30
Μάι.
07

Τζιζ Τζουλάι 1997 (και τσόντα έχομε)

Η Μανιάνα χαλαρά είναι ένας εντελώς ούναρος και -είτε είσαι άντρας είτε γυναίκα- οφείλεις να το παραδεχτείς.

Καλά ε;

 manianaonthebeach.jpg

Ύψος 1.78 άνευ τακούνι, πόδι σχεδόν 1 μέτρο, στήθος πλούσιο και στη θέση του παρόλο που είναι 36 χρονών, οπίσθια της λιγοθυμιάς, μαλλιά μακριά ώς τα οπίσθια της λιγοθυμιάς, πράσινα μάτια, σαρκώδη χείλη, μυτούλα όχι τέλεια, λίγο στραβή, αλλά τόσο ώστε να κάνει την …χμ… ακόμη μεγαλύτερη.

Μυαλό κοφτερό σαν τριπλό ξυ της Gilette, χόμπι το γυμναστήριο, ο Κούντερασ, ο Νίτσεσ, το μπλόγκινγκ, η φιλανθρωπία.

Εν ολίγοις, ένα πακέτο για το οποίο αρκετές διάσημες πάπιες θα αντάλλασσαν δεκαπέντε έτη αναπνοής για να το έχουν στην κατοχή τους έστω και για ένα εξάμηνο.

(Κάπου εδώ ακούγονται οι αποδοκιμασίες του πλήθους: τι είναι αυτάαα; η ψυχή μετράειιι και η καλή καρδιά. Απαντήσεις: Άινταααα! Καληνύχτα και καλή τύχη-ο Κλούνεϊσ, σας άνοιξε ποτέ καμιά πόρτα εύκολα λόγω «καλής καρδιάς»;;; Και εξάλλου και η Μανιάνα έχει στο πακέτο Καλή Καρδιά, Προσωπικότητα Ισχυρή και Καλό Χαρακτήρα! Τζουσ!)

(και Τάλαντα)

 Η Μανιάνα έχει και έναν τίτλο ομορφιάς στα μπαγκάζια της. Αμέ. Ήταν Τζιζ Τζουλάι 1997.  

Το σωτήριο 2006 άνοιξε ένα μπαρ στην Καβάλα. Σένια πράματα και καθαρά. Έμπαινε πελάτης έλεγε πιάσε ένα κάτι με πάγο, το πιανε, πλήρωνε ο πελάτης, και να τα λεφτά. Έμπαινε η επόμενη παρέα, πιάσε ένα ντραμπιούι μποκάλι, το πιανε, να τα λεφτά.

Μια μέρα πήγε από τη Θεσνίκη στην Καβάλα ο πιο καλός μέτριος επιχειρηματίας της συμπρωτεύουσας. Μπήκε στο Μανιανασ μπαρ, τη βλέπει, χαζεύει.

– Τι ταλέντο είναι αυτό στο σερβίρισμα, ρε ουνάκι;

– Οχι ουνάκι, ούναρος, παρακαλώ. Κοίτα τις φωτογραφίες μου τριγύρω.

manianabendover.jpg

– Αμ δεν είναι ανάγκη να τις δω. Δεν σε βλέπω εσένα;

– Κοίτα ΕΙΠΑ! Δεν είμαι θεά; 

– Είσαι, είσαι, σλουρπ.

– Και άμα θες να ξέεερειιις έχω και το τηλέφωνο του Αλμπέρτο Εσκενάζι.

– Ελα ρε, πού τον θυμήθηκες αυτόν;

– Το λέω για να δεις ότι έχω τις διασυνδέσεις μου, δεν είμαι θεά;

– Είσαι, είσαι, σλουρπ. Μανιάνα, έχεις ταλέντο.

– Το ξέρω.

Ο καιρός περνούσε και από εκεί δυστυχώς και η Μανιάνα και ο πιο καλός μέτριος επιχειρηματίας έγιναν κολλητοί, μπορεί και παρτ τάιμ λαβερικοί, δεν ξέρω.

