24
Οκτ.
07

Hairspray (η ταινία, όχι το Studio Line!)

Είναι λογικό τώρα να βλέπεις μιούζικαλ χαζοχαρούμενο και να πήζεις στο κλάμα; Οχι, δεν είναι, αλλά η δική μου ανέστια λογική δεν μπόρεσε να με πάει βήμα παραπέρα, εκτός αν ως «βήμα» ορίσουμε το σουμπουντουμπιντα και τον χορό πάνω στα ευρύχωρα (ευτυχώς!) καθίσματα του Village το Σάββατο που μας πέρασε.

Η ταινία ήταν το remake του «Hairspray» ή να πούμε καλύτερα το re-discover «Hairspray»;

Αν είσαι αρκετά γρινιαρόγατος, το ξεκίνημα της ταινίας είναι το καλύτερό σου. Η Τρέισι ξυπνάει μέσα στην καλή χαρά και την αισιοδοξία και ετοιμάζεται για το σχολείο τραγουδώντας «Goodmorning Baltimore» («Σταδιάλα, υπάρχουν φυσιολογικοί άνθρωποι που ξυπνάνε έτσι;»). Χρειάζονται μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να ξεπεράσεις το ψυχολογικό όριο του American σκατοDream όπου «όλα μπορούν να συμβούν αν είσαι εργατικό, καλό και θετικό παιδί». Η Τρέισι βλέπει ακόμα και τον επιδειξία (John Waters’ cameo!) και τον αλκοολικό της γειτονιάς της να της εύχονται καλή τύχη. Ειρωνιούλες; Εδώ είμαστε, ναι!

Το στόρι είναι απλό. Είναι η δεκαετία του ’60. Η Τρέισι, ένα big biiig giiirl, ονειρεύεται να χορέψει και να τραγουδήσει στην αγαπημένη της εκπομπή. Η μαμά της (John Travolta!!!), ένα ακόμη πιο biiiiiiiig girl, προσπαθεί να την αποτρέψει γιατί ξέρει πως η εμφάνιση της κόρης της όχι απλώς δεν θα την οδηγήσει πουθενά, αλλά θα είναι και η αιτία για να πληγωθεί (από τον κόσμο της σόουμπιζ, ας πούμε).

Ταυτόχρονα εκτός από το Θεοί (Michelle Pfeiffer κτλ.)Vs Χοντρών ματσάκι παρακαλουθούμε και το Λευκοί Vs Μαυρών και γενικά τον αγώνα (ή την αγωνία) για το Ολοι Διαφορετικοί, Ολοι Ανθρωποι – αγαπημένο μότο του loft5050 για όσους δεν το γνωρίζουν.  

 

hairspray_poster.jpg

 Η ταινία έχει αμέτρητα χρώματα, χορό, τραγούδια σε ρυθμό 50s – 60s (που όμως δεν γράφτηκαν τότε), αλλά και έναν απίστευτο big mama Travolta που ναι μεν υποδύεται γυναικείο ρόλο, αλλά στα δικά μου μάτια έφτασε χωρίς αυτήν τη so called «gay – trans αισθητική» της πρώτης ταινίας…

 Αθώα, απλή, καθαρή, ευχάριστη καταφέρνει το απόλυτα δύσκολο: να σε γεμίσει αισιοδοξία και χαρά. Πιστεύω πως αυτό τελικά είναι ακόμη πιο δύσκολο -για οποιαδήποτε μορφή τέχνης- από την «αφύπνιση συνειδήσεων» ή το να «καταδεικνύεις το οποιοδήποτε μαύρο και γκρι».    

Α!

Καταφέρνει επίσης να λύσει ένα βασικό τρίλημμα. Τι είναι καλύτερο/χειρότερο: να είσαι μαύρος, να είσαι χοντρός ή να είσαι μαύρος και χοντρός; Μόνο που αυτό το μαθαίνει κανείς λίγα λεπτά πριν από το τέλος της που είναι λίιιγο καλύτερο απ’ ό,τι μπορούσε να περιμένει κανείς.

