26
Μάι.
08

Παιχνίδι κι άλλο

Αγαπημένα μου ΝατασΑκια,

έφτασε η στιγμή που θα σας κάνω την έκπληξη. Με καλείτε σε ένα παιχνίδι και θα απαντήσω αμέσως!

Ναι!

Ρωτάτε να σας πω με ποιο στίχο-«καπάκι» έχω κλείσει μια συζήτηση… Η απάντησή μου είναι ξεκάθαρη:

Δεν θυμάμαι 😐

Ωστόσο, τον τελευταίο καιρό καθώς μιλάω συχνά τραγουδάω τη μουσική από το παρακάτω βίντεο, άλλοτε πιο δυνατά και άλλοτε πιο σιγά – εξαρτάται από την ένταση της στιγμής.

Επίσης, έχω την ικανότητα να αντιδρώ ψύχραιμα όταν νομίζω ότι κάποιος πάει να μου την πει. Και εξηγώ πάλι με βίντεο:

Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε, αλλά είμαι καλή παρέα!

Το παιχνίδι μπορεί να συνεχίσει όποιος έχει την καλή τύχη να πέσει κατά δω! (Τυχερούληδεσ!)

11 Responses to “Παιχνίδι κι άλλο”


  1. Μαΐου 27, 2008 στο 08:59

    Χμμμ…

    Εσύ απάντησες αμέσως, παπικουλίνι μας, εμείς όμως..δεν το είδαμε αμέσως!!!
    😦

    (να σε πω..αγαπημένες σκηνές, κι οι 2, αλλά…τόσο μαύρα; ή είναι τρόπος να τα ξορκίσουμε; )

    Καλημέρούδια παπικουλίνι μου !
    (κανόνισε να πάμε να δούμε τον Ιντι, να αλλάξουμε σκηνές, ε; 😉 )

    {{{{{{{{{{*****}}}}}}}}}}

  2. Μαΐου 27, 2008 στο 12:43

    καλημέρεσ! 😀

    – για να τα γελάσουμε κυρίωσ, αλλά λέω αλήθεια, r u talking to me? r u talking to meeeeeeeee?
    – το όλον βεβαίως δεν μας εμποδίζει και να χαμογελάμε, χιχι
    – αϊ γουίλ! :******************************

  3. Μαΐου 27, 2008 στο 13:43

    χμμμ! 😕
    η μουσική και η πρακτική κλεισίματος συζήτησης στο πρώτο βιντεάκι είναι μάλλον… ακραία. 😕 Οι στίχοι πρωτότυποι 😕 (αν άκουσα καλά η κοπελίτσα λέει ααΑΑΑΑααααααο! ααααΑ! ιΑ! ααΑ! ααΑΑΑ! ααα! αααΑΑ! αααααααααααΑΑΑΑΑο! ΑΑααα! ααα! αα! οο! α! – ούτε ένα σύμφωνο!) εκφράζουν, ωστόσο, μια εσωτερική αγωνία η οποία φτάνει στα όρια του τρόμου 😕

    Μετά το πρώτο βιντεάκι η αντίδραση στο δεύτερο ναι! μπορείς να τη πεις ότι είναι ψύχραιμη!
    σμακ*

  4. Μαΐου 27, 2008 στο 13:44

    πιι-ες:

    Ετοιμάζω κι εγώ τη συμμετοχή μου στη πρόσκληση.

    Νατασσάκι, στέι κοννέκτιντ! σμακ*

    Παπάκιμου, μπί κουλ, μπι τρου, αμ τόκιν του γιού σμακ*

  5. Μαΐου 27, 2008 στο 13:49

    πιιι νάμπερ του:
    ναι! είσαι απίθανη παρέα 😉

  6. Μαΐου 27, 2008 στο 13:50

    εφ μου, un: 😆 😆 😆 😆
    η σημειολογική ανάλυση στο πρώτο σου σχόλιο θεά 😆 😆 😆

    συγκατοικόνι μου, deux: οι πολυπληθείσ φανσ (που λέει και το star) του μπλογκ μασ μου είπαν ότι χθεσ τη μια φαινόταν και την άλλη τσου. Μα… τι; (Δηλαδή, μου το είπαν το Ρουλιώ και η Εύα)

  7. Μαΐου 29, 2008 στο 19:26

    Απαπαπαπαπα!
    Τι λες καλέ; Καλά κάνω εγώ και δεν σου μιλάω 😛

  8. Μαΐου 30, 2008 στο 21:17

    Σωστή και εφευρετική, εύγε κόρη μου!!!

  9. Μαΐου 31, 2008 στο 05:12

    Μίλησε κανείσ; μίλησε κανείσ; και σε ποιονα μίλησε; α;

    👿


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Μαΐου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