– Είσαι ο πιο καλός μέτριος επιχειρηματίας. Οι υπάλληλοί σου σε εκμεταλλεύονται.

– Δεν πειράζει, Μανιάνα, είσαι θεά, έχεις ταλέντο. Κι εγώ καλλλή καρδιά.

– ΕΙΜΑΙ ΘΕΑ

– ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ

Και ο καιρός ξαναπερνούσε δυστυχώς.

 

Ο πιο καλός μέτριος επιχειρηματίας ξενοπηδούσε, δηλαδή, πήγαινε με τουρίστριες και φοιτήτριες από άλλες πόλεις και έκαναν μπάτζι τζάμπινγκ στη Χαλκιδική.

Η Μανιάνα ξενυχτούσε στα μπαρ μεταξύ Καβάλας και Θεσνίκης.

– Αυτή είναι ζωή. Είμαι θεά. ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΟΥ, ΤΡΕΛΟ ΑΓΟΡΙ ΤΟΥ ΜΠΑΡ. ΕΣΕΝΑ ΛΕΕΕΩΩΩ.

– Έλα, ρε Μανιάνα, το ξέρω, τι φωνάζεις;

– Πρώτον, επειδή είναι δυνατά η μουσική και, δεύτερον, επειδή θέλω να το μάθουν όλες οι καθυστερημένες χαμηλοκώλες που επειδή πλήρωσαν για ένα ποτό νομίζουν ότι έχουν δικαίωμα να τους χαμογελάς.

– …

– Και έχω και το ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΙΝΑΣ ΜΕΤΡΟΥΤΣΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ. ΕΙΜΑΣΤΕΕΕ ΦΙΙΙΛΕΣ ΕΜΕΙΙΙΙΙΙΣ.

– Μπράβο Μανιάνα, είσαι θεά.

– ΟΚ, αυτό ήθελα να τσεκάρω, να το ξέρεις!

*

Ήταν μέρες που ο πιο καλός μέτριος επιχειρηματίας γύριζε στην Καβάλα γεμάτος πχιοτικά CD και DVD με Κάρμεν και Τραβιάτα και της τα χάριζε. Εκείνη ψήλωνε άλλους 12 πόντους από τη χαρά της, όσο χρειαζόταν για να αγγίξει τα σύννεφα.

– Δεν είμαι θεός που σου μαθαίνω τέτοια πράματα; Δεν είμαι Ο σωστός;

– Είσαι αλλά μου αξίζεις. Μόνο ΕΓΩ.

– ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ.

– ΕΙΜΑΙ ΘΕΑ

 ΕΤΣΙ – ΕΤΣΙ – ΕΤΣΙ

*

Ο καιρός ξαναπερνούσε γαμώ το σόι μου και η στενοχώρια ήταν μεγάλη.

 

Η Μανιάνα τώρα βγαίνει και στα μπαλκόνια και φωνάζει:

ΕΧΩ ΦΙΙΙΛΟΥΟΥΟΥΣ ΕΓΩΩΩ

ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΡΟΥΟΥΤΣΟΥΟΥ

ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥΟΥΟΥ

ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΑΛΟΟΟ ΜΕΕΕΤΡΙΟΟΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΑΑ

ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΕΤΡΟΟΟΟ ΠΩΣΤΟΟΟΠΟΥΟΥΛΟΟΟΟ

 

και δεν είμαι σαν κι εσάς που τους βλέπετε μόνο στην TV και τους τηλεφωνάτε στις εκπομπές τους! Αρχίδια!

ΚΑΙ ΜΑΜΙΕΜΑΙΙΙΙ – αμάμητοι γειτόνοι! που δεν έχετε ζωή και προκοπή!

