29
Απρ.
08

Amy’s back to black

Αυτή η Amy με την παραπονιάρικη φωνή να σου τριβελίζει όλη την εβδομάδα, τη Μεγάλη, το αφτί με το Back2 black. Κόψε τα drugs, Amy, ποιος σου είπε πως μπορείς να πετάς έτσι μέσα στα μούτρα Του το δώρο που σου έδωσε;

Σε λένε «θεά», κι εγώ λέω πως είσαι θεά, κι αν είσαι θεά βγες από τον τάφο Τώρα και περπάτα!

Κάνε Ανάσταση Τώρα μαζί με τους άλλους, η γη, αυτή η τόσο πληγωμένη γη, θα συνεχίσει να γυρίζει, είναι άνοιξη, όλα είναι ανοιχτά, πάντα ο ήλιος θα βγαίνει, οι άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους, μπορεί να χρειάζονται καμιά μικρή θυσία αλλά γίνεται σε χρόνο dt, και μετά όλα είναι καλά, κόψε την ντρόγκα, Amy, οι άνθρωποι «φτιάχνουν» τη ζωή τους, εσύ έχεις και λεφτά, μπορείς να πας στην καλύτερη αποτοξίνωση, οι άνθρωποι αυτές τις μέρες ξυπνάνε με γέλια και χαρές, ολόκληρες ομάδες είναι γεμάτες νίκη και περηφάνια, προσκυνάνε τον δικό τους Άγιο που σκότωσε τον Δράκο. Κόψε την ντρόγκα, ρε Amy, ένα πεντάλεπτο αφιέρωμα στις ειδήσεις θα σου μείνει και ένα «τι κρίμα», κανείς δεν σου χρωστάει καλή κουβέντα, το YouTube έχει γεμίσει βιντεάκια με σένα να βγάζεις το κρακ [ή την κόκα;] από το μανίκι ή το ηλίθιο μαλλί, κόψε την κηδεία τώρα που ζεις.

***********************

mp3σ to download

Χαρούλα Αλεξίου – Πάντα ο ήλιος θα βγαίνει

Amy Winehouse – Love is a losing game.mp3

12 Responses to “Amy’s back to black”


  1. Απρίλιος 29, 2008 στο 13:55

    Ίσως αυτή η κηδεία που ζει να είναι και το εφαλτήριο για την δημιουργία που πράττει.Είναι φωνάρα και την αγαπάω.Προτιμώ μόνο να την ακούω παρά να την βλέπω.Δεν μου αρέσουν αυτά που κάνει και στα τραγούδια της δεν βγαίνουν έτσι.Εκεί βγαίνει μια μελαγχολία και μια δυναμική που μου αρέσει.

    Περνάει δύσκολα.Θα δούμε…θα ξεφύγει;

  2. Απρίλιος 29, 2008 στο 14:34

    πες τα χρυσόστομη

    μα τι θανατίλα

    μπρρρρρρρ

  3. Απρίλιος 29, 2008 στο 14:57

    Καλά που έβαλες τη Χαρούλα, για ισορροπία… 🙂

    Καλημέρα μικρό μου παπικουλίνι!
    Φιλάκι
    κι αγκαλιάάάάάάά!!!!
    (πάντα ο ήλιος θα βγαίνει, χωρίς να τον νοιάζει αν θα τα καταφέρουμε, λέει…)

    {{{{{{{{{{μακια}}}}}}}}}}

  4. Απρίλιος 30, 2008 στο 09:40

    Χρόνια πολλά παπάκι!! Είναι φωνάρα όμως… όσο για τα υπόλοιπα… βράστα και άστα!!! Φιλιιιιι

  5. Απρίλιος 30, 2008 στο 10:35

    α, μα κάποιος αναστήθηκε εδώ!
    {{{*****}}}

  6. 6 ριτσα μασουρα
    Απρίλιος 30, 2008 στο 11:57

    Χρονια πολλά και καλά παπακι μικρό. νασαι παντα χωμένο μεσα στη δημιουργία και την έμπνευση..φιλια ριτς …εχω καποιο τεχνικό πρόβλημα και δεν βγαινει το διαβολακι ( σημα κατατεθέν δικό μου)

  7. Απρίλιος 30, 2008 στο 13:58

    χμ, έχουν έρθει τα πάνω κάτω ακόμη και στο wordpress, έτσι; για μια στιγμή φοβήθηκα ότι δεν μπορώ να απαντήσω. πόσο λείπω; τι γίνεται με τους πλανήτες εκεί ψηλά; γιατί μπερδεύομαι; τι είμαι; πού πάω; ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;!