Απορίες: Η Michelle πόσο πιο όμορφη μπορεί να γίνει μεγαλώνοντας;

Για την Τρέισι-Nikkie Blonsky υπάρχει χώρος να κάνει καριέρα;

 

I’m so excited!: Νομίζω ότι παρακολούθησα μια κλασική ταινία τύπου «Grease» – και μάλιστα τη χρονιά που γυρίστηκε!

Το επίσημο site της ταινίας με πολλά goodies είναι εδώ.

Να πάρω ποπκορν; Ναι, αλλά το μικρό κουτάκι! Εμποδίζει όταν αρχίζει ο χορός και τρυπώνει στα πιο απίθανα σημεία!

Με ποιον να το δω; Με όποιον καλοπροαίρετο, ακόμα και με τη μαμά σου! (δεν το πιστεύω ότι το έγραψα αυτό!..)

 

Λίγο metastage gossip  ;)
     hsp-travolta-pfeiffer.jpg «Τζόνιμου, καλύτερος με αυτό το κουστούμι!»

                                                          

Ladies and gentlemen, Welcome to the 60s!

…People who are different their time is coming!..


46 Σχόλια to “Hairspray (η ταινία, όχι το Studio Line!)”


  1. 1 Σεφ
    24 Οκτωβρίου, 2007 στο 08:28

    What a post!
    προχρονολογημένο (21 το έγραψες και 24 πάτησες publish?), με μοναδικές περιγραφές (συνηθισμένοι νεολογισμοί included), απίθανοι non-copy-n-paste χρωματικοί συνδυασμοί (τελικά είσαι και γραφίστρια!!) και σχολιασμός της ταινίας σε κάθε πιθανή κι απίθανη διάσταση!

    Αν δε σε πειράζει να το ξαναδείς και σου υποσχεθώ να είμαι καλοπροαίρετος πάμε να το δούμε μαζί; (δεν το πιστεύω ότι το έγραψα αυτό!) 😀

  2. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 14:17

    Θα πάρω τη φιλενάδα μου και θα πάω – κι επειδή έχουν μαζευτεί πολλές ταινίες που δεν είδαμε, θα κάνουμε μαραθώνιο!
    (από νωρίς, με φαγητό, καφέ κλπ)
    Ωραία, το έφτιαξα το Σάββατο!

    Πολύ καλό το ποστ, παπάκι μου! 🙂

  3. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 16:15

    δε μου αρέσουν τα μιουζικαλ.
    δε μου αρέσουν τα μιουζικαλ.
    δε μου αρέσουν τα μιουζικαλ.
    δε μου αρέσουν τα μιουζικαλ.
    δε μου αρέσουν τα μιουζικαλ.

    δεν μου αρέσει ο Τραβόλτα.
    δεν μου αρέσει ο Τραβόλτα.
    δεν μου αρέσει ο Τραβόλτα.
    δεν μου αρέσει ο Τραβόλτα.
    δεν μου αρέσει ο Τραβόλτα.

    αλλά αυτό έχει πολύ καλό κόνσεπτ. και άποψη. και μου αρέσει η Μισέλ πολύ.
    λέω να το δω -με τον Σεφ?!

  4. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 17:09

    @ Σεφ, ουι, ουι, ξεκίνησα να το γράφω πρωί Κυριακής γιατί με είχε τρελάνει και σε κάποια φάση πάτησα κατά λάθος publish! Μετά όμως μια τούτο, μια κείνο, μια τ’ άλλο, άσε! Χαίρομαι που σου άρεσε, άκου γραφίστρια 😳 !!!
    Και τι να μου υποσχεθείς είπες; Αφού το έχεις στο DNA χρόοοονια τώρα 😉
    Πότε θα έρθεις να πάμε, είπαμε; 😀