*

Οι γειτόνοι έφτυναν τον κόρφο τους και μονολογούσαν, ρε πούστη, πώς μας βλέπει μέσα από τα πατζούρια; Πώς ξέρει τι κάνουμε;

 

 

 

Και για να είμαι ειλικρινής, επειδή κι εγώ είμαι ένα από τους σκυφτούς γειτόνοι έχω μια απορία:

Γιατί φωνάζει τόσο πολύ γαμώ τα αφτιά μου;

 

 

 


37 Σχόλια to “Τζιζ Τζουλάι 1997 (και τσόντα έχομε)”


  1. 30 Μαΐου, 2007 στο 14:21

    1 – επειδή η ιστορία είναι πέρα για πέρα αληθινή, θέλω να τονίσω πως η Μανιάνα είναι στ’ αλήθεια πολύ όμορφη

    2 – το βίντεο είναι όλα τα λεφτά

  2. 30 Μαΐου, 2007 στο 14:43

    Δεν πρόλαβα να διαβάσω τπτ ακόμα… (γμτ. μόλις φεύγω…)

    τον/την το ον τελος πάντων κάπου το έχω δει…

    Σχόλια το βράδυ…

    (άκου εκεί ούναρος!!!) 😳

  3. 30 Μαΐου, 2007 στο 15:28

    Μέχρι εδώ ακούστηκε.

    Το βίντεο όντως είναι όλα τα λεφτα!

    🙂

    υ.γ. Καβάλα παν’ στην εκκλησιά Καβάλα προσκυνάνε.

  4. 4 lifewhispers
    30 Μαΐου, 2007 στο 15:32

    Είναι αληθινή;;;;;;;;;

  5. 30 Μαΐου, 2007 στο 16:25

    @σεφ, οκέι βράδυ, αλλά αφού είναι!!!
    @Aππολώνια welcome! 😀 Ετσι κάμνανε, αλλά γιατί φωνάζει;
    @ρε λαιφάκι, ζει ανάμεσά μας σου λέω, αλλά γιατί;;;
    κανείς δεν θα μου πει γιατί; 😦

  6. 30 Μαΐου, 2007 στο 16:38

    @αα-ντακ, γιατί θες να μάθεις τόσο γιατί φωνάζει η Μανιάνα..;;
    Γούστο της καπέλο της! Κι ο μπαρμαν την κοροϊδεύει..κρίμα, γιατί λες πως είν’ ωραία..

    *δες το βίντεο, e-μαμά, υπάρχει και πιο καθαρογραμμένο: Amanda Lear – Enigma, Give a bit of hmm to me 😉

  7. 30 Μαΐου, 2007 στο 16:46

    Γιατί; Δεν υπάρχει πάντα απάντηση στα «γιατί;»..

  8. 30 Μαΐου, 2007 στο 16:52

    nikolino, πρώτα από όλα ευχαριστώ, αντικατέστησα το βίντεο :*
    δεύτερον, έχεις εν μέρει δίκιο, γιατί να σε νοιάζει;
    Αλλά μου αρέσει να καταλαβαίνω συμπεριφορές… και επειδή τη Μανιάνα για έναν πολύ σοβαρό προσωπικό λόγο τη γουστάρω πολύ, δεν πιάνω αυτό το φάουλ.
    Και το δικό μου φάουλ είναι ίσως ότι το συζητάω, αλλά θέλω να καταλάβω… Και με αυτόν τον τρόπο να καταλάβω και τον καιρό που περνάει

  9. 30 Μαΐου, 2007 στο 17:03

    Θεός για μία εβδομάδα..κολασμένο!
    Να γιατί το κάνει αυτό η Μανιάνα!
    Μόνο που η Μανιάνα θέλει κάτι παραπάνω, τη βούλησή μας να της λέει ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ! Κι αυτό φυσικά γιατί ΖΕΙ ανάμεσά μας!

    *γράφουμε έκθεση αύριο, δεν ξέρω, νομίζω -πάλι- ξύλο θα φάω..

  10. 30 Μαΐου, 2007 στο 21:34

    Μικρέ Νικόλα σε δέρνει η μαμά σου; Θα πρέπει να σε πάρω από τα χέρια της γρήγορα. Μετά από αυτόν τον ούναρο θα πρέπει να μας βάλεις το κάνε μου λιγάκι μμ.

