26
Ιον.
09

Michael Jackson is dead

Το μέρος είναι το facebook και το παιχνίδι, το γνωστό Αρκοτέστ. Ποιος χαρακτήρας του Aρκά είσαι; Εμένα αυτή τη φορά με λέει Moντεχρήστο 👿 και φρικάρω. Αναπολώ τις εποχές που ήμουν το Γουρούνι. Μα είναι πράγματα αυτά τώρα με την οικονομική κρίση και τις απολύσεις να γίνεσαι Μοντεχρήστος εν μιά νυκτί η εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα παπή και τα λοιπά και τα λοιπά; (Αλλά ΠΑΝΤΑ το ήξερα, δεν χρειάζονται και πολλά από παπί, παπάκι, παπικουλίνι, να γίνεις παπάρα άμα ζεις έτσι  😕 )

Και ΞΑΦΝΙΚΑ, όλος ο κόσμος, from Greece and abroad, αρχίζει να γράφει στο status πέθανε ο Μάικλ Τζάκσον, Michael Jackson is dead, και ένας νέος που ξέρω από παλιά λέει: What abt Latoya now? Λέω γουατ δε χεκ, ο Δημήτρης ήταν πάντα έγκυρος, εξάλλου θα θυμάμαι όσο ζω τη διασκευή που είχε κάνει («Στο άδειο μου καρπούζι απόψε μπήκες») για ένα κοκτέιλ με βότκα.

Ctrl+T και πληκτρολογώ όχι καμιά βλακεία με BBC και CNN, αλλά τον εγκυρότερο στο πιο χαμηλά δεν γίνεται gossip. Άμα το έγραψε ο Perez Hilton, αγαπημένοι μου, είναι σαν αυτό που λέγανε παλιά «Η κεφαλαιοκρατική αναπαραγωγή περιλαμβάνει τόσο το άμεσο προτσές της παραγωγής, όσο και το προτσές της κυκλοφορίας», το ‘γραψε ο Ριζοσπάστης, είναι αλήθεια, πάει και τελείωσε.

Και ποια είναι η πρώτη σκέψη που κάνω ο Μοντεχρήστος; Ότι δεν πειράζει που πέθανε νέος, γιατί έζησε όσα άλλοι δεν μπορούν να ζήσουν σε 50 ζωές. Και ότι αυτά που λέμε οι λούμπεν μικροαστοί (συγγνώμη κιόλας, αλλά έχω διαβάσει την προκήρυξη της Σέχτας και έχω επηρεαστεί ο στόκος, ο στόχος, γουατέβα) «την υγειά σου να ‘χεις πρώτα απ’ όλα» είναι μια υπεργαμάτη παπαριά! Βέβαια και τον Μichael δεν τον έσωσαν τα λεφτά του, αλλά αν δεν ήταν ρατσιστής με τον ίδιο του τον εαυτό, θα τον έσωναν, ίσως, στανταράκι, δξ/δα.

Δεν ήμουν θαυμάστρια του Michael Jackson, αλλά, ε, εντάξει, αν είσαι μετά τα 30φεύγα, δηλαδή καιφεύγακαιτρέχα, έχει υπάρξει οπωσδήποτε κομμάτι από τα εφηβικά σου χρόνια… Όπως και η προσπάθεια για να καταφέρεις το τέλειο moon walk, και νά τα Billie Jean, και νά το Dirty Diana.

Είναι και το Μουσικόραμα με τον Γιώργο Γκούτη, σφηνωμένο στη μνήμη, με τα πρώτα βιντεοκλίπ, μεγαλεία, χλιδή, αγωνία, νομίζω το έδειχνε κάθε Παρασκευή απόγευμα. [Το μεσημέρι είχαμε δει Κάντι-Κάντι και Ντιουκς :oops:] Bloody 80s!

Χριστέ μου, να μη με πιάσει η κατρακύλα και φτάσω μέχρι Μανίνα και κουκλίτσα-χαρτοκοπτική στο οπισθόφυλλο! Και Πάττυ. Και Τζόννυ. Κομμένη.

Διάβασα κι ένα ωραίο ποστ σήμερα εδώ για τη Σέχτα Δενπαναστατών. Μανιιφίκ! Γέλιο πολύ. Αλλά τι λέει η blogger στο προφίλ της επάνω αριστερά που ταιριάζει γάντι (μα τι γάντι ήταν αυτό) στον Μάιχλ;

«Η σχέση με τον εαυτό μας είναι γκομενοκατάσταση: για να κάνεις καλό sex πρέπει να υπάρχει έρωτας».

don't forget the nose, λέει ο Μητς στο τελευταίο του status. Χαζούλη Μάιχλ, σκ

don't forget the nose, λέει ο Μητς στο τελευταίο του status. Χαζούλη Μάιχλ...

(Η φωτογραφία είναι από εδώ)

25 Responses to “Michael Jackson is dead”


  1. Ιουνίου 26, 2009 στο 09:16

    -Ρε σεις, πέθανε ο Μάικλ Τζάκσον;
    -Ναι.
    -Λες να σνίφαρε μεγαλύτερη γραμμή από την προβλεπόμενη;
    -Μπα, δε νομίζω πως έπινε ντραγκς, μάλλον τα χρώματα που έβαλε είχαν ημερομηνία λήξης….