    @ Νατασάκι, ευχαριστώ! Να πας και να μου στείλεις ανταπόκριση, σε παρακαλώ! Ωραίο το σαββατιάτικο μπρέικ με κολλητή, ε; 😀 😀 😀

    @ Κροτ, είσαι αντιδραστικό, παιδάκι μου, το ξέρεις; 👿 Μην ξεχνάς ότι και τα κινούμενα σχέδια δεν σου άρεσαν, αλλά με το Ratattouille ελωλάθησ!!!!
    Αλλά αυτή τη στιγμή θέλω να σε φιλήσω γιατί μόλις μου κέρδισες ένα στοίχημα (50€!!!)
    Όχι για να μη λες ότι δεν είμαι καλή ψυχολόοογαααα! Είχα πει αύριο το Κροτίδιον θα μου τσιρίξει πως δεν της αρέσουν τα μιούζικαλ ή η Μισέλ ή ο Τραβόλτασ! 😆 😆 😆
    Οσο για τον Σεφ στο πρότεινε και σένα, ε; 😕 Ωραία, θα πάμε οι τρεις μας και θα τα πληρώσει όλα εκείνος! :mrgreen: (εννοώ και τα απαραίτητα συνοδευτικά, μαμ, μπαλόνια, αναμνηστικά από την ταινία κου του λου!)

  5. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 19:35

    χαχαχαχα!! το ξέρω πως είμαι αντιδραστικό, μου το λένε όλοι!!
    επίσης είμαι ασφαλές στοίχημα -πολύ προβλέψιμη! Ποιος έχασε τα 50 ευράκια;
    έχεις δίκιο, τώρα, σοβαρά, μπορεί και να μου αρέσει, όπως το ρατατούιγ!!
    να θυμηθώ να πω στο Ρισπέκτφουλ ότι δε μου αρέσουν τα γλυκά ποπ κόρν, και δε θέλω μπαλόνι, προτιμώ παγωτό -εκτός αν μου τα πάρει και τα δύο! α, και μια κόκα λάιτ!

  6. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 21:08

    (monsieur papis a perdu 50€ 😉 )
    συμφωνώ σε όλα τα αιτήματα και προσθέτω και αναμνηστικά από το Disney Shop, Ρεμί, Εμίλ, μπρελόκ + πάνινη θήκη Γουίνι για το κινητό κτλ!

  7. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 22:20

    Remy+Emile όλη τη σειρά. ΟΠΩΣΔΔΗΠΟΤΕ!!!
    Ακούς Ρισπέκτφουλ??????

    μα πού πήγε?

    pauvre Monsieur Canard! Il a rien compris, on lui a confisqué le fric!!!!

  8. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 22:30

    😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
    πάντως όχι και confisque!!!!! σιγά μην κλέψαμε και εκκλησία 😛
    εθελοντής, ευγενικός κτλ κτλ 😀

  9. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 22:43

    βρε πατε καλα; 👿
    ο σεφ-σας ενημερωνω- οτι ειναι με 25 πιεση (η μικρη, τη μεγαλη δεν την μετραει το μηχανημα), στο νοσοκομειο .
    ειναι τυχαιο οτι συνεβη μολις διαβασε τα σχολια σας!!!! 😆
    απανθωπα πλασματα!! 👿

  10. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 22:50

    😆

    Παπί, confisqué, παιδί μου, είσαι ύπουλη, ΤΟ ΞΕΡΕΣ πως σίγουρα θα το χάσει το στοίχημα!!

    Μούργε, πφφφ…. ναι καλά…

  11. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 23:09

    Emena m’ aresoyn ta mioyzikal ki o Trabolta sta nita toy (Grease) ki ektote se elaxistes tainnies!
    Disney Shop? Πούούουύού?