  11. 30 Μαΐου, 2007 στο 21:35

    Ο εκκωφαντικά κενός και αναιδέστατος θρίαμβος της Μανιανας!
    -απο εκει ερχεται ο μεγαλος θορυβος, αυτη δεν το καταλαβαινει , και φωναζει δυνατα για να ακουστει!-

    γενικευοντας, καποιες εξαιρεσεις τετοιου τυπου προσωπικοτητες που βαριεμαι να αναλυσω το γιατι, ειναι εξοχως ενδιαφερουσες και καθολου κενες-

  12. 30 Μαΐου, 2007 στο 22:04

    Λοιπόν ξαδελφούλα… ένα ένα γιατί είπες πολλά -όχι όλα- και ζητάς να μάθεις γιατί γμταφτια μουσουτου φωνάζει η Μανιάνα ημίθεα των Ούνων.

    Ποιά είναι -οκ δεν λές, ακόμακιαν το νούμουρεμάλι.
    Να ψάξω βλογίστρα στα 37 ξανθομαλούσα ως τον πωπώπωπο + αχμέκοψε νιο2 … εε! όχι δεν θα το κάνω (έλα πέμου! έχω κι μέιλ το ξερς?)

    οκε! υποθέσεις το λοιπόν…

    Λες:

    1* καβάλα στα μπαρ της καβάλας και της σαλονίκης, ΖΕΙ!

    2* ένας πιχειρηματίας τη προσκυνά γιατιναι ΘΕΑ!

    3* τη μεντρόξου, το πιπινοκολάου, το πουστόπουλο και 6-7 ακόμα προσώπατα της μηχε-γκλαμουριάς τα έχει ΦΙΛΟΥΣ!

    4* τελικά ΜΑΜΙΕΤΑΙ και φωνάζει και το χαίρεται η ημίθεα των Ούνων…

    Πάμε αντίστροφα

    οκ! μαμιέται.
    τσι έχει ΦΪΛΟΙ ? – όι πεμου-συ!

    οκε! θεά (των Ούνων μη σου πω και των Βυζι-γότθωνε)
    Μα ΖΕΙ?

    Το λοιπόν, κι αυτό εγώ πιστεύω- επειδή το θεουλίνι είναι και ξύπνιο ξέρει ότι ΘΕΑ μπορεί να είμαι μόνο για τον μέτριο-πιχειρηματία και τη γειτονιά της καβάλας της σαλονίκης ετσέτερα. Γι’ αυτό και φωνάζει… μη τους χάσει και κλείνει το ρήμα…

    μαμιέμαι
    δεν μαμιέσαι
    μαμιώμαστε
    δεν μαμάτε…

    γιατί οι ετσέτερα γουστάρουν -όχι το κούντερα και το νίτσε- αλλά το θεουλίνι και κορφοφτύνουν σκυφτοί γιατί κρυφοκοιτάν το Ουνί (και χίλια σόρυ γιατί ποτές δεν έχω κφραστει έτσι άσχημα)

    Εσύ όμως βρε eξαδέλφη… γιατί κοιτάς γμταφτια μουσουτης?
    ή απλά το κάνεις λόγο?

  13. 30 Μαΐου, 2007 στο 22:13

    και κατιτις σημαντικό…

    αν η Ούνα είναι ξύπνια τότε στο ψυχομυαλό της είναι και πολύ δυστυχισμένη
    ο.μ.ε. φωνά απορπισμένη

  14. 31 Μαΐου, 2007 στο 01:02

    @akamas 😕

    @μούργο, το πρώτο σκέλος της απάντησής σου είναι το υπερπροφανές, δεν μασάω και δεν το πιστεύω, θα ήθελα να το είχες πλατιάσει ολίγον, δεν πειράζει

    @σεφ, 1) εγώ φυλακή δεν πάω 2) δεν ξέρω αν φωνάζει όταν κατά τη διάρκεια, φωνάζει στο μπαλκόνι και όταν πάει για καφέ 3) είχες πολλή πλάκα 😆 4) δεν ξέρω τπτ και ήθελα ακούσω μιαν αλλη γνώμη 5) το εννοώ, δεν ξέρω και δεν καταλαβαίνω τίποτα…

  15. 31 Μαΐου, 2007 στο 02:26

    Με κάνετε δηλαδή γούστο?
    😥

  16. 31 Μαΐου, 2007 στο 10:31

    εχμμμ…

    επειδή φοβάται οτι δεν.