  2. 4 poet1
    Ιουνίου 26, 2009 στο 13:01

    Δυστυχως είναι αλήθεια πέθανε ένας μέγαλος σταρ και τραγουδιστης… Το έκανα αμέσως πόστ.Λίγο μέτα τις 1.Καί πως ένας blogger της γενίας μου να μήν το κάνει με τα τραγουσια του καί της Madonna επίσης μεγάλώσαμε… Την καλησπέρα μου. 🙂
    (Poet1 πρώην donald)

  3. Ιουνίου 26, 2009 στο 16:29

    Μοντεχρίστε, εδώ Λουκρητία! 🙂
    Καταγγέλω πως η Κάντι τελείωνσε στις 6 το απόγευμα κι εγώ έχανα πάντα το τελευταίο δεκάλεπτο γιατι έπρεπε να πάω αγγλικά. Αίσχος.
    Μην αρχίσεις να ξεσκονίζεις και τις αφίσες από το Αφισόραμα! 🙂

    • Ιουνίου 26, 2009 στο 21:46

      Αφισόραμα δεν έπαιρνε, αλλά κάτι Μανίνες μού τις πέταξαν. Έχω τόσα να πω στο ντιβάνι μια μέρα…
      btw, μόλις μπήκα στη σελίδα του Αρκά (http://www.arkas.gr) και έκανα το γνήσιο τεστ! Επιτέλους, έλαμψε η αλήθεια! 23% Λουκρητία, 22% Ισοβίτης, χμ, μου φαίνεται πιο ρεαλιστικό :mrgreen:
      Πάω να διαβάσω και τι σημαίνει να μου ‘ρθει πάλι κάνα εγκεφαλικό.

  4. Ιουνίου 26, 2009 στο 17:00

    @krot
    Μη μου πεις πως στο τεστ βγήκες λουκρητία;

  5. 12 έλα να σου πώ
    Ιουνίου 26, 2009 στο 23:59

    Όχι αγάπη μου….Μοντεχρή$τος και δεν αντιστρέφεται

  6. Ιουνίου 27, 2009 στο 00:48

    Hey … Κι εγώ ένα ψιλοσόκ το έπαθα στην αρχή με την είδηση, το ξεπέρασα όμως γρήγορα . Το θεωρούσα αναμενόμενο, είχε πολύ ταλαιπωρημένο οργανισμό . Τρελλή φαν δεν ήμουν αλλά αρκετά τραγούδια του μέχρι το ’91 – ’94 άξιζαν και τα άκουγα πολύ ευχάριστα .

    Είναι όμως Κυριακή κι έχω ήδη κουραστεί με όλο αυτό το χαμό . Όλο » τέλος εποχής » και » τέλος εποχής » διαβάζω . Πέθανε ο Μιχαλάκης, τέλος εποχής . Νισάφι ! Αισθάνομαι εκατό χρονών, με το ένα πόδι στον τάφο, επειδή είμαι ακριβώς εκείνης της εποχής . Μετά όμως σκέφτομαι ότι η Μαντόνα ζει ακόμη και βασιλεύει και τεκνά ξεκοκκαλίζει και μια σπίθα ελπίδας ανάβει μέσα μου ( για την επιστήμη και τα τεκνά ). Όλα καλά, λέω, ουφ !

    Παπάκι αν υποψιαστώ ότι σε λίγο θα θεωρούμαστε ρετρό … Η Χάϊντι όμως παίζεται ακόμη στο Άλτερ και το μάτι μου μια μέρα πέτυχε Φρου Φρου στην κρατική ! Δε θα πεθάνουμε ποτέ κου… νεκροθάφτη χε χε χε ! 😈

    ( 21,74% Ισοβίτης 21,74% Λουκρητία εδώ, και ακολουθούν τα υπόλοιπα . Θα γίνω καλά γιατρέ μου ή η περίπτωση μου είναι ανίατη ? )

    Καλή Κυριακή και συγχαρητήρια για το προηγούμενο ποστ ( ταύτιση απόψεων απόλυτη )!

  7. Ιουνίου 27, 2009 στο 20:52

    Μαντόνα μία και Χεσούσ! και χρααατ$α χρουουτ$α 😉
    Σιγά το τέλος εποχής λόγω Μάιχλ 😦 Αυτή η εποχή είχε τελειώσει εδώ και καιρό. Εντάξει, έχω και ποπ πολύ αγαπήσει, μεταξύ άλλων, αλλά σιγά… Λες να γινόμαστε αλήθεια ρετρό; Αν λάβουμε υπόψη μας ότι υπάρχουν μαγαζιά που λένε ότι παίζουν ρετρό και βάζουν μέσα και όλες τις μουσικές που ακούγαμε… snif snif

    Εμείς όμως θα αγαπάμε το νέο και θα θυμόμαστε και το παλιό, οπότε δε θα πεθάνουμε ποτέ κου… νεκροφθάφτη, Χα! 😈

  8. Ιουνίου 29, 2009 στο 13:48

    Αχ, μόλις το έγραψες..Γινόμαστε ρετρό…γαμώτο.