    Mούργε, εσύ σίγουρα θα ΄χες πάθει καρδιακό (γιατί το εγκεφαλικό προϋποθέτει εγκέφαλο)! 😛 😛

  12. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 23:24

    😆 😆 😆 😆

    @ μούργο, είσαι σίγουρος; Θα του στείλω μάιλ για να δω αν λες αλήθεια! Εν τω μεταξύ έχω δει στις ταινίες κάτι οθονίτσες δίπλα στους ασθενείς που ανεβοκατεβαίνουν κάτι γραμμούλες. Το πληκτρολόγιο δεν ξέρω πού το έχουν, αλλά τεσπά σίγουρα θα μου απαντήσει… Από την άλλη όμως Αποκλείεται να έχει πάθει ο Σεφ Μας αυτό που λες. Μου ήρθε μια πολύ καλή ιδέα: θα πάμε όοολοι μαζί να το δούμε όσοι σχολιάζουμε εδώ (δεν είμαστε και πολλοί, τσάμπα θα ‘βγει 😛 ) και τα έξοδα θα τα μοιραστείτε εσύ και ο Σεφ για να αποδείξει επιτέλους ότι δεν είναι ο Σκρουτζ που του καταμαρτυρείς! Και επίσκεψη στο Disney Shop, παρακαλώ!

    @ Disney Shop, ρενατένια μου, με πολύ όμορφα γκατζετάκια στο Mall, στο Village, στο πρώτο επίπεδο που είναι λίγο πριν φτάσεις στο μπαρ που είναι λίγο πριν από τις κυλιόμενες που είναι ένα βήμα από το χάος με όλα τα βλμν τα έμο που κινούνται εκεί και ανοίγουν το στόμα τους έτσι «ααααα» και χαζεύουν το άπειρο και όταν φτάνει η κυλιόμενη στο τέρμα είναι ζήτημα δευτερολέπτου η ανθρώπινη καραμπόλα. Τι θυμήθηκα η καλόγνωμη και συγχύστηκα 👿

    @ kroooot, δεν τα δουλεύω και κάθε μέρα τα άτιμα! Νόμιζα ότι είναι κάτι σαν κατάσχεση, δεν λες πάλι καλά που κατάλαβα το fric που είναι και αργκό! (πέζμου ότι είναι το χρήμα, σε παρακαλώ 😐 )

  13. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 23:27

    😆 😆 😆 καλό και αυτό με το εγκεφαλικό!

  14. 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 02:34

    Παπί ΟΛΟΣΩΣΤΑ κατάλαβες. Ακριβώς: κατάσχω και χρήμα!
    εντάξει, υπερέβαλα λιγάκι, αλλά αυτό δεν έγινε!!

    ιδέα για σινεμά με Σεφ και Μούργο σούπερ!
    πότε?

  15. 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 10:20

    Καλημέρα σε όλες σας
    …μπα! τι βλέπω είναι κι ο κόπρος εδώ;

    Η πρόταση για το σινεμά ισχύει για ΟΛΕΣ και ευχαρίστως θα κλείσω 4 σερί σειρές στο Vilage για να μη μας ενοχλούν οι μπροστινοί (χίλια συγνώμη κορίτσια τα που οικονομικά μου δεν μου επιτρέπουν να κλείσω όλη την αίθουσα).

    Από συνοδευτικά αν δε σας φτάνει η -πληθωρική- παρουσία μου και τα τυπικά τσιπς, γαριδάκια, σοκολάτες, γκοφρέτες, ποπ κορν, να σας πάρω και αναμνηστικά από την ταινία και θήκες για τα κινητά και μπρελόκ και μπαλόνια και όποια σειρά μπιχλιμπιδιών της Ντίσνευ και παγωτό μες τη βροχή και κοκακόλα λάιτ (πάει παγωτό με κόκα; τι άλλο θα ακούσω!) αλλά…

    αλλά…

    …αλλά το μούργο θα τον δέσουμε από το λαιμό σε κολώνα ΕΞΩ από το σινεμά (κατά προτίμηση με λουράκι 35 σαντιμέτρ ή/και δίπλα στο δρόμο) 😀

