίου Βαλεντίνου όχι γιατί είναι κακό αλλά μου αρέσει να ξεχωρίζω έτσι όποτε μου τη βιδώσει θα πάρω ένα λούτρινο καρδιά και θα το πάω στον καλό μου, σιγά να μη δω κάτι κι αν είναι Ιούλιος περιμένω το Φεβρουάριο για να του το πάρω 😉

  11. 11 Donald (Poet1)
    Φεβρουαρίου 18, 2008 στο 05:18

    Τον ερωτα μπορεις να το γιορτασεις καθε μερα οχι μονο καθε 14/02… Αλοιμονο εαν περιμενεισ καθε τετοια μερα σωθηκαμε… Την καλημερα μου.


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Φεβρουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 5 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 5 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 5 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