    😉

    Καλημέρες!

  17. 31 Μαΐου, 2007 στο 11:45

    Kαλημέρααα! ΤΩΡΑ κατάλαβα τι εννοούσες ότι σου θύμισα..
    Δεν παίζει το βίντεο στη νησίδα ΑΠΘ ρε γμτ!! Τί χάνω??? 😥

  18. 31 Μαΐου, 2007 στο 12:32

    Είσαι ταλεντάρα, μωρό μου. ΕΙΣΑΙ ΘΕΑΑΑΑΑΑ

  19. 31 Μαΐου, 2007 στο 14:26

    καλά σας! 😦

    Εγώ πάντως τη βρήκα τη ταλέντα (όχι θα μου ξέψευγε!). Πήρα και τρίχες (από καθαρό σημείο) για τσεκ-ντιενέι το οποίο και έδειξε ότι πράγματι είναι Ουνικής καταγωγής 😉 (οι Βυζι-γότθοι ξέρω ότι θα στεναχωρηθούν 😥 ).

  20. 31 Μαΐου, 2007 στο 17:21

    ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ?!?!?!
    ΑΛΗΘΙΝΗ????

    ρε συ σοβαρά τώρα, είσαι α π ι σ τ ε υ τ η, άλλη μία φορά το έχω πει αυτό στα μπλογκς για τη lost, μία μοναδική χαμένη, πάω για τη δεύτερη:

    θες να γίνουμε φίλες????

  21. 1 Ιουνίου, 2007 στο 01:00

    e-ξαδέλφη…
    εγώ ως αυθεντικός παπαράτσι θα δόκω στη δημοσιότητα και το (πιο) πραγματικό video της:

    κι αν η ιλουστρασιόν πουτανιά της με κλείσει στης φυλακής τα σίδερα -που ναι για τσι λεβέντες σαν εμέ- θα σε παρακαλέσω νεμεκίτεπά (old holborn κίτρινο και χαρτάκια drum ή rizla πράσινα – δεγΜ’ται θα το ξαναρχίσω!)