  16. 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 10:26

    κι η πίεση είναι 32 (μικρή/μεγάλη)

    …στα ελαστικά της λιμουζίνας που θα νοικιάσω για τις μετακινήσεις μας
    (το σκυλί δεν το βάζω μέσα! το πολύ πολύ να το σέρνουμε) 😉

  17. 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 11:33

    μετα την ταινία αποφάσισα οτι μπορώ να τα κανω όλα σ αυτη τη ζωή

    υγ ακομα και να κυκλοφορω μερα μεσημερι στην τσιμισκή με την καούκα στην κουρούπα(αντισικ) και να αναρωτιεμαι γιατι με κοιτανε λες και κατεβηκα απο τον Άρη( την ομάδα)

  18. 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 11:49

    Ρισπέκτφουλ,:lol: 😆 😆

    καλέ ποιος μίλησε για το σκύλο; σιγάμην πάρουμε και το σκύλο μαζί μας! στο σκυλόσπιτο θα κάτσει και θα περιμένει, τέλος! άντε μπορεί να του ρίξουμε και κάνα κόκαλο ή κάνα ξεροκόμματο φεύγοντας για να έχει κάτι να παρηγοριέται!

    εγώ θέλω τσίπς και ποπ κορν και παγωτό και κοκα λάιτ -και μια χαρά πάνε όλα μαζί, και δεν θέλω αντιρρήσεις!!!

  19. 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 13:36

    Καλημέρα! Μόλις σας βρήκα και μου αρέσετε 🙂

  20. 20 Σεφ
    25 Οκτωβρίου, 2007 στο 18:08

    Καλωσήρθες Άννα…
    θα ‘ρθεις κι εσύ σινεμά; 😉

    Αα-x παάακι τι βλέπω; έχεις πονοκέφαλο; κι αυτό το αστεράκι πάνω από το κεφαλάκι σου τι κάνει; αααααααχ! αααχ! αχ! 😕

    Πάρε Depon, Ponstan κάτι τεσσπα… μη το αφήνεις έτσι 😦

  21. 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 18:37

    εγω με το λαδεμπορα σινεμα; 😯
    πατε καλα;
    να μας μετραει ολη την ωρα τα ποπ κορν!!
    ποσα εφαγες εσυ; ποσα εσυ;
    εεεεεεε, σε βλεπω παλι βουτας το χερι σου στη σακουλα;
    και αλλα τετοια!! 😆

    να λειπει το βυσινο!!!

  22. 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 19:19

    Γιελόου! Αι αμ μπακ φρομ δε ντεντ!
    Ανέκαμψα!
    Αλλά πολλή δουλειά!

    @ Εκατόπουλο, να σε δω με μαλλί μπανάνα και ας πεθάνω!

    @ Αννα, welcome 😀 Μα όμως μα όμως έχουμε γνωριστεί στη Laspi, θυμάσαι που κάναμε Laspoπιτες και τις πετούσαμε στο μούργο; Ε, εγώ ήμουν!

    @ Κροτ, μούργι γιέλοου!

    @ Εφμου, όλα καλά νο γουόρισ μόνο πολλή δουλειά, δείρτε λίγο τον μούργο και έρχομαι!

  23. 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 19:23

    και ενημερώστε τον ότι στο σινεμά δεν πουλάνε πια βύσσινο! Μου φαίνεται ότι έχει να πάει σε κινηματογραφική αίθουσα από την εποχή που «ζωγράφισε» ο Αλλος στο Σινεμά ο Παράδεισος!

  24. 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 19:23

    ένα κοντό μουργάκι με μία τσάντα ναααα!