    @ καλό μου island, κι εμένα μου αρέσουν αυτή η μελαγχολία και η δυναμική που βγάζει, και θέλω να συνεχίσει να τα βγάζει 😐 εγωιστικό, ε; Το βιβε ρεεε περικολοζαμέντε ίσως τελικά να είναι και απαραίτητο συστατικό όταν είσαι 20τόσο, να δοκιμάζεις την ενέργειά σου κι έτσι κι αλλιώς, και να διαλέγεις εσύ τι θα την κάνεις… Αλλά να διαλέγεις το απόλυτο τίποτα είναι μια σκέτη μλκ 😦

    @ τσαπμου, ευχαριστώ, ρισπεχτσ!

    @ Γλυκονατασσάκιμου, με πόσους τρόπους να νιώσουμε τη Χαρούλα για να τα καταφέρουμε;.. Νομίζω ότι μερικές φορές το χάνω και άλλες θέλω να φωνάξω ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    😕
    {{{{{{{{******}}}}}}}}}}}}}

  8. Απρίλιος 30, 2008 στο 14:02

    @ laxanaki kritikwn, όχι, όχι, όχι, όχι, όχι, όχι, ΟΧΙΙΙΙ, δεν το αφήνω!
    Χρόνια πολλά 😉

    @ μαι σουιτ ριφλέξιον, αμήν!
    :********

    @ ritsa μου, χρόνια πολλά και καλά και σε σένα, και σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ. Το trademark σου μπορεί να μη βγαίνει στα σχόλια ακριβώς, αλλά βγήκε στο πλάι, σιγά μη σε άφηνε! 😉

  9. Μαΐου 4, 2008 στο 08:49

    Εγώ λέω να την απολαμβάνουμε όπως είναι.
    Ίσως το μεγαλείο της (μεγάλη κουβέντα) να βγαίνει από την αυτοκαταστροφικότητα της.
    Δίχως τα μεγέθη να είναι τα ίδια, είναι σαν να λέμε κρίμα που ο Χέμινγουεϊ έπινε, ο Μπάροους που ήταν πρεζάκι που ο Κέρτις ήταν καταθλιπτικός και ο Νιζίνσκυ σχιζοφρενής.
    ΟΚ, όχι δάκρυα για τους καταραμένους, αλλά η αυτοκαταστροφή ίσως να είναι το λίπασμα της τέχνης τους.

  10. Μαΐου 4, 2008 στο 23:28

    Παρεμπιπτόντως είδα κάτι φωτό της μερικά χρόνια πριν και έχω να πω ότι η γυναίκα ήτο γκομενάρα: με τα πάνω της, με τα κάτω της, με την αυτοπεποίθηση της. Τι σκατά έχουν στα μυαλά τους και πάνε και καταντάνε έτσι; Την καλησπέρα μου!

  11. Μαΐου 4, 2008 στο 23:52

    χμμμμ… επειδή εγώ αυτά τα καταθληπτικά δεν τα μπορώ μάσα στην άνοιξη
    (αν και συμφωνώ με τον Ίνδικτο για τους καταραμένους)

    για περάστε παρακαλώ, να παραλάβετε πρόσκληση -και οι 2!
    🙂 🙂 🙂

    Φιλάκια, καλή βδομάδα 🙂

  12. Μαΐου 6, 2008 στο 16:36

    @ Indie, ένα δίκιο το ‘χεις. Μπορεί και δέκα δίκια. Και μπορεί και όλοι αυτοί που ξεχωρίζουν τόσο πολύ να μην μπορούν να αντέξουν την ίδια τους τη διαφορετικότητα. Και αυτό για το λίπασμα να το δεχτώ… κάπως… Άσε που κι εγώ είμαι εντελώς κατά της υγιεινής διατροφής 😛 και του καθωσπρέπει 😛
    Απέ την άλλη όμως, εντελώς ειλικρινά, γουστάρω τρελά τη μανδαμίτσα, και, εντελώς εγωιστικά, θα ήθελα να είναι εδώ για πολύ καιρό ακόμη.
    (Μόλις κατάλαβα γι’ άλλη μία φορά ότι είμαι σκατοχαρακτήρας 😥 )

    @ Καλησπέρα ξανά, koptoraptou μου! Δεν ξέρω τι σκτ κουβαλάνε αλλά με πειράζει και για τους δικούς μου ανθρώπους και για την Amy. αααααααμυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
    αχμ – συγγνώμη

    @ Natassakimou οοοοοουκεεεεεεειιιιιιιι!


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Απρίλιος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

tweets του σεφ

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