  22. 1 Ιουνίου, 2007 στο 01:48

    @ Απολλώνια, Κι εγώ φοβάμαι όμως άμα ακούω φωνές και φεύγω, καλά δεν κάνω; Καλημέ 😀
    @{εφ}, αφού είχες γέλιο αφού ειδικά με εκείνο το νουμουρεμάλι. Ωστε έτσι με το δι εν ει μάααλιστα, μάααλιστα, μάααλιστα! xxx
    @παπικάκι άλτρο, λίγο από Αμάντα Λιρ, μήπως το είδες σπίτι 😉
    @Ada από εκεί, πρέπει πρώτα να το έχω πει εγώ, λέμε, για να μετράει σύμφωνα με τη μανιανική θεωρία
    @argy, argy, αγαπημένη μου argy, ιτ’σ εν όνορ γουατ γιου σέι αμπάουτ φρέντσιπ!!! Αι ντου! 😀
    Με αυτή την παλιολόστ είχα πάθει κι εγώ κρασ, αν και την ανακάλυψα αργά. Ειδικά όταν είχε ανακοινώσει την αποχώρησή της είχα πάθει μίνι νετ-εγκεφαλικό… Νομίζω μάλιστα πως από εκείνην είχα εντοπίσει εσένα
    (τιρουριρου τιρουριρου!)
    Επί του θέματος τώρα: ρωτάς αν είναι αληθινή…
    Μα δεν έχουμε γνωρίσει όλοι λιτλ ή μπιγκερ ντογκσ που ουρούν γύρω από την περιοχή τους για να την περιφράξουν…
    Π.χ. πες -πες λέμε- ότι έχεις εσύ μια καφετέρια στη Μηλιώνη που λέγαμε [:P ] Εγώ έρχομαι, τα λέμε συχνά, συμπαθιόμαστε, γελάμε… Και ΟΚ επειδή είμαι από τη μία ανασφαλής αλλά ουχί μπορν γεστερντει, σκέφτομαι πως μπορεί να μου δείχνεις ότι με συμπαθείς επειδή είμαι πελατάκι. Ενιγουει, επειδή σε γουστάρω πολύ δεν θέλω να χαθούμε. Μια μέρα που την κοπανάς από το μαγαζί στη Μηλιώνη πάμε και καθόμαστε στη Βιβλιοθήκη που έχει ησυχία, δροσιά, παππού, γιαγιά, cool κτλ κτλ. Ερχεται και η lost μετά από λίγα λεπτά. Μιλάμε μπλαμπλαμπλα, γελάμε χαχαχαχα, κλαίμε μπουαααααααα, ξαναμιλάμε μπλαμπλαμπλα, ξαναγελάμε κοκ. Ξαφνικά πλακώνει η Μανιάνα που είστε φίλοι από παλιά. Εγώ pelatis είπαμε, εκείνη ρωτάει ”ποιο είναι το καρ—ι ρε; Εμείς δεν είμαστε φίλες; ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΘΕΑ ΡΕ; Που σε γνώρισα στο μαγαζί αλλά δεν σε κάνω παρέα επειδή έχεις το Τζάκσον’σ;”
    Εσύ και η lost χουχουχουχου λαφτερ λαφτερ – και εγώ μένω μλκσ!
    Είναι και αυτή μία ιστορία από τη γνωστή μου τη Μανιάνα και αν θες συνέχισέ τη 😉

  23. 1 Ιουνίου, 2007 στο 02:07

    σεφμουου
    Μα είναι πολύ όμορφη
    Φυλακή δεν πάμε αλλά και να πάααμεεε θα θυμάμαι, καπνό και χαρτάκια δεν θα ξεχάσω!
    Κοίτα και αυτό το βίντεο από την αποφοίτηση του μούργου, νέβερ γκόνα γκιβ γιου απ
    —> http://www.youtube.com/watch?v=cQohgN6iF0s

  24. 2 Ιουνίου, 2007 στο 00:59

    ξαδελφούλα… μη … μη … μη …

    γιατί 😉

    «καλύτερα παπάκι παρά το (οποιοδήποτε) ουνάκι…»

  25. 2 Ιουνίου, 2007 στο 02:48

    και συ duck-ι κοιμάσαι?

  26. 2 Ιουνίου, 2007 στο 03:12

    ελα στο παραμαγαζο ντακι

  27. 2 Ιουνίου, 2007 στο 12:16

    καλημέρα και καλό καλακαιράκι

    ξαδελφούλα … το είδες? η Μανιάνα πρόσθεσε κι άλλο τραγούδι στο ρεπερτόριό της … !!

    … {
    άντε ανέβασε κανένα ποστάκι ή γράψε κανένα σχόλιο … τέλος πάντων κουνήσου … γιατί αν μείνω εδώ θα πω πολλά … και η στενή είναι οσο ποτέ άλλοτε κοντά … και ο Φιντέλ ψυχοραγεί … κι ο μούργος λείπει …
    εγώ σε προειδοποίησα …
    μέχρι να γράψεις κάτι καινούριο κάθε μέρα θα τη βλέπω τη Μανιάνα και θα γράφω τα νέα της ΕΔΩ …
    } οκε ? …

  28. 2 Ιουνίου, 2007 στο 17:01

    τύπου εκβι!.. εκβι!.. 😮

  29. 2 Ιουνίου, 2007 στο 18:07

    1. Άκουσα να χρησιμοποιούν το όνομά μου επί ματαίω??????

    2. Τσι φίλης μου η φίλη είναι δυο φορές φίλη μου????