    Ευχαριστώ για την αναφορά.
    Χαιρετώ.

  9. Ιουνίου 29, 2009 στο 14:04

    …τώρα, τι να πω;!

    -μόλις άφησα ένα σχόλιο σε ένα blog που ανέφερα το Μουσικόραμα.
    -μόλις βγήκα από ένα άλλο blog που έγραφε για την Κάντι-Κάντι!
    Και συμφωνούμε απόλυτα για τα τριανταφεύγα-στόκος-στόχος… για όλα σου λέω!

    Μου αρέσει πολύ όπως γράφεις. Νομίζω ότι… ταιριάζουμε!

    🙂

    καλή βδομάδα

  10. Ιουνίου 30, 2009 στο 22:40

    Θα συμφωνήσω απόλυτα για το «πλήρης ημερών».
    Υπερπλήρης θα έλεγα.

  11. Ιουλίου 3, 2009 στο 16:06

    κοπελιάάάάά
    είμαι γουρούνι και μετά εξίσου: Ισοβίτης και Λουκρητία!
    δεν είναι λίγο σχιζοφρενικό όλο αυτό;

  12. Ιουλίου 5, 2009 στο 13:57

    Δεν μου αρέσει η ποπ – δεν μου λέει τίποτα η μουσική του MJ, αλλά όπως λες κι εσύ, αν είσαι τριανταφεύγα την έχεις μέσα στα αυτιά σου.
    Χάζεψα αυτές τις μέρες στο δίκτυο όσα γράφονται για αυτόν. Να σου πω τι μου έκανε εντύπωση: Η απέραντη μοναξιά που ένιωθε. Και η μεγάλη κατάθλιψη στην οποία είχε περιπέσει.

    …δεν ξέρω.

  13. 22 alexandros
    Ιουλίου 5, 2009 στο 23:19

    michael jacsin are dead!!!why???????????????????????????????

  14. Ιουλίου 5, 2009 στο 23:24

    Πρώτον, έλα κοντά να σε ρίξω φιλάκι σκαστό.
    Δεύτερον, δεν σου έχω πει να μην κάνεις τέτοια παλιοτέστ;
    Εγώ πήγα κι έκανα εκείνο που σου βγάζει ποια μεγάλη προσωπικότητα είσαι. Και μου βγαλε τον Αινστάιν. Ποιος; Εγώ! Που όταν με ρωτάνε πόσο κάνει 8Χ8 ψάχνω κομπιούτεράκι!
    Τα μάκια μου τα πολλά!

  15. Νοέμβριος 4, 2009 στο 18:24

    Ο τύπος ήταν Θεός όσον αφορά τον χωρό αλλά όταν μεσουρανούσε ήμουνα έφηβος δεν τον άκουγα.

    Θα γράψω δύο κακίες. Το ΣΚ που πέθανε ήμουνα σε ένα ξενοδοχείο και στην αίθουσα του πρωινού υπήρχε μία TV. Την πρώτη μέρα είχε την Βίση και κάποια άλλη που τραγουδούσαν στα Αγγλικά, τον λόγο δεν τον γνωρίζω αλλά δεν πειράζει. Επειδή είναι λίγο βάρβαρο πρωί-πρωί με την τσίμπλα στο μάτι να ακούω τέτοια μουσική ζήτησα από την γκαρσόνα είτε να κλείσει την TV είτε να την χαμηλώσει. Δυστυχώς δεν μπορούσε μιας και αυτό κανονίζεται κεντρικά.

    Το βράδυ πέθανε ο Jakson οπότε την επόμενη το πρωί η TV έπαιζε τραγούδια του. Συγκριτικά με τα Ελληνάδικα ο τύπος ήταν Stravinsky.

    Ο Guardian έγραψε: Γεννήθηκε Μαύρος αλλά δεν πέθανε Λευκός.

    Τελικά η ζωή του ήταν τραγική, όπως λες και εσύ. Είχε πάρα πολλά χρήματα, άπειρους θαυμαστές αλλά δεν μπόρεσε να τα χαρεί…

  16. 25 angela and joanna
    Ιανουαρίου 2, 2010 στο 19:27

    παιδια δεν ξερω τι λετε πανω αλλα ο τυπος ειναι θεος i love you michael jackson


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Ιουνίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

tweets του σεφ

  • RT @StavrulaR: Γαμάτο! RT @morgansbailey: @StavrulaR «το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». And I rest my case. @theelfatbay @ark ... | 6 years ago
  • so fuck you anyway _ wp.me/p3E4b-eh _ καλημέρα :p | 6 years ago
  • RT @arkoudos: 17 λέει οι τραυματίες μετανάστες από την χθεσινή βαρβαρότητα των ακροδεξιών "ελλήνων". 17 *έφτασαν στο νοσοκομείο και το δ ... | 6 years ago
  • το όνειρο του αρχιτέκτονα που έγινε θρίλερ: hurry (up) plotter! | 6 years ago

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