  25. 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 01:50

    Μαμά, αμάν και πως κάναμε να δούμε new post.
    Καλό, αλλά για αυτόν τον μήνα έχουμε να δούμε μόνο παραγωγές που προβάλουν τον τόπο μου..την Κρήτη! Και δυο μάλιστα! Θα την δω με το δεξί το μάτι και θα αποφανθώ..
    Υ.Γ. Γιατί μόνο το βύσσινο παρατήρησες; Σακούλα με ποπ-κορν! Μα που το έχει δει αυτό! Ο τν-πρεζάκιας! Αλλά με τέτοιες παρέες!

  26. 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 16:30

    παιδια , εδω ειναι θα θαβουμε το μουργο;
    καλα ηρθα;
    βρηκα το σωστο δρομο; 😀
    .
    η ιστορια τελικα επαναλαμβανεται!!!
    τα ιδια τραβηξε και ο χριστός απο τους ρωμαιους!! 😀

  27. 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 17:24

    Σιγά ρε Βασιλάκη Καΐλα(βλ. Μούργο)!! Σε λίγο θ΄αναφωνήσεις σαν άλλη Έφη(τη γνωστή βέβαια!)
    «Σταυρώστε με, σταυρώστε με»! 😆 😆

  28. 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 18:10

    ρενατα, ποια ειναι αυτη;
    επαιζε στο χριστος ξανασταυρωνετε; 🙂

  29. 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 18:25

    koita ti leei o tv-prezakias2!
    Pou apo to o xristos ksanastauronete -pou arxisan ta sovara sirial stin elliniki tileorasi,an kai den ta prolava stin proti provoli- den ksanapige sinema!
    Akou ti leei o mourgos!

  30. 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 18:59

    Την ηλικία του Χριστού που ξανασταυρώνεται εγώ την έχω! 👿
    Για πέντε μήνες ακόμα… Να αγχωθώ; 😥

    @ Μικρέ μου Νικόλα είδες πόσον καιρό; Αν έχεις καμιά ιδέα για επόμενο να μου πεις! Ποιες ταινίες με Κρήτη; Ελ Γκρέκο και Πρώτη φορά νονός; Την πρώτη θέλω να τη δω γιατί επιβάλλεται και τη δεύτερη για να ξέρω για τι πράμα μιλάμε 😐

    @ Μούργο, αφού σου αρέσει ντε 😉

    @ Ρενάτα, 😆 😆
    Και τώρα σοβαρά…
    Ακολουθεί κώδικας:
    Σε ευχαριστώ που μπλιπ στο μπλιπ, είμαι σε πειραματικό στάδιο ακόμα, δεν ξέρω τι θα κάνω ούτε τι θα μπλιπ, αλλά μου μπλιπ!!!
    Μπλιπ!

  31. 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 19:01

    Α, μικρέ Νικόλα,
    αληθεύει πως στον Αγνωστο Πόλεμο έδινε οδηγίες στον σκηνοθέτη επειδή είχε τις καλύτερες αναμνήσεις από όλου; Και ότι στον Μεθοριακό Σταθμό έπαιζε τον Σταθμό;

  32. 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 22:04

    Δεν με κάλεσε κανείς σινεμα!

  33. 34 σεφ
    26 Οκτωβρίου, 2007 στο 22:24

    Άννα, σε παρακαλώ μη με προσβάλλεις… σε κάλεσα στο #20!

    αα-x! είπα κι εγώ να βγω σινεμά μ’ ένα παιδάκι και μαζεύτηκε όλο το νηπιαγωγείο! 😕

  34. 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 22:31

    @ Αννα κι εγώ είπα πως θα πάμε όοοσοι σχολιάζουμε εδώ! Εννοείται πως θα έρθεις! 😀

    @ Σεφ! εγώ το βρίσκω τζι 😕 τζι

  35. 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 22:32

    μικρε αναιδη νικολα, τι λες;
    τοκοψες αποτομα φαινεται το γαλα και πηγες κατευθειαν στο οινοπνευμα;
    γιατι αυτο οσο ναναι ειναι ενα σοκ!!! 😆
    .
    @παπι, να μην αγχωθεις με την ηλικια σου!!
    .
    .
    .
    .με τη σωματικη σου ακεραιοτητα να εχεις μια εννοια!! 😆
    τι μου αρεσει;
    δεν καταλαβα;
    .
    .
    .και τι λετε τοση ωρα στα κρυφα με τη ρενατα; 👿

