18
Ιολ.
08

κόκκινο θολό φεγγάρι…

6 Responses to “κόκκινο θολό φεγγάρι…”


  1. Ιουλίου 18, 2008 στο 18:09

    Αυτός ο Θηβαίος έχει ένα παράξενο. Η φωνή του μόλις την ακούσεις δεν σου λέει και κάτι το ιδιαίτερο αλλά μόλις περάσει ένα λεπτό ακρόασης τότε κολλάς μαζί του και δεν ξέρεις γιατί. Από τις προηγούμενες δουλειές μου άρεσε. Από το λάιβ στην Ιερά Οδό με τον ακατονόμαστο και την Τσαλιγοπούλου και τον Φραγκούλη.

    Περνάς όμορφα αυτόν τον καιρό;

  2. Ιουλίου 18, 2008 στο 18:23

    Εμένα πάλι μου αρέσει από την αρχή -ειδικά τούτο, αχ τα φεγγάρια, σεφ μου.. 🙂

    Φιλί
    σε όλους σας
    (να σε προσέχεις, ναι; )

    υγ. γιατί σου βγήκε έτσι η εικόνα;
    (ή το έκανες επίτηδες, αφού ξέρεις ότι θα στην «κλέψουμε» ; )
    🙂

  3. Ιουλίου 20, 2008 στο 10:28

    Ειδικά το φεγγάρι είναι ό,τι πιο καλοκαιρινό…
    Καλημέρα

  4. Ιουλίου 21, 2008 στο 14:53

    γεια σε όλους.μου στείλανε στο blog μου αυτό το link γιατί έχω γράψει κάτι σχετικό για την πανσέληνο, είμαι καινούργια και σκεφτηκα να το κοινοποιήσω για όποιον ενδιαφέρεται η διευθυνση είναι http://www.aleka kis»s bloging.κάνετε και μια βόλτα από εδω.πολύ ωραί η φώτο..

  5. Αύγουστος 1, 2008 στο 20:33

    island,
    είδες κάτι παράξενα που συμβαίνουν με τον Θηβαίο! άσχετο: ποιόν εννοείς ακατονόμαστο; (κατά καιρούς ο χαρακτηρισμός έχει δοθεί σε 3-4, αν και το «Ιερά Οδός» παραπάμπει σε κάποιον) 🙄
    — —

    νατασσακι μου,
    ναι! την άφησα μεγάλη για να τη κλέψετε 😉
    κατά τα λοιπά… προς-ΠΑΘΩ-ναμε-ΠΡΟΣ-εχω
    — —

    κιτσους-μήτσους,
    κόκκινο καφτό φεγγάρι…
    — —

    αλεκάκι,
    καλώς ήρθες. Πάντως τη διεύθυνση στο σχόλιό σου την έχεις γράψει λάθος. Να τη διορθώσω;

  6. Αύγουστος 5, 2008 στο 13:07

    σε ευχαριστώ πολύ σεφ μου.βλέπω ότι ερχεσαι συχνά στο μπλογκ μου.δεν μου έχεις πει όμως την άποψή σου…τώρα τελευταία κάπως είμαι..ναι γράψε την σωστά εσύ για εμένα.σε ευχαριστώ..τα ξαναλέμε


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Ιουλίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

tweets του σεφ

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

