08
Μάι.
09

LolCats

Το καλό κείμενο, λέει, αφήνει μέσα σου, εκτός πολλών άλλων, εικόνες.

+

Εγώ λέει προσπαθώ τις μεσαμεσονύχτιες ώρες να ενημερωθώ, να μηδενίσω το g-reader μου (αδύνατον!), να διαβάσω online εφημερίδες, μπλογκ της ντροπής (τα δημοσιογραφικά), τπτις παραπολιτικά, αλλά κυρίως τα αγαπημενοαγαπημένα μου προσωπικά-φιλικά.

+

Ωστόσο, διαβάζοντας ειδήσεις νυχτιάτικα είναι σαν να περπατάς Ιούνιο μήνα στην Πανεπιστημίου με σαγιονάρες. Πολλή ζέστη, πολλή βρόμα, πολλή υγρασία πολύς κόσμος, άσε που πρέπει να πάρεις και το τρένο, άρα πολύ βρόμικη πατούσα! Γυρνάς σπίτι και κάνεις οπωσδήποτε ένα μπανάκι.

Με το overdose της κακής πληροφορίας όμως τι να κάνεις; Κοιτάω δίπλα, έχω ένα καλαθάκι που βάζω τις εφημερίδες και τα περιοδικά, δεν έχω χρόνο να του βάλω μέσα ένα γατάκι ή κάτι άλλο σε -άκι.

+

Ευτυχώς υπάρχουν και μαγικά πράγματα στο Internet. Θα δεις… Και καλά μαγικά και «μαύρα» μαγικά. Θα δεις…

+

Ευτυχώς, κάθε νύχτα η παράσταση κλείνει με φωτογραφίες. Δεν θυμάμαι πόσους μήνες έχω κολλήσει με αυτή τη διεύθυνση:

http://icanhascheezburger.com/

Φατσούλες από μουσουδάκια και αστείες ανορθόγραφες -έως μωρουδίστικες- λεζάντες. Το site με τρεις λέξεις μόνο: γέλια και μέλια!

Να ένα παράδειγμα.

Να ένα παράδειγμα.

Η νύχτα μπορεί να κλείσει τουλάχιστον ήρεμα με αυτό το κλικ.

Σε λίγο αρχίζει και η άλλη μέρα.

Καλημέρα 🙂

15 Responses to “LolCats”


  1. Μαΐου 8, 2009 στο 04:41

    Καλημέρα…

    Σε λίγο αρχίζει και η άλλη μέρα. (να χαρώ τώρα ή να κλάψω; )

    • Μαΐου 9, 2009 στο 14:15

      Indie, και τι είμαστε; Η βλμνη η Σκάρλετ Ο’Χάρα; πφφφ Όταν αρχίζει η άλλη μέρα σημαίνει ότι είναι κοντά το μεσημέρι που θα πρέπει να ξυπνήσουμε, άρα πρέπει να κοιμηθούμε! 😛

  2. Μαΐου 8, 2009 στο 06:00

    Χμμ…

    κι εμένα δε μηδενίζει ο reader, τώρα τελευταία. Αλλά προσπαθώ να αποφύγω τα κείμενα της κακής πληροφορίας -έμαθα να τα ξεχωρίζω με τη «μυρωδιά» πια, με το που θα τα ανοίξω και θα διαβάσω την πρώτη λέξη. Και έχω καταφέρει, αυτά τουλάχιστον, να τα κάνω από το μυαλό μου «ντιλίτ».

    Βέβαια, έχω και βοήθεια, μαγική… 😉

    Και μένω στα αγαπημένα φιλικά-προσωπικά, κι ας μην σχολιάζω τόσο συχνά όπως τον πρώτο καιρό πια. Θέλω γλύκα, δεν θέλω άλλη σαβούρα στην ψυχή μου -φτάνει!

    Καλημερούδια, παπικουλίνι μου 🙂
    :*******

    • Μαΐου 9, 2009 στο 14:26

      Ντιλίτ, μα τι πλήκτρο! 😉
      Ξέρω για τη νον κομέντινγκ πίριοντ κι από μένα. Είσαι εκεί, βλέπεις, διαβάζεις, χαμογελάς, αλλά δεν έχεις κάτι να προσθέσεις. Εξάλλου, δεν γίνεται να τα προλαβαίνεις και όλα!

      Διαβάζω, ΝαταΣάκι μου, μερικές φορές τα ακατονόμαστα ψυχαναγκαστικά ή σκέτο αναγκαστικά 8)
      Έχουμε πει, πρέπει να το κοιτάξω αυτό χο, χο

  3. Μαΐου 8, 2009 στο 06:02

    Ξέχασα, αλλά το ξέρεις: βλέπω πάντα τα μουσουδάκια που βλέπεις!
    Και είναι γλύκα, αλήθεια!
    😀

  4. Μαΐου 8, 2009 στο 08:31

    Εγώ που δεν είχα ίντερνετ για δυόμιση μήνες τι να πω; Το μόνο που με ησυχάζει είναι ότι το σeρφινγκ είναι σαν το ποδήλατο, δεν το ξεχνάς.

    υγ έχω σύνδeση 🙂

    • Μαΐου 9, 2009 στο 14:30

      mamma μου, να πω τότε welcome back?
      και γιατί δεν είχες Ιντερνετ; Είναι από πίσω καμιά ιστορία με μεταφορά από εταιρεία σε εταιρεία; Να καταγγείλουμε τπτ; Είμαι στο φόρτε μου, ΠΑΜΕΕΕ! 🙂

  5. 9 pastaflora
    Μαΐου 8, 2009 στο 08:45

    Τι απίθανα μουσουδάκια είναι αυτά!!! Γρήγορα στα φέιβοριτς μαζί με τη διεύθυνση του παπακίου!
    Μια πολύχρωμη καλημέρα από το ιστοσαλόν!

  6. 11 dora ths lianas ths eirinis
    Μαΐου 8, 2009 στο 08:45

    Εχει αρχίσει όλο και συχνότερα να με εκνευρίζει το θεματάκι είμαι-δημοσιογράφος-έχω-βλογ-και-γραφω-ότι-βλακεία-μου κατέβει. Μηπως να τα κλείσω και να κάνω καμιά βόλτα στην πόλη; Ισως τότε να βρω και κανά γατάκι να μυξοκλαίει… και να το πάρω σπίτι; ε; Μέχρι τότε μάλλον θα αρκεστώ στα γατουλογατουλίνια σου, λιάνα μου!

  7. Μαΐου 8, 2009 στο 16:47

    Παπί, το’χουμε καταλάβει πως νυχτοπερπατάς στο ιντερνέτι! 🙂

    Κοίτα να μην εξαφανίζεσαι, νταξ?


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Μαΐου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