  36. 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 22:34

    @ εννοώ που σου αρέσει να σε κάνουμε ντα 👿 …τσιόζε…βι!
    με τη σωματική μου ακεραιότητα; γιατί; γιατί; γιατί; επειδή έχω απορίες; 😕
    τησ ρενάτας της είπα απλώς μερικά μπλι μπλι κα, όχι κρυφά! 👿

  37. 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 22:45

    τα καταλαβαμε;
    οχι!!
    αρα «κρυφα»!!!

  38. 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 22:50

    Μόλις κατάλαβα τι γιορτάζουμε μεθαύριο!
    Χριστέ μουουου! 😀
    Ααααααααααααααα! Ελπίζω να μην … κι άλλοι!
    😀 😀 😀 😀 😀 😀

  39. 27 Οκτωβρίου, 2007 στο 01:12

    Σωστά συγνώμη αλλά πότε και που θα πάτε σινεμά;

  40. 41 σεφ
    27 Οκτωβρίου, 2007 στο 10:18

    αα-x!! τι όμορφο mood είναι αυτό;
    αλλά είναι χθεσινό, για φόρεσε το σημερινό … TGiS (ψιτ… και ισχύει για 1+1 μέρες) 😉

  41. 42 σεφ
    27 Οκτωβρίου, 2007 στο 10:59

    Άννα@40,
    δεν μπορώ να σε βοηθήσω… ένας απλός χορηγός είμαι 😕
    για λεπτομέρειες ρώτα τη κροτ (είναι η πρόεδρος του 15μελούς του νηπιαγωγείου) 😀

  42. 27 Οκτωβρίου, 2007 στο 13:56

    Παπί, κι εγώ το ψάχνω το μπλιπ. Κολλάω καμιά φορά στα μπλιπ qz αλλά μετά ξεκολλάω. Βλέπεις δυο εξαρτήσεις μαζί (λάσπη και μπλιπ) δεν τις σηκώνει ο οργανισμός μου! Μπλιπ 😉

  43. 27 Οκτωβρίου, 2007 στο 17:42

    @ Αννα, θα ειδοποιηθείς αρμοδίως 😉

    @ σεφ-ηγέ, επιτέλους σ/κ! έχεις δίκιο, το άλλαξα 😀

    @ renata, μπλιιιιιιπ! 😉

  44. 45 Dora Sella
    31 Οκτωβρίου, 2007 στο 01:06

    Η καλύτερη κριτική για ταινία που έχω διαβάσει ever!

  45. 2 Νοεμβρίου, 2007 στο 04:00

    Dora Sella, σ’ ευχαριστώ βέβαια, αλλά δεν θα τον βρω αυτόν που σε έστειλε να με κάνεις πλάκα!!! Θα τον τσακίιισω 😆


Σχολιάστε


syntonistikogrigoropoulos2

Νυχτολόγιο

Οκτώβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

well… I+I feel…

aaducksef

RSS γουατ’σ νιου

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Και Σκιά και Φως είναι το thalassaki

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
favartebanner2


Είμαι Open Minded, αγαπώ τα Open Source, κατεβάζω το Firefox 3 - Το αλεπουδάκι της φωτιάς είναι γρήγορο, ασφαλές, εξυπηρετικό, ντύνετα όπως θέλετε και μιλάει και ελληνικά) ;)

Αρχεία (στα να ‘ναι)

GreekBloggers.com
Add to Technorati Favorites

Νυχτολόγιο

Visit Being Five Comics
favartebanner2
!-- Facebook Badge START -->Liana Duck
Liana Duck
<em oncontextmenu=