    3. Τελευταία φορά που σας ακολουθώ γύρω γύρω στα κολωνάκια. Από δω και μπρος τα ραντεβού μας θα δίνονται πάνω στο πάουερ πλέιτ. Πώς θα χωρέσουμε στις κίτρινες λύκρα φόρμες μας?????

    4. Επί του ποστ τώρα, υπάρχει μια ωραιότατη παροιμία που λέει: θέλει η πουτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει. Αλλά είναι μάλλον άσχετη. Ή μήπως όχι?????

  30. 3 Ιουνίου, 2007 στο 00:04

    οκε! το παραδέχομαι

    ολίγον εκβιαστικά
    αλλά όχι βιαστικά
    γελαστικά
    γιορταστικά
    γλωσσοπλαστικά
    πότε πότε διχαστικά
    άλοτε εγκωμιαστικά
    πάντοτε εικαστικά
    εκφραστικά
    ελαστικά
    ολίγον εξαναγκαστικά
    όποτε γουστάρεις επιδοκιμαστικά
    σπανίως εφησυχαστικά
    ίσως ηθικοπλαστικά
    ποτέ καθησυχαστικά
    μάλλον καταδικαστικά
    λόγω καταγωγής μεγαλοαστικά
    πρωτότπυπα και όχι μηρυκαστικά
    ψευδωεπωνύμως ονομαστικά
    οργιαστικά
    ουσιαστικά
    μόνιμα και ουχί περαστικά
    περιγελαστικά
    με μία λέξη ή περιφραστικά
    με αποτελέσματα πολλαπλασιαστικά
    προπαρασκευαστικά
    ριζοσπαστικά
    σαρκαστικά
    για τους βιτσιόζους σαδισστικά
    για τους ηλικιωμένους σεβαστικά
    για τους φοιτητές σπουδαστικά
    στοχαστικά
    συναρπαστικά
    συνδυαστικά
    σχολιαστικά
    για τους λασπίτες υπερεγκωμιαστικά 😉
    που γράφουνε φανταστικά
    για τα ψώνια χλευαστικά

    κι αν δε σε έπεισα με τόσο κόπο
    οκέικ! σε πιέζω να γράψεις
    ψυχαναγκαστικά!

    (αλλά σήμερα βράδυ σου δίνω ρεπό)

  31. 3 Ιουνίου, 2007 στο 00:21

    μου δίνεις ρεπό τώρα που έπιασε ο εκβιασμός; εεε; 😉

    είσαι και ποιητής
    x

  32. 3 Ιουνίου, 2007 στο 00:33

    xx

    μη με διακόπτεις όταν (σε) διαβάζω…

    ξανά-μανα xx

  33. 3 Ιουνίου, 2007 στο 18:11

    ααααα looooost!!! την πτνμ! σε είχε πιάσει ο akis για spam!!! του έριξα μπούφλα και συνήλθε!

    1) ε όχι και επί ματαίω – επί ευκταίω ίσως, μπορεί, ναι, στάνταρ

    2) ναι! και θέλω να στέεελιοονακλάπσω;; δενειναιαπαραιτηο καλα – και εσύ καρκίνακοσ – και η argy και με ωροσκόπο Υδρό!!! – και ο σεφ – και το θαλασσάκι – τι έγινε ρε παιδιά; – είναι η χρονιά μου; 😛

    3) 😳 ένα χυμό πίναμε καλέ κυρία!

    4) η πτν είναι σχετική, χαρά δεν ξέρω αν έχει

  34. 19 Οκτωβρίου, 2007 στο 11:50

    γιατί
    «θέλει η πουτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει»

  35. 2 Φεβρουαρίου, 2017 στο 07:53

    An іmpressive share! I’ve just forwardeɗ this onto
    a friend ᴡho was conduсting a little homework on this.
    And he in fact ordered me dinner simplу because I stumbled upon it for ɦim…
    lol. Sо let me reword thіs…. Thanks for the meal!!
    But yеah, thanks for spending the time to tаlk about this
    topic here on yoսr web site.


Σχολιάστε


syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Μαΐου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

well… I+I feel…

aaducksef

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Και Σκιά και Φως είναι το thalassaki

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=