30
Απρ.
10

Το τραγούδι της Πρωτομαγιάς του 2010

Και τα λαϊκά παιδιά των 70s έχουν ψυχή.

Και έχουν συμβάλει στον Πολιτισμό.

Και προτείνουν τραγούδι για τη φετινή πορεία της Πρωτομαγιάς.

Με αίστημα – όχι αστεία!

Και αφιερώνουν εκεί που ξέρουν, που να τα βάλουν εκεί που ξέρουν, και να τα φάνε εκεί που ξέρουν και τους τόκους, και τα πανωτόκια και τα γαμωspreads, και που άμα τους κάτσει ποτέ γκόμενα να έχει πάει πρώτα με τους διπλάσιους από αυτούς που έχει πάει η Τζούλια, και να έχει να κάνει τεστ ΠΑΠ πέντε χρόνια.

9 Responses to “Το τραγούδι της Πρωτομαγιάς του 2010”


  1. Απρίλιος 30, 2010 στο 09:22

    Δεν έχω να σχολιάσω, είμαι εξίσου θυμωμένη.

  2. Απρίλιος 30, 2010 στο 10:25

    το θέμα είναι πολύ σοβαρό αλλά εγώ θα μείνω στο ότι μου αρέσει πολύ το τραγουδάκι 🙂
    Καλή σου μέρα

  3. 3 aaduck
    Μαΐου 1, 2010 στο 00:20

    mamma η μουσική όμως ε;

    mahler76 το ξέρω πως εκτιμάς τη καλή μουσική! Σήμερα στο YouTube μέχρι μεγιεμελέ έφτασα – Πού θα μας βγάλει αυτό?!!?

  4. Μαΐου 1, 2010 στο 23:46

    Κοίτα σύμπτωση…. κι΄εγώ για το τραγούδι της Πρωτομαγιάς έψαχνα την παραμονή και βρήκα επισης Φίλιππα Νικολάου: » …γι’ αυτή την πόλη που κλαίει…μόνο η αγάπη δε φταίει..»

    Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  5. Μαΐου 2, 2010 στο 00:05

    Μεγιεμελε;;;;
    έφτασες τόσο….
    Wow!

    Καλό μας μήνα, παπάκι μου
    και καλά μας κουράγια
    😉

  6. Μαΐου 4, 2010 στο 23:57

    εγώ ρε Παπί δε σου χρωστάω τίποτις! 😦

  7. 9 aaduck
    Μαΐου 5, 2010 στο 03:34

    όχι εσύ, γλυκό μου παιδί, ο ΙΚΑΣ!


Σχολιάστε

syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Απρίλιος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Μάι. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

well… I+I feel…

aaducksef

http://twitter.com/aaduck

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

tweets του σεφ

Σφάλμα: Το Twitter δεν απάντησε. Προσπαθήστε ξανά.

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=

